En dan nog bedenken dat het mogelijk is dat in de chaos iemand zijn mobiel is verloren en daardoor niemand kan bellen.quote:
Ik heb moeite met mensen die, meteen nadat zoiets gebeurt is, in een reflex schieten van "ja maar conservatieve christenen hebben het ook niet op homo's". Kom maar met dat argument wanneer een stel refo's een gaybar uitmoorden - nooit dus.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt, ik geef alleen aan dat de denkwijze van bepaalde uiterst conservatieven wel verder gaan dan tegen het homo-huwelijk zijn. Want enkel daartegen zijn is niet bepaald een bijzonder standpunt, alsook niet zeer extreem. Ik kan genoeg mensen die niet voor het homo-huwelijk zijn, maar die het op zich weinig kan schelen.
Maar ik snap je punt hoor. Ik vind het alleen dubbel. Vraag me alleen af hoe een analist erbij komt dat Hillary hier garen bij zou spinnen, dat ontgaat me
weg gaan en niet meer terugkomenquote:
Kind het gaat je geen reet aan of ik het contact met iemand verbreek omdat hij te verwijfd is naar mijn interesse. Dan heb je er maar een hekel aan. IK mag bepalen wie IK in mijn leven toe laat. Want zoals jij zegt: Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed iquote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.![]()
"Ik heb geen hekel aan moslims, maar moeten ze echt zo zichtbaar islamitisch zijn?"
Nou, als dat gedrag jou schade aanricht wel ja. Zoals heel luid schreeuwen, je onbeschoft behandelen etc. Maar net zomin als het fair is dat ik onderbuikgevoelens verbindt aan een Marokkaans accent is het acceptabel om een ander af te schieten (spreekwoordelijk of echt...) omdat ie verwijfd is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je mag toch een hekel hebben aan iemands gedrag? Wat ze in hun bed uitspoken met wie boeit mij niet.
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Nou, als dat gedrag jou schade aanricht wel ja. Zoals heel luid schreeuwen, je onbeschoft behandelen etc. Maar net zomin als het fair is dat ik onderbuikgevoelens verbindt aan een Marokkaans accent is het acceptabel om een ander af te schieten (spreekwoordelijk of echt...) omdat ie verwijfd is.
ja, dan schiet je ze blijkbaar af.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.
Weet niet wat daar nou zo vreemd aan is?
Ik vind het vooral zorgwekkend. Teksten als "moslims zijn in een groot deel van de wereld onveilig" vind ik gewoon misselijkmakend. Moslims zijn hoofdzakelijk onveilig in landen waar veel moslims wonen. Moslims worden hoofdzakelijk afgeslacht door andere moslims.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:19 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wel knap hoe hij altijd toch de moslims in de slachtofferrol kan manoeuvreren.
Ik ben bijna veertig en heb drie kinderen uitgepoept dus "kind" dekt de lading niet helemaal meer vrees ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Kind het gaat je geen reet aan of ik het contact met iemand verbreek omdat hij te verwijfd is naar mijn interesse. Dan heb je er maar een hekel aan. IK mag bepalen wie IK in mijn leven toe laat. Want zoals jij zegt: L
Precies, lekker daar houden.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daar krijgen die gekkies al jaren geen zinnig argument uit hun keyboard.
Dat mag, maar er zijn genoeg hetero's die ook zo doenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als een man zich verwijfd gedraagt vind ik dat irritant en ga ik er niet mee om.
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja die vind ik dan ook irritant. Net zoals ik ook niet van die vrouwen hou die zich nogal meisje meisje gedragen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Dat mag, maar er zijn genoeg hetero's die ook zo doen
twitter:PoliticalShort twitterde op zondag 12-06-2016 om 20:24:53The Orlando ISIS jihadist worked for G4S security. G4S security is currently contracted by DHS to transport illegals https://t.co/AXgur0uPXP reageer retweet
hahahahihihihohohoho #gaweglulquote:
Het gaat haar ook om het gedrag, niet om hun geaardheid.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen discrimineren?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?
Ik kan ook een Hagenees irritant vinden omdat die verschrikkelijk plat praat. Snap je punt niet zo geloof ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat je iemand beoordeelt op zijn manier van praten. Als je dat zou doen omdat ie "te Turks doet" o.i.d. is het discriminatie, maar bij homo's mag dit?
Beoordelen mag toch altijd? Als ik geen zin heb om te praten met iemand die praat als een Turk is dat m'n volste recht. Het is pas discriminatie als ik hem daarom niet wil aannemen of iets dergelijks, een situatie die zich veel minder frequent voordoet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Tjee, ik weet niet? Algemeen fatsoen? De grondwet? Ik noem maar wat hoor.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zou je niet mogen discrimineren?
quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind jullie gaar en ga nuttig doen ipv moslim bashen.
hey doei.
Dus dat.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Het gaat haar ook om het gedrag, niet om hun geaardheid.
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Tjee, ik weet niet? Algemeen fatsoen? De grondwet? Ik noem maar wat hoor.
En wéér die slachtofferrol.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind jullie gaar en ga nuttig doen ipv moslim bashen.
hey doei.
Ja die zitten op Grindr, hotttt!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Onnoman het volgende:
tijdsafstand tussen aanslagen wordt steeds kleiner..
gaat de goede kant op naievelingen..
oh maar wacht... er zijn ook goeie
Turkije kent geen zandbak.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wacht maar tot ome Trump aan de macht is dan gaan jullie allemaal terug naar de zandbak.
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:36 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Beoordelen mag toch altijd? Als ik geen zin heb om te praten met iemand die praat als een Turk is dat m'n volste recht. Het is pas discriminatie als ik hem daarom niet wil aannemen of iets dergelijks, een situatie die zich veel minder frequent voordoet.
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:35 schreef Xan21 het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ik en jij als burger ook niet discrimineren.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.
Waar heb ik het over het uiterlijk gehad dan?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.
Het discriminatieverbod (op bepaalde gronden) geldt voor iedereen:quote:Op zondag 12 juni 2016 20:37 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De overheid mag niet discrimineren. Individuele burgers wel. Kan ook niet anders natuurlijk.
Dat laatste is wel een interessant punt, want de vrijheden die moslims opeisen (zoals het dragen van hoofddoeken, het bouwen van moskeeën) is precies wat ze anderen niet willen geven. Met teksten als "de daad is een zonde" en soortgelijke bullshit.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:30 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen die een voorwaarde aan anderen hun identiteit verbinden. Zo van "ja ik heb geen hekel aan homo's, maar moeten ze echt zo out there zijn?". Laat iedereen lekker doen wat ie wil en doe zelf wat jij denkt dat goed is.![]()
"Ik heb geen hekel aan moslims, maar moeten ze echt zo zichtbaar islamitisch zijn?"
Het is Yasminquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.
We zitten er nog steeds niet bij.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:38 schreef Onnoman het volgende:
tijdsafstand tussen aanslagen wordt steeds kleiner..
gaat de goede kant op naievelingen..
oh maar wacht... er zijn ook goeie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |