Dat doe je elke dag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Natuurlijk mogen ik en jij als burger ook niet discrimineren.
Ja klopt. Maak je geen zorgen, ik beoordeel niemand alléén op stem, gedrag, uiterlijk. Ja, zoals elke mens dat onbewust doet gebeurt dat ook bij mij. Maar iemand die er vreemd uitziet maar een fijne peer is, zal ik gewoon mee praten. Maar als iemand zich enorm vervelend gedraagt, zie ik niet in waarom ik die persoon niet links mag laten liggenquote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat is waar, er is niks tegen te doen zolang het jouw persoonlijke cirkel betreft. Maar ik bedoel juist te zeggen dat het nogal kortzichtig is om mensen om hun uiterlijk vertoon meteen af te schrijven. Het gaat erom wat daaronder zit, wat iemand voor persoon is vind ik. Of iemand verwijfd is of een hoofddoek heeft zegt niets over of het een goede buur, collega of gesprekspartner is.
quote:
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.quote:
Papieren wetgeving is zo schattig en irreëel.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Het discriminatieverbod (op bepaalde gronden) geldt voor iedereen:
https://www.rijksoverheid(...)bod-op-discriminatie
we waren er zeker wel bij!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We zitten er nog steeds niet bij.
Ben wel bang wat er gaat gebeuren als we er wel een keer bij zitten.
Was dan ook ironisch.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.
dat is anders hoorquote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Wel opvallend dat ik jullie dit nooit zie zeggen bij reacties zoals "kutnegers!" die je hier op FOK! zelfs een stuk vaker ziet.
Oh the horror! Een vriendin! Gewoon!quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
[..]
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.
Jij bent degene die begint over wat wel en niet mag.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Papieren wetgeving is zo schattig en irreëel.
Daarom zijn bi-seksuelen per definitie overspelig.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij een seksuele oriëntatie hoort dat je seksueel actief bent. Dat is een heel normaal verschijnsel en gegeven; een logisch gevolg.
Mocromafia lijkt me niet echt een islamitisch probleem.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we waren er zeker wel bij!
pim fortuyn, theo van gogh...
marokkaanse maffia
syriegangers
etc etc
Dat is niet juist.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent degene die begint over wat wel en niet mag.
Precies dat is nou het hele probleem, snap je dat?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:39 schreef Barcadicolla het volgende:
ja wat Yasmine zegt heeft ze gelijk in daar hou ik ook niet van bah. Ik zie ook wel eens hetero's die verwijfd zijn idd dan denk ik brr zou die homo of bi zijn. en dan hebben zij een vriendin.
Volkert van der G is ook geen moslim maar dat boeit in deze niet.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mocromafia lijkt me niet echt een islamitisch probleem.
Ik bedoel dan een aanslag zoals vandaag in VS, in maart in Brussel of in november en januari vorig jaar in Parijs. Een aanslag met veel slachtoffers.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:41 schreef Onnoman het volgende:
[..]
we waren er zeker wel bij!
pim fortuyn, theo van gogh...
marokkaanse maffia
syriegangers
etc etc
Als je "brrrr" denkt bij andere mensen, bijvoorbeeld omdat ze homo zijn, moet je niet raar opkijken en al helemaal geen slachtofferrol aannemen als mensen ook "brrr" zeggen of denken als ze jou met je hoofddoek zien lopen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:42 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Oh the horror! Een vriendin! Gewoon!
Ik val niet op metromannetjes, maar om dan "brrrr" te denken...
Maar goed, een nachtclub neerknallen omdat iemand zelfs verder gaat dan "brrrrr" denken is waar het hier om gaat. Het is helemaal niet zo relevant of mensen "brrrr" denken bij nepmannetjes, anders dan dat dit het begin van de glijdende schaal is waarop we elkaar beoordelen en er uiteindelijk consequenties aan verbinden, dit oordeel.
Zoals ik al zei, een marionet. Ze is zelf misschien ook niet zo weldenkend, maar is laat zich beter sturen dan Trump verwacht ik.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
weldenkend mens? Je hebt het toch niet over hillary hoop ik?
Eigenlijk is er meer een langdurige aanslag gepleegd op de wijken van veel steden waar geen Nederlanders meer wonen.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik bedoel dan een aanslag zoals vandaag in VS, in maart in Brussel of in november en januari vorig jaar in Parijs. Een aanslag met veel slachtoffers.
Dat klopt als een bus. Alleen interesseert mij het geen reet wat iemand op zijn of haar kop heeft, maar wel hoe iemand handelt. Dat vind ik geen zwaarbevochten recht o.i.d. , zo'n hoofddoek. Het anderen opleggen van eigen religieuze regels, zoals het wel of niet mogen afbeelden van een profeet of kritiek hebben op een godsdienst, dat vind ik veel ernstiger, en al helemaal dat mensen dat dan goedpraten.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een interessant punt, want de vrijheden die moslims opeisen (zoals het dragen van hoofddoeken, het bouwen van moskeeën) is precies wat ze anderen niet willen geven. Met teksten als "de daad is een zonde" en soortgelijke bullshit.
Bij een seksuele oriëntatie hoort dat je seksueel actief bent. Dat is een heel normaal verschijnsel en gegeven; een logisch gevolg.
Echt, we zouden moslims eens moeten gaan behandelen zoals moslims in hun landen met minderheden omgaan. Ze zullen moord en brand schreeuwen over al het onrecht dat hen wordt aangedaan.
Tja geen doden. Ik las trouwens vandaag dat het een Veghel ook geen pretje is met Ethiopische en Marokkaanse jongeren. En dat al zeker 6 jaar lang.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eigenlijk is er meer een langdurige aanslag gepleegd op de wijken van veel steden waar geen Nederlanders meer wonen.
Hoezo reageerde je dan zo op mij?quote:Op zondag 12 juni 2016 20:45 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Dat klopt als een bus. Alleen interesseert mij het geen reet wat iemand op zijn of haar kop heeft, maar wel hoe iemand handelt. Dat vind ik geen zwaarbevochten recht o.i.d. , zo'n hoofddoek. Het anderen opleggen van eigen religieuze regels, zoals het wel of niet mogen afbeelden van een profeet of kritiek hebben op een godsdienst, dat vind ik veel ernstiger, en al helemaal dat mensen dat dan goedpraten.
IS heeft al meer dan een jaar niet meer gewonnen en worden momenteel gepowned in Faluja, Raqqa en Manbij.quote:Op zondag 12 juni 2016 20:44 schreef Nintex het volgende:
Wat een domme zeugen die ISIS strijders. Vooral de Amerikanen blijven pesten, voor je het weet krijg je weer een shock & awe om je oren en dit keer geen nation building na afloop van het vuurwerk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |