Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Belachelijk die kortzichtigheid van Talpa.. Maar goed, ik denk eerder dat een advocatenbureau weer uren wil schrijven...
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
Nee, ik ben geen mod... Ik zal mijn vrouw eens vragen..![]()
Dat weten we nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef markvanrinsum het volgende:
mogen er nog capje gemaakt worden liesje1979 ?
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.
Oh, is dat nu weer de regel...quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Alleen Frodo had de LAPO die mag blijven
Komt door het weer.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..
Ahhh Top Modquote:
Bij DGK kaapte iedereen alles voor een goede TTquote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh regel, ik heb wel z'n LAPO gekaapt, niet zo netjes
Regel jij dat even?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een afscheidsmeet te organiseren
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Lijkt mij ook. Gewoon naar RLS.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
Heftig hoor en te sneu voor woorden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest het ook even laten bezinken.
Nou, er is nogal een keuze. 2 verschillende beelden. De kans lijkt me aanwezig dat mensen dezelfde kijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelen
Ik houd een beetje van je.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Bij Utopia voor de poort.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja. Weten jullie al wanneer de topics eruit gaan?
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien in ruil weer offtopic gifjes toestaan.
Da's niet te doen, vooral niet als caps en gifjes ook niet mogen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Maar zoals soury hier al zei, overal door heel Fok zal wel Talpa-spul staan.. gaat heel Fok dan dicht?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
juist wel tochquote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik houd een beetje van je.
Jammer dat die verantwoordelijkheid niet eerder is genomen.
Psies.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies.
En dat wissen is denk ik niet zo moeilijk... RM* of gewoon naar /dev/null schrijven
Het is nog erg vers van de pers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.
Balen dit zeg.
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Te laat, ik heb al een back-up gemaakt van heel UTO.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Joezi het volgende:
Zou wel blij zijn als mijn UTO historie wordt gewist
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Daar durf ik nog niet eens aan te denken..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.quote:
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Raar vanuit het niks, en dan maar 2 dagen tijd geven.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is nog erg vers van de pers.
Maar Fok! krijgt weinig tijd.
De raderen draaien.
Precies. Met elkaar komen we er wel uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niks.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
lijkt mij de gene die het plaatstquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.
Wie betaald dat ?
Die kunnen gewoon weg. De krant van gister daar ligt de vis inquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
En hoe achterhaal je die ?quote:
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?
Een topmod, die hebben we dan wel nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..
Jaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef markvanrinsum het volgende:
zijn jullie de boel al aan het verwijderen ?
Denk dat we nadere info moeten afwachten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Een topmod, die hebben we dan wel nodig
Mootie leest nog graag af en toe een cos klassieker doorquote:Op maandag 6 juni 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon weg. De krant van gister daar ligt de vis in
Dat verbaasd mij , vanuit het niets waar zijn ze boos over ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raar vanuit het niks, en dan maar 2 dagen tijd geven.
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaanquote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:14 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij , vanuit het niets waar zijn ze boos over ?
Verzamelen bij de SL knop.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaan
Maar die filmpjes is toch wat er op de streams was te zien , is dat tegen de regels in dan ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.
En nu moet een heel subforum verdwijnen blijkbaar.
Ja, en de aanvalsplannen hier bespreken..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaan
Dat iddquote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Punkman het volgende:
Maar volgens mij doen 80% van alle geplaatste filmpjes het niet eens meer, door oa het opheffen van de vele YT, dailymotion en andere accounts.
Snap niet waarom Talpa ineens zo moeilijk doet.
Als je een video huurt krijg je altijd een boodschap dat je het alleen in persoonlijke kring mag zien, en niet publiekelijk mag tonen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:16 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maar die filmpjes is toch wat er op de streams was te zien , is dat tegen de regels in dan ?
Tie rips meequote:
Denk dat er meer streamers zijn dan die paar op FOK hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef PrinsesVampi het volgende:
Dat is dan het einde van hun programma. Daag Utopia, het was gezellig, maar ook hartstikke op. Fijn dat ze dat zelf nu ook inzien en bevestigen met deze achterlijke laatste stuiptrekking.
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.
En nu moet een heel subforum verdwijnen blijkbaar.
Had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
En hoe achterhaal je die ?
Usernaam is vaak verzonnen, en aan een email adres kan je vaak de mensen niet achterhalen.
En een naam bij een ip adres krijg je niet zomaar.
AUb niet ellende lang naar dansende poedels kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
En stukken minder gebruikers op FOK.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Gewoon Utopia forum verwijderen, heel erg jammer.
Maar er blijven altijd mensen linkjes posten en die moeten allemaal verwijderd door een mod of script. Zou er geen tijd en geld meer insteken want Talpa heeft de Fokkers een mes in hun rug gestoken. En dan zullen ze vanzelf merken wat de conclusie is van hun daden minder aandacht voor hun Utopia,
We kunnen ook gifjes met grappige katjes doen of zo ..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AUb niet ellende lang naar dansende poedels kijken
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stukken minder gebruikers op FOK.
Al die domme gifjes, waar gaat het over.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
We kunnen ook gifjes met grappige katjes doen of zo ..![]()
Ik kijk nooit naar de tv uitzending wordt altijd verneukt door de montage.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat er meer streamers zijn dan die paar op FOK hoor
En daarbij komt het gaat die mol om de kijkcijfers de streamers kunnen hem denk ik gestolen worden.
Joh...quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?
Lekker los gaan op een Utopiaan dat zal ik missen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stukken minder gebruikers op FOK.
Je betaald voor streams. Ik kijk niet in een topic waar spoilers van een tv serie staan die ik volg. Dit is héél wat andersquote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..
Ja flauw allemaal. Ze zenden het zelf uit op de streams.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..
Maar hoe veel gaat dat uitmaken ?quote:
Daar weet ik echt te weinig vanaf, maar minder bezoekers lijkt me minder inkomsten ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?
Daar kan je wel eens gelijk in hebben ja .quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Maar er blijven altijd mensen linkjes posten en die moeten allemaal verwijderd door een mod of script. Zou er geen tijd en geld meer insteken want Talpa heeft de Fokkers een mes in hun rug gestoken. En dan zullen ze vanzelf merken wat de conclusie is van hun daden minder aandacht voor hun Utopia,
Héé Liesje, jij ook hierquote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar weet ik echt te weinig vanaf, maar minder bezoekers lijkt me minder inkomsten ja.
ja datquote:Op maandag 6 juni 2016 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
Onbegrijpelijk dat degene die zoveel voor Talpa heeft betekend -denk aan BB- nu een mes in de rug krijgt.
Zouden die redelijk vaste groep televisiekijkers zich daardoor laten leiden? Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Sjah voor eigen gebruik toch , het hete hangijzer is dat we hun materiaal weer aanbieden, en dan ook nog twee dagen voor de TV uitzending, het verbaasd me dat het sinds BB nog steeds goed is geggaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je betaald voor streams. Ik kijk niet in een topic waar spoilers van een tv serie staan die ik volg. Dit is héél wat anders
Heej Daantje..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Sjeee zegTalpa lekker bezig. Wat raar dat ze hier ineens mee komen na 2,5 jaar Utopia, en voor die tijd al die andere RLsoaps.
Echt jammer dit, filmpjes,giftjes en caps maakte het juist zo leuk en zo makkelijk om weer op de hoogte te zijn.
Ik zou zeggen, weg met wat er was en maak een nieuwe start dan maar, hopelijk blijven de mensen toch wel bij fok hangen.
Wat een gedoe voor jullie van fok ook
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah voor eigen gebruik toch , het hete hangijzer is dat we hun materiaal weer aanbieden, en dan ook nog twee dagen voor de TV uitzending, het verbaasd me dat het sinds BB nog steeds goed is geggaan.
Nee, die niet maar door alle verhalen op Fok over Utopia maak je wel mensen nieuwsgierig en die gaan dan naar tv en of naar streams kijken. Er wordt hier wel heel heel erg veel reclame gemaakt voor Utopia.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden die redelijk vaste groep televisiekijkers zich daardoor laten leiden? Dat betwijfel ik.
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de streams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus nietquote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.
Ik wacht woensdag af, maar dan kap ik ermee.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de steams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus niet
Als je een entreekaartje voor de Efteling koopt ben je ook niet ineens een beetje eigenaar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de steams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus niet
Je bent nooit eigenaar van iets als er 'intellectueel eigendom' bij komt kijken. Je bent géén eigenaar van de films in je collectie. Géén eigenaar van de muziek op je cd's. In veel gevallen wordt zelfs bepaald door degene aan wie je geld hebt gegeven hoe, wanneer en met wie je onder welke voorwaarden de door jouw aangeschafte muziek/film mag kijken of luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vanaf het begin, kakte in. Sinds Cees weer een UTO abboquote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef regenworm het volgende:
Nee, die niet maar door alle verhalen op Fok over Utopia maak je wel mensen nieuwsgierig en die gaan dan naar tv en of naar streams kijken. Er wordt hier wel heel heel erg veel reclame gemaakt voor Utopia.
Lieve Gherquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht woensdag af, maar dan kap ik ermee.
Idem hier.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier idem.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij ook, met een tussenstop vorig jaar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanaf het begin, kakte in. Sinds Cees weer een UTO abbo
Dat dus, geen Cos geen utopiaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier idem.
Zeg dan meteen de streams op.
Niet dat Ome John daar van onder de indruk zal zijn, maar zonder fok is er geen reet dat hele programma.
Dat meen je toch niet , je bedoeld als alles weg is ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Door FOk volg ik het nogquote:Op maandag 6 juni 2016 19:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier idem.
Zeg dan meteen de streams op.
Niet dat Ome John daar van onder de indruk zal zijn, maar zonder fok is er geen reet dat hele programma.
De lol om te streamen is er niet meer. De lol om even filmpjes te kijken die je aanspreekt is al weg. Mehhhhhquote:Op maandag 6 juni 2016 19:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet , je bedoeld als alles weg is ?
Er is ook eigenlijk geen nieuwe aanwas. Af en toe iemand die al heel lang lurk en een account maakt.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De lol om te streamen is er niet meer. De lol om even filmpjes te kijken die je aanspreekt is al weg. Mehhhhh
Da's wel duidelijk, maar je voelt op je klompen aan dat als je dit bar doorvoert naar alle beeldmateriaal die je maakt om je heen voor op je facebook, van je fototoestel tot een vakantiefilmpje waar toevallig merknaam op staat, dit onhoudbare situaties oplevert.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent nooit eigenaar van iets als er 'intellectueel eigendom' bij komt kijken. Je bent géén eigenaar van de films in je collectie. Géén eigenaar van de muziek op je cd's. In veel gevallen wordt zelfs bepaald door degene aan wie je geld hebt gegeven hoe, wanneer en met wie je onder welke voorwaarden de door jouw aangeschafte muziek/film mag kijken of luisteren.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Al is het het laatste wat ik doe filmpjes blijven ALTIJD!
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Je kan het ook omdraaien door het Utopia forum te verwijderen zal Talpa er ook geen cent meer aan verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?
TOP! En hoe weten we dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef regenworm het volgende:
Je kan het ook omdraaien door het Utopia forum te verwijderen zal Talpa er ook geen cent meer aan verdienen.![]()
![]()
![]()
Precies dat, het feit dat Fok de Utopia kijkers nieuwsgierig maakt naar het programma doet Talpa geen moer blijkbaar , ze willen meer geld en kijkers of anders sluiten de boel... ik ben benieuwd of ze dat gaat opleveren wat ze uitgerekend hebben voor zichzelfquote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Lieve Gherwat flikt Talpa nou zeg, dat beetje aandacht wat Utopia krijgt de nek omdraaien. Mag hopen dat ze zichzelf nu een dolk in de rug steken
![]()
Ik keek graag de filmpjes en zo terug om toch bij te blijven, moet wel zeggen dat ik het al veel minder volg, maar ik had altijd de cos met filmpjes, caps en gifjes met bij behorend commentaar achter de hand.....Kon altijd terug zoeken als ik wilde..dat zal nu een stuk lastiger worden, ga echt niet elk topic na lopen lezen
Bravo !quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Niet via fok iig.....mensen kunnen mij een PM sturen als ze een url willenquote:
Vast wel. Maar dat handjevol streamers dat hier post zal Talpa echt niet boeien. Sowieso hebben ze meer last dan gemak van streamers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?
Hoezo? Die betalenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat handjevol streamers dat hier post zal Talpa echt niet boeien. Sowieso hebben ze meer last dan gemak van streamers.
Ik snap eigenlijk niet waarom Talpa zich zo druk maakt om een klein groepje utopia volgers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.
Maar als utopia hierdoor stopt kost het ze welquote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die lousy 2,50 per maand gaat ze niet arm maken hoor.
Geld is geld.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat? Dat heel het programma stopt omdat men niet meer kan posten op een forum? Dat lijkt me nogal vergezocht.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als utopia hierdoor stopt kost het ze wel
Dat programma moet draaiende gehouden worden en daar zijn die streams voor nodig. Op televisie kijkt er al geen hond meer naar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wel uitkijken dus wie je de Url geeftquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet via fok iig.....mensen kunnen mij een PM sturen als ze een url willen
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houdenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat? Dat heel het programma stopt omdat men niet meer kan posten op een forum? Dat lijkt me nogal vergezocht.
Klopt helemaal maar de inkomsten van streamers zijn niet dusdanig hoog dat ze daar heel veel moeite voor doen. Het gaat ze veel meer om tv kijkers.quote:
Denk ook dat Talpa geen traan zal laten om die paar streamers die afhaken.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.
I don't think soquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..
Mja, ik geloof echt niet dat fok en/of andere sites het programma in leven houden. Maar uiteraard kan ik 't mis hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houden
Misschien stopt het programma sowieso wel binnenkort en is dat de reden waarom ze nu nog snel zoveel mogelijk beeldmateriaal van het internet willen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houden
Hidi kent zijn pappeheimersquote:
Zou ook kunnen maar waarom nemen ze dan al die moeite....dat kunnen ze ook doen als het gestopt isquote:Op maandag 6 juni 2016 19:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Misschien stopt het programma sowieso wel binnenkort en is dat de reden waarom ze nu nog snel zoveel mogelijk beeldmateriaal van het internet willen hebben.
Ja zou ook graag de reden willen weten waarom dit nu ineens zo bij ze komt opzetten, alsof er beelden gemaakt zijn die tegen ze gebruikt kunnen worden lijkt het wel opquote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Precies dat, het feit dat Fok de Utopia kijkers nieuwsgierig maakt naar het programma doet Talpa geen moer blijkbaar , ze willen meer geld en kijkers of anders sluiten de boel... ik ben benieuwd of ze dat gaat opleveren wat ze uitgerekend hebben voor zichzelf
Dat heeft toch niets met de kijkcijfers te maken, ik kijk de uitzendingen amper.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel 'ns wat.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zou ook graag de reden willen weten waarom dit nu ineens zo bij ze komt opzetten, alsof er beelden gemaakt zijn die tegen ze gebruikt kunnen worden lijkt het wel op![]()
Heel apart ineens dit
Toen ik in Utopia was (in den beginne) werd er nog gesproken over 25.000 individuele streamers. Dat per maand 2,50 is geen katteplasquote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet...lijkt mij alleen dat de animo voor utopia flink afneemt door dit soort actiesquote:Op maandag 6 juni 2016 19:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met de kijkcijfers te maken, ik kijk de uitzendingen amper.
Das 2 jaar terug al gebeurd met bimbo Robin die letterlijk toegaf dat ze Jimmy van Talpa weg moest sturen, en zelfs daar zijn nog filmpjes van te vinden op YTquote:Op maandag 6 juni 2016 19:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zou ook graag de reden willen weten waarom dit nu ineens zo bij ze komt opzetten, alsof er beelden gemaakt zijn die tegen ze gebruikt kunnen worden lijkt het wel op![]()
Heel apart ineens dit
quote:
Dat lijkt me toch erg stug. Het is wel een IRL soap maar geen cliffhanger materiaal. Je plukt de dingen uit filmpjes die je wilt zien. Daarnaast (ik wel) kijk ik de uitzending.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Klopt helemaal maar de inkomsten van streamers zijn niet dusdanig hoog dat ze daar heel veel moeite voor doen. Het gaat ze veel meer om tv kijkers.
Dat is een rare reden?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:47 schreef Haropro het volgende:
[..]
Misschien stopt het programma sowieso wel binnenkort en is dat de reden waarom ze nu nog snel zoveel mogelijk beeldmateriaal van het internet willen hebben.
Toch denk ik dat het merendeel van de televisiekijkers enkel dat doet: televisie kijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:51 schreef Soury het volgende:
Dat lijkt me toch erg stug. Het is wel een IRL soap maar geen cliffhanger materiaal. Je plukt de dingen uit filmpjes die je wilt zien. Daarnaast (ik wel) kijk ik de uitzending.
En stream ik wanneer ik er tijd en zin in heb
Door de mensen die cossen en streamen wel, maar denk persoonlijk voor de tv kijker niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet...lijkt mij alleen dat de animo voor utopia flink afneemt door dit soort acties
Ja en wat te denken van de tijd bij DGK....daar is volgens mij de "serieuze" SL ontstaanquote:Op maandag 6 juni 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Das 2 jaar terug al gebeurd met bimbo Robin die letterlijk toegaf dat ze Jimmy van Talpa weg moest sturen, en zelfs daar zijn nog filmpjes van te vinden op YT
No way dat ik tv ga kijken. Ik schat zo in dat dat voor de meeste cossers geldt.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de mensen die cossen en streamen wel, maar denk persoonlijk voor de tv kijker niet.
EN misschien gaan mensen stoppen met cossen en dan wel tv kijken als ze hier de filmpjes niet meer kunnen zien.?
Het gaat ze niet zozeer om de volgers, als om het materiaal dat door deze groep gedeeld wordt. Dat zou ze uiteindelijk relatief niet heel veel extra inkomsten opleveren, lijkt me, maar als je de middelen hebt om het tegen te gaan en het is je een doorn in het oog - iets wat De Mol ook heeft toegegeven, als ik het me goed herinner - dan is het een kleine moeite en kostenpost.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Punkman het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Talpa zich zo druk maakt om een klein groepje utopia volgers.
Hoeveel zijn het er nu eigenlijk ?
400-500 inclusief lurkers ?
Vraag mij af hoe groot die schade eigenlijk is die Talpa claimt.
Of misschien willen ze zien hoe groot het aandeel is dat daadwerkelijk door de fora wordt aangebracht, en wat er met de kijkcijfers gebeurt als ze de fora helemaal buiten de deur weten te houden.... of ze hebben er geen zin meer in en proberen zo de kijkcijfers om zeep te helpen zodat ze de tent kunnen opdoeken.quote:
Ik vraag het me af, dat komt ook omdat ik FOK gewend ben. Er is eigenlijk geen zak aan dat hele Utopia (kaal op tv) In het begin keken er best veel mensen in mijn omgeving incl. moeders en wat collega's die zijn al jaren afgehaaktquote:Op maandag 6 juni 2016 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Toch denk ik dat het merendeel van de televisiekijkers enkel dat doet: televisie kijken.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Misschien zijn ze wel met een verzamel dvd bezig, de hoogtepunten van utopia.
Door de vaste cossers niet denk ik, maar misschien de mensen die alleen kwamen om filmpjes te kijken. Ik heb geen idee ik roep maar watquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
No way dat ik tv ga kijken. Ik schat zo in dat dat voor de meeste cossers geldt.
Nee ik ook niet, we als cossers weten dat ze in die tv uitzendingen veel knip en plakwerk gebruiken waardoor er een heel ander verhaal kan ontstaan. No way voor mij een tvuitzeningquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
No way dat ik tv ga kijken. Ik schat zo in dat dat voor de meeste cossers geldt.
Vergeet niet dat Talpa brieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en wat te denken van de tijd bij DGK....daar is volgens mij de "serieuze" SL ontstaanNee zonder te lachen, daar gebeurde dingen die kijkers gebruikte om het tegen te gaan werken. Dan zou je denken daar hebben ze toen van geleerd, maar 2,5 jaar lang hebben ze het toe gelaten, oké regelmatig dat er weer filmpjes waren verwijderd in opdracht van Talpa...maar nu slaan ze ineens rond als een kat in het nauw. Niets geen waarschuwing aan FOK maar meteen een advocatenbureau erop af
Wel balen, lijkt er eindelijk een leuke stemming aan te komen, kunnen we dat niet met elkaar delen in de cos.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de vaste cossers niet denk ik, maar misschien de mensen die alleen kwamen om filmpjes te kijken. Ik heb geen idee ik roep maar wat
Alleen mijn broer en schoonzus kijken het nog in mijn omgeving. Voor zover ik weet, tenminste.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
Ik vraag het me af, dat komt ook omdat ik FOK gewend ben. Er is eigenlijk geen zak aan dat hele Utopia (kaal op tv) In het begin keken er best veel mensen in mijn omgeving incl. moeders en wat collega's die zijn al jaren afgehaakt
Okéquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Talpa blieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komen
Ik heb ook eens zo'n brief gehad...kun je gewoon negeren
Wie zegt dat er geen Cos meer zal zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel balen, lijkt er eindelijk een leuke stemming aan te komen, kunnen we dat niet met elkaar delen in de cos.
Ik heb al vele waarschuwingen gehad van YT en DM , de enige die nog doorgeeft is vidme( max 10min) maar filmpjes maken die er enigszins toe doen kost veel tijd, en als die dan ook nog verwijderd worden is die moeite ook voor nix, daar ben ik dus ook mee gestoptquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af of Talpa hier wel goed mee doet.
Korte video fragmenten kunnen werken als een trailer voor de uitzending.
Maar eerlijk gezegd kan ik mij ook er iets bij voorstellen dat ze het er moeilijk mee hebben dat de streams als een soort van semi- live geüpload worden op YT of DM.
Ala bunker doorgaanquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien willen ze zien hoe groot het aandeel is dat daadwerkelijk door de fora wordt aangebracht, en wat er met de kijkcijfers gebeurt als ze de fora helemaal buiten de deur weten te houden.... of ze hebben er geen zin meer in en proberen zo de kijkcijfers om zeep te helpen zodat ze de tent kunnen opdoeken.
Als het zover komt, maar ik had dat er voor jou natuurlijk weer speciaal bij moeten zetten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen Cos meer zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb jij haar verbodenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen mijn broer en schoonzus kijken het nog in mijn omgeving. Voor zover ik weet, tenminste.
Mijn moeder heeft haar paspoort begin dit jaar opgezegd. En keek nooit op FOK! Zei ze ...
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Talpa brieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komen
Ik heb ook eens zo'n brief gehad...kun je gewoon negeren
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:05 schreef bamibij het volgende:
Misschien is het een grapje van Danny om dankzij dit topic weer meer views/bezoeken te generenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Ok. ja ik weet dat jij het risico niet kunt nemen....maar ik welquote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een hotmail account aanzitquote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.
Ik ga idd geen tv kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Team Jetsers zonder endquote:
Ik denk het niet..dit zal toch wel mogenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef DrNick het volgende:
Maar linken naar content is niet verboden toch?
Dat dacht ik dus ook...telegraaf presidentquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef DrNick het volgende:
Nee...dat is een link naar een utopia video dus mag niet meerquote:Op maandag 6 juni 2016 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik denk het niet..dit zal toch wel mogen![]()
http://www.utopiatv.nl/live/overview/clip/2016-06-06
Het zijn geen twee cossen, overal staan de filmpjes tussenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:09 schreef spapaars het volgende:
Wie leest er nog terug?
Het is toch geen ramp als de oude cossen worden verwijderd?
Daar heb je geen 2 dagen voor nodig.
Shit.. hoe ziet die brief er ook alweer uit?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee...dat is een link naar een utopia video dus mag niet meer
Kan je dan niet alles weg halen en op 1 opnieuw beginnen zonder filmpjes en linken ?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het zijn geen twee cossen, overal staan de filmpjes tussen
EN dat van bijna drie jaar lang
wel als het illegale content is. De uitspraak van GS vs Playboy was alleen geldig voor die specifieke casus, aldus de rechter. Het EU-hof is ook nog niet echt duidelijk. Maar daarnaast; ik heb sowieso de financiële middelen niet om dit voor te laten komen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef DrNick het volgende:
Dat klinkt als heel veel werk.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
Het lijkt erop dat er een aantal opties zijn:
1 - UTO sluiten en hopen dat het programma snel een pijnlijke dood sterft
2 - Pogen een script te maken die alle linkjes naar videosites in topics in UTO automatisch verbergt
3 - UTO sluiten, de lopende topics ontdoen van álle video's en linkjes daarnaar en die verplaatsen naar een nieuw forum en vandaaruit verder gaan en strak modereren
4 - opties 3 + 2
Maar het is wel triest om te zien hoe Talpa na 17 jaar probleemloze samenwerking dit opeens flikt.
Hmmm, dat is dan wel verdacht....quote:Op maandag 6 juni 2016 20:10 schreef bamibij het volgende:
argument dat ik trouwens las in dit/het vorige topic is dat Big Brother veel te danken heeft aan FOK!. Toen volgde ik het allemaal nog niet, maar is het niet eerder zo dat FOK! mede dankzij BB groot is geworden?
5. A la KPD alleen zichtbaar als je ingelogd bent? Gelden daar geen andere regels voor omdat het niet openbaar is?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
2 - Pogen een script te maken die alle linkjes naar videosites in topics in UTO automatisch verbergt
3 - UTO sluiten, de lopende topics ontdoen van álle video's en linkjes daarnaar en die verplaatsen naar een nieuw forum en vandaaruit verder gaan en strak modereren
4 - opties 3 + 2
Maar het is wel triest om te zien hoe Talpa na 17 jaar probleemloze samenwerking dit opeens flikt.
5. Niet buigen voor loze dreigementen en e.e.a. toelichten bij De Wereld Draait Door.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
4 - opties 3 + 2
Met een verkeerd adres iigquote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit.. hoe ziet die brief er ook alweer uit?
Hier is dus (nog) geen rekening gehouden met het feit of gifjes en screenshots wel of niet mogen?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
4 - opties 3 + 2
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
5. Niet buigen voor loze dreigementen en e.e.a. toelichten bij De Wereld Draait Door.
en als je de hele dag werkt is er helemaal geen bal meer aan. geen filmpjes, caps, streamverslagen zijn er niet meer. ben je verplicht topics terug te lezen.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelen
Ik krijg ook vaak brieven van incasso en weet ik wat dat ik binnen twee dagen moet betalen anders dikke billenkoek. Het zal toch nietquote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit.. hoe ziet die brief er ook alweer uit?
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
5. Niet buigen voor loze dreigementen en e.e.a. toelichten bij De Wereld Draait Door.
Ik hoop met heel mijn hart dat je gaat voor optie 2 of 3. Want dit forum hoort bij Fok! zoals alle rls-sen bij Fok! horen. Zet hem op Danny.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
4 - opties 3 + 2
Ik zou 2 niet eens in optie nemen wat als men daar achter komt. Ik zou het risico tot 0 verlagen en opnieuw beginnen zonder linkjes en filmpjes .quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
4 - opties 3 + 2
Mwhahhquote:Op maandag 6 juni 2016 20:14 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
En daarmee zeg je al wel weer wat. Zurig persoon.
Nee. Je mag ook in een priveforum bv geen films of muziek illegaal uitwisselen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
5. A la KPD alleen zichtbaar als je ingelogd bent? Gelden daar geen andere regels voor omdat het niet openbaar is?
Ik wil dat best doen, maar dan wel nadat iemand op papier volledige aansprakelijkheid neemt en bereid is op te draaien voor alle kosten, schikkingen, boetes etc. Dus als je daartoe bereid bent hoor ik het graagquote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
die hebben een zomerstop tot augustus, dan is dit allang oud nieuwsquote:Op maandag 6 juni 2016 20:12 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
RTL late night dan.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef Verida het volgende:
[..]
die hebben een zomerstop tot augustus, dan is dit allang oud nieuws
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee. Je mag ook in een priveforum bv geen films of muziek illegaal uitwisselen.
Poging twee is gewoon legaal. De linkjes worden nergens weergegeven, alsof ze nooit geplaatst zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:15 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik zou 2 niet eens in optie nemen wat als men daar achter komt. Ik zou het risico tot 0 verlagen en opnieuw beginnen zonder linkjes en filmpjes .
Ditquote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef Lyza666 het volgende:
Optie zoveel; heel UTO verwijderen, UTO2 starten met een COS en SC bijvoorbeeld? Met strakke moderatie en dus zonder filmpjeslinks.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Poging twee is gewoon legaal. De linkjes worden nergens weergegeven, alsof ze nooit geplaatst zijn.
Maar als je ze verbergt vindt Talpa ze toch ook?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef Danny het volgende:
[..]
Poging twee is gewoon legaal. De linkjes worden nergens weergegeven, alsof ze nooit geplaatst zijn.
Met optie 3 lijkt het enige en meest effectieve, met 2 krijg je vroeg of toch ook mot als er gravers van Talpa die links gaan volgen .quote:Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Danny het volgende:
4 - opties 3 + 2
Ja, het kan best zijn dat dit een of andere overijverige advocatenmuts is die een wit voetje wil halen, maar dat verandert niets aan de claim op zich.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:16 schreef isax het volgende:
Overigens ook bizar omdat aantal maanden terug ze fok wilde bedanken en daarom stuk of 50 codes voor gratis maand streams poste
Mee eensquote:Op maandag 6 juni 2016 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat je gaat voor optie 2 of 3. Want dit forum hoort bij Fok! zoals alle rls-sen bij Fok! horen. Zet hem op Danny.
Nee, verbergen als in; de pagina wordt opgevraagd en elke post wordt in php nagelopen en alle linkjes en video's worden uit de uiteindelijke output gefilterd. Ze bereiken dus nooit je browser.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als je ze verbergt vindt Talpa ze toch ook?
Anders kunnen we net zo goed alle filmpjes onder een spoiler zetten
Dat is fijn om te horen. Laten we hopen dat er een oplossing komt waarbij we, desnoods met een nieuw forum, gewoon door kunnen posten alleen nu zonder filmpjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Voor meer dan 100% zal ik me inzetten, om bij te kunnen dragen aan een doorgang.
Dit lijkt mij ook de meest makkelijkste oplossing .quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met optie 3 lijkt het enige en meest effectieve, met 2 krijg je vroeg of toch ook mot als er gravers van Talpa die links gaan volgen .
Werkt dat dan ook als mensen spaties gaan gebruiken en geen http in de link ?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, verbergen als in; de pagina wordt opgevraagd en elke post wordt in php nagelopen en alle linkjes en video's worden uit de uiteindelijke output gefilterd. Ze bereiken dus nooit je browser.
Dat zou heel, heel erg fijn zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen. Laten we hopen dat er een oplossing komt waarbij we, desnoods met een nieuw forum, gewoon door kunnen posten alleen nu zonder filmpjes.
Dan zal er ook heel strak op moeten worden gemod. Snelle reacties op Tr's enzulks.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Werkt dat dan ook als mensen spaties gaan gebruiken en geen http in de link ?
Anders zit je nog met hetzelfde probleem.
ja lekkertje, en dat terwijl torrenten net zo verboden isquote:Op maandag 6 juni 2016 20:20 schreef HiDiHo het volgende:
Hebben ze nou nog niets geleerd van Popcorn Time?
Popcorn Time voor Utopia
Toch blijft het vreemd dat het op woensdag is gezet. Dat is niet een normale doen van zaken.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Ja, het kan best zijn dat dit een of andere overijverige advocatenmuts is die een wit voetje wil halen, maar dat verandert niets aan de claim op zich.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Voor meer dan 100% zal ik me inzetten, om bij te kunnen dragen aan een doorgang.
Waarom niet 'gewoon' heel het subforum verwijderen/verbergen en opnieuw starten? Dat levert toch het minste werk op lijkt mij en heb jij het minst kans op claims, maar misschien zie ik dat verkeerd. Het is toch niet zo dat mensen topics van vorig jaar of 2 jr geleden gaan zitten lezen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee, verbergen als in; de pagina wordt opgevraagd en elke post wordt in php nagelopen en alle linkjes en video's worden uit de uiteindelijke output gefilterd. Ze bereiken dus nooit je browser.
Als er nu gewoon op die manier gepost wordt in COS? Zonder http://? Technisch is het dan geen hyperlink meer en mede users kunnen die er zelf voor zetten als ze dat in hun browser plakken. In juridische zin gaat het toch om een hyperlink? Haal je de http:// prefix eraf dan is het gewoon tekst in juridisch opzicht.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ok...dat is dus gewoon als niet publicerenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:19 schreef Danny het volgende:
[..]
ja en? laten dat maar eens proberen te verbiedenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
ja lekkertje, en dat terwijl torrenten net zo verboden is
nee, maar dat probleem blijf in een nieuw forum net zo goed bestaan natuurlijk. Het worden alleen niet automatisch linkjes.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
tnxquote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou heel, heel erg fijn zijn.
@ Danny iedere hulp die achter de schermen nodig is....count me in!
Alle users in een torrentnetwerk.. nahh ja je verdeelt dan wel alle illegaliteit van Fok over álle Utopia usersquote:Op maandag 6 juni 2016 20:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja en? laten dat maar een proberen te verbieden
Aangezien het destijds al verboden was om 'komt een vrouw bij de dokter' te posten als daarbij ook een term als mkv, 1080, 720, sd, hd oid stond denk ik dat dat weleens een probleem zou kunnen worden. De macht van de entertainmentindustrie is eng.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:26 schreef Bblurker2 het volgende:
Is zo posten ook verboden?
vimeoDOTcom/96624544
En geen idee of het technisch mogelijk is, maar er zijn een aantal cossers bijna 24/7 op het forum, dat die beperkte rechten krijgen om bijv. linkjes te verwijderen. Want Ebinas kan er denk ik niet 24/7 zijnquote:Op maandag 6 juni 2016 20:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou heel, heel erg fijn zijn.
@ Danny iedere hulp die achter de schermen nodig is....count me in!
Trieste maffia.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:30 schreef Danny het volgende:
[..]
Aangezien het destijds al verboden was om 'komt een vrouw bij de dokter' te posten als daarbij ook een term als mkv, 1080, 720, sd, hd oid stond denk ik dat dat weleens een probleem zou kunnen worden. De macht van de entertainmentindustrie is eng.
Er zijn nog 2 mods.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En geen idee of het technisch mogelijk is, maar er zijn een aantal cossers bijna 24/7 op het forum, dat die beperkte rechten krijgen om bijv. linkjes te verwijderen. Want Ebinas kan er denk ik niet 24/7 zijn
GEwoon iedereen die het waagt om hierna nog een link te posten een ban gevenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En geen idee of het technisch mogelijk is, maar er zijn een aantal cossers bijna 24/7 op het forum, dat die beperkte rechten krijgen om bijv. linkjes te verwijderen. Want Ebinas kan er denk ik niet 24/7 zijn
Precies. Dat is vaak niet zo. Er wordt vaak tot 3-4 uur 's nachts gepost. Volgens mij zijn ze niet echt meer aanwezig.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze moeten maar net allemaal aanwezig zijn.
lol ja...maar twee die er echt werk van makenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:39 schreef mootie het volgende:
Op zich is het aantal mensen dat filmpjes maakt maar heel beperkt toch?
Met optie 2 bedoel je ook een streep trekken en het 'oude Uto' verwijderen?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:27 schreef Danny het volgende:
[..]
tnx
Ik ben er nog niet helemaal uit wat de beste manier is, maar dat zal ik uiterlijk morgen moeten beslissen. Ik neig het meest naar optie 2, mogelijk icm op slot gooien van UTO voor niet-ingelogden. Dat betekent niet dat de video's dan wel mogen, maar het kan wel een buffer zijn tussen plaatsing van een dubieuze link en het ontdekken ervan door talpa. Dat kan lang genoeg zijn voor ons om het weer te kunnen verwijderen. De intentie om mee te willen werken zegt bij dergelijke bedrijven doorgaans weinig. Die willen vooral zoveel mogelijk uitknijpen. Dat is een voorrecht dat je hebt als je zakken oneindig diep zijn.
Nee ik zou juist de video's dus willen verbergen (hetzelfde effect als verwijderen) om zodoende het archief verder intact te houden. De video's zouden in de oude topics dus ook verdwijnen, zonder dat we die handmatig een voor een moeten verwijderen.quote:Op maandag 6 juni 2016 20:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Met optie 2 bedoel je ook een streep trekken en het 'oude Uto' verwijderen?
Dan loop je voor dat laatste in ieder geval geen risico meer.
Maar wat als er eentje door heen glipt?quote:Op maandag 6 juni 2016 20:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Nee ik zou juist de video's dus willen verbergen (hetzelfde effect als verwijderen) om zodoende het archief verder intact te houden. De video's zouden in de oude topics dus ook verdwijnen, zonder dat we die handmatig een voor een moeten verwijderen.
Optie 3 is over gaan met een beperkt aantal topics die eerst volledig ontdaan worden van video's naar een UTO2. UTO1 wordt dan volledig gesloten (ook niet beschikbaar als archief dus).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |