Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Belachelijk die kortzichtigheid van Talpa.. Maar goed, ik denk eerder dat een advocatenbureau weer uren wil schrijven...
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
Nee, ik ben geen mod... Ik zal mijn vrouw eens vragen..![]()
Dat weten we nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef markvanrinsum het volgende:
mogen er nog capje gemaakt worden liesje1979 ?
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.
Oh, is dat nu weer de regel...quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Alleen Frodo had de LAPO die mag blijven
Komt door het weer.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..
Ahhh Top Modquote:
Bij DGK kaapte iedereen alles voor een goede TTquote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh regel, ik heb wel z'n LAPO gekaapt, niet zo netjes
Regel jij dat even?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een afscheidsmeet te organiseren
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Lijkt mij ook. Gewoon naar RLS.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
Heftig hoor en te sneu voor woorden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest het ook even laten bezinken.
Nou, er is nogal een keuze. 2 verschillende beelden. De kans lijkt me aanwezig dat mensen dezelfde kijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelen
Ik houd een beetje van je.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Bij Utopia voor de poort.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een afscheidsmeet te organiseren
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja. Weten jullie al wanneer de topics eruit gaan?
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien in ruil weer offtopic gifjes toestaan.
Da's niet te doen, vooral niet als caps en gifjes ook niet mogen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Maar zoals soury hier al zei, overal door heel Fok zal wel Talpa-spul staan.. gaat heel Fok dan dicht?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
juist wel tochquote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |