Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:44 schreef Nostalgist het volgende:
Belachelijk die kortzichtigheid van Talpa.. Maar goed, ik denk eerder dat een advocatenbureau weer uren wil schrijven...
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Eh ik had ook een nieuwe geopend, kan jij die verwijderen?
Meerdere mensen hebben een nieuwe geopend.
[ afbeelding ]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef Nostalgist het volgende:
Nee, ik ben geen mod... Ik zal mijn vrouw eens vragen..![]()
Dat weten we nog niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef markvanrinsum het volgende:
mogen er nog capje gemaakt worden liesje1979 ?
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, maar hij kan wel even zijn vrouw aan haar jasje trekken.
Oh, is dat nu weer de regel...quote:Op maandag 6 juni 2016 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Alleen Frodo had de LAPO die mag blijven
Komt door het weer.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..quote:Op maandag 6 juni 2016 18:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Sorry ik dacht dat ik Danny Quote.
quote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Die heeft wat minder haar dan mijn avatar..
Ahhh Top Modquote:
Bij DGK kaapte iedereen alles voor een goede TTquote:Op maandag 6 juni 2016 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh regel, ik heb wel z'n LAPO gekaapt, niet zo netjes
Regel jij dat even?quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Misschien leuk om een afscheidsmeet te organiseren
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelenquote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
De Cos hoeft toch niet te verdwijnen? Ok er mogen geen filmpjes en misschien geen caps meer geplaatst worden maar niemand kan toch verbieden dat men over een tv programma/streams schrijft?
Lijkt mij ook. Gewoon naar RLS.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:56 schreef Alocanda het volgende:
Heftig hoor en te sneu voor woorden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik moest het ook even laten bezinken.
Nou, er is nogal een keuze. 2 verschillende beelden. De kans lijkt me aanwezig dat mensen dezelfde kijken.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan, het is alleen saai en nodigt uiteindelijk alleen maar uit tot meelezen. Tenzij iedereen toevallig dezelfde stream kijkt is er dan ook nauwelijks meer discussie aan te zwengelen
Ik houd een beetje van je.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:58 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat probleem hoeft niet te ontstaat als wij onze verantwoordelijkheid nemen.
Bij Utopia voor de poort.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:59 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zal even wennen zijn, maar ik denk zeker dat het kan !
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja. Weten jullie al wanneer de topics eruit gaan?
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien in ruil weer offtopic gifjes toestaan.
Da's niet te doen, vooral niet als caps en gifjes ook niet mogen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.quote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef Punkman het volgende:
[..]
Denk dat het probleem meer is, hoe voorkom je dat er links, gifs of capjes geplaatst worden.
Maar zoals soury hier al zei, overal door heel Fok zal wel Talpa-spul staan.. gaat heel Fok dan dicht?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
We moeten echt even goed na gaan denken wat we kunnen doen. Maar 2,5 jaar topics doorlopen in 2 dagen tijd wordt wat lastig.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
juist wel tochquote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik houd een beetje van je.
Jammer dat die verantwoordelijkheid niet eerder is genomen.
Psies.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies.
En dat wissen is denk ik niet zo moeilijk... RM* of gewoon naar /dev/null schrijven
Het is nog erg vers van de pers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.
Balen dit zeg.
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Te laat, ik heb al een back-up gemaakt van heel UTO.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Joezi het volgende:
Zou wel blij zijn als mijn UTO historie wordt gewist
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Daar durf ik nog niet eens aan te denken..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.quote:
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Raar vanuit het niks, en dan maar 2 dagen tijd geven.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is nog erg vers van de pers.
Maar Fok! krijgt weinig tijd.
De raderen draaien.
Precies. Met elkaar komen we er wel uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon niks.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
lijkt mij de gene die het plaatstquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.
Wie betaald dat ?
Die kunnen gewoon weg. De krant van gister daar ligt de vis inquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
En hoe achterhaal je die ?quote:
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?
Een topmod, die hebben we dan wel nodigquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..
Jaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef markvanrinsum het volgende:
zijn jullie de boel al aan het verwijderen ?
Denk dat we nadere info moeten afwachten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Een topmod, die hebben we dan wel nodig
Mootie leest nog graag af en toe een cos klassieker doorquote:Op maandag 6 juni 2016 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen gewoon weg. De krant van gister daar ligt de vis in
Dat verbaasd mij , vanuit het niets waar zijn ze boos over ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Raar vanuit het niks, en dan maar 2 dagen tijd geven.
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaanquote:Op maandag 6 juni 2016 18:55 schreef Joezi het volgende:
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:14 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat verbaasd mij , vanuit het niets waar zijn ze boos over ?
Verzamelen bij de SL knop.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaan
Maar die filmpjes is toch wat er op de streams was te zien , is dat tegen de regels in dan ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.
En nu moet een heel subforum verdwijnen blijkbaar.
Ja, en de aanvalsplannen hier bespreken..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
ja in utopia..om even de boel kort en klein te slaan
Dat iddquote:Op maandag 6 juni 2016 19:09 schreef Punkman het volgende:
Maar volgens mij doen 80% van alle geplaatste filmpjes het niet eens meer, door oa het opheffen van de vele YT, dailymotion en andere accounts.
Snap niet waarom Talpa ineens zo moeilijk doet.
Als je een video huurt krijg je altijd een boodschap dat je het alleen in persoonlijke kring mag zien, en niet publiekelijk mag tonen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:16 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Maar die filmpjes is toch wat er op de streams was te zien , is dat tegen de regels in dan ?
Tie rips meequote:
Denk dat er meer streamers zijn dan die paar op FOK hoorquote:Op maandag 6 juni 2016 18:57 schreef PrinsesVampi het volgende:
Dat is dan het einde van hun programma. Daag Utopia, het was gezellig, maar ook hartstikke op. Fijn dat ze dat zelf nu ook inzien en bevestigen met deze achterlijke laatste stuiptrekking.
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat er filmpjes gemaakt worden zijn ze sowieso al boos om, ze hebben het voor elkaar gekregen dat hele videokanalen verwijderd werden.
En nu moet een heel subforum verdwijnen blijkbaar.
Had ik niet aan gedachtquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Punkman het volgende:
[..]
En hoe achterhaal je die ?
Usernaam is vaak verzonnen, en aan een email adres kan je vaak de mensen niet achterhalen.
En een naam bij een ip adres krijg je niet zomaar.
AUb niet ellende lang naar dansende poedels kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef liesje1979 het volgende:
Geintje.
En stukken minder gebruikers op FOK.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Gewoon Utopia forum verwijderen, heel erg jammer.
Maar er blijven altijd mensen linkjes posten en die moeten allemaal verwijderd door een mod of script. Zou er geen tijd en geld meer insteken want Talpa heeft de Fokkers een mes in hun rug gestoken. En dan zullen ze vanzelf merken wat de conclusie is van hun daden minder aandacht voor hun Utopia,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |