Vergeet niet dat Talpa brieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en wat te denken van de tijd bij DGK....daar is volgens mij de "serieuze" SL ontstaanNee zonder te lachen, daar gebeurde dingen die kijkers gebruikte om het tegen te gaan werken. Dan zou je denken daar hebben ze toen van geleerd, maar 2,5 jaar lang hebben ze het toe gelaten, oké regelmatig dat er weer filmpjes waren verwijderd in opdracht van Talpa...maar nu slaan ze ineens rond als een kat in het nauw. Niets geen waarschuwing aan FOK maar meteen een advocatenbureau erop af
Wel balen, lijkt er eindelijk een leuke stemming aan te komen, kunnen we dat niet met elkaar delen in de cos.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Door de vaste cossers niet denk ik, maar misschien de mensen die alleen kwamen om filmpjes te kijken. Ik heb geen idee ik roep maar wat
Alleen mijn broer en schoonzus kijken het nog in mijn omgeving. Voor zover ik weet, tenminste.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:56 schreef Soury het volgende:
Ik vraag het me af, dat komt ook omdat ik FOK gewend ben. Er is eigenlijk geen zak aan dat hele Utopia (kaal op tv) In het begin keken er best veel mensen in mijn omgeving incl. moeders en wat collega's die zijn al jaren afgehaakt
Okéquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Talpa blieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komen
Ik heb ook eens zo'n brief gehad...kun je gewoon negeren
Wie zegt dat er geen Cos meer zal zijn.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wel balen, lijkt er eindelijk een leuke stemming aan te komen, kunnen we dat niet met elkaar delen in de cos.
Ik heb al vele waarschuwingen gehad van YT en DM , de enige die nog doorgeeft is vidme( max 10min) maar filmpjes maken die er enigszins toe doen kost veel tijd, en als die dan ook nog verwijderd worden is die moeite ook voor nix, daar ben ik dus ook mee gestoptquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef spapaars het volgende:
Vraag mij af of Talpa hier wel goed mee doet.
Korte video fragmenten kunnen werken als een trailer voor de uitzending.
Maar eerlijk gezegd kan ik mij ook er iets bij voorstellen dat ze het er moeilijk mee hebben dat de streams als een soort van semi- live geüpload worden op YT of DM.
Ala bunker doorgaanquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of misschien willen ze zien hoe groot het aandeel is dat daadwerkelijk door de fora wordt aangebracht, en wat er met de kijkcijfers gebeurt als ze de fora helemaal buiten de deur weten te houden.... of ze hebben er geen zin meer in en proberen zo de kijkcijfers om zeep te helpen zodat ze de tent kunnen opdoeken.
Als het zover komt, maar ik had dat er voor jou natuurlijk weer speciaal bij moeten zetten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen Cos meer zal zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb jij haar verbodenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen mijn broer en schoonzus kijken het nog in mijn omgeving. Voor zover ik weet, tenminste.
Mijn moeder heeft haar paspoort begin dit jaar opgezegd. En keek nooit op FOK! Zei ze ...
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Talpa brieven rondstuurt die lijken van een advocatenbureau af te komen
Ik heb ook eens zo'n brief gehad...kun je gewoon negeren
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:05 schreef bamibij het volgende:
Misschien is het een grapje van Danny om dankzij dit topic weer meer views/bezoeken te generenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie wat ik kijk: trakt.tv
Ok. ja ik weet dat jij het risico niet kunt nemen....maar ik welquote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er een hotmail account aanzitquote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]
Dit komt echt van talpa. Is een inhouse advocaat zo te zien aan de linkedin. Dat maakt het dreigement niet minder valide.
Ik ga idd geen tv kijkenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
No way dat ik tv ga kijken. Ik schat zo in dat dat voor de meeste cossers geldt.
quote:Op maandag 6 juni 2016 20:06 schreef Danny het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Team Jetsers zonder endquote:
Ik denk het niet..dit zal toch wel mogenquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef DrNick het volgende:
Maar linken naar content is niet verboden toch?
Dat dacht ik dus ook...telegraaf presidentquote:Op maandag 6 juni 2016 20:08 schreef DrNick het volgende:
Maar linken naar content is niet verboden toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |