Als je een entreekaartje voor de Efteling koopt ben je ook niet ineens een beetje eigenaar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de steams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus niet
Je bent nooit eigenaar van iets als er 'intellectueel eigendom' bij komt kijken. Je bent géén eigenaar van de films in je collectie. Géén eigenaar van de muziek op je cd's. In veel gevallen wordt zelfs bepaald door degene aan wie je geld hebt gegeven hoe, wanneer en met wie je onder welke voorwaarden de door jouw aangeschafte muziek/film mag kijken of luisteren.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de steams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus niet
Vanaf het begin, kakte in. Sinds Cees weer een UTO abboquote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef regenworm het volgende:
Nee, die niet maar door alle verhalen op Fok over Utopia maak je wel mensen nieuwsgierig en die gaan dan naar tv en of naar streams kijken. Er wordt hier wel heel heel erg veel reclame gemaakt voor Utopia.
Lieve Gherquote:
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wacht woensdag af, maar dan kap ik ermee.
Idem hier.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier idem.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Wij ook, met een tussenstop vorig jaar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Vanaf het begin, kakte in. Sinds Cees weer een UTO abbo
Dat dus, geen Cos geen utopiaquote:Op maandag 6 juni 2016 19:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier idem.
Zeg dan meteen de streams op.
Niet dat Ome John daar van onder de indruk zal zijn, maar zonder fok is er geen reet dat hele programma.
Dat meen je toch niet , je bedoeld als alles weg is ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Door FOk volg ik het nogquote:Op maandag 6 juni 2016 19:33 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hier idem.
Zeg dan meteen de streams op.
Niet dat Ome John daar van onder de indruk zal zijn, maar zonder fok is er geen reet dat hele programma.
De lol om te streamen is er niet meer. De lol om even filmpjes te kijken die je aanspreekt is al weg. Mehhhhhquote:Op maandag 6 juni 2016 19:35 schreef PTLe het volgende:
[..]
Dat meen je toch niet , je bedoeld als alles weg is ?
Er is ook eigenlijk geen nieuwe aanwas. Af en toe iemand die al heel lang lurk en een account maakt.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
De lol om te streamen is er niet meer. De lol om even filmpjes te kijken die je aanspreekt is al weg. Mehhhhh
Da's wel duidelijk, maar je voelt op je klompen aan dat als je dit bar doorvoert naar alle beeldmateriaal die je maakt om je heen voor op je facebook, van je fototoestel tot een vakantiefilmpje waar toevallig merknaam op staat, dit onhoudbare situaties oplevert.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Je bent nooit eigenaar van iets als er 'intellectueel eigendom' bij komt kijken. Je bent géén eigenaar van de films in je collectie. Géén eigenaar van de muziek op je cd's. In veel gevallen wordt zelfs bepaald door degene aan wie je geld hebt gegeven hoe, wanneer en met wie je onder welke voorwaarden de door jouw aangeschafte muziek/film mag kijken of luisteren.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Al is het het laatste wat ik doe filmpjes blijven ALTIJD!
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Je kan het ook omdraaien door het Utopia forum te verwijderen zal Talpa er ook geen cent meer aan verdienen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat de COS, dat toch het leeuwendeel van UTO uitmaakt, redelijk gesloten en incrowd is en outsiders niet zo nieuwsgierig maakt naar het programma. Aan de kijkcijfers te zien heeft het totnutoe ook nog niet zo gewerkt, volgens mij.
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.
Blijkbaar niet.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |