TOP! En hoe weten we dat dan?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Al is het het laatste wat ik doe filmpjes blijven ALTIJD!
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef regenworm het volgende:
Je kan het ook omdraaien door het Utopia forum te verwijderen zal Talpa er ook geen cent meer aan verdienen.![]()
![]()
![]()
Precies dat, het feit dat Fok de Utopia kijkers nieuwsgierig maakt naar het programma doet Talpa geen moer blijkbaar , ze willen meer geld en kijkers of anders sluiten de boel... ik ben benieuwd of ze dat gaat opleveren wat ze uitgerekend hebben voor zichzelfquote:Op maandag 6 juni 2016 19:32 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Lieve Gherwat flikt Talpa nou zeg, dat beetje aandacht wat Utopia krijgt de nek omdraaien. Mag hopen dat ze zichzelf nu een dolk in de rug steken
![]()
Ik keek graag de filmpjes en zo terug om toch bij te blijven, moet wel zeggen dat ik het al veel minder volg, maar ik had altijd de cos met filmpjes, caps en gifjes met bij behorend commentaar achter de hand.....Kon altijd terug zoeken als ik wilde..dat zal nu een stuk lastiger worden, ga echt niet elk topic na lopen lezen
Bravo !quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Maar geloof mij.....de filmpjes zullen altijd blijven bestaan, je moet alleen beter zoeken
Niet via fok iig.....mensen kunnen mij een PM sturen als ze een url willenquote:
Vast wel. Maar dat handjevol streamers dat hier post zal Talpa echt niet boeien. Sowieso hebben ze meer last dan gemak van streamers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Dit. Zou Talpa dat dan niet snappen?
Hoezo? Die betalenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat handjevol streamers dat hier post zal Talpa echt niet boeien. Sowieso hebben ze meer last dan gemak van streamers.
Ik snap eigenlijk niet waarom Talpa zich zo druk maakt om een klein groepje utopia volgers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.
Maar als utopia hierdoor stopt kost het ze welquote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Die lousy 2,50 per maand gaat ze niet arm maken hoor.
Geld is geld.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat? Dat heel het programma stopt omdat men niet meer kan posten op een forum? Dat lijkt me nogal vergezocht.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar als utopia hierdoor stopt kost het ze wel
Dat programma moet draaiende gehouden worden en daar zijn die streams voor nodig. Op televisie kijkt er al geen hond meer naar.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Wel uitkijken dus wie je de Url geeftquote:Op maandag 6 juni 2016 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet via fok iig.....mensen kunnen mij een PM sturen als ze een url willen
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houdenquote:Op maandag 6 juni 2016 19:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat? Dat heel het programma stopt omdat men niet meer kan posten op een forum? Dat lijkt me nogal vergezocht.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:38 schreef HiDiHo het volgende:
Klopt helemaal maar de inkomsten van streamers zijn niet dusdanig hoog dat ze daar heel veel moeite voor doen. Het gaat ze veel meer om tv kijkers.quote:
Denk ook dat Talpa geen traan zal laten om die paar streamers die afhaken.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Talpa heeft die -voor haar- paar centen stukken minder hard nodig, gok ik.
I don't think soquote:Op maandag 6 juni 2016 19:11 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik regel wel een mod uit WGR die af en toe meekijkt..
Mja, ik geloof echt niet dat fok en/of andere sites het programma in leven houden. Maar uiteraard kan ik 't mis hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houden
Misschien stopt het programma sowieso wel binnenkort en is dat de reden waarom ze nu nog snel zoveel mogelijk beeldmateriaal van het internet willen hebben.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als utopia stopt door te weinig kijkcijfers omdat fok en andere sites het in leven houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |