Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, wij weten net zoveel als jullie op dit moment.
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik houd een beetje van je.
Jammer dat die verantwoordelijkheid niet eerder is genomen.
Psies.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als ik het goed begrijp, komt het erop neer of Danny op tijd alle oude topics weet te wissen. Hij zegt zelf dat hij dat niet voor woensdag haalt en dat hij daarom het forum althans tijdelijk zal moeten sluiten. Maar daarna zouden we volgens mij wel verder kunnen gaan.
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Psies.
En dat wissen is denk ik niet zo moeilijk... RM* of gewoon naar /dev/null schrijven
Het is nog erg vers van de pers.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:03 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ok dus het kan best wezen dat we straks ineens niet meer kunnen posten.
Balen dit zeg.
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Te laat, ik heb al een back-up gemaakt van heel UTO.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Joezi het volgende:
Zou wel blij zijn als mijn UTO historie wordt gewist
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Daar durf ik nog niet eens aan te denken..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo simpel blijkt te zijn. Ik hou mijn hart vast voor het voortbestaan van Fok! als dit drukke forum moet sluiten.
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.quote:
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tot nu toe mocht het gewoon dus niemand hoefde die verantwoordelijkheid te nemen.
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
En kwaadwillende niet-cossers die willen zieken?
Raar vanuit het niks, en dan maar 2 dagen tijd geven.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het is nog erg vers van de pers.
Maar Fok! krijgt weinig tijd.
De raderen draaien.
Precies. Met elkaar komen we er wel uit.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
quote:Op maandag 6 juni 2016 19:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Cossers zijn toch geen debieltjes die zich niet aan wat simpele regeltjes kunnen houden.
Ik zeg gewoon niks.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah zo. Nou ook dat mocht gewoon dus nog steeds niemand om dat kwalijk te nemen.
En dan ben jij (of wie dan ook) 24/7 present om het onmiddelijk te deleten?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan trekken de goedwillende cossers snel aan de alarmbellen.
lijkt mij de gene die het plaatstquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is gewoon een te groot risico, wat als iemand wel een filmpje plaatst of een link, die te laat word opgemerkt.
Wie betaald dat ?
Die kunnen gewoon weg. De krant van gister daar ligt de vis inquote:Op maandag 6 juni 2016 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de filmpjes nu over duizenden Cossen verspreid staan ipv in het filmpjestopic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |