We kunnen ook gifjes met grappige katjes doen of zo ..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AUb niet ellende lang naar dansende poedels kijken
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stukken minder gebruikers op FOK.
Al die domme gifjes, waar gaat het over.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:21 schreef Punkman het volgende:
[..]
We kunnen ook gifjes met grappige katjes doen of zo ..![]()
Ik kijk nooit naar de tv uitzending wordt altijd verneukt door de montage.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat er meer streamers zijn dan die paar op FOK hoor
En daarbij komt het gaat die mol om de kijkcijfers de streamers kunnen hem denk ik gestolen worden.
Joh...quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?
Lekker los gaan op een Utopiaan dat zal ik missen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En stukken minder gebruikers op FOK.
Je betaald voor streams. Ik kijk niet in een topic waar spoilers van een tv serie staan die ik volg. Dit is héél wat andersquote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..
Ja flauw allemaal. Ze zenden het zelf uit op de streams.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En we verklappen alles 2 dagen voor de TV uitzendingen natuurlijk.. net weer de Roomie prank misschien was dat wel de druppel ..
Maar hoe veel gaat dat uitmaken ?quote:
Daar weet ik echt te weinig vanaf, maar minder bezoekers lijkt me minder inkomsten ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:22 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het opheffen van UTO ook gevolgen gaat hebben voor de inkomsten van advertenties etc ?
Daar kan je wel eens gelijk in hebben ja .quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Gewoon Utopia forum verwijderen, heel erg jammer.
Maar er blijven altijd mensen linkjes posten en die moeten allemaal verwijderd door een mod of script. Zou er geen tijd en geld meer insteken want Talpa heeft de Fokkers een mes in hun rug gestoken. En dan zullen ze vanzelf merken wat de conclusie is van hun daden minder aandacht voor hun Utopia,
Héé Liesje, jij ook hierquote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar weet ik echt te weinig vanaf, maar minder bezoekers lijkt me minder inkomsten ja.
ja datquote:Op maandag 6 juni 2016 19:25 schreef Lavenderr het volgende:
Onbegrijpelijk dat degene die zoveel voor Talpa heeft betekend -denk aan BB- nu een mes in de rug krijgt.
Zouden die redelijk vaste groep televisiekijkers zich daardoor laten leiden? Dat betwijfel ik.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:17 schreef regenworm het volgende:
Gewoon Utopia forum verwijderen, heel erg jammer.
Maar er blijven altijd mensen linkjes posten en die moeten allemaal verwijderd door een mod of script. Zou er geen tijd en geld meer insteken want Talpa heeft de Fokkers een mes in hun rug gestoken. En dan zullen ze vanzelf merken wat de conclusie is van hun daden minder aandacht voor hun Utopia,
Sjah voor eigen gebruik toch , het hete hangijzer is dat we hun materiaal weer aanbieden, en dan ook nog twee dagen voor de TV uitzending, het verbaasd me dat het sinds BB nog steeds goed is geggaan.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Je betaald voor streams. Ik kijk niet in een topic waar spoilers van een tv serie staan die ik volg. Dit is héél wat anders
Heej Daantje..quote:Op maandag 6 juni 2016 19:27 schreef DaniqueV het volgende:
Sjeee zegTalpa lekker bezig. Wat raar dat ze hier ineens mee komen na 2,5 jaar Utopia, en voor die tijd al die andere RLsoaps.
Echt jammer dit, filmpjes,giftjes en caps maakte het juist zo leuk en zo makkelijk om weer op de hoogte te zijn.
Ik zou zeggen, weg met wat er was en maak een nieuwe start dan maar, hopelijk blijven de mensen toch wel bij fok hangen.
Wat een gedoe voor jullie van fok ook
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah voor eigen gebruik toch , het hete hangijzer is dat we hun materiaal weer aanbieden, en dan ook nog twee dagen voor de TV uitzending, het verbaasd me dat het sinds BB nog steeds goed is geggaan.
Nee, die niet maar door alle verhalen op Fok over Utopia maak je wel mensen nieuwsgierig en die gaan dan naar tv en of naar streams kijken. Er wordt hier wel heel heel erg veel reclame gemaakt voor Utopia.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zouden die redelijk vaste groep televisiekijkers zich daardoor laten leiden? Dat betwijfel ik.
Jah door de Cos hebben we weer streams genomen.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de streams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus nietquote:Op maandag 6 juni 2016 19:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze bieden het aan tegen betaling. Ok misschien mag ik er niet mee doen wat ik wil. Maar Cos is juist leuk met stream.
Ik wacht woensdag af, maar dan kap ik ermee.quote:Op maandag 6 juni 2016 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik dacht ook altijd zo, ik betaal voor de steams dus ben ik een beetje eigenaar, maar dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |