SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
mee unne bakske koffie, of theejquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in flesjes te krijgen vanaf volgende week woensdag.
quote:
Zijn we al liefquote:
betaal je je eerst scheel aan advocatenkostenquote:
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nooit geweten dat dit MJ-nummer eigenlijk een soort accordeongeluid bevat.
Ah joh, gewoon een ander brandmerk nemen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Met 'bastard' zouden we wél iets kunnen doen, maar ik denk dat we dan een branding probleem krijgen
Nog niet echt, maar dat geluidje viel me gewoon op.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komen
Zag bij binnenkomst dat ik ¤ 250 kan gaan overboeken. Normaal geeft dat niet, maar ik had zo'n haast om bij Muis te komen dat ik de geldboom geen water heb gegeven.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
betaal je je eerst scheel aan advocatenkosten
Malando - Ole Guapaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komen
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Met 'bastard' zouden we wél iets kunnen doen, maar ik denk dat we dan een branding probleem krijgen
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een ander brandmerk nemen.
Blok en touw aan de haak...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Teer en nicotine binnen trekken, brb.
Jij ook alquote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Teer en nicotine binnen trekken, brb.
Zet even je spellingscontrole aan...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Fogel het volgende:
Knokkels, heb je Tangueros del Norte, met het nummer Triunfal ?
dat.... is.... wel.... een vreemde associatiequote:
En wat zou er dan moeten gebeuren?quote:
Jaquote:
quote:
Ja, ik ben dan ook wel een vreemde snuiterquote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat.... is.... wel.... een vreemde associatie
Leer bandnamen herkennen enzoquote:
Zo in je hand, zonder zakdoek.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook wel een vreemde snuiter
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo in je hand, zonder zakdoek.
The Real Deal...
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu al een bijzondere uitzending.
Je kunt nu alwéér rokenquote:
Is dit ook een J&S remix?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu al een bijzondere uitzending.
Uh.....quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit ook een J&S remix?
In ieder geval niet het origineel...
Ja, 4-kwartsmaat, dan heb je dat snel hequote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
Hee, deze riff komt ook voor in Goat the Head, this tube is the gospel. Maar dan iets sneller!
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh.....
* MaryMouse kijkt naar beneden...ik draag toch echt roze sokjes
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je sokken niet binnenstebuiten dragen.
²
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
"Dit kan ik jullie gewoon niet aandoen" - DJ Knokkels, nadat hij het zijn luisteraars eerst twee minuten wél aandoet.
Als ik DJ zou zijn geweest, had ik dit geinterpreteerd als "meneer de DJ, kan u aub het HELE nummer spelen, dank u?".quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
"Dit kan ik jullie gewoon niet aandoen" - DJ Knokkels, nadat hij het zijn luisteraars eerst twee minuten wél aandoet.
Ik moest even wachten tot die ouwe vent tot me doordrong, het was het gewoon echt niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, Weird Al is briljant in zijn eenVout.
Oorzalfjes.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest even wachten tot die ouwe vent tot me doordrong, het was het gewoon echt niet.
* knokkels deelt oorzalfjes uit
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in dezequote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in deze
Daarom draai je het ook en ik nooit...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in deze
Koele 24 graden hierquote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gelukkig is het niet zo gek heet hier, omdat ik zo achterlijk was om de rolgordijnen open te laten tijdens vertrek.![]()
Mama, waar is mijn appelsap?quote:
Hier zitten nogal wat mama appelsapjes inquote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zei ie nou boner net? Was me vroeger nooit opgevallen.
Primaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal je voorlopig daar moeten blijven.
Uh, je bent zo in de war dat je niet meer weet waar het toilet is en waar de uien liggen?quote:
Ik wist dat er iets mee was... Ik was deze aan het queuen toen ik met mijn tante aan de foon zatquote:
Wel hequote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, je bent zo in de war dat je niet meer weet waar het toilet is en waar de uien liggen?
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:38 schreef knokkels het volgende:
en dan als volgend nummer Closing Time draaien. Just for the mindfuck
Preventief ruimen dan maar?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wist dat er iets mee was... Ik was deze aan het queuen toen ik met mijn tante aan de foon zat
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.
Fogel tot collega: Biertje graag!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In een kroeg waar ik eerder kwam, was Stairway To Heaven altijd het slotnummer voordat de bar sloot. Toen kwam dat op een dinsdagochtend op de radio, terwijl ik op m'n werk zat. Ik had gelijk de reflex om nog drank te willen bestellen.
Nee die komt hiernaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna komt Two Men, A Drummachine And A Trumpet...
Nee?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hierna komt Two Men, A Drummachine And A Trumpet...
Ik vind regelmatig bierflessen op mijn bureauquote:
Heb je nu nóg die dual inlog niet gefikst!quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
Of ik over 20 minuten wil gaan draaien bij PartyFM![]()
Nou ehh.. mmmm.. dat wordt wat lastig
Party FM?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
Of ik over 20 minuten wil gaan draaien bij PartyFM![]()
Nou ehh.. mmmm.. dat wordt wat lastig
Nein, das kenne ich nicht.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat niet, 11? Alles onder de 100 bpm is verboten.
En jijzelf er onder?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig bierflessen op mijn bureau
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de meest logische associatie geweest na The Fine Young Cannibals, dacht ik...
Leden van TFC begonnen daarna dit gezelschap...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.
de zachte versiequote:
Ik drink nagenoeg nooit op mijn werk omdat ik bijna altijd met de auto ben.quote:
Ah, vandaar.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leden van TFC begonnen daarna dit gezelschap...
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.
Star Wars invloedenquote:
Sja, afwisselend Nederlands/Engels praten is ook weer zoietsquote:Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu nóg die dual inlog niet gefikst!
Ik ga voortaan even grunten...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.
Da's inmiddels wel ongegrunt te verklaren...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Een pondje kaas van de lokale boer grunten.
Tweede station waar ik draaide, die bestaan 8 juni 10 jaar, vroegen ze of de oude garde weer eens kwam opdraven.quote:
Alleen Knokkeliaansch kan toch ook?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, afwisselend Nederlands/Engels praten is ook weer zoiets
Straks ook geen Rammstein kloonquote:
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaanquote:Op zondag 5 juni 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tweede station waar ik draaide, die bestaan 8 juni 10 jaar, vroegen ze of de oude garde weer eens kwam opdraven.![]()
Symbolisch draaien enzo
Ik zat vast in het stofquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaan
wacht, wat?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaan
oh die komt ook nog wel langsquote:
Erger nog, ik heb die avond 'vandaag de dag' gedraaid en was het zelf ook vergetenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht, wat?![]()
En we hadden het er ook nog over een tijdje geleden
Die koffie was uitstekend, aardige gozer.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat vast in het stof![]()
en ik mocht niet weg van Vout
Wanneer was dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag 1 juniquote:
Ach, gaan we gewoon bij het 10 jarig bestaan groots uitpakkenquote:
Dit is/was de dag show is eigenlijk wel een betere titelquote:
Heet het dan niet zo?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is/was de dag show is eigenlijk wel een betere titel
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gaan we gewoon bij het 10 jarig bestaan groots uitpakken
Nee, 'vandaag de dag'quote:
Dank jequote:Op zondag 5 juni 2016 23:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, bijna goed.
Maar je mag de titel wel gebruiken, hoor...
Ik bedoelde mijn aankondigingquote:
sjem en lepelquote:
Ik heb het helaas gemist. Wat houdt het in?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is/was de dag show is eigenlijk wel een betere titel
Kwek.quote:
Vandaag de dag was/is gewoon een soort van 'on this day in music' showquote:Op zondag 5 juni 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb het helaas gemist. Wat houdt het in?
Dit Is De Dag is trouwens de naam van een EO-programma op Radio 1.
Nee, da's met een a.quote:
Peuwels danquote:
Interessantquote:Op zondag 5 juni 2016 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaag de dag was/is gewoon een soort van 'on this day in music' show
Nee, maar die versie was toch echt van J&S, dacht ik...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begint een lichtelijke obsessie te worden, geloof ik?
Ik ook, grunten...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens wél een associatie bij deze remix...
Best wel creepyquote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik krijg de kriebels van deze remix
De Glass en de Bowie versies afzonderlijk vind ik best dik OK
Als je zin hebt/wilt kan je hier de playlist van de afgelopen woensdag bekijkenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
InteressantHopelijk kan ik de volgende keer wel luisteren.
Ik ook, doet afbreuk aan het mooie origineel...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
Ik krijg de kriebels van deze remix
De Glass en de Bowie versies afzonderlijk vind ik best dik OK
Beetje Joint Strike Fighter achtige vormen begint het inderdaad wel aan te nemen, 11.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het begint een lichtelijke obsessie te worden, geloof ik?
Waarvan ik persoonlijk eigenlijk de latere 'Helden' versie nog het mooist van vindquote:Op zondag 5 juni 2016 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, doet afbreuk aan het mooie origineel...
Bijna mee eens.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarvan ik persoonlijk eigenlijk de latere 'Helden' versie nog het mooist van vind
Saw 2.0?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne omvat een zingende zaag, voor zover ik kan horen. (Nu de cd nog vinden)
Ik heb geen zingende zaag CD's...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mijne omvat een zingende zaag, voor zover ik kan horen. (Nu de cd nog vinden)
Die liggen in stukjes in de afvalbak?quote:
Je kwam al met bagpipes house aan, Mad. Kettingzaag tracks vormen ook geen probleem, maar zingende?quote:
Bagpipe house? Die heb ik ookquote:Op zondag 5 juni 2016 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kwam al met bagpipes house aan, Mad. Kettingzaag tracks vormen ook geen probleem, maar zingende?
Ow help, knok en 'die ene versie', da's meestal de voute versiequote:Op zondag 5 juni 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, maar knok heeft het over 'die ene' versie.
de "ietwat" harderequote:Op zondag 5 juni 2016 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Da's waar, maar knok heeft het over 'die ene' versie.
Bekpijp zal dat wel zijn...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow help, knok en 'die ene versie', da's meestal de voute versie
Knok en ik vinden van niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow help, knok en 'die ene versie', da's meestal de voute versie
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorzitter annex het opper groupie spreekt weer...
knokkels verslaving. Ernstig hoorquote:Op zondag 5 juni 2016 23:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De voorzitter annex het opper groupie spreekt weer...
't moet groot zijn!quote:
Ik ga groots slapenquote:
oishii dayoquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
Ik drukte me even op van mijn stoel, en ik voel mijn linkerarmsteun een centimeter of 30 verschuiven. Oeps
Jij ook bedankt voor de ch000000nsquote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga groots slapen
Dank je wel voor de ch0000ns Knokkels
Doei allemaal
Ik gok dat deze stoel het niet lang meer overleefd.quote:
Dat had mijn tekst kunnen zijn voor over een minuutje of 5.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga groots slapen
Doei allemaal
Mixje is inmiddels onderweg naar Knokkels.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kwam al met bagpipes house aan, Mad. Kettingzaag tracks vormen ook geen probleem, maar zingende?
Doeiquote:Op zondag 5 juni 2016 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga groots slapen
Doei allemaal
Hoorde vandaag dat de buurvrouw van mijn tante ook Japans studeertquote:
quote:
Die All You Can Eat Japanners zijn populair tegenwoordig...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat de buurvrouw van mijn tante ook Japans studeert![]()
Dezelfde opleiding als ik deed, vroegah
Ik niet...?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels draait inderdaad bijna al mijn verzoekjesHeld dat hij is.
Ben je ook nog naar de Hachi Lounge geweest? Of ken je het? Erg goed te doen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die All You Can Eat Japanners zijn populair tegenwoordig...
Mits in huis.quote:
Nee, waar?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je ook nog naar de Hachi Lounge geweest? Of ken je het? Erg goed te doen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mixje is inmiddels onderweg naar Knokkels.Als jullie het heel lief vragen, draait hij 'm misschien wel. Ik krijg via DM gunstige signalen hierover.
Rook dan gewoon binnen...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb ik het al gemist?Ben erg slecht in multitasken.
Op Willemsoord, de oude Rijkswerf. Daar heb je de bioscoop, en daar zit het in. Kwam ik laatst achter.quote:
Ik ken maar 2 adressen in Den Helder (gok ik even).quote:Op zondag 5 juni 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op Willemsoord, de oude Rijkswerf. Daar heb je de bioscoop, en daar zit het in. Kwam ik laatst achter.
Voor 25 euro ofzo je volledig ongans eten
Was net die remix van The Everlasting. Maarre.... wat je nu hoort, vind je misschien ook wel leukquote:Op zondag 5 juni 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb ik het al gemist?Ben erg slecht in multitasken.
Mwoah.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was net die remix van The Everlasting. Maarre.... wat je nu hoort, vind je misschien ook wel leuk
SLaap lekker Madquote:
Jij bent de vergeet-mij-nietjes op muziekgebied.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wederdienst hè.... - Jam & Spoon hebben Don't You Forget About Me geremixt.
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weetquote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de vergeet-mij-nietjes op muziekgebied.
Bepaalde!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weet
Er staat nog een vraag van mij open in MUZ Trivia.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weet
Heb jij een rode jurk?quote:
ik en jurkenquote:
Ja hoi.quote:
Klied is Limburgs dialect voor jurk. Niet geheel ongelijk het Duitse kleid.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Bedoelen ze nou "rode kleed" of gaat het eigenlijk over de tong?
#dtv
Ging het niet over een maandelijks ongemakje dan?quote:
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik meende zoiets te verstaan als "Het rode kleed hing op de grond". Ik dacht dat er misschien een tong mee bedoeld werd.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klied is Limburgs dialect voor jurk. Niet geheel ongelijk het Duitse kleid.
Een mot die mot zoekt....quote:Op zondag 5 juni 2016 23:48 schreef knokkels het volgende:
Leuk zo'n mot die met alle geweld je oog in wil kruipen.
als haar inlegkruisje maar goed zit.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik meende zoiets te verstaan als "Het rode kleed hing op de grond". Ik dacht dat er misschien een tong mee bedoeld werd.
Voor mij is Fries gemakkelijker te verstaan dan krom Limburgs.![]()
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ging het niet over een maandelijks ongemakje dan?
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, zoiets dacht ik al, maar ik meende zoiets te verstaan als "Het rode kleed hing op de grond". Ik dacht dat er misschien een tong mee bedoeld werd.
Voor mij is Fries gemakkelijker te verstaan dan krom Limburgs.![]()
Aldus http://www.songteksten.nl(...)e/-r-roeie-klied.htmquote:Rowwen Heze - 'r roeie klied
Verrek, ik weer gek, loep ik heer noar boete brek ik bijna miene nek, oh moeien daag, ik wos neet wat ik zaag. 'T is raar, hiel raar, zeej vroag meej hoe ut ging ik haalde alles doar elkaar.'T is woar, echt woar, 36 joar.
Refrein:
ik wos neet dat dat nog bestong, ik zo alt en zeej zo jong, zeej kwaam op de fiets veurbeej, en lachte tege meej.dat roeie klied die roeie mond ik stond vastgenageld an de grond, ik kleurde langzaam in de zon, de lente dea begon.
hoiheeyhihi,jahoohihi,hallalalilalalilila,
hoiheeyhihi,wahoohihi,hallalalilalalilila,
Verrek, das gek, ik stoaj in de riegel neet meej unne volle bek
en un mond zo groat, geluid kwam dur niet oet.
Mar ho, wat nou, zo unne moeien dag kumt vurloepig neet mier gauw
Ut is waor, echt waor, maor inne kier per jaor
Reffrein:
ik wos neet dat dat nog bestong, ik zo alt en zeej zo jong, zeej kwaam op de fiets veurbeej, en lachte tege meej.dat roeie klied dea roeie mond, ik stond vastgenageld an de grond, ik kleurde langzaam in de zon, de lente die begon.
un joar doarnoa zaag ik heur terug, maar ze fietste veul ste vlug, ze hai heur roeie klied neet aan, liefde van de baan... johw
Reffrein:
ik wos neet dat dat nog bestong, ik zo alt en zeej zo jong, zeej kwaam op de fiets veurbeej, en lachte tege meej. dat roeie klied dea roeie mond ik stond vastgenageld an de grond, ik kleurde langzaam in de zon, de lente die begon.
Reffrein:
ik wos neet dat dat nog bestong, ik zo alt en zeej zo jong, zeej kwaam op de fiets veurbeej, en lachte tege meej. dat roeie klied dea roeie mond ik stond vastgenageld an de grond, ik kleurde langzaam in de zon, de lente die begon.
Het is dan ook een van de meest lelijke Limburgse dialecten die er zijn.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Voor mij is Fries gemakkelijker te verstaan dan krom Limburgs.
Toch al gauw een dikke 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in Maastricht zat, maar toch begrijp ik de tekst nogquote:Op zondag 5 juni 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Aldus http://www.songteksten.nl(...)e/-r-roeie-klied.htm
Ik snap al waarom ik dacht te horen wat ik hoorde (en wat dus duidelijk niet klopt)quote:Op zondag 5 juni 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
[..]
Aldus http://www.songteksten.nl(...)e/-r-roeie-klied.htm
Alles ten zuiden van Venray zou verboden moeten zijn qua dialect.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het is dan ook een van de meest lelijke Limburgse dialecten die er zijn.
Maastrichts en dat dialect lijken in de verste verte niet op elkaar. Zijn compleet 2 verschillende talen met elk hun eigen woorden, klanken en uitspraken.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Toch al gauw een dikke 10 jaar geleden dat ik voor het laatst in Maastricht zat, maar toch begrijp ik de tekst nog
Ja ja, jullie willen weer een weekend op mijn kosten. Oké, ik maak het wel weer over, stelletje feest gangers.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja hoi.
Je bestelling ziet er prima uit en is inmiddels weer ingepakt
Het enige wat ze vergeten zijn is om het certificaat mee te sturen
Daar gaat Brennie morgen even achteraan bij Re-Art.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ja, jullie willen weer een weekend op mijn kosten. Oké, ik maak het wel weer over, stelletje feest gangers.
Jaquote:
PM/DM me even je adresgegevens, dan weten we waar het heen moet als het geld binnen isquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat het uwen wel hebben mogen bekomen. Of zoietsquote:
Nahh, alles in 1x goed. Da's toch veels te makkelijkquote:Op zondag 5 juni 2016 23:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
PM/DM me even je adresgegevens, dan weten we waar het heen moet als het geld binnen is
Dat certificaat komt goed, dat komt dan met de post nog wel na. Het zal ook allemaal in 1x goed gaan
Het heeft ons wel mogen bekomenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat het uwen wel hebben mogen bekomen. Of zoiets
quote:
Schei uit, ik zie het overal om me heen, op het werk, prive, dat ik denk jezus man hoe moeilijk kan het zijn en waarom gaat dit niet de eerste keer goed?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nahh, alles in 1x goed. Da's toch veels te makkelijk
Hoe moeilijk kan het zijnquote:Op maandag 6 juni 2016 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schei uit, ik zie het overal om me heen, op het werk, prive, dat ik denk jezus man hoe moeilijk kan het zijn en waarom gaat dit niet de eerste keer goed?
Ik begrijp dat nooit zo goed.
Jaren terug weet ik nog, zo stoned als een aap kleren gekocht in Eindhoven in die galerie daar, weet ff niet meer de naam, sta ik aan de kassa, reken netjes af, loop naar buiten met een nieuwe broek WIEWIEIWIEIWWWIIIEEEEE alarm af, beveiliger meteen erbij etc etc. Bleek die domme kut wiens werk bestaat uit van die plastic ronde dingen van je kleren die je koopt afhalen dat niet eraf gehaald te hebben. En ik was zo stoned dat ik er geen zak van snapte en waarom iedereen maar moeilijk aan het doen was. En ondertussen nog een paar keer met die tas door dat poortje zwaaien want dan was het weer zovan WIEEIWWIEIEEWIEEEEEWWWIIIEWWW
Domme kutHaal dat ding eraf man. Het is je werk.
Jij was stoned en geeft de schuld aan anderen? Zorg er voor dat je niet stoned bent als je gaat shoppen! Als jij zelf niet stoned was geweest was dit niet gebeurd!quote:Op maandag 6 juni 2016 00:03 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schei uit, ik zie het overal om me heen, op het werk, prive, dat ik denk jezus man hoe moeilijk kan het zijn en waarom gaat dit niet de eerste keer goed?
Ik begrijp dat nooit zo goed.
Jaren terug weet ik nog, zo stoned als een aap kleren gekocht in Eindhoven in die galerie daar, weet ff niet meer de naam, sta ik aan de kassa, reken netjes af, loop naar buiten met een nieuwe broek WIEWIEIWIEIWWWIIIEEEEE alarm af, beveiliger meteen erbij etc etc. Bleek die domme kut wiens werk bestaat uit van die plastic ronde dingen van je kleren die je koopt afhalen dat niet eraf gehaald te hebben. En ik was zo stoned dat ik er geen zak van snapte en waarom iedereen maar moeilijk aan het doen was. En ondertussen nog een paar keer met die tas door dat poortje zwaaien want dan was het weer zovan WIEEIWWIEIEEWIEEEEEWWWIIIEWWW
Domme kutHaal dat ding eraf man. Het is je werk.
Dan was ze het nog steeds vergetenquote:Op maandag 6 juni 2016 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij was stoned en geeft de schuld aan anderen? Zorg er voor dat je niet stoned bent als je gaat shoppen! Als jij zelf niet stoned was geweest was dit niet gebeurd!
Jawel dan was het ook gebeurd hoor. Althans ik verdenk haar er wel van in elk geval. Of eigenlijk weet ik het niet meer. Het is tig jaar geleden en zoals gezegd was ik nogal van de kaart.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij was stoned en geeft de schuld aan anderen? Zorg er voor dat je niet stoned bent als je gaat shoppen! Als jij zelf niet stoned was geweest was dit niet gebeurd!
Ja waarschijnlijk maar als hij niet stoned was geweest had hij dat zelf ook opgemerkt voor hij naar buiten liep.quote:
Was jij niet van de kaart geweest had je het wel opgemerkt voor je de winkel was uit gelopen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:27 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jawel dan was het ook gebeurd hoor. Althans ik verdenk haar er wel van in elk geval. Of eigenlijk weet ik het niet meer. Het is tig jaar geleden en zoals gezegd was ik nogal van de kaart.
quote:Op maandag 6 juni 2016 00:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk maar als hij niet stoned was geweest had hij dat zelf ook opgemerkt voor hij naar buiten liep.
Slaap lekker Possiequote:
Muziek is voedsel voor de ziel, eten is voedsel voor de maagquote:Op maandag 6 juni 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kookt me toch een partij lekker héé.Niet dat het ertoe doet in een muziektopic, maar dat terzijde.
Jullie ook voor straks.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten, Outpost. Kalm aan daar en rap een beetje.
Thx, jij ook strakkiesquote:
Tell me something new....quote:Op maandag 6 juni 2016 00:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Muis kookt me toch een partij lekker héé.Niet dat het ertoe doet in een muziektopic, maar dat terzijde.
Food for thought....quote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek is voedsel voor de ziel, eten is voedsel voor de maag
Doe ook altijd een poging tot zingen als ik er weer een kilootje instamp.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:35 schreef knokkels het volgende:
[..]
Muziek is voedsel voor de ziel, eten is voedsel voor de maag
Mijn muur heeft ineens behangquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |