Ja, 4-kwartsmaat, dan heb je dat snel hequote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef Fogel het volgende:
Hee, deze riff komt ook voor in Goat the Head, this tube is the gospel. Maar dan iets sneller!
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh.....
* MaryMouse kijkt naar beneden...ik draag toch echt roze sokjes
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je sokken niet binnenstebuiten dragen.
²
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
"Dit kan ik jullie gewoon niet aandoen" - DJ Knokkels, nadat hij het zijn luisteraars eerst twee minuten wél aandoet.
Als ik DJ zou zijn geweest, had ik dit geinterpreteerd als "meneer de DJ, kan u aub het HELE nummer spelen, dank u?".quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
"Dit kan ik jullie gewoon niet aandoen" - DJ Knokkels, nadat hij het zijn luisteraars eerst twee minuten wél aandoet.
Ik moest even wachten tot die ouwe vent tot me doordrong, het was het gewoon echt niet.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:22 schreef Elfletterig het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nàh, Weird Al is briljant in zijn eenVout.
Oorzalfjes.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik moest even wachten tot die ouwe vent tot me doordrong, het was het gewoon echt niet.
* knokkels deelt oorzalfjes uit
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in dezequote:Op zondag 5 juni 2016 22:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld...
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in deze
Daarom draai je het ook en ik nooit...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik deel bijvoorbeeld Lucky's mening in deze
Koele 24 graden hierquote:Op zondag 5 juni 2016 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Gelukkig is het niet zo gek heet hier, omdat ik zo achterlijk was om de rolgordijnen open te laten tijdens vertrek.![]()
Mama, waar is mijn appelsap?quote:
Hier zitten nogal wat mama appelsapjes inquote:Op zondag 5 juni 2016 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zei ie nou boner net? Was me vroeger nooit opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |