Party FM?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef knokkels het volgende:
Of ik over 20 minuten wil gaan draaien bij PartyFM![]()
Nou ehh.. mmmm.. dat wordt wat lastig
Nein, das kenne ich nicht.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ken je dat niet, 11? Alles onder de 100 bpm is verboten.
En jijzelf er onder?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vind regelmatig bierflessen op mijn bureau
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was de meest logische associatie geweest na The Fine Young Cannibals, dacht ik...
Leden van TFC begonnen daarna dit gezelschap...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.
de zachte versiequote:
Ik drink nagenoeg nooit op mijn werk omdat ik bijna altijd met de auto ben.quote:
Ah, vandaar.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leden van TFC begonnen daarna dit gezelschap...
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Een trompet is zo lastig te verteren in de praktijk. Een drummachine wil ook nog wel eens moeilijk doen tijdens de stoelgang, laat staan 2 man.
Star Wars invloedenquote:
Sja, afwisselend Nederlands/Engels praten is ook weer zoietsquote:Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb je nu nóg die dual inlog niet gefikst!
Ik ga voortaan even grunten...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De grunts in metalmuziek zijn op dit principe gebaseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |