SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Moet de Mixxx bieb opnieuw inscannen, want de mappen staan niet meer op hun originele plek.quote:
Weet niet eens wie het is?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Remix van That Man van Caro Emerald voorhanden?
Straks even doen na afloop, morgen alles weer up to date...quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Moet de Mixxx bieb opnieuw inscannen, want de mappen staan niet meer op hun originele plek.
Gast...quote:
Auch ....quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks even doen na afloop, morgen alles weer up to date...
Ik en remixesquote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zou u willen stoppen met knipogen, ik moet nog mixen.
Geen idee.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De dame op wiens reeeeeeeeeet ik best wel een een ritme wil meppen...
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot morgen of zo weer...
Of zo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga afsluiten.
Tot morgen of zo weer...
Dat zal het zijnquote:
Niet vaak genoeg, want ik dacht van de week nog dat het van deadmau5 wasquote:
Nee, ik ben schuldig.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Begon me af te vragen of er misschien een sample of loop uit iets (voor mij) bekenders kwam.
Ja, ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet vaak genoeg, want ik dacht van de week nog dat het van deadmau5 was
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:56 schreef Fogel het volgende:
Dit nummer ligt gewoon op Spotify
Heb op + gedrukt.
Had je niet verwacht he?quote:
Valt niet tegenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, inmiddels een klein beetje wel.
quote:
Het waren mooie 5 minuten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Jullie bedankt voor het luisteren weer.
Jij spammertje.quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ow en vandaag 20:00 - 21:00
[ afbeelding ]
Ow, ik zie het al.... mijn kussensloop is out-datedquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, ik zie het al.... mijn kussensloop is out-dated![]()
ik heb er een lijntje van getrokken dus ik ben nu van het padjequote:Op woensdag 1 juni 2016 09:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het een pad van een flink aantal meters was dan had je nog even, Karz.![]()
quote:Op woensdag 1 juni 2016 09:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb er een lijntje van getrokken dus ik ben nu van het padje
Succes.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:00 schreef Karzai het volgende:
oke boodschappen doen koffie halen staat op het lijstje
mooie reclame, fris, fruitig, MadMasterquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:15 schreef just me het volgende:
[..]
mooie reclame, fris, fruitig, MadMaster
quote:
Mijn pruik gaat morgenavond weer in behandelingquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Pruik van anderhalve week is er weer af, ik voel me bevrijd...
Vers kleurtje ook, just me?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn pruik gaat morgenavond weer in behandeling
Nee niet kort en pittig
Ik heb het al jaren kort en pittig, niks mis mee...quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:37 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn pruik gaat morgenavond weer in behandeling
Nee niet kort en pittig
Geeft dat geen witte vlek nu?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:31 schreef MadMaster het volgende:
Pruik van anderhalve week is er weer af, ik voel me bevrijd...
Nah, dat voelt zo kaal en koud aan de oren.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het al jaren kort en pittig, niks mis mee...
Nee, die 4 millimeter weet de zon wel te doordringen.quote:
quote:
Je weet niet wat je mist...quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat voelt zo kaal en koud aan de oren.
Als Mad en ik de helft van je lenen is het nog een beste pruik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, dat voelt zo kaal en koud aan de oren.
Mozes kriebel...quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Mad en ik de helft van je lenen is het nog een beste pruik.
Dan hou ik 15 cm over en hebben jullie elk 7,5 cm.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als Mad en ik de helft van je lenen is het nog een beste pruik.
Pet is een probleem ja. Zit niet lekker met die warmte ook. Als je begint te lellen en vellen, is het oppassen geblazen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, die 4 millimeter weet de zon wel te doordringen.
Mijn pet is eerder een belemmering, maar ik zag vanmorgen de eerste vellen al loskomen, dus ik kom niks tekort...
Beter.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:43 schreef just me het volgende:
[..]daar ben ik meegestopt, ik hou het gewoon op grijs, er komen wel wat blonde strepen door en wat krul
* just me is niet ijdel
quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan hou ik 15 cm over en hebben jullie elk 7,5 cm.
welke mic heb je? verder denk ik het welquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe zit het nu met die mic, hebben we een deal?
Ik ga het weer zien morgenavondquote:
De PDM663 is een professionele cardioid dynamische microfoon, ideaal voor zang en algemeen gebruik. Met ingebouwde pop filter. Duurzame metalen behuizing voor een robuust gebruik.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:48 schreef tailfox het volgende:
[..]
welke mic heb je? verder denk ik het wel
verzendkosten aan jou kant dan is het prima ;pquote:Op woensdag 1 juni 2016 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De PDM663 is een professionele cardioid dynamische microfoon, ideaal voor zang en algemeen gebruik. Met ingebouwde pop filter. Duurzame metalen behuizing voor een robuust gebruik.
Ideaal voor zang en algemeen gebruik
Geruisloze aan / uit schakelaar met lock-functie
Nierenkarakteristiek
Dynamisch en unidirectioneel
Inclusief High End PD connex XLR jack kabel 5m
Inclusief microfoon houder
Inclusief schroefdraadadapter om 3/8 schroefdraad te converteren naar 5/8" schroefdraad
Geleverd in stevige ABS behuizing
Dus als je niet kan zingen kan je er wel algemeen in lullen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De PDM663 is een professionele cardioid dynamische microfoon, ideaal voor zang en algemeen gebruik. Met ingebouwde pop filter. Duurzame metalen behuizing voor een robuust gebruik.
Ideaal voor zang en algemeen gebruik
Geruisloze aan / uit schakelaar met lock-functie
Nierenkarakteristiek
Dynamisch en unidirectioneel
Inclusief High End PD connex XLR jack kabel 5m
Inclusief microfoon houder
Inclusief schroefdraadadapter om 3/8 schroefdraad te converteren naar 5/8" schroefdraad
Geleverd in stevige ABS behuizing
quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:05 schreef just me het volgende:
nierenkarakteristiek ? Wat moet ik me daarbij voorstellen
Perfect, tail. DM je gegevens maar door, dan stuur ik het vanmiddag nog op.quote:Op woensdag 1 juni 2016 10:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
verzendkosten aan jou kant dan is het prima ;p
Succes en tot later.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:06 schreef just me het volgende:
Laptop is aan het scannen, ik laat hem even rustig zijn gang gaan :tot later
Talloze DJ's met sessies te vinden op YouTube die op diverse locaties in de wereld draaien. Zit zeer fraai spul tussen. Maar je moet er maar net van houden. Tip van Piet.quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:32 schreef Karzai het volgende:
Boiler room moest ik even opzoeken er is ook een film over blijkbaar meteen even binnenhalen
Heejquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Héé zus.Daar ook zo lekker klef buiten?
Hier net zo. Gelukkig ben ik de hele middag buiten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:16 schreef Annagh het volgende:
[..]
HeejJa, het is hier heel benauwd, echt reuzelweer.
Weer fijn planten begieten, schoffelen en spitten? Bofholquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hier net zo. Gelukkig ben ik de hele middag buiten.![]()
Bofhol.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Weer fijn planten begieten, schoffelen en spitten? Bofhol
Gelukkig is er daar altijd een plekje in de schaduw te vinden zodat je zeker weet dat de prikjoanies je massaal zullen bespringen, of is dat pas in juli/augustus? Toch gek, als ik er ben is er amper zon, en zo gauw ik weer thuis ben is het volgens het peerbericht weerbericht altijd prachtig weer, en is er altijd wel een plekje in de zon of in de schaduw te vinden.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Bofhol.Ja, iets in die richting gaat het weer worden. Het zweet loopt al van je knar terwijl je nog moet starten.
Insecten zijn er nog niet zoveel. Dat begint halverwege deze maand zo'n beetje. Toen S&C er afgelopen zondag waren was het weer het mooiste weer van de wereld, zoals gebruikelijk.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:23 schreef Annagh het volgende:
[..]
Gelukkig is er daar altijd een plekje in de schaduw te vinden zodat je zeker weet dat de prikjoanies je massaal zullen bespringen, of is dat pas in juli/augustus? Toch gek, als ik er ben is er amper zon, en zo gauw ik weer thuis ben is het volgens het peerbericht weerbericht altijd prachtig weer, en is er altijd wel een plekje in de zon of in de schaduw te vinden.
Ik zal hangen...die hebben altijd mooi weer! Ze komen over 2 dagen kleinkind brengen voor een dagje, dus dan zal het hier ook wel zonnig zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Insecten zijn er nog niet zoveel. Dat begint halverwege deze maand zo'n beetje. Toen S&C er afgelopen zondag waren was het weer het mooiste weer van de wereld, zoals gebruikelijk.
Als het nu nog incidenteel was, dan was het te verklaren. Maar ze hebben al jaren mooi weer, terwijl ze meestal weken van tevoren al doorgeven dat ze komen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:29 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ik zal hangen...die hebben altijd mooi weer! Ze komen over 2 dagen kleinkind brengen voor een dagje, dus dan zal het hier ook wel zonnig zijn.
Effe koffie lurken en ui erbij. Spit ende schoffel ze, en de groetjes daar.
Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 1 juni 2016 11:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Chill house met gitaren en wat Boiler Room achtig spul.
Nee, nog niet...quote:
ik wil ook lekker regen, en een verlossende onweersbui, ik ben gewoon ziek van dat benauwde weerquote:
Ik begrijp je, maar ik denk dat het merendeel van de Nederlandse bevolking wel even blij is met wat beterderder weer...quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik wil ook lekker regen, en een verlossende onweersbui, ik ben gewoon ziek van dat benauwde weer
quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja man, érg fijn.Zeker weten dat dat daar ook het geval is.
![]()
\quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
1 hele lange dag nog en dan eindelijk weer richting A'dam.
Werken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
\
Er wordt niet meer gewerkt op vrijdag?
Vrijdag is afbouwdag,quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
\
Er wordt niet meer gewerkt op vrijdag?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar krijg je last van je rug van, Melt.
Uiteraard.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wordt nu afgespeeld : Blof - Aan/Uit
Uit dan hè.
Systeemherstel ook niet meer mogelijk?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kolere W10, ga ik die op andere SSD updaten, is mijn W7 vernaggeld.
W7 kun je binnen 2 weken na update zonder probleme terugzetten, toch?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kolere W10, ga ik die op andere SSD updaten, is mijn W7 vernaggeld.
Verwijderen binnen 2 dagen ging ook uitmuntend.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
W7 kun je binnen 2 weken na update zonder probleme terugzetten, toch?
All Share werkt trouwens alleen voor statische content op je foon, streaming audio of Spotify dus niet --O-quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verwijderen binnen 2 dagen ging ook uitmuntend.Alleen is er nu weer het probleem dat All Share van Samsung wel op TV en smartphone werkt, maar het via Linux weer een jaartje code kloppen schijnt te zijn voordat het werkt.
![]()
Soms ontkom je gewoon niet aan Windows.
Heej!quote:
Muizenmeneerquote:
Ik had een dualboot op 2 verschillende SSD's , nu niet meer. W7 is helemaal dood.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
W7 kun je binnen 2 weken na update zonder probleme terugzetten, toch?
Jawel, er is een YouTube film waar het te zien is, maar het heet nu geen All Share meer, maar ehm,... weet niet. En daar werkt het inderdaad niet op.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
All Share werkt trouwens alleen voor statische content op je foon, streaming audio of Spotify dus niet --O-
Samsung Linkquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, er is een YouTube film waar het te zien is, maar het heet nu geen All Share meer, maar ehm,... weet niet. En daar werkt het inderdaad niet op.![]()
Er is in die hele store van ze ook geen player te vinden waar je de radio url in kan plakken. 2016.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Samsung Link
En in de commentaren onder de video kan je ook lezen dat het niet voor streaming content blijkt te werken. Dat kan alleen met mirroring, en dat kan mijn foon wel maar is mijn TV te oud voor
Kwam Gup er tussen door?quote:
Kiek die ongeschonden bekkies dan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:08 schreef MaryMouse het volgende:
1964
[ afbeelding ]
de Rolling Stones komen op J.F. Kennedy Airport (New York) aan voor hun allereerste Amerikaanse tournee.
Schattig hèquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kiek die ongeschonden bekkies dan.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is gewoon gefotosoept.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij ziet er nu beter uit dan 40 jaar geledenquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hij ziet er nu beter uit dan 40 jaar geleden
quote:
Dit is echt wel een nummer voor Goud van Voutquote:
Kun je wel stellen ja.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is echt wel een nummer voor Goud van Vout
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Maar ik ben blij dat je er nu bent
Ontsnapt aan wat?quote:
Overstroming?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was pas laat thuis. Eten, douchen, overstroming in de gaten houden.....
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik wist niet eerder dan vandaag dat Egbert Douwe dus gewoon Rob Out was![]()
Kom uit de bedstee ken je toch wel?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Maar ik wist niet eerder dan vandaag dat Egbert Douwe dus gewoon Rob Out was![]()
Uiteraard, maar ik wist niet dat het Rob Out wasquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kom uit de bedstee ken je toch wel?
Hij moest vandaag toch ingeënt worden tegen Voutsdolheid?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:16 schreef Melting het volgende:
Ontsnapt aan wat?
Ik ben aardig voor Vout hoor. Daarom woont hij ook hier, en niet bij jou.
Zo leer je iedere dag weer wat triviale feitjesquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:16 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb altijd het idee dat deze plaat blijft hangen.
Blijft een meesterlijk album.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
1972
[ afbeelding ]
Pink Floyd begint met het opnemen van hun album Dark Side of the Moon. De LP zal na het verschijnen in maart 1973, l in totaal 741 weken in de Amerikaanse Album Billboard blijven staan en verdwijnt pas in 1988, na 15 jaar!!!, uit de lijst.
Zwaar overrated dus. Geen één album kan normaal gezien zo lang blijven staan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
1972
[ afbeelding ]
Pink Floyd begint met het opnemen van hun album Dark Side of the Moon. De LP zal na het verschijnen in maart 1973, in totaal 741 weken in de Amerikaanse Album Billboard blijven staan en verdwijnt pas in 1988, na 15 jaar!!!, uit de lijst.
Yep, moet je ook luisteren op heel hoog volumequote:
De tekst van dit nummer moesten we verklaren in Engelse les, ben eruit gestuurd toen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:21 schreef MaryMouse het volgende:
1972
[ afbeelding ]
Pink Floyd begint met het opnemen van hun album Dark Side of the Moon. De LP zal na het verschijnen in maart 1973, in totaal 741 weken in de Amerikaanse Album Billboard blijven staan en verdwijnt pas in 1988, na 15 jaar!!!, uit de lijst.
En mijn bron was dus nog fout ookquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zwaar overrated dus. Geen één album kan normaal gezien zo lang blijven staan.
quote:Longest Run on the Billboard 200
Pink Floyd's acclaimed 1973 classic "Dark Side of the Moon" has spent an amazing 861 weeks riding the Billboard 200 album chart. That's over 16 (non-consecutive) years!
Even niet nu...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Yep, moet je ook luisteren op heel hoog volume
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee onder het eten en lees straks de relaties wel...
Indertijd was er niet zoiets als internet, en was een top 100 puur gebaseerd op verkoopresultaten, albums die jaren in lijsten terug te vinden vallen zijn dan ook geen uitzondering.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Zwaar overrated dus. Geen één album kan normaal gezien zo lang blijven staan.
Dan nog....quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Indertijd was er niet zoiets als internet, en was een top 100 puur gebaseerd op verkoopresultaten, albums die jaren in lijsten terug te vinden vallen zijn dan ook geen uitzondering.
Broekie.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
1986
[ afbeelding ]
de toen 18 jarige Kylie Minogue maakt haar televisiedebuut in de Australische serie Neighbours. Later brengt ze als haar eerste single de cover van Little Eva’s Locomotion uit.
Een tuinbroekkiequote:
Eet smakelijk, Mad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister mee onder het eten en lees straks de relaties wel...
Je kunt met gemak meerdere shows vullen met zangers/zangeressen die aan een overdosis overleden zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:30 schreef MaryMouse het volgende:
1991
[ afbeelding ]
David Ruffin van The Temptations wordt in allerijl naar een ziekenhuis in Philadelphia gebracht nadat hij een overdosis cocaïne heeft genomen. Het mocht niet baten, bij aankomst bleek de 50 jarige soulzanger al overleden.
quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:33 schreef MaryMouse het volgende:
1991
Sting is de eerste Westerse artiest die optreedt in het nieuwe Russische muziekprogramma Rock Steady. Geen idee wat hij daar gezongen heeft, Rock Steady?
Ik zat voor muis begon een beetje te kutten met VDJ en was een nummer aan het luisteren van drie rapppers waarvan er eentje levenslang zit vanwege moord, eentje is neergeknald en eentje overleden is na een verkeersongeluk, wie is de gangsta?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Je kunt met gemak meerdere shows vullen met zangers/zangeressen die aan een overdosis overleden zijn.
De eerste, de andere twee zijn dooie gangsta'squote:Op woensdag 1 juni 2016 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zat voor muis begon een beetje te kutten met VDJ en was een nummer aan het luisteren van drie rapppers waarvan er eentje levenslang zit vanwege moord, eentje is neergeknald en eentje overleden is na een verkeersongeluk, wie is de gangsta?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De eerste, de andere twee zijn dooie gangsta's
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zat voor muis begon een beetje te kutten met VDJ en was een nummer aan het luisteren van drie rapppers waarvan er eentje levenslang zit vanwege moord, eentje is neergeknald en eentje overleden is na een verkeersongeluk, wie is de gangsta?
Een dooie gangsta...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Heb je eindelijk Radio 49 op de smart TV voor elkaar, geeft ie als enige webradio een connection error.
Toch is dat wel een enorm verschil.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
2000
[ afbeelding ]
De Canadese zanger Corey Hart trouwt met Julie Masse op een bergtop bij Santa Fé of was het nu in een kano op de Amazone rivier in Brazilië
Waarom werden ze daarom niet allemaal door Master P geproduceerd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je eind jaren 90 door Master P geproduceerd werd, liep het meestal niet goed voor je af.
Oei, dat had ik natuurlijk wel even kunnen doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch is dat wel een enorm verschil.
Heb je niet even gebeld?
Als ze vrij vlot spijt kregen hoefden ze elkaar alleen een duwtje te geven.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
2000
[ afbeelding ]
De Canadese zanger Corey Hart trouwt met Julie Masse op een bergtop bij Santa Fé of was het nu in een kano op de Amazone rivier in Brazilië
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, dat had ik natuurlijk wel even kunnen doen
Geloof niet dat ze spijt gekregen hebben. Ze zitten nu samen op de bahama'squote:Op woensdag 1 juni 2016 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze vrij vlot spijt kregen hoefden ze elkaar alleen een duwtje te geven.
Ach, een balkon kan ook gezellig zijn.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze spijt gekregen hebben. Ze zitten nu samen op de bahama's
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, een balkon kan ook gezellig zijn.
Yah, lekker jasmijn snuivenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, een balkon kan ook gezellig zijn.
Leuk plekje, beetje groot...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
2001
[ afbeelding ]
Tom Petty & The Heartbreakers geven een uitverkocht concert in het Hard Rock Hotel & Casino in Las Vegas.
Mochten de toeschouwers gratis gokken?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:43 schreef MaryMouse het volgende:
2001
[ afbeelding ]
Tom Petty & The Heartbreakers geven een uitverkocht concert in het Hard Rock Hotel & Casino in Las Vegas.
Gratis gokken bestaat niet, zeker niet in Vegas...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mochten de toeschouwers gratis gokken?
Ik gok zo van nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mochten de toeschouwers gratis gokken?
Ik gok geheel gratis dat muis deze show niet zal verlengen. Althans, niet in de huidige vorm.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis gokken bestaat niet, zeker niet in Vegas...
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
Hierdoor kan Marc vier dagen later in het huwelijk treden met Jennifer Lopez.
Dat heb je helemaal goed gegoktquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik gok geheel gratis dat muis deze show niet zal verlengen. Althans, niet in de huidige vorm.
Je betaalt dan 100 dollar, mag daarmee gokken en Tom Petty er gratis bij.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gratis gokken bestaat niet, zeker niet in Vegas...
Dat is wel heel snel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
2004
[ afbeelding ]
Een rechtbank in Miami spreekt de echtscheiding uit tussen Marc Anthony en Dayanara Torres. Hierdoor kan Marc vier dagen later in het huwelijk treden met Jennifer Lopez.
quote:
Zuchtquote:
Nou, welterusten dan alvast, Melt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee grapje..... als Muis dat niet wil, dan doe ik dat niet.
En ik heb een hele korte nacht gehad afgelopen nacht, dus ik ga zo mijn bed in.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zucht
OK tot 22:00 wil ik dan wel doordraaien, geen idee alleen waar mee dan
1 juni stopt om 21:00
Nee, je betaald iets van 400 dollar voor Tom Petty en als je dan nog niet failliet bent, mag je de rest van je geld vergokken.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je betaalt dan 100 dollar, mag daarmee gokken en Tom Petty er gratis bij.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
2005
[ afbeelding ]
Jack White van The White Stripes treedt in het huwelijk met zijn vriendin Karen Elson. Ze kennen elkaar dan 5 weken.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:50 schreef MaryMouse het volgende:
2005
[ afbeelding ]
Jack White van The White Stripes treedt in het huwelijk met zijn vriendin Karen Elson. Ze kennen elkaar dan 5 weken.
Kijk maar, moet sowieso nog ff W10 testen of het geluid op de stream geeft.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zucht
OK tot 22:00 wil ik dan wel doordraaien, geen idee alleen waar mee dan
1 juni stopt om 21:00
Verleng maarquote:
En dan jaren later een divorce party gevenquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:51 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Sommige mensen kunnen ook overdrijven.
Baker?quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, laten we het hier eens over aparte relaties hebben...
George natuurlijkquote:
[..]
Gelukkig?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
2016
[ afbeelding ]
Adele zingt op dit moment in een uitverkochte Ziggo Dome. Maar gelukkig zitten jullie thuis te luisteren naar Radio49 en niet daar
[..]
Hoeveel jaar heb jij al dezelfde?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
This is the Endquote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig?
Die keuze was helemaal niet zo moeilijk hoor.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ Muis - Vandaag de Dag & de rest van het jaar
Ik moest toch iets verzinnen voor het 2e uur?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
DJ Muis - Vandaag de Dag & de rest van het jaar
Ik kom morgen thuis en hoop dat de kaarten voor aanstaande dagen geregeld zijn...quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
2016
[ afbeelding ]
Adele zingt op dit moment in een uitverkochte Ziggo Dome. Maar gelukkig zitten jullie thuis te luisteren naar Radio49 en niet daar
Dat heb je dan ook erg leuk gedaan.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moest toch iets verzinnen voor het 2e uur?
Begin je nou weer?quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hoeveel jaar heb jij al dezelfde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |