Da's inmiddels wel ongegrunt te verklaren...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Een pondje kaas van de lokale boer grunten.
Tweede station waar ik draaide, die bestaan 8 juni 10 jaar, vroegen ze of de oude garde weer eens kwam opdraven.quote:
Alleen Knokkeliaansch kan toch ook?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Sja, afwisselend Nederlands/Engels praten is ook weer zoiets
Straks ook geen Rammstein kloonquote:
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaanquote:Op zondag 5 juni 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tweede station waar ik draaide, die bestaan 8 juni 10 jaar, vroegen ze of de oude garde weer eens kwam opdraven.![]()
Symbolisch draaien enzo
Ik zat vast in het stofquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaan
wacht, wat?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En wij hebben onopgemerkt ons vijf jarig bestaan gewoon aan ons voorbij laten gaan
oh die komt ook nog wel langsquote:
Erger nog, ik heb die avond 'vandaag de dag' gedraaid en was het zelf ook vergetenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
wacht, wat?![]()
En we hadden het er ook nog over een tijdje geleden
Die koffie was uitstekend, aardige gozer.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik zat vast in het stof![]()
en ik mocht niet weg van Vout
Wanneer was dat?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag 1 juniquote:
Ach, gaan we gewoon bij het 10 jarig bestaan groots uitpakkenquote:
Dit is/was de dag show is eigenlijk wel een betere titelquote:
Heet het dan niet zo?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dit is/was de dag show is eigenlijk wel een betere titel
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach, gaan we gewoon bij het 10 jarig bestaan groots uitpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |