SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
mee unne bakske koffie, of theejquote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is in flesjes te krijgen vanaf volgende week woensdag.
quote:
Zijn we al liefquote:
betaal je je eerst scheel aan advocatenkostenquote:
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komenquote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft nooit geweten dat dit MJ-nummer eigenlijk een soort accordeongeluid bevat.
Ah joh, gewoon een ander brandmerk nemen.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Met 'bastard' zouden we wél iets kunnen doen, maar ik denk dat we dan een branding probleem krijgen
Nog niet echt, maar dat geluidje viel me gewoon op.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komen
Zag bij binnenkomst dat ik ¤ 250 kan gaan overboeken. Normaal geeft dat niet, maar ik had zo'n haast om bij Muis te komen dat ik de geldboom geen water heb gegeven.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
betaal je je eerst scheel aan advocatenkosten
Malando - Ole Guapaquote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik VOEL gewoon dat er een associatie aan zit te komen
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
Met 'bastard' zouden we wél iets kunnen doen, maar ik denk dat we dan een branding probleem krijgen
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ah joh, gewoon een ander brandmerk nemen.
Blok en touw aan de haak...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Teer en nicotine binnen trekken, brb.
Jij ook alquote:Op zondag 5 juni 2016 22:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Teer en nicotine binnen trekken, brb.
Zet even je spellingscontrole aan...quote:Op zondag 5 juni 2016 22:14 schreef Fogel het volgende:
Knokkels, heb je Tangueros del Norte, met het nummer Triunfal ?
dat.... is.... wel.... een vreemde associatiequote:
En wat zou er dan moeten gebeuren?quote:
Jaquote:
quote:
Ja, ik ben dan ook wel een vreemde snuiterquote:Op zondag 5 juni 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat.... is.... wel.... een vreemde associatie
Leer bandnamen herkennen enzoquote:
Zo in je hand, zonder zakdoek.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ja, ik ben dan ook wel een vreemde snuiter
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo in je hand, zonder zakdoek.
The Real Deal...
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu al een bijzondere uitzending.
Je kunt nu alwéér rokenquote:
Is dit ook een J&S remix?quote:Op zondag 5 juni 2016 22:20 schreef Elfletterig het volgende:
Het is nu al een bijzondere uitzending.
Uh.....quote:
quote:Op zondag 5 juni 2016 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dit ook een J&S remix?
In ieder geval niet het origineel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |