Ben je ook nog naar de Hachi Lounge geweest? Of ken je het? Erg goed te doen.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die All You Can Eat Japanners zijn populair tegenwoordig...
Mits in huis.quote:
Nee, waar?quote:Op zondag 5 juni 2016 23:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ben je ook nog naar de Hachi Lounge geweest? Of ken je het? Erg goed te doen.
quote:Op zondag 5 juni 2016 23:22 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mixje is inmiddels onderweg naar Knokkels.Als jullie het heel lief vragen, draait hij 'm misschien wel. Ik krijg via DM gunstige signalen hierover.
Rook dan gewoon binnen...quote:Op zondag 5 juni 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb ik het al gemist?Ben erg slecht in multitasken.
Op Willemsoord, de oude Rijkswerf. Daar heb je de bioscoop, en daar zit het in. Kwam ik laatst achter.quote:
Ik ken maar 2 adressen in Den Helder (gok ik even).quote:Op zondag 5 juni 2016 23:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Op Willemsoord, de oude Rijkswerf. Daar heb je de bioscoop, en daar zit het in. Kwam ik laatst achter.
Voor 25 euro ofzo je volledig ongans eten
Was net die remix van The Everlasting. Maarre.... wat je nu hoort, vind je misschien ook wel leukquote:Op zondag 5 juni 2016 23:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Heb ik het al gemist?Ben erg slecht in multitasken.
Mwoah.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Was net die remix van The Everlasting. Maarre.... wat je nu hoort, vind je misschien ook wel leuk
SLaap lekker Madquote:
Jij bent de vergeet-mij-nietjes op muziekgebied.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wederdienst hè.... - Jam & Spoon hebben Don't You Forget About Me geremixt.
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weetquote:Op zondag 5 juni 2016 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij bent de vergeet-mij-nietjes op muziekgebied.
Bepaalde!quote:Op zondag 5 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weet
Er staat nog een vraag van mij open in MUZ Trivia.quote:Op zondag 5 juni 2016 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet echt hoor. Er zijn gewoon bepaalde dingen die ik weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |