Een vertaalmachine?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:33 schreef anonymoussie het volgende:
Krijg net zo'n nieuwsbrief van Tommy Hilfiger waarin ze zomerkleding promoten. Met als titel 'Gemakkelijke Zomerstijl'.![]()
Wie bedenkt dit joh.
Ben jij zo'n Tommy Hilfiger- Ralph Lauren mannetje?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:33 schreef anonymoussie het volgende:
Krijg net zo'n nieuwsbrief van Tommy Hilfiger waarin ze zomerkleding promoten. Met als titel 'Gemakkelijke Zomerstijl'.![]()
Wie bedenkt dit joh.
Ben je zo wild in bad dan?quote:
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Tommy Hilfiger- Ralph Lauren mannetje?
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond de F1 niet zo'n topshow eigenlijk.
Mwa voor Max verwacht ik er niet te veel van, maar gaat sowieso een leuke race worden vermoed ik.quote:
Monaco is altijd leuk. En wat Max betreft heeft hij nu het voordeel dat er aan zijn wagen wel gesleuteld mag worden, hij moet welliswaar uit de pit starten maar dat boeit niet. Als er iemand kan inhalen dan is hij het wel. Dan kan er natuurlijk bij de start nog van alles gebeuren, misschien ploffen er nog wat motoren, een botsing hier en daar... combineer dat met pitstrategie en strak blijven rijden en dan moet hij toch nog aardig naar voren weten te komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa voor Max verwacht ik er niet te veel van, maar gaat sowieso een leuke race worden vermoed ik.
Ben nu het ZP topic aan het slopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
Leuk hoor Wibi, weer het hele topic gesloopt.
Wanneer gaan we jou slopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben nu het ZP topic aan het slopen.
Wibiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben nu het ZP topic aan het slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
moemoe.
Waarom gaan we dat hier leuk vinden? Ze heeft hier al 10 jaar niet gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stomme koe.
nou nou nou nou nouquote:Op zondag 29 mei 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom gaan we dat hier leuk vinden? Ze heeft hier al 10 jaar niet gepost.
stomme koe.
Hij doet het niet in Firefox.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:48 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]http://davidsrv.ddns.net/~david/fok/nws-sc/
IE ook.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik de verkeerde slash steeds gebruikt, Chrome accepteert dat![]()
En dat is precies de reden waarom hij Spec nodig heeft.quote:
Meen je dat nou.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
En dat is precies de reden waarom hij Spec nodig heeft.
Bijdehand
dat je bijdehand bent? jaquote:
weet jij het?quote:
Is hij al 42?quote:
Doe maar niet weer jongen!quote:Op zondag 29 mei 2016 21:11 schreef d4v1d het volgende:
Nou dat was weer leuk jongens. Zo'n topickill
Goed antwoord, weet niet wat de vraag isquote:
30 om het formulier in te vullen, 8 om te checken en dan nog een paarquote:Op zondag 29 mei 2016 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoeveel Vogons er nodig zijn om een lamp te verwisselen.
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
moemoe.
DankdankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kusje.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom gaan we dat hier leuk vinden? Ze heeft hier al 10 jaar niet gepost.
stomme koe.
Jarig? Gefeliciteerdquote:
Ik heb zelfs al een tijd geen Isketch-lokroep gedaanquote:Op zondag 29 mei 2016 22:58 schreef Specularium het volgende:
Quote alert van moemoe, dat is toch wel 23 jaar geleden.
quote:
Thanks ladiesquote:
quote:
Ik heb toevallig vanmiddag nog I-sketch gedaan toen ik aan het skypen was met een vriendinquote:Op zondag 29 mei 2016 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een tijd geen Isketch-lokroep gedaan.
Met haar? Of in je uppie?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vanmiddag nog I-sketch gedaan toen ik aan het skypen was met een vriendin.
Wat zijn dat voor flauwekulletjes?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al een tijd geen Isketch-lokroep gedaan.
Jaquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat je de Volkskrant niet mag quoten. Mag je er wel een linkje van plaatsen?
als je het kan voorkomen liever een ander, anders alleen een linkje jaquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat je de Volkskrant niet mag quoten. Mag je er wel een linkje van plaatsen?
quote:
Tnx!quote:Op maandag 30 mei 2016 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je het kan voorkomen liever een ander, anders alleen een linkje ja
Nee, liever alleen linken naar omakutje.nl.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, liever alleen linken naar omakutje.nl.
Je bent zelf kut, alweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, wat is het al heel de dag gierend kutweer zeg.
Wanneer blijf je nou eens die 72 uur zodat we kunnen veinzen dat we je missen?quote:
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben de sub-examencommissie van mijn opleiding echt helemaal aan het #kapotslopen in een klachtbrief
BadBoy. #iktypjullieallemaaldemoederquote:Op maandag 30 mei 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben de sub-examencommissie van mijn opleiding echt helemaal aan het #kapotslopen in een klachtbrief
Oké Yoki.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Die Elitebook heeft wel een leipe netwerkadapter, nu heb ik lekker snelle waaifaai op de 5GHz band. Ik ben een gelukkige jongen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ram d'r gewoon een netwerkkabel inquote:Op maandag 30 mei 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi spul man, morgen even een Linuxje naast Windows installeren.
Dat is niet perse nodig, commandcenter is toch offline en ik moet al die shit nog steeds opbouwen. Maar ik ga toch verhuizen, ooit, dus heeft het geen nut of prioriteit. Die kabel zou dan alleen maar in de weg zitten en ik win er hooguit 10Mbps mee.quote:
Waarom zou hij dan nu pas naar buiten rennen? Het is daar de hele dag al onweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:59 schreef d4v1d het volgende:
Timmmmm rent nu buiten, naakt. Hij is keihard aan het zingen en hoopt dat die gauw geraakt wordt door een bliksemschicht.
Dat is genoeg om Uccie onder water te laten staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
Prachtig, hier is misschien wel 3mm gevallen.
Die is veilig, op beelden van de drone zag ik dat ze op een badeend was geklommen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is genoeg om Uccie onder water te laten staan.
quote:
verhaal van dit geile oma kutje:
Op een paar scharreltjes na ben ik mijn leven lang single. Ik heb er totaal geen moeite mee, maar vind het nu toch wel wat eenzaam. Veel van mijn leeftijd die kunnen niet zo veel meer, heb al wat goede vrienden en vriendinnen verloren en nu begint het wel wat stil te worden om mij heen. Zou fijn zijn om een man of een vrouw te vinden voor wat gezelligheid. Hoe gezellig dat zien wij dan wel weer.
Dit zoekt dit oma kutje:
Een man die zeker nog een uitstapje kan maken. Jij bent nog lang niet klaar met leven en komt maar wat graag achter de geraniums vandaan. Ik mag trouwens graag op een terras zitten of in een bar zijn met live muziek. Als jij daar nou ook voor te vinden bent, dan zou dat heel goed uit komen.
Dit omakutje is woonachtig in
Omakutje is tussen de 1.60 en 1.70 lang
haar kleur van omakutje is grijs
Mijn borsten hebben cup maat
Mijn omakutje is geschoren
Bron: www.omakutje.nl
Gratis etenquote:Geachte heer * Fokker89 ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door uw rappelleren kwam uw klacht opnieuw onder de aandacht.
De McWrap Pulled Porc, evenals al de producten van McDonald's, worden gemaakt volgens een strak omlijnde procedure. Hierdoor is het bijna niet mogelijk dat er afgeweken kan worden van de hoeveelheid ingrediënten.
Omdat ik denk dat er in uw geval toch iets mis is gegaan, bied ik u hiervoor mijn excuses aan.
McDonald's lelystad heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Om deze reden zou u mij een plezier doen om nogmaals bij mij te gast te zijn. U krijgt dan van mij een nieuwe McWrap Pulled Porc en een Big Tasty. Graag hoor ik hierna van u wat u van de Pulled porc vind.
Om u dit aanbod te kunnen doen, neem ik uw gegevens op in ons gastenbestand. Het enige wat u hoeft te doen is bij uw volgende bezoek melding maken van bovenstaand aanbod en uw naam geven.
De dienstdoende manager zal in dit gastenbestand dan zien dat u recht heeft op dit aanbod en u verder helpen.
Indien u akkoord gaat met mijn voorstel, verneem ik dit graag van u.
Specularium kwam er mee, had het ook niet verwacht, maar ik heb nu al 4 afspraakjes deze week, bazensitequote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier ben ik nu al jaren naar op zoek, en dat staat gewoon op omakutje.nl ... FANTASTISCH!
En dat in Lelystad.. ultiem genot. Nog even een boete pakken op die tyfus A6 en dan is het echt een prachtdag.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Toch altijd lekker, zo'n big tasty met spuug.
ik ben er toch elke week, en heb trouwens nog nooit een boete ontvangen op de A6.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dat in Lelystad.. ultiem genot. Nog even een boete pakken op die tyfus A6 en dan is het echt een prachtdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ben er toch elke week, en heb trouwens nog nooit een boete ontvangen op de A6.Ik ook niet, maar het is wel altijd (die 3 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) goed gegaan met 200+, op de heenweg omdat het teringsaai is en op de terugweg omdat je gewoon weer heel snel weg wilt
![]()
En dan Lelystad zelf, graftakke teringzooi.. maar dat was toendertijd de enige plaats waar ik een Janspeed uitlaat voor mijn Volvo kon krijgen. Topshow. Toen was het nog niet zo makkelijk om alles via internet te kopen.
kan je mijn naam niet even vermelden en zeggen dat je binnenkort in de buurt van Utrecht bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
Al mogen ze die gekke wrap wel houden.... Maar toch.
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb de sub-examencommissie van mn opleiding even 2 a'4tjes de moeder getypt
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.
Wat zijn je verwachtingen? En waarom ben je mad, omdat je moest wachten?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb de sub-examencommissie van mn opleiding even 2 a'4tjes de moeder getypt
Onder andere.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen? En waarom ben je mad, omdat je moest wachten?
pechquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey meelopertje. Ik vind het alleen leuk als Harry bijdehand tegen me doet.
HEY!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey meelopertje. Ik vind het alleen leuk als Harry bijdehand tegen me doet.
Ik geef hem nog liever aan mijn hond, en ik heb niet eens een hond.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kan je mijn naam niet even vermelden en zeggen dat je binnenkort in de buurt van Utrecht bent.
Als je dit zo zegt, ben je echt een domme kankerlulquote:Op maandag 30 mei 2016 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.
Ik moest gewoon al lachen toen ie, met de domme kankerlul in het achterhoofd, aan het vertellen was dat alleen rechts Nederland hier extreem in is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:06 schreef Specularium het volgende:
Vond het eerst jammer dat hij stopte maar na dit gebeuren ben ik blij dat hij weg is.
En wat wil je er dan mee doen? En waarom staat Gerstanogwat schuingedrukt, en Erik doorgekrast?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Dit lijstje ga ik onthouden voor als Geert Wilders aan de macht komt.
[ afbeelding ]
Omdat Erik een domme kankerlul is en daarom niet meer meedoet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wat wil je er dan mee doen? En waarom staat Gerstanogwat schuingedrukt, en Erik doorgekrast?
Ik heb me proberen in te lezen in deze hele gate, maar snap er niet veel vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Erik een domme kankerlul is en daarom niet meer meedoet.
Het is ook allemaal niet de moeite waard:Pquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb me proberen in te lezen in deze hele gate, maar snap er niet veel van
Overdreven gejank om niets, van beide kanten. Ga fappen ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet de moeite waard:P
??quote:
preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De kans is groot dat je morgen weer wakker wordt?
ditquote:
zit er een dildo met jeukpoeder in ?quote:
Misschien kun je ze uitpersen .. heb je wat vers sap.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee, wel aambeien zo groot als kleine sinaasappelen
zo zagen mijn vingers er na davids moeder ook uit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik krijg hele gekke advertenties zal wel de schuld van timmmmm zij
[ afbeelding ]
GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik krijg hele gekke advertenties zal wel de schuld van timmmmm zijn
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ben te druk geweest met je moeder vingeren, ze zij helemaal verkrampt
Dan zat je in het verkeerde gaatje te poeren.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
zo zagen mijn vingers er na davids moeder ook uit.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
Hoe noem je een boze Wibi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:18 schreef Specularium het volgende:
Hoe noem je een boze Wibi?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik las: waarom heb je een lelijke lulquote:
is a joy forever !quote:
Waar het hart vol van is ...quote:
heb je de mond van vol .. #gebakkenspeklapquote:
hij doet een MJ?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft je vriendin haar buik al gepost in OUD?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Da's toch die vent die mensen aanmoedigt hun kinderen te slaan?
Het staat gewoon op facebook hoor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het lijktme zeer onwaarschijnlijk dat dat ding onder water is geboren
Wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:20 schreef YokiKater het volgende:
Die vieze vuile teringlijers van het woningbedrijf willen dus niet meewerken voor een andere woning. Nu is de hoop gevestigd op het noodteam, ondertussen ben ik mijn huis ontvlucht en zit ik maar weer bij mijn ouders.
Viesmad. Ik heb 1,2,3,4 pillen gebruikt en vanavond ga ik me volvreten met Croky bolognese chips.
Als het aan mij ligt sloop ik ze allemaal de moeder, maar dat mag weer niet heh. Teringratten zijn het, ze doen gewoon geen moer, ze hebben gewoon zwaar schijt en dan moet ik me netjes gedragen. Haat, dikke vette vieze haat.
Ok, doei.
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe en wat enzo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:20 schreef YokiKater het volgende:
Die vieze vuile teringlijers van het woningbedrijf willen dus niet meewerken voor een andere woning. Nu is de hoop gevestigd op het noodteam, ondertussen ben ik mijn huis ontvlucht en zit ik maar weer bij mijn ouders.
Viesmad. Ik heb 1,2,3,4 pillen gebruikt en vanavond ga ik me volvreten met Croky bolognese chips.
Als het aan mij ligt sloop ik ze allemaal de moeder, maar dat mag weer niet heh. Teringratten zijn het, ze doen gewoon geen moer, ze hebben gewoon zwaar schijt en dan moet ik me netjes gedragen. Haat, dikke vette vieze haat.
Ok, doei.
[ afbeelding ]
Waren er dan afspraken voor een eventuele andere woning?quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:59 schreef YokiKater het volgende:
Nee niks. Ze weigeren een andere woning te fixen. Ik ben gewoon hard genaaid met hun "ideale woning". Elke dag die teringherrie van kutkoters met hun stepjes/skateboards/schoenen met wieltjes etc. En dat is niet zachtjes of zo hoor maar net zo hard als een laag overvliegend vliegtuig, een zware motorfiets of een denderende trein.
En dat is niet zoals ik het ervaar, de mensen die bij mij over de vloer komen die zeggen ook dat het fucking veel herrie is. Dat krijg je met zo'n ruim 80 jaar oud hok. Als er iemand voor of naast mijn huis een scheet laat dan hoor je dat binnen.
En die kuthoer van het woningbedrijf die wuift het gewoon weg dat er overal wel 'prikkels' zijn. Maar er is toch wel een wezenlijk verschil tussen enorme pleurisherrie waarbij je vloer trilt en al of gewoon normale omgevingsgeluiden. En dan zijn er nog van die koters die het leuk vinden om te treiteren ook, mag je ook niets aan doen.
Ik ben er klaar mee, ik zeg gewoon mijn huur op. Ga ik wel in een woonvorm voor autisten zitten of zo.
Ik denk dat het lastig wordt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:59 schreef YokiKater het volgende:
Nee niks. Ze weigeren een andere woning te fixen. Ik ben gewoon hard genaaid met hun "ideale woning". Elke dag die teringherrie van kutkoters met hun stepjes/skateboards/schoenen met wieltjes etc. En dat is niet zachtjes of zo hoor maar net zo hard als een laag overvliegend vliegtuig, een zware motorfiets of een denderende trein.
En dat is niet zoals ik het ervaar, de mensen die bij mij over de vloer komen die zeggen ook dat het fucking veel herrie is. Dat krijg je met zo'n ruim 80 jaar oud hok. Als er iemand voor of naast mijn huis een scheet laat dan hoor je dat binnen.
En die kuthoer van het woningbedrijf die wuift het gewoon weg dat er overal wel 'prikkels' zijn. Maar er is toch wel een wezenlijk verschil tussen enorme pleurisherrie waarbij je vloer trilt en al of gewoon normale omgevingsgeluiden. En dan zijn er nog van die koters die het leuk vinden om te treiteren ook, mag je ook niets aan doen.
Ik ben er klaar mee, ik zeg gewoon mijn huur op. Ga ik wel in een woonvorm voor autisten zitten of zo.
Dat gingen we dus regelen maar het was dus meteen al een dikke vette NEIN!!! bij het vragen naar mogelijkheden. En het zou vandaag meegenomen worden tijdens de maandelijkse vergadering van het noodteam maar die zijn daar niet aan toegekomen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waren er dan afspraken voor een eventuele andere woning?
Weet niet wie RIBW zijn maar misschien nog even wachten op het noodteam?quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat gingen we dus regelen maar het was dus meteen al een dikke vette NEIN!!! bij het vragen naar mogelijkheden. En het zou vandaag meegenomen worden tijdens de maandelijkse vergadering van het noodteam maar die zijn daar niet aan toegekomen.
Nu gaat de RIBW er natuurlijk nog wel werk van maken bij de gemeente maar ik heb ondertussen geen zin meer om ook maar een cent teveel te betalen voor dat kuthok, als ik er toch niet normaal en veilig kan zitten dan heeft het ook geen nut om daar wel voor te moeten betalen.
Dan is het afwachten tot de kwestie in behandeling wordt genomen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 16:15 schreef YokiKater het volgende:
Nu gaat de RIBW er natuurlijk nog wel werk van maken bij de gemeente maar ik heb ondertussen geen zin meer om ook maar een cent teveel te betalen voor dat kuthok, als ik er toch niet normaal en veilig kan zitten dan heeft het ook geen nut om daar wel voor te moeten betalen.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 17:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)itasken_%282%29.html
Nou ja als ik zo hoor over wat spelende kinderen lijkt me dat niet zo gekquote:Op woensdag 1 juni 2016 15:59 schreef YokiKater het volgende:
Ga ik wel in een woonvorm voor autisten zitten of zo.
We hebben het over ruim 60 decibel timtim, ik heb 5 verschillende mensen die kunnen beamen dat het wel degelijk extreme geluidsoverlast is. En naast het geluidsoverlast is er nog het bewust treiteren van enkele kutkoters.quote:Op woensdag 1 juni 2016 20:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja als ik zo hoor over wat spelende kinderen lijkt me dat niet zo gek
quote:
Nee.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Waar is Mani bijvoorbeeld, altijd een leuke user gevonden.
quote:
Kurva.quote:
Lewandowski heeft de afgelopen 6 wedstrijden meer doelpunten gemaakt dan het hele Nederlands elfta; bij elkaar de afgelopen 6 wedstrijden #funfactsquote:
Ik heb ze alleen maar gehoord.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
Gelukkig is het prachtig weer om de F35 te spotten.
Wie zitten er nog meer in?quote:
Kusje.quote:
Wil je er over praten Tim?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar. Het leven haalt uiteindelijk iedereen in
Ben wel nieuwsgierig naar die andere driekwart.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
En dat is dan ongeveer een kwart van de fysieke ongemakken
Ja en je zei net dat je toch niks te doen hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat mijn lijden nog ergens goed voor is. Anderen 'nieuwsgierig' maken
DM me je adres en het genre boeken waar je van houdt? zorg ik dat je nieuwe voorraad krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
En dan verveel je je ook nog eens de tering. Vrijwel altijd alleen zonder iets te kunnen doen, ik lig dan ook gewoon zo'n 20 van de 24 uur in bed. Zonder enige vorm van vermaak, want op de PS3 raak je wel eens uitgekeken en die spellen die je dan hebt zijn ook wel eens leuk geweesr en ik heb inmiddels alle goede series wel gezien en de matige ook. En geld om nieuwe boeken of games of wat dan ook te kooen heb ik natuurkijk ook niet want in bed liggen verdient niet zoveel
Ik schrik ervan en hoop ergens dat je overdrijft - maar ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
En dat is dan ongeveer een kwart van de fysieke ongemakken
Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Even zien, waar zullen we beginnen.
Dode, afgestorven huid die er met vellen tegelijk aftyfen. Lekkere shruftkorsten tot gevolg. En je moet niet denk dat dat makkelijk heelt ofzo, mijn wondem blijven lekker open.
Da's ook handig met de kloven die ooit mijn hande waren maar nu bloedige stompen.
ik kan ook al een maand niet meer gewoon lekker schijten. Kotsen gaat wel heel goed.
Je moet niet denken dat je dan in ieder geval mooi slank bent ofzo. Ik ben 10 kilo afgevallen maar mn broeken krijg ik niet meer dicht.
Ik zit nu op de zoveelste longontsteking waardoor ik er niet alleen constant uitzie en ruik of ik dood aan het gaan ben maar je hoort het er ook goed aan af.
Maar niet alleen fysiek ben ik af aan het sterven, ook mentaal is het gierend kut. Als ik je gisteren een beurt gegeven hen, weet ik dat vandaag niet meer joh. Puur hypothetisch natuurlijk want Tiny Tim doet het ook al meer dan een maand niet.
En dan verveel je je ook nog eens de tering. Vrijwel altijd alleen zonder iets te kunnen doen, ik lig dan ook gewoon zo'n 20 van de 24 uur in bed. Zonder enige vorm van vermaak, want op de PS3 raak je wel eens uitgekeken en die spellen die je dan hebt zijn ook wel eens leuk geweesr en ik heb inmiddels alle goede series wel gezien en de matige ook. En geld om nieuwe boeken of games of wat dan ook te kooen heb ik natuurkijk ook niet want in bed liggen verdient niet zoveel
Daarbij komt dus nog de verkilende eenzaamheid. Het is geen feest.
Nou, dat was weer even fijn
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Even zien, waar zullen we beginnen.
Dode, afgestorven huid die er met vellen tegelijk aftyfen. Lekkere shruftkorsten tot gevolg. En je moet niet denk dat dat makkelijk heelt ofzo, mijn wondem blijven lekker open.
Da's ook handig met de kloven die ooit mijn hande waren maar nu bloedige stompen.
ik kan ook al een maand niet meer gewoon lekker schijten. Kotsen gaat wel heel goed.
Je moet niet denken dat je dan in ieder geval mooi slank bent ofzo. Ik ben 10 kilo afgevallen maar mn broeken krijg ik niet meer dicht.
Ik zit nu op de zoveelste longontsteking waardoor ik er niet alleen constant uitzie en ruik of ik dood aan het gaan ben maar je hoort het er ook goed aan af.
Maar niet alleen fysiek ben ik af aan het sterven, ook mentaal is het gierend kut. Als ik je gisteren een beurt gegeven hen, weet ik dat vandaag niet meer joh. Puur hypothetisch natuurlijk want Tiny Tim doet het ook al meer dan een maand niet.
Daarbij komt dus nog de verkilende eenzaamheid. Het is geen feest.
Nou, dat was weer even fijn
zelfs hier moet ik dus niet meer om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?
Sponsor hier timmmmm de zomer doorquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
we moeten even een goeie nieuwe tt verzinnen
Ik ben ook bang van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrik ervan en hoop ergens dat je overdrijft - maar ik ben bang van niet.
zever dan niet en geef me je adres. Dan zorg ik dat je wat nieuwe boeken krijgt.quote:
Moet ik weer gaan kijken welke boeken ik al heb, lijstje maken etc. Is allemaal maar zwaar, en ik heb mijn portie liefdadigheid ook al wel weer gehadquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
DM me je adres en het genre boeken waar je van houdt? zorg ik dat je nieuwe voorraad krijgt.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?
Zeur nou niet zo man .. of ik ga lapohuntenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan kijken welke boeken ik al heb, lijstje maken etc. Is allemaal maar zwaar, en ik heb mijn portie liefdadigheid ook al wel weer gehad
Zijn je handen al zo kapot dat je geen hoofdletters meer kunt typen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |