quote:
verhaal van dit geile oma kutje:
Op een paar scharreltjes na ben ik mijn leven lang single. Ik heb er totaal geen moeite mee, maar vind het nu toch wel wat eenzaam. Veel van mijn leeftijd die kunnen niet zo veel meer, heb al wat goede vrienden en vriendinnen verloren en nu begint het wel wat stil te worden om mij heen. Zou fijn zijn om een man of een vrouw te vinden voor wat gezelligheid. Hoe gezellig dat zien wij dan wel weer.
Dit zoekt dit oma kutje:
Een man die zeker nog een uitstapje kan maken. Jij bent nog lang niet klaar met leven en komt maar wat graag achter de geraniums vandaan. Ik mag trouwens graag op een terras zitten of in een bar zijn met live muziek. Als jij daar nou ook voor te vinden bent, dan zou dat heel goed uit komen.
Dit omakutje is woonachtig in
Omakutje is tussen de 1.60 en 1.70 lang
haar kleur van omakutje is grijs
Mijn borsten hebben cup maat
Mijn omakutje is geschoren
Bron: www.omakutje.nl
Gratis etenquote:Geachte heer * Fokker89 ,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Allereerst mijn excuses voor de late reactie. Door uw rappelleren kwam uw klacht opnieuw onder de aandacht.
De McWrap Pulled Porc, evenals al de producten van McDonald's, worden gemaakt volgens een strak omlijnde procedure. Hierdoor is het bijna niet mogelijk dat er afgeweken kan worden van de hoeveelheid ingrediėnten.
Omdat ik denk dat er in uw geval toch iets mis is gegaan, bied ik u hiervoor mijn excuses aan.
McDonald's lelystad heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Om deze reden zou u mij een plezier doen om nogmaals bij mij te gast te zijn. U krijgt dan van mij een nieuwe McWrap Pulled Porc en een Big Tasty. Graag hoor ik hierna van u wat u van de Pulled porc vind.
Om u dit aanbod te kunnen doen, neem ik uw gegevens op in ons gastenbestand. Het enige wat u hoeft te doen is bij uw volgende bezoek melding maken van bovenstaand aanbod en uw naam geven.
De dienstdoende manager zal in dit gastenbestand dan zien dat u recht heeft op dit aanbod en u verder helpen.
Indien u akkoord gaat met mijn voorstel, verneem ik dit graag van u.
Specularium kwam er mee, had het ook niet verwacht, maar ik heb nu al 4 afspraakjes deze week, bazensitequote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hier ben ik nu al jaren naar op zoek, en dat staat gewoon op omakutje.nl ... FANTASTISCH!
En dat in Lelystad.. ultiem genot. Nog even een boete pakken op die tyfus A6 en dan is het echt een prachtdag.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:39 schreef Fokker89 het volgende:
Toch altijd lekker, zo'n big tasty met spuug.
ik ben er toch elke week, en heb trouwens nog nooit een boete ontvangen op de A6.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En dat in Lelystad.. ultiem genot. Nog even een boete pakken op die tyfus A6 en dan is het echt een prachtdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik ben er toch elke week, en heb trouwens nog nooit een boete ontvangen op de A6.Ik ook niet, maar het is wel altijd (die 3 keerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) goed gegaan met 200+, op de heenweg omdat het teringsaai is en op de terugweg omdat je gewoon weer heel snel weg wilt
![]()
En dan Lelystad zelf, graftakke teringzooi.. maar dat was toendertijd de enige plaats waar ik een Janspeed uitlaat voor mijn Volvo kon krijgen. Topshow. Toen was het nog niet zo makkelijk om alles via internet te kopen.
kan je mijn naam niet even vermelden en zeggen dat je binnenkort in de buurt van Utrecht bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:37 schreef Fokker89 het volgende:
Al mogen ze die gekke wrap wel houden.... Maar toch.
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb de sub-examencommissie van mn opleiding even 2 a'4tjes de moeder getypt
quote:Op maandag 30 mei 2016 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.
Wat zijn je verwachtingen? En waarom ben je mad, omdat je moest wachten?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb de sub-examencommissie van mn opleiding even 2 a'4tjes de moeder getypt
Onder andere.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat zijn je verwachtingen? En waarom ben je mad, omdat je moest wachten?
pechquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey meelopertje. Ik vind het alleen leuk als Harry bijdehand tegen me doet.
HEY!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hey meelopertje. Ik vind het alleen leuk als Harry bijdehand tegen me doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |