Ben je zo wild in bad dan?quote:
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 13:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jij zo'n Tommy Hilfiger- Ralph Lauren mannetje?
Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Ik vond de F1 niet zo'n topshow eigenlijk.
Mwa voor Max verwacht ik er niet te veel van, maar gaat sowieso een leuke race worden vermoed ik.quote:
Monaco is altijd leuk. En wat Max betreft heeft hij nu het voordeel dat er aan zijn wagen wel gesleuteld mag worden, hij moet welliswaar uit de pit starten maar dat boeit niet. Als er iemand kan inhalen dan is hij het wel. Dan kan er natuurlijk bij de start nog van alles gebeuren, misschien ploffen er nog wat motoren, een botsing hier en daar... combineer dat met pitstrategie en strak blijven rijden en dan moet hij toch nog aardig naar voren weten te komen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Mwa voor Max verwacht ik er niet te veel van, maar gaat sowieso een leuke race worden vermoed ik.
Ben nu het ZP topic aan het slopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:33 schreef Specularium het volgende:
Leuk hoor Wibi, weer het hele topic gesloopt.
Wanneer gaan we jou slopen?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben nu het ZP topic aan het slopen.
Wibiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:06 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ben nu het ZP topic aan het slopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 mei 2016 00:41 schreef Specularium het volgende:
moemoe.
Waarom gaan we dat hier leuk vinden? Ze heeft hier al 10 jaar niet gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stomme koe.
nou nou nou nou nouquote:Op zondag 29 mei 2016 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom gaan we dat hier leuk vinden? Ze heeft hier al 10 jaar niet gepost.
stomme koe.
Hij doet het niet in Firefox.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:48 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]http://davidsrv.ddns.net/~david/fok/nws-sc/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |