quote:
Kurva.quote:
Lewandowski heeft de afgelopen 6 wedstrijden meer doelpunten gemaakt dan het hele Nederlands elfta; bij elkaar de afgelopen 6 wedstrijden #funfactsquote:
Ik heb ze alleen maar gehoord.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
Gelukkig is het prachtig weer om de F35 te spotten.
Wie zitten er nog meer in?quote:
Kusje.quote:
Wil je er over praten Tim?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wacht maar. Het leven haalt uiteindelijk iedereen in
Ben wel nieuwsgierig naar die andere driekwart.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
En dat is dan ongeveer een kwart van de fysieke ongemakken
Ja en je zei net dat je toch niks te doen hebt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:54 schreef timmmmm het volgende:
Fijn dat mijn lijden nog ergens goed voor is. Anderen 'nieuwsgierig' maken
DM me je adres en het genre boeken waar je van houdt? zorg ik dat je nieuwe voorraad krijgt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
En dan verveel je je ook nog eens de tering. Vrijwel altijd alleen zonder iets te kunnen doen, ik lig dan ook gewoon zo'n 20 van de 24 uur in bed. Zonder enige vorm van vermaak, want op de PS3 raak je wel eens uitgekeken en die spellen die je dan hebt zijn ook wel eens leuk geweesr en ik heb inmiddels alle goede series wel gezien en de matige ook. En geld om nieuwe boeken of games of wat dan ook te kooen heb ik natuurkijk ook niet want in bed liggen verdient niet zoveel
Ik schrik ervan en hoop ergens dat je overdrijft - maar ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:49 schreef timmmmm het volgende:
En dat is dan ongeveer een kwart van de fysieke ongemakken
Goed verhaal wel.quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Even zien, waar zullen we beginnen.
Dode, afgestorven huid die er met vellen tegelijk aftyfen. Lekkere shruftkorsten tot gevolg. En je moet niet denk dat dat makkelijk heelt ofzo, mijn wondem blijven lekker open.
Da's ook handig met de kloven die ooit mijn hande waren maar nu bloedige stompen.
ik kan ook al een maand niet meer gewoon lekker schijten. Kotsen gaat wel heel goed.
Je moet niet denken dat je dan in ieder geval mooi slank bent ofzo. Ik ben 10 kilo afgevallen maar mn broeken krijg ik niet meer dicht.
Ik zit nu op de zoveelste longontsteking waardoor ik er niet alleen constant uitzie en ruik of ik dood aan het gaan ben maar je hoort het er ook goed aan af.
Maar niet alleen fysiek ben ik af aan het sterven, ook mentaal is het gierend kut. Als ik je gisteren een beurt gegeven hen, weet ik dat vandaag niet meer joh. Puur hypothetisch natuurlijk want Tiny Tim doet het ook al meer dan een maand niet.
En dan verveel je je ook nog eens de tering. Vrijwel altijd alleen zonder iets te kunnen doen, ik lig dan ook gewoon zo'n 20 van de 24 uur in bed. Zonder enige vorm van vermaak, want op de PS3 raak je wel eens uitgekeken en die spellen die je dan hebt zijn ook wel eens leuk geweesr en ik heb inmiddels alle goede series wel gezien en de matige ook. En geld om nieuwe boeken of games of wat dan ook te kooen heb ik natuurkijk ook niet want in bed liggen verdient niet zoveel
Daarbij komt dus nog de verkilende eenzaamheid. Het is geen feest.
Nou, dat was weer even fijn
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?quote:Op donderdag 2 juni 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
Even zien, waar zullen we beginnen.
Dode, afgestorven huid die er met vellen tegelijk aftyfen. Lekkere shruftkorsten tot gevolg. En je moet niet denk dat dat makkelijk heelt ofzo, mijn wondem blijven lekker open.
Da's ook handig met de kloven die ooit mijn hande waren maar nu bloedige stompen.
ik kan ook al een maand niet meer gewoon lekker schijten. Kotsen gaat wel heel goed.
Je moet niet denken dat je dan in ieder geval mooi slank bent ofzo. Ik ben 10 kilo afgevallen maar mn broeken krijg ik niet meer dicht.
Ik zit nu op de zoveelste longontsteking waardoor ik er niet alleen constant uitzie en ruik of ik dood aan het gaan ben maar je hoort het er ook goed aan af.
Maar niet alleen fysiek ben ik af aan het sterven, ook mentaal is het gierend kut. Als ik je gisteren een beurt gegeven hen, weet ik dat vandaag niet meer joh. Puur hypothetisch natuurlijk want Tiny Tim doet het ook al meer dan een maand niet.
Daarbij komt dus nog de verkilende eenzaamheid. Het is geen feest.
Nou, dat was weer even fijn
zelfs hier moet ik dus niet meer om lachenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?
Sponsor hier timmmmm de zomer doorquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:41 schreef timmmmm het volgende:
we moeten even een goeie nieuwe tt verzinnen
Ik ben ook bang van niet.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schrik ervan en hoop ergens dat je overdrijft - maar ik ben bang van niet.
zever dan niet en geef me je adres. Dan zorg ik dat je wat nieuwe boeken krijgt.quote:
Moet ik weer gaan kijken welke boeken ik al heb, lijstje maken etc. Is allemaal maar zwaar, en ik heb mijn portie liefdadigheid ook al wel weer gehadquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
DM me je adres en het genre boeken waar je van houdt? zorg ik dat je nieuwe voorraad krijgt.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dit komt allemaal door de posts van LTKDV?
Zeur nou niet zo man .. of ik ga lapohuntenquote:Op donderdag 2 juni 2016 20:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet ik weer gaan kijken welke boeken ik al heb, lijstje maken etc. Is allemaal maar zwaar, en ik heb mijn portie liefdadigheid ook al wel weer gehad
Zijn je handen al zo kapot dat je geen hoofdletters meer kunt typen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |