Jaquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat je de Volkskrant niet mag quoten. Mag je er wel een linkje van plaatsen?
als je het kan voorkomen liever een ander, anders alleen een linkje jaquote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
Ik weet dat je de Volkskrant niet mag quoten. Mag je er wel een linkje van plaatsen?
quote:
Tnx!quote:Op maandag 30 mei 2016 09:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als je het kan voorkomen liever een ander, anders alleen een linkje ja
Nee, liever alleen linken naar omakutje.nl.quote:Op maandag 30 mei 2016 09:06 schreef anonymoussie het volgende:
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, liever alleen linken naar omakutje.nl.
Je bent zelf kut, alweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:16 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, wat is het al heel de dag gierend kutweer zeg.
Wanneer blijf je nou eens die 72 uur zodat we kunnen veinzen dat we je missen?quote:
Nice!quote:Op maandag 30 mei 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben de sub-examencommissie van mijn opleiding echt helemaal aan het #kapotslopen in een klachtbrief
BadBoy. #iktypjullieallemaaldemoederquote:Op maandag 30 mei 2016 20:34 schreef d4v1d het volgende:
Ik ben de sub-examencommissie van mijn opleiding echt helemaal aan het #kapotslopen in een klachtbrief
Oké Yoki.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:46 schreef YokiKater het volgende:
Die Elitebook heeft wel een leipe netwerkadapter, nu heb ik lekker snelle waaifaai op de 5GHz band. Ik ben een gelukkige jongen.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ram d'r gewoon een netwerkkabel inquote:Op maandag 30 mei 2016 20:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi spul man, morgen even een Linuxje naast Windows installeren.
Dat is niet perse nodig, commandcenter is toch offline en ik moet al die shit nog steeds opbouwen. Maar ik ga toch verhuizen, ooit, dus heeft het geen nut of prioriteit. Die kabel zou dan alleen maar in de weg zitten en ik win er hooguit 10Mbps mee.quote:
Waarom zou hij dan nu pas naar buiten rennen? Het is daar de hele dag al onweer.quote:Op maandag 30 mei 2016 20:59 schreef d4v1d het volgende:
Timmmmm rent nu buiten, naakt. Hij is keihard aan het zingen en hoopt dat die gauw geraakt wordt door een bliksemschicht.
Dat is genoeg om Uccie onder water te laten staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
Prachtig, hier is misschien wel 3mm gevallen.
Die is veilig, op beelden van de drone zag ik dat ze op een badeend was geklommen.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is genoeg om Uccie onder water te laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |