Ik geef hem nog liever aan mijn hond, en ik heb niet eens een hond.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
kan je mijn naam niet even vermelden en zeggen dat je binnenkort in de buurt van Utrecht bent.
Als je dit zo zegt, ben je echt een domme kankerlulquote:Op maandag 30 mei 2016 23:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hopelijk vegen ze er hun reet mee af.
Ik moest gewoon al lachen toen ie, met de domme kankerlul in het achterhoofd, aan het vertellen was dat alleen rechts Nederland hier extreem in is.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:06 schreef Specularium het volgende:
Vond het eerst jammer dat hij stopte maar na dit gebeuren ben ik blij dat hij weg is.
En wat wil je er dan mee doen? En waarom staat Gerstanogwat schuingedrukt, en Erik doorgekrast?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:38 schreef Mani89 het volgende:
Dit lijstje ga ik onthouden voor als Geert Wilders aan de macht komt.
[ afbeelding ]
Omdat Erik een domme kankerlul is en daarom niet meer meedoet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En wat wil je er dan mee doen? En waarom staat Gerstanogwat schuingedrukt, en Erik doorgekrast?
Ik heb me proberen in te lezen in deze hele gate, maar snap er niet veel vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat Erik een domme kankerlul is en daarom niet meer meedoet.
Het is ook allemaal niet de moeite waard:Pquote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb me proberen in te lezen in deze hele gate, maar snap er niet veel van
Overdreven gejank om niets, van beide kanten. Ga fappen ofzo.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 12:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is ook allemaal niet de moeite waard:P
??quote:
preciesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
De kans is groot dat je morgen weer wakker wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |