abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162553122
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Iedereen bestaat dankzij de belastingbetaler. Waar ben je geboren? Waar heb jij je onderwijs genoten? Waar rijd jij met je auto over? etc.
Voor alle duidelijkheid. Ik betaal belasting en zij ontvangen belasting. Wanneer je dit begrijpt mag je weer aan de borst van je moeder. Anders moet jij je duim maar in je mond steken wanneer grote mensen praten.
pi_162553165
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:00 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ik zal het nog erger maken. Ik heb het idee dat voor dat voor veel mensen zo is :')

Kijk alleen al naar de hedendaagse media. Vloggers zijn razend populair. Wat? :{

Het is allemaal super oppervlakkig en het gaat louter om "views" "likes" of shockeringswaarde"
Probleem is dat je nooit weet hoe de werkelijkheid in mekaar zit. Een ingezonden brief van 100 BN'ers die iets eisen, komt heel erg old school over iig. Hoe mensen daarover denken, wie bereikt het en heeft het effect, het ontglipt onze analyse van de werkelijkheid.
I´m back.
pi_162553263
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:02 schreef thekolere het volgende:

[..]

Voor alle duidelijkheid. Ik betaal belasting en zij ontvangen belasting. Wanneer je dit begrijpt mag je weer aan de borst van je moeder. Anders moet jij je duim maar in je mond steken wanneer grote mensen praten.
Onzin iedereen betaalt belasting ogv het principe dat de staat een soort ondergrond en infrastructuur aanlegt waarvan iedereen profiteert. Al is het maar tijdens je geboorte: dokters, verpleegkundigen. Tijdens je onderwijs: een school, leraar, onderwijsmiddelen, onderwijs. Al is het maar als je gebruikt maakt van de infrastructuur: wegen, straten, stoepen, verkeersregels etc. Dat kan jij nooit in je eentje voor mekaar krijgen, zonder dat we allemaal belasting betalen en er ook allemaal profijt van hebben.
I´m back.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:08:15 #104
345721 spierbal
Tricepbal
pi_162553304
:') bekende nederlanders aghum.

Alleen een streepje willen halen voor hun tv personaliteit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_162553328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Probleem is dat je nooit weet hoe de werkelijkheid in mekaar zit. Een ingezonden brief van 100 BN'ers die iets eisen, komt heel erg old school over iig. Hoe mensen daarover denken, wie bereikt het en heeft het effect, het ontglipt onze analyse van de werkelijkheid.
Er zit toch een klein groepje achter dat fanatiek is. Ze zetten continu acties op touw. Protesteren, brandbrieven, media-optredens.

En ja, die acties mogen dan slecht overkomen, het werkt wel. Zwarte Piet is in de randstad verdwenen van de basisscholen. Winkelketens hebben Zwarte Piet in de ban gedaan. De Amsterdamse intocht heeft steeds minder Zwarte Pieten. En er zijn tal van alternatieven verschenen.

Het is de autochtone meerderheid die passief is.
pi_162553417
Gaap. Stelletje mafkezen. Nogsteeds moeilijk doen hier over? :') Zielig van alle kanten.
pi_162553934
De Joop-site staat overigens ook al een week vol over racisme zus en racisme zo. :')

Het is me wel een site geworden hoor.

Ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk links ingesteld ben, maar zelfs mijn reacties komen driekwart van de pogingen niet door de censuur-commissie heen daar. :')
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162554014
Wie denken deze zogenaamde bakfiets grachtengordel BN'ers dat ze zijn ze moeten gewoon hun bek houden :r

99,5% van Nederland wil Zwarte Piet zien we geven fuck om de mening van deze 100 losers :W
pi_162554152
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:
De Joop-site staat overigens ook al een week vol over racisme zus en racisme zo. :')

Ik kan wel zeggen dat ik behoorlijk links ingesteld ben, maar zelfs mijn reacties komen driekwart van de pogingen niet door de censuur-commissie heen daar. :')
Ja, links gaat steeds verder in de richting van identiteitspolitiek, meer smaken zijn er niet bij links, lijkt het. De onderliggende sociaaleconomische analyse hebben ze opgegeven, lijkt het. Beetje wat je op FOK! ook ziet eigenlijk. Sta je als Overvechter in een achterstandswijk idd wat grofgebekte dingen te zeggen over asielzoekers, dan is het ineens: dan had je maar beter je best moeten doen op school.
Bloemen vouwen en envelopjes tellen met behoud van uitkering: prima!
Treinstellen schuren waarbij chroom-6 vrijkomt met behoud van uitkering: prima!
Mondkapje? Hoeft niet.
Om over de zorg en de huizenmarkt maar te zwijgen.
Links is rechts geworden, vrees ik.
I´m back.
pi_162554158
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:26 schreef Tomatenboer het volgende:

Wordt jij daar ook uitgescholden voor rechts-extrenist of Wildersfan oid?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:35:34 #111
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_162554263
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, links gaat steeds verder in de richting van identiteitspolitiek, meer smaken zijn er niet bij links, lijkt het. De onderliggende sociaaleconomische analyse hebben ze opgegeven.

[..]

Links is rechts geworden, vrees ik.
Inhoudsloos idd. :{
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_162554338
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Inhoudsloos idd. :{
Niet inhoudsloos an sich. Het is alleen wat anders dan wat je verwacht bij links.
I´m back.
pi_162554347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:32 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, links gaat steeds verder in de richting van identiteitspolitiek, meer smaken zijn er niet bij links, lijkt het. De onderliggende sociaaleconomische analyse hebben ze opgegeven, lijkt het. Beetje wat je op FOK! ook ziet eigenlijk. Sta je als Overvechter in een achterstandswijk idd wat grofgebekte dingen te zeggen over asielzoekers, dan is het ineens: dan had je maar beter je best moeten doen op school.
Wellicht komt het door het doorgeschoten individualisme, en omdat de 30+ers van nu allemaal zijn opgegroeid in "neoliberalistische tijden".

Maar het verbaast mij ook. Het is zelfs zo erg dat er meerdere nieuwstips van mij werden afgewezen omdat deze niets te maken hadden met 'multiculturaliteit' of er werd gezegd dat er al aandacht genoeg voor was in de media (wat niet zo was). Meestal ging het dan over sociaal-economische onderwerpen. Maar daar lijkt geen belangstelling meer voor inderdaad.

Zo graaft links wel zijn eigen graf ja. :')

Maar waar kun je dan nog terecht?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:38:26 #114
38496 Perrin
pi_162554365
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet inhoudsloos an sich. Het is alleen wat anders dan wat je verwacht bij links.
Nouja, het is toch vooral van de onderbuik en niet van de ratio.
pi_162554380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:37 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Wellicht komt het door het doorgeschoten individualisme, en omdat de 30+ers van nu allemaal zijn opgegroeid in "neoliberalistische tijden".

Maar het verbaast mij ook. Het is zelfs zo erg dat er meerdere nieuwstips van mij werden afgewezen omdat deze niets te maken hadden met 'multiculturaliteit' of er werd gezegd dat er al aandacht genoeg voor was in de media (wat niet zo was). Meestal ging het dan over sociaal-economische onderwerpen. Maar daar lijkt geen belangstelling meer voor inderdaad.

Zo graaft links wel zijn eigen graf ja. :')

Maar waar kun je dan nog terecht?
Waar kun je nog terecht is wel de vraag, we zullen niet de enigen zijn die zich dit afvragen wrs.
I´m back.
pi_162554391
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef Perrin het volgende:

[..]

Nouja, het is toch vooral van de onderbuik en niet van de ratio.
Nou zo draaien ze dat niet hoor. Zij hebben de ratio.
I´m back.
pi_162554414
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Wordt jij daar ook uitgescholden voor rechts-extrenist of Wildersfan oid?
Nee, want in de eerste plaats moeten mijn reacties überhaupt door de censuur-commissie heenkomen, dat is bijna nooit het geval. :')

Maar ik post altijd vrij genuanceerd vind ik zelf, meestal behoorlijk inhoudelijk, daarom dat ik nooit voor allerlei uitersten wordt uitgemaakt of verwensingen naar mijn hoofd krijg.

Wel lees je teksten als "iedereen die vindt dat zwarte piet moet blijven is een racist" enz.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:40:34 #118
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162554435
90% van de lijst van 100 noemt zich bnn-er... :r

80% van die lijst ken ik niet.

Van die 20 die ik wel ken, heeft er geen van allen kinderen in de "gelovige leeftijd"

De meest trieste is toch wel Charlie Luske, 10 jaar geleden nog lekker sinterklaas en zwarte piet vieren met zijn kindjes en nu een grote bek hebben, :r
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:41:36 #119
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_162554510
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:39 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Nee, want in de eerste plaats moeten mijn reacties überhaupt door de censuur-commissie heenkomen, dat is bijna nooit het geval. :')

Maar ik post altijd vrij genuanceerd vind ik zelf, meestal behoorlijk inhoudelijk, daarom dat ik nooit voor allerlei uitersten wordt uitgemaakt of verwensingen naar mijn hoofd krijg.

Wel lees je teksten als "iedereen die vindt dat zwarte piet moet blijven is een racist" enz.
Als jij daar louter genuanceerd post (wat niet moeilijk is om te geloven), waarom kom je dan niet eens door de censuur-commissie? Ongewenste antwoorden ofzo?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:43:40 #121
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162554528
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:40 schreef ootjekatootje het volgende:
90% van de lijst van 100 noemt zich bnn-er... :r

80% van die lijst ken ik niet.

Van die 20 die ik wel ken, heeft er geen van allen kinderen in de "gelovige leeftijd"

De meest trieste is toch wel Charlie Luske, 10 jaar geleden nog lekker sinterklaas en zwarte piet vieren met zijn kindjes en nu een grote bek hebben, :r
Mensen kunnen toch van mening veranderen?
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:46:30 #122
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162554608
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:43 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mensen kunnen toch van mening veranderen?
Das om alvast in de "mood" te komen: schijnheilig.

Ik ben trouwens pro-regenboogpieten, zoals op de Antillen, en alleen voor die versie.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:47:11 #123
452947 frietenstamp
Thierry! Thierry! Thierry!
pi_162554661
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:38 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Waar kun je nog terecht is wel de vraag, we zullen niet de enigen zijn die zich dit afvragen wrs.
Dan vinden ze het gek dat er steeds meer mensen PVV gaan stemmen. :')

Het is ook niet mijn partij hoor, daar niet van.

Maar ik begin het bijna te begrijpen, al is het alleen al uit recalcitrantheid / afzetten tegen het wegkijk-gedrag en de moreel verheven houding van zelfbenoemd "weldenkend" (hoogopgeleid) Nederland.

Dan wordt er op de site Joop gezegd dat er wat betreft de PVV geen excuus is voor domheid en xenofobie, en dat je als autochtoon het er wel zelf naar maakt als je het in de samenleving aflegt tegen nieuwkomers als Syriërs en andere vluchtelingen bijvoorbeeld.

Daarmee voorbijgaand dat links Nederland (de PvdA en GroenLinks met name) zelf hebben meegewerkt aan het openzetten van de grenzen (ook voor werknemers) en dus ondermijning van de onderkant van de arbeidsmarkt, dat er nooit meer geld was voor sociale huisvesting en andere bindende factoren in kwetsbare wijken bijvoorbeeld, en dat er voor vluchtelingen ineens wél alles mogelijk is (qua sociale woningbouw bijvoorbeeld).

Sorry, dit moest ik even van mij afschrijven. :P
pi_162554665
quote:
Jij denkt dat ik tegeltjes van uitspraken van Rutte in de WC hang? Bijgoochem.
I´m back.
pi_162554711
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben trouwens pro-regenboogpieten, zoals op de Antillen, en alleen voor die versie.
Van mij mogen ze gewoon er helemaal mee kappen hoor. Lijkt me wat simpeler. Lekker cadeautje onder de kerstboom. Lekker heidens.
I´m back.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:50:04 #127
360414 bitterbal
Met mayo.
pi_162554712
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Als je echt van inzicht verandert ben je niet schijnheilig. Als die het voor publiek dit zegt en thuis de Zwarte Piet heeft dan wel.
pi_162554726
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij daar louter genuanceerd post (wat niet moeilijk is om te geloven), waarom kom je dan niet eens door de censuur-commissie? Ongewenste antwoorden ofzo?
Ja, onwenselijke antwoorden die niet persé in het straatje passen van de redactie van Joop.

Maar wel genuanceerd hoor.

Om een voorbeeld te geven; er wordt daar nu dus al een week het ene na het andere bericht gepost over racisme, meestal in de stijl zoals Sylvana Simons dat ook zou doen. Verbeten en met de hakken in het zand.

Ik wilde bijvoorbeeld posten dat Joop erg aan polarisatie doet momenteel en dat dit niet bepaald verbindend werkt maar het wij - zij denken in de hand werkt. (en zo nog wat verder).

Maar dat kon echt niet geplaatst worden.... :')
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:50:47 #129
38496 Perrin
pi_162554737
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Van mij mogen ze gewoon er helemaal mee kappen hoor. Lijkt me wat simpeler. Lekker cadeautje onder de kerstboom. Lekker heidens.
Mij veel te Amerikaans :N
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:51:40 #130
452947 frietenstamp
pi_162554762
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

dat er nooit meer geld was voor sociale huisvesting en andere bindende factoren in kwetsbare wijken bijvoorbeeld, en dat er voor vluchtelingen ineens wél alles mogelijk is (qua sociale woningbouw bijvoorbeeld).
Ja maar dat is hun eigen schuld. Vluchtelingen Asielzoekers nemen met nee geen genoegen, die suffe autochtone onderklasse wel.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 22:52:06 #131
38496 Perrin
pi_162554780
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, onwenselijke antwoorden die niet persé in het straatje passen van de redactie van Joop.

Maar wel genuanceerd hoor.

Om een voorbeeld te geven; er wordt daar nu dus al een week het ene na het andere bericht gepost over racisme, meestal in de stijl zoals Sylvana Simons dat ook zou doen. Verbeten en met de hakken in het zand.

Ik wilde bijvoorbeeld posten dat Joop erg aan polarisatie doet momenteel en dat dit niet bepaald verbindend werkt maar het wij - zij denken in de hand werkt. (en zo nog wat verder).

Maar dat kon echt niet geplaatst worden.... :')
En wel afgeven op de polarisatie van de kant van Wilders. Terwijl zijzelf de andere kant van diezelfde medaille zijn.
pi_162554901
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dan vinden ze het gek dat er steeds meer mensen PVV gaan stemmen. :')

Het is ook niet mijn partij hoor, daar niet van.

Maar ik begin het bijna te begrijpen, al is het alleen al uit recalcitrantheid / afzetten tegen het wegkijk-gedrag en de moreel verheven houding van zelfbenoemd "weldenkend" (hoogopgeleid) Nederland.

Dan wordt er op de site Joop gezegd dat er wat betreft de PVV geen excuus is voor domheid en xenofobie, en dat je als autochtoon het er wel zelf naar maakt als je het in de samenleving aflegt tegen nieuwkomers als Syriërs en andere vluchtelingen bijvoorbeeld.

Daarmee voorbijgaand dat links Nederland (de PvdA en GroenLinks met name) zelf hebben meegewerkt aan het openzetten van de grenzen (ook voor werknemers) en dus ondermijning van de onderkant van de arbeidsmarkt, dat er nooit meer geld was voor sociale huisvesting en andere bindende factoren in kwetsbare wijken bijvoorbeeld, en dat er voor vluchtelingen ineens wél alles mogelijk is (qua sociale woningbouw bijvoorbeeld).

Sorry, dit moest ik even van mij afschrijven. :P
Is al puur meritocratisch dus bij Joop. En bij links derhalve.
Ik begrijp en begreep al lang dat mensen PVV stemmen, het is wel dom, want Geertje is ook gewoon een neoliberaal, stemt gewoon 98% mee met de VVD.
Ja, en over links en gastarbeiders: daar zijn ze in het begin wel op tegen geweest, dan wel zij vonden dat die mensen als ze dan toch kwamen goed moesten worden gehuisvest, menselijkheid, dat schoot er nl. bij in in de eerste jaren.
Toen eenmaal oiv de ERvM de gezinsherenigingen op gang werden gezet was men veel te naïef. Onderwijs in eigen taal en cultuur. Kwamen de oliecrises overheen veel van die lui werkloos en met gezin in allemaal hetzelfde buurtje. Pas in de jaren 90 kwam het besef dat het een beetje aan het derailleren was. Maar dat vertelde Bolkenstein en dus was het racisme. Ja, en dan zit je tegen het tijdperk Fortuyn, 9/11 aan en de rest is geschiedenis zeggen we dan...
Het is allemaal een tragedie ook.
En nu dus adopteren ze de identiteitspolitiek, want ze durven al helemaal geen sociaaleconomische analyse meer te geven. Nee, want je wilt Dijsselbloem niet als deurwaarder hebben. Jonge moslims die emanciperen, wen er maar aan. Gekkies als Sylvana. DocfuckingP, echt joh? Ja, echt. Dat is links nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 27-05-2016 23:03:39 ]
I´m back.
pi_162555141
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 22:50 schreef Perrin het volgende:

[..]

Mij veel te Amerikaans :N
Het is wel mooi heidens. Die hadden ook geloven natuurlijk, maar iig niet een monotheïstisch geloof.
I´m back.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 23:22:09 #135
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162555537
Dat lijstje bevat wel weer de gebruikelijke incestueuze kliek van talentlozen en dombo's.

De hele kwestie van ZP kun je toch terugbrengen tot vrijheid van meningsuiting? Mensen hebben nu eenmaal het grondwettelijke recht om hun gezicht te schminken, lippen rood te maken, een kroesharige pruik op te zetten en gouden oorbellen in te doen. Discussie geëindigd.
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 23:24:16 #136
452947 frietenstamp
pi_162555924
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Heb vluchtig gescant maar ik kijk bijna nooit tv. Ongetwijfeld dat ik er een handjevol van gezicht van ken maar verder..
Echt het idee dat je je daarvoor kapot moet schamen heb ik nou niet.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_162556096
quote:
Als ik de rest van de tweets van dat account doorlees hoop ik dat dat slechts een trollaccount is van iemand die geen fan van Erik van M. is, want als-ie het zelf echt is, is-ie toch wat triest en verzuurd.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_162556102
Het stoort me dat Linkse bnn'ers zich hier druk om maken terwijl er zaken zijn die veel belangrijker zijn.

Vrees wel dat het einde van zwarte piet inzicht is.
pi_162556263
Haha wat een stelletje droeftoeters.
pi_162556286
Ook toevallig dat vandaag de burgervader van Maassluis heeft aangekondigd dat de Pieten bij de intocht overwegend zwart en bruin zullen zijn. Top! ^O^
quote:
'Pieten bij de Sinterklaasintocht blijven zwart en bruin'

Sinterklaas neemt dit jaar vooral weer zwarte en donkerbruine Pieten mee naar tijdens de optocht in Maassluis.

Haan heeft donderdag een gesprek gehad met de NTR, de omroep die de intocht uitzendt. NTR zendt ook het Sinterklaasjournaal uit. Eerder deze week werd bekend dat Erik van Muiswinkel na achttien jaar stopt als Hoofdpiet, omdat NTR wat hem betreft te stevig vasthoudt aan Zwarte Piet. Hij vindt dat de omroep er niet omheen kan dat mensen het figuur zien als kwetsend en racistisch.

Volgens de NTR is het niet de functie van de publieke omroep om op de troepen vooruit te lopen, maar juist om de samenleving te weerspiegelen. Hoe het Sinterklaasjournaal dit jaar met de discussie omgaat, is nog niet bekend: het script moet nog gemaakt worden.
http://www.volkskrant.nl/(...)t-en-bruin~a4308948/

Ook de instelling van de NTR is lovend en logisch. Wat wil de samenleving? Een zwarte Zwarte Piet! Nou dan krijg je die.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_162556374
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:44 schreef Michie_ het volgende:
Het stoort me dat Linkse bnn'ers zich hier druk om maken terwijl er zaken zijn die veel belangrijker zijn.

Vrees wel dat het einde van zwarte piet inzicht is.
Inderdaad, zij en een groot gedeelte van links Nederland maken zich drukken over zwarte piet dan bijvoorbeeld over de mislukkende decentralisatie van de zorg naar de gemeenten waardoor talloze zorgbehoevenden zich moeten behelpen, om maar wat te noemen.
  vrijdag 27 mei 2016 @ 23:59:46 #143
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162556395
Gaan we nu al beginnen?

De usual suspects zitten lekker met zn allen te circle jerken.. Lekker makkelijk scoren: 'hier heb je een brief over ZP, teken even, anders ben je racist' . En de policor doet lekker mee omdat ze vooraan willen zitten..

Laat je maar kennen aan de kleine groep schreeuwers.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:01:08 #144
168739 Red_85
'echt wel'
pi_162556424
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, zij en een groot gedeelte van links Nederland maken zich drukken over zwarte piet dan bijvoorbeeld over de mislukkende decentralisatie van de zorg naar de gemeenten waardoor talloze zorgbehoevenden zich moeten behelpen, om maar wat te noemen.
Te grote hoeveelheid nieuwe kanslozen die de onderkant van de samenleving alleen maar nog verder de verdoemenis in trappen.
600.000 werklozen.. maar ZP is belangrijker.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:02:49 #145
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162556461
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_walgelijk___.html

Schijnheil Rutte...

Mensen Tokkies noemen, een Tokkie is toch een naam van niet zo'n heel intelligente familie, die door de media compleet te kakken werd gezet voor heel Nederland? Een familie die daarvoor juist beschermt had moeten worden?

Worden na 15 jaar nog ff publiekelijk te kakken gezet door Rutte, schandalig.

Zijn woordkeuze was slecht, heel slecht.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:06:33 #146
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162556563
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Te grote hoeveelheid nieuwe kanslozen die de onderkant van de samenleving alleen maar nog verder de verdoemenis in trappen.
Inderdaad!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:13:29 #147
409633 killerkip69
killattack!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:17:51 #148
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162556784
Heel goed, weg met die slaafpiet, zijn we ook van dit gezeik elk jaar af.

Het is een kinderfeest en de kinderen maakt het echt niet uit wie de helpers van sinterklaas zijn, het zijn domme ouders die steeds in een stuip schieten als je iets aan dit kinderfeest wil veranderen,

Hulde aan deze BN'ers.
[i]In verscheidenheid verenigd[/i]
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:19:44 #149
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162556809
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)it_walgelijk___.html

Schijnheil Rutte...

Mensen Tokkies noemen, een Tokkie is toch een naam van niet zo'n heel intelligente familie, die door de media compleet te kakken werd gezet voor heel Nederland? Een familie die daarvoor juist beschermt had moeten worden?

Worden na 15 jaar nog ff publiekelijk te kakken gezet door Rutte, schandalig.

Zijn woordkeuze was slecht, heel slecht.
Maar het zijn dan ook gewoon tokkies die niet snappen dat de wereld om hen heen veranderd. Rutte heeft gewoon gelijk.
pi_162556822
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Die kansloze pvv sloebers zijn inderdaad een groter probleem dan zwarte piet. Maar zwarte piet hoef je niet te deporteren om er vanaf te komen.
pi_162556832
Hoofdpiet wat zegt u nu
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:21:39 #152
452947 frietenstamp
pi_162556837
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:19 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Maar het zijn dan ook gewoon tokkies die niet snappen dat de wereld om hen heen veranderd. Rutte heeft gewoon gelijk.
Denken dat de wereld nu wel stil blijft staan. :|W

Morgen is jouw uitzwaaidag. Zin in. :W
pi_162556851
Wie zijn die mensen?
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_162556853
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wie zijn die mensen?
Racisten die onderscheid maken op huidskleur.
Conscience do cost.
pi_162556875
Allemaal van die ego's die even duidelijk willen maken dat ze bij de softe politiek correcte kliek horen :r
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:28:08 #156
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_162556913
Die Muiswinkel met zijn ''domme kankerlul''. :D Wat een figuur.
Bedankt Hans.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:28:39 #157
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162556919
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Die tokkies denken dat je de vooruitgang kan stoppen :')

Wanneer is het tokkieuitzwaaidag?
pi_162556955
Waar heb ik eerder zo'n lijst met zogenaamde BN'ers gezien? Oh ja, die gingen wel even eigenhandig "vluchtelingen" opvangen _O- Hebben we gezien :D Oftewel, niet serieus nemen die kliek.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:33:04 #159
452947 frietenstamp
pi_162556970
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Deze 'vooruitgang' stoppen is grotere vooruitgang.
pi_162556986
quote:

[..]

Niet alle vooruitgang is per definitie een positieve verandering.

Dat niet snappen, hoe naïef nog. :')
pi_162557090
quote:

[..]

Morgen voor jou toch? :P
  zaterdag 28 mei 2016 @ 00:49:28 #162
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162557164
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Iedere verandering is een verslechtering, zelfs een verbetering.
pi_162557185
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
Wie zijn die mensen?
Allemaal aanhangers van de Nederlandofobe linkse haatkerk.
pi_162557212
Kotsmisselijk word ik hier van alsof bners een soort meerwaarde hebben.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:08:08 #165
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_162557363
Alles best, maar dan ook Bassie en Adriaan afschaffen.

Dat zijn namelijk karikaturen van de domme witte man.

Bah, racisme.
pi_162557372
Ik heb niets met Zwarte Piet maar ik heb nog minder met deze marginale overbetaalde nietsnutten, derhalve ben ik van mening dat Zwarte Piet moet blijven.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_162557411
Door zwarte piet vond ik donkere mensen juist altijd aardig en leuk als kind .
Slaat nergens op mochten ze dit kinderfeestje afschaffen
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:20:53 #168
452713 Gutmensch
Sociaal-liberaal
pi_162557472
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:34 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Misschien wordt niet alle vooruitgang door iedereen als positief gezien, maar niet snappen dat vooruitgang niet tegen te houden is is pas echt dom.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:25:56 #169
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162557527
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:13 schreef PSVCL het volgende:
Door zwarte piet vond ik donkere mensen juist altijd aardig en leuk als kind .
Slaat nergens op mochten ze dit kinderfeestje afschaffen
Precies!
pi_162557546
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:20 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Misschien wordt niet alle vooruitgang door iedereen als positief gezien, maar niet snappen dat vooruitgang niet tegen te houden is is pas echt dom.
Waarom zou vooruitgang verandering moeten zijn? Misschien is vooruitgang wel acceptatie...
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:38:51 #171
433309 Impressme
Very funny
pi_162557653
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:20 schreef Gutmensch het volgende:

[..]

Als die vooruitgang door 100 bn'ers door je strot geduwd wordt dan kan je ook wat tegengas verwachten.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:40:25 #172
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162557669
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:21 schreef frietenstamp het volgende:

[..]

Ik doe mee!
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:43:22 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162557699
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:54 schreef CornflakesXL het volgende:
Kotsmisselijk word ik hier van alsof bners een soort meerwaarde hebben.
Dit, en wat voor bners...
Ken 80% niet en als die andere 20% op de tv zijn, zap ik snel door.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:45:16 #174
433309 Impressme
Very funny
pi_162557711
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:43 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dit, en wat voor bners...
Ken 80% niet en als die andere 20% op de tv zijn, zap ik snel door.
Zouden zij ook moeten doen als zwarte piet op tv is. Opgelost.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:45:33 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162557712
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Alles best, maar dan ook Bassie en Adriaan afschaffen.

Dat zijn namelijk karikaturen van de domme witte man.

Bah, racisme.
Die zijn wel eng... :@

Ach het volgende is dat Sinterklaas weg moet, want teveel associatie met Pedo's.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:47:50 #176
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162557729
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:45 schreef Impressme het volgende:

[..]

Zouden zij ook moeten doen als zwarte piet op tv is. Opgelost.
Inderdaad, maak niet overal zo'n dingetje van.

En dat moet ook nog in de regering, :|W

Lach me slap als ze te weinig stemmen gaan halen.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:51:23 #177
433309 Impressme
Very funny
pi_162557762
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:47 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Inderdaad, maak niet overal zo'n dingetje van.

En dat moet ook nog in de regering, :|W

Lach me slap als ze te weinig stemmen gaan halen.
Je bedoelt Sylvana? Ik heb het over die hele kliek die blijkbaar aandacht nodig heeft. Kom op zeg, maak je druk om belangrijke zaken. ^O^
  zaterdag 28 mei 2016 @ 01:55:39 #178
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_162557805
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:51 schreef Impressme het volgende:

[..]

Je bedoelt Sylvana? Ik heb het over die hele kliek die blijkbaar aandacht nodig heeft. Kom op zeg, maak je druk om belangrijke zaken. ^O^
Jazeker, dat kliekje.

Ik hoor niemand over de nieuwe trend op school om kinderen vanaf groep 3 maan of zonnekinderen te noemen.... A en B kinderen.

10 x zorgwekkender, ongeacht hun huidskleur. Maar daar hoor je ze niet over.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 02:00:08 #179
433309 Impressme
Very funny
pi_162557827
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 01:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jazeker, dat kliekje.

Ik hoor niemand over de nieuwe trend op school om kinderen vanaf groep 3 maan of zonnekinderen te noemen.... A en B kinderen.

10 x zorgwekkender, ongeacht hun huidskleur. Maar daar hoor je ze niet over.
:D Dat meen je niet. Nou het is wel duidelijk dat ik een maankind ben. Ik voel me enorm bijzonder nu........ow, wacht, nu discrimineer de zonnekindjes natuurlijk :@
pi_162557842
Sylvana moet hoofdpiet worden, kan ze hele dag hoofd geven.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 02:05:21 #181
28033 Pek
je moet wat
pi_162557846
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:21 schreef Anoonumos het volgende:
Hoofdpiet wat zegt u nu
Moest lachen _O-
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_162557855
En terecht.

#DecolonizeHistory
pi_162557949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
Dit zijn de BN'ers die de brief ondertekenden.

Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Barbara Barend, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Sunny Bergman, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Remy Bonjasky, Arie Boomsma, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Daphne Bunskoek, Monique Busman, Nasrdin Dchar, Maurice Dekkers, Pieter Derks, Tofik Dibi, Anna Drijver, Candy Dulfer, Michiel van Erp, Raja Felgata,Tygo Gernandt, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Glennis Grace, Renske de Greef, Hanneke Groenteman, Arnon Grunberg, Norbert ter Hall, Femke Halsema, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Isa Hoes, Marc de Hond, Tanja Jess, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Rossana en Patrick Kluivert, Victoria Koblenko, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Howard Komproe, Martin Koolhoven, Esmé Lammers, Paul de Leeuw, Nanouk Leopold, Evgeniy Levchenko, Lieke van Lexmond, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Marc van der Linden, Teun Luijkx, Charly Luske, Hadewych Minis, Cornald Maas, Geert Mak, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Diana Matroos, Rick Paul van Mulligen, Erik van Muiswinkel, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Anousha Nzume, Paula van der Oest, Trijntje Oosterhuis, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Jörgen Raymann, Halina Reijn, Rutger Remkes, Edsilia Rombley, Melle Runderkamp, Simone van Saarloos, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Sylvana Simons, Lotte Tabbers, Humberto Tan, Glynis Terborg, Arne Toonen, Waldemar Torenstra, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Georgina Verbaan, Nicolaas Veul, Albert Verlinde, Susan Visser, Peter R. de Vries, Robert Vuijsje, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Eva van de Wijdeven, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Dus dit is dom, maar bekend NL...samen met zijn allen op een lijstje. :|W
pi_162558020
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:58 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

In zekere zin volgen de partijen aan de linkse kant van het politieke spectrum nu precies dezelfde route als de Democraten in de VS dat deden dus misschien is het wel goed om 'What's the Matter with Kansas?' verplicht leesvoer te maken voor hun volksvertegenwoordigers, dan weten ze in ieder geval wat ze niet moeten doen.
pi_162558120
Er zijn van die dagen -O-

Gaat dit weer zo'n topic worden van; deel je mijn mening niet, ben je dom of tokkie? Ja dus

Het is verdorie nog niet eens juni :')

Eerst waren het de kerken die er tegen protesteerden. Is dat eindelijk minder geworden, en hoppah!

Hou dat lekker voor september of oktober ofzo :+

Op de Ned Antillen lijkt me het leuker vieren. Daar speelt deze drama niet zo erg. Of misschien Iran met hun beschermde Hadji Firoez ook een optie :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_162558503
Dus we moeten bv de mening van iemand respecteren die het woordje kankerlul bezigt ? nou ik dacht het niet, wat mij betreft mogen zulke personen op een verkeersvliegtuig van Parijs naar Cairo zitten.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_162558506
Fuck al die 100 zogenaamde b.n.'ers in hun reet (sommige zullen dat waarschijnlijk nog erg lekker vinden ook).

Lang leve de roetzwarte piet !! 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8} 8}
pi_162558507
Mijn sollicitatie is de deur uit.
pi_162558518
quote:
14s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 00:17 schreef Gutmensch het volgende:
Heel goed, weg met die slaafpiet, zijn we ook van dit gezeik elk jaar af.

Het is een kinderfeest en de kinderen maakt het echt niet uit wie de helpers van sinterklaas zijn, het zijn domme ouders die steeds in een stuip schieten als je iets aan dit kinderfeest wil veranderen,

Hulde aan deze BN'ers.
Komen er eens donkere mensen ongevraagd in je huis en laten ze spullen achter ipv ze mee te nemen is het weer niet goed, pffffffffffffffffff.......

ik zie ze toch liever in het Sinterklaasjournaal dan bij Opsporing Verzocht hoor :)
  zaterdag 28 mei 2016 @ 05:22:30 #190
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_162558523
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tv-makers: Sinterklaasjournaal moet piet aanpassen

Ruim 100 schrijvers, acteurs en televisiemakers hebben in een open brief aan de NTR gevraagd of de omroep het uiterlijk van Zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal wil veranderen. Volgens de briefschrijvers is Zwarte Piet in zijn huidige vorm een karikatuur die racisme uitdraagt.

[ afbeelding ]
Ruim honderd televisiemakers, acteurs, schrijvers en andere prominenten hebben in een open brief aan de NTR gevraagd of de omroep het uiterlijk van Zwarte Piet in het Sinterklaasjournaal wil veranderen: “Beste NTR: maak Sinterklaas weer speciaal voor iedereen!” Volgens de briefschrijvers is Zwarte Piet in zijn huidige vorm een karikatuur die racisme uitdraagt.

Onder de briefschrijvers zitten vele bekende namen als Arie Boomsma, Arnon Grunberg, Femke Halsema, Isa Hoes, Patrick Kluivert, Paul de Leeuw, Halina Reijn, Humberto Tan en Sylvana Simons.

De NTR verkondigt al een paar jaar het standpunt dat de pieten in het populaire tv-programma, dat in de aanloop van het Sinterklaasfeest wordt uitgezonden, niet van uiterlijk zullen veranderen, zolang de meerderheid van Nederland dit niet wil. Volgens de NTR is het niet zijn taak om een standpunt in de discussie hierover in te nemen. Een minderheid neemt aanstoot aan Zwarte Piet als uiting van racisme. Sinds een jaar of vier zijn er rond Sinterklaas demonstraties tegen Zwarte Piet.

Het Sinterklaasjournaal van de NTR speelt in dit debat een belangrijke rol: dit
programma brengt immers de enige echte Sinterklaas in de huiskamers van Nederland. [...] De NTR lijkt niet in te zien dat ze juist wél een standpunt inneemt met het handhaven van een Zwarte Piet in zijn huidige vorm- ondanks de gefundeerde kritiek en roep om verandering. [...] Nu onttrekt de NTR zich aan haar verantwoordelijkheid als taakomroep en als spil in de Sinterklaasviering op een moment dat morele stellingname gevraagd wordt.

De brief komt daags na het vertrek van acteurs Erik van Muiswinkel en Jochem Myjer, die respectievelijk Hoofdpiet en Pietje Paniek speelden. Van Muiswinkel liet weten dat de discussie rond Zwarte Piet de reden was. Hij vertelde vrijdag in de Volkskrant dat hij had voorgesteld om te vertrekken, om plaats te maken voor een Hoofdpiet met “een nieuw uiterlijk”. Volgens hem had de NTR hierop niet gereageerd. Eerder al sprak presentatrice Dieuwertje Blok zich uit tegen Zwarte Piet in zijn hudige vorm.

De leiding van de NTR wil er even goed over nadenken en maandag reageren.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-moet-piet-aanpassen

[ afbeelding ]
https://twitter.com/erikvmuiswinkel/status/736296967064694785
Wat is de context van die tweet?
pi_162558532
Ik vertrouw die Sinterklaas niet.

pi_162558634
Man man man kan het nog triester? :'( <O) 8} oO/ oO/
pi_162558677
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Wat is de context van die tweet?
Die Ruben van Koningsveld vond dat tegenstanders niet met zulke harde acties als dit moeten komen en zp op een meer natuurlijke manier moesten laten veranderen.

Van Muiswinkel noemde hem vervolgens een domme kankerlul.
pi_162558682
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik vertrouw die Sinterklaas niet.

[ afbeelding ]
Tsss dit is duidelijk een nep sinterklaas. :{w
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:36:12 #195
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_162558692
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 05:10 schreef TLC het volgende:
Dus we moeten bv de mening van iemand respecteren die het woordje kankerlul bezigt ? nou ik dacht het niet, wat mij betreft mogen zulke personen op een verkeersvliegtuig van Parijs naar Cairo zitten.
Zolang het maar dan niet met Egypt Air is dan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:43:30 #196
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_162558709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Tofik Dibi, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel en Anousha Nzume staan er uiteraard ook op :')
Gewoon iedereen die ooit in DWDD aan tafel heeft gezeten. Negeren dus.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_162558712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 mei 2016 23:22 schreef Morendo het volgende:
Dat lijstje bevat wel weer de gebruikelijke incestueuze kliek van talentlozen en dombo's.

Net als dit draadje, eigenlijk.

Maar zo beroemd zijn ze toch niet allemaal. Kan ik er ook op? Zou het echt leuk vinden als Sinterklaas een feest wordt voor alle kinderen, ipv het cluppie autistische aasgieren wat zich er nu in verschanst omdat het volwassen leven anders nog betekenislozer wordt. Je houdt 't toch niet tegen he, die vooruitgang.
Jusqu'ici tout va bien...
  zaterdag 28 mei 2016 @ 07:47:10 #198
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_162558722
Legt het evenveel gewicht in de schaal als ik 100 namen verzamel van Onbekende Nederlanders en die toestuur naar de NTO om niet te buigen voor de oproep van die zelfverklaarde BN'ers?
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_162558770
Zie nu pas Arnon Grunberg z'n naam er tussen staan. Wat een simpel mannetje is het ook.
pi_162558788
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 mei 2016 07:36 schreef Megumi het volgende:
[..]
Zolang het maar dan niet met Egypt Air is dan.
Inderdaad, de kans dat 2 vliegtuigen van dezelfde maatschappij in korte tijd een duik nemen is nogal klein.
Maarre, is dit de lijst van mensen die "het allemaal een keer met elkaar gedaan hebben?"
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')