Ja, die van Karskens idd, bedoelde ik. Het is nog net mei.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:49 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, Arnold Karskens voorspelde dit al.
Ik mis Peter R de Vries in die opsomming.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Veel usual suspects weer in dat lijstje BN'ers.
Tofik Dibi, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel en Anousha Nzume staan er uiteraard ook opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef Ferdo het volgende:
Veel usual suspects weer in dat lijstje BN'ers.
Ik zou deze 'BN'ers' op straat trouwens straal voorbij lopen, maargoed.quote:Dit zijn de BN'ers die de brief ondertekenden.
Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Barbara Barend, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Sunny Bergman, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Remy Bonjasky, Arie Boomsma, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Daphne Bunskoek, Monique Busman, Nasrdin Dchar, Maurice Dekkers, Pieter Derks, Tofik Dibi, Anna Drijver, Candy Dulfer, Michiel van Erp, Raja Felgata,Tygo Gernandt, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Glennis Grace, Renske de Greef, Hanneke Groenteman, Arnon Grunberg, Norbert ter Hall, Femke Halsema, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Isa Hoes, Marc de Hond, Tanja Jess, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Rossana en Patrick Kluivert, Victoria Koblenko, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Howard Komproe, Martin Koolhoven, Esmé Lammers, Paul de Leeuw, Nanouk Leopold, Evgeniy Levchenko, Lieke van Lexmond, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Marc van der Linden, Teun Luijkx, Charly Luske, Hadewych Minis, Cornald Maas, Geert Mak, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Diana Matroos, Rick Paul van Mulligen, Erik van Muiswinkel, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Anousha Nzume, Paula van der Oest, Trijntje Oosterhuis, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Jörgen Raymann, Halina Reijn, Rutger Remkes, Edsilia Rombley, Melle Runderkamp, Simone van Saarloos, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Sylvana Simons, Lotte Tabbers, Humberto Tan, Glynis Terborg, Arne Toonen, Waldemar Torenstra, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Georgina Verbaan, Nicolaas Veul, Albert Verlinde, Susan Visser, Peter R. de Vries, Robert Vuijsje, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Eva van de Wijdeven, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Die Van Muiswinkel stopt er net mee.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tofik Dibi, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel en Anousha Nzume staan er uiteraard ook op
Die is uitaard ook weer van de partijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik mis Peter R de Vries in die opsomming.
Whehehe Peter R staat er wel tussen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou deze 'BN'ers' op straat trouwens straal voorbij lopen, maargoed.
Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Monique Busman, Maurice Dekkers, Candy Dulfer, Raja Felgata, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Renske de Greef, Norbert ter Hall, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Esmé Lammers, Nanouk Leopold, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Teun Luijkx, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Rick Paul van Mulligen, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Paula van der Oest, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Rutger Remkes, Melle Runderkamp, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Lotte Tabbers, Glynis Terborg, Arne Toonen, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Nicolaas Veul, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Ja, ik zie het. Die gasten van DENK ga ik even spotten nu.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die is uitaard ook weer van de partij
Ik had Tanja Jess ook wel verwacht, eigenlijk. En Anouk.quote:
Ook al een racisten mensen dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik had Tanja Jess ook wel verwacht, eigenlijk.
Dat interesseert ze niet, Etto, die hebben de schaapjes wel op het droge, mensen die nu nog arm zijn hebben dat aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
Waarom stoppen die BN'ers de moeite niet in een manifest om de participatiewet te schrappen?
En Syl Slachtoffercomplex.quote:
Daarin vindt neoliberaal rechts en progressief links zich heel erg geloof ik.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat interesseert ze niet, Etto, die hebben de schaapjes wel op het droge, mensen die nu nog arm zijn hebben dat aan zichzelf te danken.
Moet je maar vluchteling in Oisterwijk worden.
Linksen vinden dit tegenwoordig idd ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarin vindt neoliberaal rechts en progressief links zich heel erg geloof ik.
De SP niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Linksen vinden dit tegenwoordig idd ook.
Ik pak er gewoon een willekeurige naam uit: Khalid Ouazis.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
BN'ers staat er, er staan nog meer namen tussen waar geen hond ooit van gehoord heeft wrs. Zelfbenoemde BN'ers dan?
David-Jan Bronsgeest
Anneloor van Heemstra
Raja Felgata
Kan nog wel even doorgaan. Is dit nep of zo, of van de Speld?
Ja, volgens mij is dit gewoon nep.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik pak er gewoon een willekeurige naam uit: Khalid Ouazis.
Die is niet eens terug te vinden op google. Anoniemer kan bijna niet.
Wellicht; maar noem mij maar een andere partij die ageert tegen dit afbraakbeleid van VVD/PvdA.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen zo'n organisatie moet je überhaupt niet subsidiëren imho.
En dit dan: Dana Nechushtan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn naam wordt gecorrigeerd door google.
Doet iets met de kleurrijke top 100 ofzo.
Ja, luister eens als ik SP stem en krijg DocP er bij, dan hoeft het voor mij niet. Dan stem ik wel PvdD.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht; maar noem mij maar een andere partij die ageert tegen dit afbraakbeleid van VVD/PvdA.
Mja:quote:
Het is gewoon gekkigheid, kan wel weer een leuke sketch van gemaakt worden, dat wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja:
In 1990 werd ze toegelaten tot de Nederlandse Film en Televisie Academie waar ze in 1994 afstudeerde. Voor haar eindexamenfilm Djinn, een politiek sprookje, kreeg ze op het Nederlands Film Festival de Tuschinski Film Award 1994 voor de beste Nederlandse eindexamenfilm en tevens nominaties voor de Oscar voor Beste Buitenlandse Studentenfilm en de Grolsch Filmprijs. Ze heeft tevens een paar Videoclips geregisseerd van Anouk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dana_Nechushtan
BN-er zegt niet zoveel meer:p
Ja, niet, maar in de media denken ze van wel kennelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, weten we ook weer welke bekende Nederlanders we niet meer serieus hoeven te nemen...
Overigens; wat maakt een mening van een bekende Nederlander relevanter dan die van jou of mij?
Wat is DocPquote:
Oh, niet zo boeiend dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NWS / Het BDS inspectieteam komt naar u toe!
De NTR is doorgaans nogal gevoelig voor de mening van mensen die 'iets cultureels' doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, weten we ook weer welke bekende Nederlanders we niet meer serieus hoeven te nemen...
Overigens; wat maakt een mening van een bekende Nederlander relevanter dan die van jou of mij?
Het lijkt meer op een "Wie kunnen we vragen voor 'Wie is de Mol?'-lijstje" inderdaad. Niet heel handig, zo geven ze tegenstanders een stok om mee te slaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja:
In 1990 werd ze toegelaten tot de Nederlandse Film en Televisie Academie waar ze in 1994 afstudeerde. Voor haar eindexamenfilm Djinn, een politiek sprookje, kreeg ze op het Nederlands Film Festival de Tuschinski Film Award 1994 voor de beste Nederlandse eindexamenfilm en tevens nominaties voor de Oscar voor Beste Buitenlandse Studentenfilm en de Grolsch Filmprijs. Ze heeft tevens een paar Videoclips geregisseerd van Anouk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dana_Nechushtan
BN-er zegt niet zoveel meer:p
Fijn dat je de boycott lijst met ons deelt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zou deze 'BN'ers' op straat trouwens straal voorbij lopen, maargoed.
Maarten Admorikoro, Akwasi, Robert Alberdingk Thijm, Anne Barnhoorn, Luuk van Bemmelen, Samoro Bergtop, Hanna Bervoets, Marnie Blok, Berend Boorsma, Roel Boorsma, Tamara Bos, Willem Bosch, Mano Bouzamour, Hans Maarten van den Brink, David-Jan Bronsgeest, Erik de Bruyn, Job ter Burg, Monique Busman, Maurice Dekkers, Candy Dulfer, Raja Felgata, Frans van Gestel, Maria Goos, Malou Gorter, Job Gosschalk, Renske de Greef, Norbert ter Hall, Sallie Harmsen, Sanne den Hartogh, Anneloor van Heemstra, Glen Helder, Monic Hendrickx, Mieke de Jong, Lenny Keylard, Sytske Kok, Irene de Kom-Avogadri, Esmé Lammers, Nanouk Leopold, Cecilie Levy, Alvin Lewis, Berget Lewis, Teun Luijkx, Andrew Makkinga, Jetty Mathurin, Rick Paul van Mulligen, Dana Nechushtan, Jorien van Nes, Nada van Nie, Stephan Nugter, Paula van der Oest, Khalid Ouazis, Roos Ouwehand, Urmy Plein, Maria Peters, Rutger Remkes, Melle Runderkamp, Ruud Satijn, Michael Schaap, Ariane Schluter, Dave Schram, Reint Schölvinck, Tallulah Schwab, Jasmine Sendar, Lotte Tabbers, Glynis Terborg, Arne Toonen, Maarten Treurniet, Els Vandevorst, Nicolaas Veul, Simon de Waal, Mike Weerts, Frans Weisz, Manoushka Zeegelaar Breeveld
Cynisme slaat om je heen hč. Was ook al zo'n petitie dat die zogenaamde BN'ers wilden dan de Syriërs hier allemaal ruimhartig moesten worden opgevangen, maar nu nog geen enkele Syriër die door die BN'ers zelf op hun zolderkamer opgevangen is. En nu zogenaamd 100 BN'ers en de meesten daarvan heeft niemand nog ooit van gehoord. Hoezo BN'ers? Sws is dat BN'er-schap natuurlijk kwestieus, hoezo zouden BN'ers moreel gesproken de niet-BN'ers ergens in kunnen leiden? Het is geen voorhoede oid.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:18 schreef Poolhond39 het volgende:
Gaat alleen maar averechts werken, deze campagne.
Veel mensen hebben zoiets van "daar heb je die policor-bende" weer, en gaan dan juist bewust Zwarte Pieten als user-icoontjes gebruiken en grappen maken over ´terug gaan naar afrika´ en Sylvana Simons.
Als de meeste mensen (echt) veranderingen willen in hoe zwarte piet wordt afgebeeld en hoe hij in de Sinterklaasviering wordt gebruikt, moet dat geleidelijk gebeuren en vanuit de mensen zelf.
Afdwingen werkt alleen maar meer weerstand op.
Mensen kijken sws niet meer, of nauwelijks, naar de NLse tv.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Fijn dat je de boycott lijst met ons deelt.Heb je ook een lijst met zenders die we nog wel veilig kunnen kijken?
We horen maandag wat de reactie van de NTR is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Fijn dat je de boycott lijst met ons deelt.Heb je ook een lijst met zenders die we nog wel veilig kunnen kijken?
en dan hebben ze de 10 minst bekende BN'ers nog geschrapt ook om precies op de 100 uit te komenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Cynisme slaat om je heen hč. Was ook al zo'n petitie dat die zogenaamde BN'ers wilden dan de Syriërs hier allemaal ruimhartig moesten worden opgevangen, maar nu nog geen enkele Syriër die door die BN'ers zelf op hun zolderkamer opgevangen is. En nu zogenaamd 100 BN'ers en de meesten daarvan heeft niemand nog ooit van gehoord. Hoezo BN'ers? Sws is dat BN'er-schap natuurlijk kwestieus, hoezo zouden BN'ers moreel gesproken de niet-BN'ers ergens in kunnen leiden? Het is geen voorhoede oid.
Gekkenwerk weer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
en dan hebben ze de 10 minst bekende BN'ers nog geschrapt ook om precies op de 100 uit te komen
Ken je Lenny Keylard niet, joh?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Lijst bekeken. Wie de fuck zijn dat en waarom zijn het bn ers?
Wie is die derde ook alweer?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad. BN'ers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij bent ze gaan opzoeken?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Inderdaad. BN'ers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speelde in Goudkust.quote:
Dat weet niemand.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Het meisje met de rood geverfde haren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Met die rode haren! O, dat meisje!
[ afbeelding ]
Alsof daar ooit iemand naar gekeken heeft.quote:
Ja, dat vond ik leuk vroeger.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof daar ooit iemand naar gekeken heeft.
Kennelijk vind je het allemaal toch behoorlijk interessant. Elke andere reactie in dit topic is van jouw hand.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, niet, maar in de media denken ze van wel kennelijk.
Nee, ik ken wel 1 persoon hoor, dat was een secretaresse bij mijn vorige baas Phillips.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alsof daar ooit iemand naar gekeken heeft.
Ahh dus jij was die ene die steeds keek?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik leuk vroeger.Een jonge Lieke van Lexmond.
Er zit wel een handvol tussen die je wel moet kennen....quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:23 schreef Straatcommando. het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:44 schreef k_man het volgende:
[..]
Kennelijk vind je het allemaal toch behoorlijk interessant. Elke andere reactie in dit topic is van jouw hand.
Staan al in het artikel, alleen Peter R vergeten wrs.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zit wel een handvol tussen die je wel moet kennen....
Maar het leeuwendeel zal het te doen zijn geweest om eindelijk hun naam eens in de media gedrukt te zien.
Mwoah, ik vind wel dat ze gelijk hebben, mag van mij weg dat hele sinterklaasfeest en die zwarte pieten. Ik zeg dat ook altijd met enige aplomb overal, als dat ter discussie staat. Alleen dat vinden mensen dan meestal weer grappig.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:47 schreef Poolhond39 het volgende:
Wat ik overigens WEL irritant vind, is dat mensen die zwarte piet zoals die nu is veranderd willen zien, doodsbedreigingen en racistische opmerkingen ontvangen.
Je mag Sylvana een stomme trut vinden, of Peter R. een policor eerste klas, maar gebruik dan argumenten als je die mensen aanspreekt, en ga niet stompzinnig iemand om zijn of haar mening met de dood bedreigen of zeggen dat Sylvana zelf op zwarte piet lijkt...
Er wordt dan vaak nogal gemakkelijk gezegd "maar ze lokkken het uit" of "ik wordt nu juist racistisch door dit en dat" want dan gedraag je je als een kind van 6, en daar schiet je geen reet mee op.
Iedereen bestaat dankzij de belastingbetaler. Waar ben je geboren? Waar heb jij je onderwijs genoten? Waar rijd jij met je auto over? etc.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:52 schreef thekolere het volgende:
Liever een petitie gezien voor het innemen van het rijbewijs van Kluivert, Glen Helder is een junk en een vrouwenmishandelaar. Het overgrote deel van de BN'ers ken ik niet maar ik geloof wel dat het subsidie ontvangers zijn, dus netto belastingontvangers. Hoop dat zij beseffen dat zij bestaan dankzij de gratie van de belastingbetaler.
Ik moest hem Googlen.. een voice ster. Man man man.quote:
Heb vluchtig gescant maar ik kijk bijna nooit tv. Ongetwijfeld dat ik er een handjevol van gezicht van ken maar verder..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Er zit wel een handvol tussen die je wel moet kennen....
Maar het leeuwendeel zal het te doen zijn geweest om eindelijk hun naam eens in de media gedrukt te zien.
Lol, ben toch benieuwd of er fantasienamen tussen staan. Ik ben te lui om te zoeken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik moest hem Googlen.. een voice ster. Man man man.
Dit is dus de reden waarom ik zelden televisie kijk
Ach iemand die ooit meegedaan heeft aan de voice of Holland is al een bner. Wat een kolder.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:54 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ben toch benieuwd of er fantasienamen tussen staan. Ik ben te lui om te zoeken.
Ja, het is ook ene grote kolder. Vraag me af of mensen dat beseffen. Sws al het hele idee van BN'ers en dat die een soort moreel kompas zouden zijn...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:55 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ach iemand die ooit meegedaan heeft aan de voice of Holland is al een bner. Wat een kolder.
Zeg je goed! Onderwijs genoten. Jij niet, dan had het je wel begrepen.Ik ontvang geen 500.000 euro per jaar zoals Paul de Leeuw.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Iedereen bestaat dankzij de belastingbetaler. Waar heb jij je onderwijs genoten?
Ik zal het nog erger maken. Ik heb het idee dat voor dat voor veel mensen zo isquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, het is ook ene grote kolder. Vraag me af of mensen dat beseffen. Sws al het hele idee van BN'ers en dat die een soort moreel kompas zouden zijn...
Inderdaad, had hij niet eerder kunnen bedenken dat Zwarte Piet een racistisch, discriminerend en koloniaal figuur is?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef thekolere het volgende:
[..]
Zeg je goed! Onderwijs genoten. Jij niet, dan had het je wel begrepen.Ik ontvang geen 500.000 euro per jaar zoals Paul de Leeuw.
Overigens ga ik er wel vanuit dat Erik van Muiswinkel zijn inkomsten als hoofdpiet ( 18 jaar ) om principele redenen stort op de rekening van het discriminatie meldpunt. Hij heeft 18 jaar geld verdient aan racisme. Dus herstelbetalingen.
18 jaar, en dan een dolk in de rug van zijn eigen passioneel gespeelde karakter steken bij vertrek.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:59 schreef thekolere het volgende:
[..]
Zeg je goed! Onderwijs genoten. Jij niet, dan had het je wel begrepen.Ik ontvang geen 500.000 euro per jaar zoals Paul de Leeuw.
Overigens ga ik er wel vanuit dat Erik van Muiswinkel zijn inkomsten als hoofdpiet ( 18 jaar ) om principele redenen stort op de rekening van het discriminatie meldpunt. Hij heeft 18 jaar geld verdient aan racisme. Dus herstelbetalingen.
Ouwe masochist dat het is. Huldigt verder het credo: links lullen, rechts vullen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
18 jaar, en dan een dolk in de rug van zijn eigen passioneel gespeelde karakter steken bij vertrek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |