Linksen vinden dit tegenwoordig idd ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarin vindt neoliberaal rechts en progressief links zich heel erg geloof ik.
De SP niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Linksen vinden dit tegenwoordig idd ook.
Ik pak er gewoon een willekeurige naam uit: Khalid Ouazis.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef Ryan3 het volgende:
BN'ers staat er, er staan nog meer namen tussen waar geen hond ooit van gehoord heeft wrs. Zelfbenoemde BN'ers dan?
David-Jan Bronsgeest
Anneloor van Heemstra
Raja Felgata
Kan nog wel even doorgaan. Is dit nep of zo, of van de Speld?
Ja, volgens mij is dit gewoon nep.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:04 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik pak er gewoon een willekeurige naam uit: Khalid Ouazis.
Die is niet eens terug te vinden op google. Anoniemer kan bijna niet.
Wellicht; maar noem mij maar een andere partij die ageert tegen dit afbraakbeleid van VVD/PvdA.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, alleen zo'n organisatie moet je überhaupt niet subsidiëren imho.
En dit dan: Dana Nechushtan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:06 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zijn naam wordt gecorrigeerd door google.
Doet iets met de kleurrijke top 100 ofzo.
Ja, luister eens als ik SP stem en krijg DocP er bij, dan hoeft het voor mij niet. Dan stem ik wel PvdD.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wellicht; maar noem mij maar een andere partij die ageert tegen dit afbraakbeleid van VVD/PvdA.
Mja:quote:
Het is gewoon gekkigheid, kan wel weer een leuke sketch van gemaakt worden, dat wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja:
In 1990 werd ze toegelaten tot de Nederlandse Film en Televisie Academie waar ze in 1994 afstudeerde. Voor haar eindexamenfilm Djinn, een politiek sprookje, kreeg ze op het Nederlands Film Festival de Tuschinski Film Award 1994 voor de beste Nederlandse eindexamenfilm en tevens nominaties voor de Oscar voor Beste Buitenlandse Studentenfilm en de Grolsch Filmprijs. Ze heeft tevens een paar Videoclips geregisseerd van Anouk
https://nl.wikipedia.org/wiki/Dana_Nechushtan
BN-er zegt niet zoveel meer:p
Ja, niet, maar in de media denken ze van wel kennelijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, weten we ook weer welke bekende Nederlanders we niet meer serieus hoeven te nemen...
Overigens; wat maakt een mening van een bekende Nederlander relevanter dan die van jou of mij?
Wat is DocPquote:
Oh, niet zo boeiend dus.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
NWS / Het BDS inspectieteam komt naar u toe!
De NTR is doorgaans nogal gevoelig voor de mening van mensen die 'iets cultureels' doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi, weten we ook weer welke bekende Nederlanders we niet meer serieus hoeven te nemen...
Overigens; wat maakt een mening van een bekende Nederlander relevanter dan die van jou of mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |