Ja, maar nu hebben ze m'n retour afgekeurd omdat er iets anders inzat dan ik besteld had.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:18 schreef MisterMaster het volgende:
Je mag iets wat online besteld is sowieso toch binnen 14 dagen retour sturen? Zicht termijn.
Ja sorry, niet goed gelezen/begrepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:20 schreef clouwapr het volgende:
[..]
Ja, maar nu hebben ze m'n retour afgekeurd omdat er iets anders inzat dan ik besteld had.
op het bonnetje staat een edge 6. Dus mediamarkt denkt ook ja dagquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:18 schreef MisterMaster het volgende:
Je mag iets wat online besteld is sowieso toch binnen 14 dagen retour sturen? Zicht termijn.
Een tv van 5000 euro bestellen en dan op dag 13 een boek terugsturen valt daar niet onder.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:18 schreef MisterMaster het volgende:
Klopt. Had niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Een tv van 5000 euro bestellen en dan op dag 13 een boek terugsturen valt daar niet onder.
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd. Nu heb je wel je recht, maar zie het maar eens te halen. Formeel moet je ze in gebreke stellen. Als je Track&Trace gegevens opzoekt, dan kun je het gewicht zien van het pakketje. Komt dit overeen met jouw ontvangen pakketje en wijkt dit af van het gewicht dat een normale Samsung - telefoon moet hebben, dan is dit een bewijs dat niet het juiste is verzonden.quote:
Precies. Alle dure (meer dan 50) bestellingen gaan met mij via CC. Je kunt altijd je centen terugklauwen van die kut-winkeliers die menen dat jij de boel oplicht. Dreigen is al genoeg; ik bestelde eens kaartjes via Vistaprint die ze met een verprutst logo hadden geprint. Eerst zou ik pech gehad hebben want het was m'n eigen schuld. En toen ik zei dat ik via CC had betaald, was hun toon ineens heel andersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd.
Bij de verzendende partij. Maar nogmaals: recht hebben is wat anders dan je recht krijgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:41 schreef Gunner het volgende:
heel vervelende situatie. de grote vraag is; bij wie ligt de bewijslast?
dit is wel een belangrijke vraag.quote:
misschien ook de afmetingen. Dan heb je bewijs dat er een ander pakketje is geleverdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:44 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dit is wel een belangrijke vraag.
de edge weegt 160 gram (netto)
koolmox weegt 374 gram (boxed?)
nu nog erachter komen wat die edge boxed weegt en vergelijken in je T&T
Bijzonder irritant dat consumenten terug kunnen vorderen. De praktijk is namelijk dat de CC maatschappij de klant bijna altijd in het gelijk stelt als die geen geschiedenis aan claims heeft. Ook krijg je als bedrijf dan nog even ¤25,00 chargeback kosten voor je kiezen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:38 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Precies. Alle dure (meer dan 50) bestellingen gaan met mij via CC. Je kunt altijd je centen terugklauwen van die kut-winkeliers die menen dat jij de boel oplicht. Dreigen is al genoeg; ik bestelde eens kaartjes via Vistaprint die ze met een verprutst logo hadden geprint. Eerst zou ik pech gehad hebben want het was m'n eigen schuld. En toen ik zei dat ik via CC had betaald, was hun toon ineens heel anders
En het verzekeren is ook handig. Zo is pas een duur JBL bluetooth oortje gejat, ik kreeg toch nog 50 euro terug daarvan.
Als kleine webshop wel, ja. Echter, bij een groot, gezichtsloos bedrijf als Mediamarkt sta je als consument gewoon met lege handen. Voor TS is een telefoon heel duur en voor Mediamarkt is het bedrag van een hele andere orde.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef KimJong-un het volgende:
Bijzonder irritant dat consumenten terug kunnen vorderen.
daar dacht ik ook meteen aan eigenlijk, zo'n man die aan het inpakken is geweestquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:50 schreef quirina het volgende:
Of de medewerker met jatgrage handjes. ( ja dat gebeurt ook).
De bewijslast ligt niet bij de ontvanger.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:52 schreef Hallmark het volgende:
Ik zou haast gaan denken dat je voortaan het uitpakken moet gaan filmen.
het zit waarschijnlijk gewoon in een doos en die afmetingen staan dan geregistreerd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:47 schreef tailfox het volgende:
[..]
misschien ook de afmetingen. Dan heb je bewijs dat er een ander pakketje is geleverd
Dit soort risico's in je prijs verrekenen. Geen populaire maatregel omdat er op de laatste cent gestreden wordt maar goed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Bijzonder irritant dat consumenten terug kunnen vorderen. De praktijk is namelijk dat de CC maatschappij de klant bijna altijd in het gelijk stelt als die geen geschiedenis aan claims heeft. Ook krijg je als bedrijf dan nog even ¤25,00 chargeback kosten voor je kiezen.
Laatst iemand die met paypal betaald had en vervolgens zegt dat ze nooit besteld heeft en haar gegevens zijn misbruikt. Wij hebben geen manier om dit te controleren. Paypal heeft haar in het gelijk gesteld en je kunt er niets aan doen.
Kan, echter bij BCC gaat het service en lage prijs niet op. Wat een kutwinkel qua service dat zegquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat is een oude gedachte. Lees het boek "this is service design thinking" eens. Een andere kijk op de oude modellen van porter.
[ afbeelding ]
Ze zullen een aantal standaard dozen hebben, best kans dat die van de telefoon en koolmonoxidemelder hetzelfde zijn. Dan komt er nog vulmateriaal bij. Dat kan meer of minder zijn naar gelang de telefoon en melder de doos vullen. Gewicht zegt dus nog niet eens zoveel als je het daarna niet gaat onderzoeken door beiden nogmaals in te pakken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:56 schreef Fukushima het volgende:
[..]
het zit waarschijnlijk gewoon in een doos en die afmetingen staan dan geregistreerd.
Het zou best wel eens opzet kunnen zijn, dat beide verpakkingen ongeveer even zwaar zijn...
Helemaal mee eens dat BCC zo'n winkel is zonder duidelijke visie en met slechte service. Ze zijn niet de goedkoopste, ze hebben niet alles en ze zijn niet klantvriendelijk. Scheer en Foppen eensgelijks.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, echter bij BCC gaat het service en lage prijs niet op. Wat een kutwinkel qua service dat zeg
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef FANN het volgende:
[..]
daar dacht ik ook meteen aan eigenlijk, zo'n man die aan het inpakken is geweest
Met welk doel?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:09 schreef roos85 het volgende:
Heb je foto's gemaakt nadat je het pakket had geopend?
-knip: niet doen-quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:10 schreef wootahH het volgende:
Bij dure online aankopen toch echt goed kijken wat je ontvangt van de bezorg man. Als t niet overeenkomt, pakket weigeren.
Nou neem aan dat er wel bescherming om het geleverde product heeft gezeten. Als je het pakket opent en ze ziet dan die melder ipv een gsm tussen het piepschuim zitten, en je maakt daar een foto van sta je sterker in de bewijslast.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:10 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Met welk doel?
Ik kan vandaag foto's maken van een doos zonder telefoon. Bewijst niets.
Daar ben ik nooit geweest, maar laatste jaren drie keer iets gekocht bij BCC. Twee keer leveringsissues die buitengewoon klantonvriendelijk werden afgedaan en lang duurden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:09 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat BCC zo'n winkel is zonder duidelijke visie en met slechte service. Ze zijn niet de goedkoopste, ze hebben niet alles en ze zijn niet klantvriendelijk. Scheer en Foppen eensgelijks.
De ontvanger kan net zo goed de bescherming herstellen en daarna foto's maken. Sterker nog, iemand die foto's maakt van het uitpakken zal verdachter zijn bij een juridisch geschil dan iemand die ter goeder trouw het pakket openmaakt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou neem aan dat er wel bescherming om het geleverde product heeft gezeten. Als je het pakket opent en ze ziet dan die melder ipv een fsm tussen het piepschuim zitten, en je maakt daar een foto van sta je sterker in de bewijslast.
Nopequote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou neem aan dat er wel bescherming om het geleverde product heeft gezeten. Als je het pakket opent en ze ziet dan die melder ipv een gsm tussen het piepschuim zitten, en je maakt daar een foto van sta je sterker in de bewijslast.
Bewijst nog niks, want je zou dat ook zelf gedaan kunnen hebben.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou neem aan dat er wel bescherming om het geleverde product heeft gezeten. Als je het pakket opent en ze ziet dan die melder ipv een gsm tussen het piepschuim zitten, en je maakt daar een foto van sta je sterker in de bewijslast.
Of Paypalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:16 schreef quirina het volgende:
Moraal van dit verhaal.
Koop alleen met credit card online of koop in een echte winkel.
Ur fucked.
Of Facebook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:17 schreef bmp80 het volgende:
Stampij maken op twitter o.i.d. wil ook nog wel eens helpen.
OP hun eigen site? Die plaatsen ze toch nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Of recensie/review schrijven op de site zelf..
ik koop duurdere dingen online hoor. waarom niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom bestel je überhaupt een telefoon online?
Dat is - voor mij - zo'n dergelijk groot bedrag dat ik die alleen in de winkel zou kopen.
790g. Daar gingen niet direct alarmbellen rinkelen, had ik al naar gekeken. Zit ook in een gewone omdoos waar prima een telefoon ingezeten zou kunnen hebben.quote:
Heb geen CC helaas. En ook geen RBV.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd. Nu heb je wel je recht, maar zie het maar eens te halen. Formeel moet je ze in gebreke stellen. Als je Track&Trace gegevens opzoekt, dan kun je het gewicht zien van het pakketje. Komt dit overeen met jouw ontvangen pakketje en wijkt dit af van het gewicht dat een normale Samsung - telefoon moet hebben, dan is dit een bewijs dat niet het juiste is verzonden.
Juist vanwege wet koop op afstand...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is - voor mij - zo'n dergelijk groot bedrag dat ik die alleen in de winkel zou kopen.
Met online bestellen en afhalen heb je dezelfde rechten. Het gaat om de manier waarop de overeenkomst tot stand is gekomen. Dat je afhaalt maakt dan niet uit.quote:
maar wel de beste hint dat er iets heel anders in de verpakking zat; die telefoon weegt 1/5e daarvan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef clouwapr het volgende:
[..]
790g. Daar gingen niet direct alarmbellen rinkelen, had ik al naar gekeken. Zit ook in een gewone omdoos waar prima een telefoon ingezeten zou kunnen hebben.
Als consument mag je er toch gewoon vanuit gaan dan de winkel controleert voor je iets koopt...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
maar wel de beste hint dat er iets heel anders in de verpakking zat; die telefoon weegt 1/5e daarvan.
Kan altijd fout gaan, natuurlijk. Inpakken gaat toch vooral op de automatische piloot.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Als consument mag je er toch gewoon vanuit gaan dan de winkel controleert voor je iets koopt...
Mediamarkt gaat er in deze direct al vanuit dat de klant liegt. Weet niet of dat bij jullie ook gebeurt maar ik hou niet van zulke toko'squote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan altijd fout gaan, natuurlijk. Inpakken gaat toch vooral op de automatische piloot.
Daarom worden al die pakketjes ook gewogen omdat dat dan nog de enige hint is dat er iets anders in zou zitten dan op de pakbon.
Bedrijf waar ik werk verscheept telefoons en dat gewicht wordt in discussie met de klant als eerste gecheckt om te kijken wat er geleverd is.
Als de klant meldt geen telefoon gehad te hebben maar het gewicht anders doet vermoeden weten we al dat er iemand liegt natuurlijk
Gezien de gruwelijke hoeveelheid fraude met telefoons klopt dat in de meeste gevalen wel, je mag er alleen niet direct vanuit gaan. Maar vandaar dus dat het gewicht van het pakket gechecked wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Mediamarkt gaat er in deze direct al vanuit dat de klant liegt. Weet niet of dat bij jullie ook gebeurt maar ik hou niet van zulke toko's
Wat is dit voor onzin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Porter aanhalen in 2016.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat is een oude gedachte. Lees het boek "this is service design thinking" eens. Een andere kijk op de oude modellen van porter.
[ afbeelding ]
hahahahahaaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Of Facebook.
Of recensie/review schrijven op de site zelf..
( de koolmonoxide meter belt voor geen meter,slecht bereik)
Schriftelijk bewijs?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet mailen: bellen. Mailen dat is zo vaag, je moet echt iemand spreken en die gaan overtuigen.
Omdat TS nu dikke vette pech heeft (waarschijnlijk) en z'n geld kwijt is...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik koop duurdere dingen online hoor. waarom niet?
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.quote:
De kans dat het fout gaat is erg minimaal, vooral als je een artikel koopt met een CC.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.
Dat jij nou makkelijk nog 3 telefoons zou kunnen kopen als het net zoals in TS zijn geval - misgaat en je je geld kwijt bent, geldt dus niet voor iedereen!
Vandaar dat ik verstandig ben en een telefoon nooit online zou kopen, maar altijd in de winkel.
Wat kan er nou misgaan met een telefoon? Zo'n ding weegt een paar honderd gram en is veilig ingepakt vanuit de fabriek. Ik zou me eerder zorgen maken bij elektronica als tv's en audio die bezorgd worden door postnlquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.
Dat jij nou makkelijk nog 3 telefoons zou kunnen kopen als het net zoals in TS zijn geval - misgaat en je je geld kwijt bent, geldt dus niet voor iedereen!
Vandaar dat ik verstandig ben en een telefoon nooit online zou kopen, maar altijd in de winkel.
Niet iedereen heeft een creditcard.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De kans dat het fout gaat is erg minimaal, vooral als je een artikel koopt met een CC.
Boeien. TS hoeft niet per se bij een kutwinkel als de mediamarket te shoppen. Bij bol.com nooit een probleem gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een creditcard.
Ben benieuwd of Bol.com gelijk een nieuwe telefoon zou opsturen in dezen...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:45 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Boeien. TS hoeft niet per se bij een kutwinkel als de mediamarket te shoppen. Bij bol.com nooit een probleem gehad.
Ik denk om te beginnen dat bol.com deze achterlijke fout niet zo snel zou maken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:53 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ben benieuwd of Bol.com gelijk een nieuwe telefoon zou opsturen in dezen...
Hoezo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:01 schreef DrNick het volgende:
Komt het gewicht, vermeld bij de Track & Trace overeen met het daadwerkelijke gewicht? Dat lijkt mij bewijs genoeg.
Klopt, en dat gewicht is anders dan diezelfde doos met een telefoon erin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:26 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Hoezo?
bij T&T staat gewoon het gewicht van de doos met het verkeerde item, want dat is gewogen.
Want hoeveel is dat gewicht?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Klopt, en dat gewicht is anders dan diezelfde doos met een telefoon erin.
Ja maar je hebt ook verpakkingsmateriaal en dergelijke.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar de kans is klein dat beide artikelen precies hetzelfde wegen.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ja maar je hebt ook verpakkingsmateriaal en dergelijke.
Het kan nog best wel eens dicht bij elkaar liggen.
quote:
Wel hoor. Weeg maar eens na, en vergelijk je resultaat met het gewicht vermeld bij de T&T. Als het overeenkomt kan je concluderen dat de doos die verzonden is de rookmelder heeft bevat. Bij +- 5 gram ook wel, ik weet niet hoe accuraat die weegmachines zijn die zij gebruiken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:34 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Dus je hebt niks aan het gewicht van de T&T.
Je snapt mij niet...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wel hoor. Weeg maar eens na, en vergelijk je resultaat met het gewicht vermeld bij de T&T. Als het overeenkomt kan je concluderen dat de doos die verzonden is de rookmelder heeft bevat. Bij +- 5 gram ook wel, ik weet niet hoe accuraat die weegmachines zijn die zij gebruiken.
Wellicht, maar dat weet je niet zeker. Kans is niet heel groot dat beiden (ongeveer) evenveel wegen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je snapt mij niet...
Misschien weegt die doos met de telefoon wel ongeveer hetzelfde.
Dan heb je niks aan dat gewicht op de T&T.
Verpakkingsmateriaal is juist zeer licht. Gezien het verschil in gewicht tussen de melder en de telefoon lijkt het mij uitgesloten dat de dozen gelijke zwaar zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je snapt mij niet...
Bij een telefoon heb je wel vaak nog enkele boekjes zitten wat het dan weer wat zwaarder maakt, misschien nog ander formaat buitendoos, andere/meer/minder vulling.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:45 schreef hottentot het volgende:
[..]
Verpakkingsmateriaal is juist zeer licht. Gezien het verschil in gewicht tussen de melder en de telefoon lijkt het mij uitgesloten dat de dozen gelijke zwaar zijn.
Wij verschepen die telefoons ook. Ik kan wel even checken wat zo'n doosje weegt voor tsquote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:39 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Je snapt mij niet...
U heeft gelijk, die 3cm papier in 10 talen was ik even vergeten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Bij een telefoon heb je wel vaak nog enkele boekjes zitten wat het dan weer wat zwaarder maakt, misschien nog ander formaat buitendoos, andere/meer/minder vulling.
Maar ik ben wel benieuwd naar de gewichten van beide dozen, ik vraag me na dit verhaal af of de MM mee gaat werken en aangeeft hoeveel het gewicht van een doos met telefoon is.
Maar naast het netto gewicht van de telefoon bestaat het gewicht van een pakket met nieuwe telefoon uit in elk geval:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
maar wel de beste hint dat er iets heel anders in de verpakking zat; die telefoon weegt 1/5e daarvan.
Als je verder leest zie je dat ik daar later ook op teruggkeomen ben en heb gepost wat die telefoon in een pakketje bij mijn werkgever weegt ;-)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:49 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Maar naast het netto gewicht van de telefoon bestaat het gewicht van een pakket met nieuwe telefoon uit in elk geval:
- De omdoos
- De fabrieksverpakking van de telefoon
- Vulmateriaal in de omdoos
- Boekjes, handleidingen, garantieformulier en eventueel ander papierwerk
- Een oplader met snoertje
En daarnaast eventueel nog oordopjes en andere accesoires.
Dan zit je als totaalgewicht van het pakket aan een veelvoud van het gewicht van de telefoon.
Of de mediamarkt krijgt straks een schadeclaim omdat de Galaxy S7 die de klant in het CV hok hebben geplaatst ze niet heeft gewaarschuwd toen de CV stuk ging en moeder nu in coma ligt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:59 schreef Messina het volgende:
Een andere klant die een koolmonoxidemelder bestelde maar een telefoon kreeg is natuurlijk helemaal in de wolken
Dit dus:quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:38 schreef hottentot het volgende:
[..]
U heeft gelijk, die 3cm papier in 10 talen was ik even vergeten.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
losse apparaat 157 / 159 gram afhankelijk van het weegapparaat.
totale pakket incl verpakking / envelop met sim etc afhankelijk van provider tussen de 520Gr en 810Gr.
Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, echter bij BCC gaat het service en lage prijs niet op. Wat een kutwinkel qua service dat zeg
Ik kreeg daar pas ook een dun boekje van een pagina of 50 van 7 euro 50 in plaats van een hartslagmeter van 100 euro.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk om te beginnen dat bol.com deze achterlijke fout niet zo snel zou maken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wij verschepen die telefoons ook. Ik kan wel even checken wat zo'n doosje weegt voor ts
-edit-
losse apparaat 157 / 159 gram afhankelijk van het weegapparaat.
totale pakket incl verpakking / envelop met sim etc afhankelijk van provider tussen de 520Gr en 810Gr.
Dus het gewicht is niet helemaal zaligmakend in deze.
Maar met een beetje goed warehousing-systeem moeten ze gewoon terug kunnen vinden wie jouw pakketje gepicked heeft en welke artikel(en) hij gescand heeft.
Helaas verkopen wij geen koolstofmonoxidemelders anders had ik het kunnen vergelijkenquote:Afmetingen: 20 x 12,5 x 6,5 cm
Gewicht: 0,52 kg
Volume: 1,63 L
Wat was het gewicht van jouw pakket TS? Dat is te zien als je de T&T code aanklikt.quote:Gewicht 0,60 kg
Zijn je examens goed gegaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Deze ga ik ook even volgen. Het zou je maar overkomen dit.
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd.
Ja, wel bij het verzekeringswerk (verlies/schade), niet bij non-confirmiteit of een ander issue bij levering.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.
zo lees is ik dat niet bij ICS en ING.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ja, wel bij het verzekeringswerk (verlies/schade), niet bij non-confirmiteit of een ander issue bij levering.
Waar lees je dat dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo lees is ik dat niet bij ICS en ING.
TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.quote:
En jij? Al weer thuis?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Zoek de pers op. Dat is het enige dat gaat helpen.
Dood gaan wij allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Link?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreisquote:
Ze hebben TS maar ingepakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
je bent flink de klos,
smerige streek van de inpakker bij de mediamarkt
Ohja!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik kreeg daar pas ook een dun boekje van een pagina of 50 van 7 euro 50 in plaats van een hartslagmeter van 100 euro.
Als het mogelijk is, waarom ook niet denken zequote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.
Die is dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsen![]()
Kan ik me nog herinneren ja
[..]
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreis
Enjoy![]()
En die puisterige weekendhulp die nu met een splinternieuwe samsung rondloopt!quote:
Niet op online aankopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.
Donald_Dick is helaas niet teruggekomen met bewijs voor zijn stelling...quote:
Je kunt zelf de ICS aankoopvoorwaarden lezenquote:Op zondag 5 juni 2016 20:16 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Donald_Dick is helaas niet teruggekomen met bewijs voor zijn stelling...
Doe eens quootjequote:Op zondag 5 juni 2016 20:35 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je kunt zelf de ICS aankoopvoorwaarden lezen
quote:
quote:Omvang van de dekking
1. ABN AMRO Schadeverzekering biedt de verzekerde dekking tegen diefstal, verlies, vermissing of beschadiging
van zijn zaak, maar alleen als deze zaak van tevoren betaald is met de Card en waarvoor de Card-rekening
van de verzekerde is of wordt belast.
2. Het maximale verzekerde bedrag is voor:
- een computer: ¤ 750,-;
- telecommunicatieapparatuur (waaronder mobiele telefoons en smartphones): ¤ 250,-.
Dat gaat niet over de aankoop, maar over verlies, diefstal etc. na de aankoop.quote:
Aankoop - pakketje vermist - verwijzing naar algemene voorwaarde - telecommunicatiemiddel - maximaal 250 euro.quote:Op zondag 5 juni 2016 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat gaat niet over de aankoop, maar over verlies, diefstal etc. na de aankoop.
Je snapt het verschil?
Dan moet je die post van Donald Dickhead ook weghalenquote:Op zondag 5 juni 2016 23:37 schreef Leandra het volgende:
En weer een voorraad off-topic verwijderd, TS heeft het niet met een CC gekocht, dus het geneuzel over wat er wel of niet gedekt is met de verzekering van de CC is afgelopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |