ik koop duurdere dingen online hoor. waarom niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waarom bestel je überhaupt een telefoon online?
Dat is - voor mij - zo'n dergelijk groot bedrag dat ik die alleen in de winkel zou kopen.
790g. Daar gingen niet direct alarmbellen rinkelen, had ik al naar gekeken. Zit ook in een gewone omdoos waar prima een telefoon ingezeten zou kunnen hebben.quote:
Heb geen CC helaas. En ook geen RBV.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd. Nu heb je wel je recht, maar zie het maar eens te halen. Formeel moet je ze in gebreke stellen. Als je Track&Trace gegevens opzoekt, dan kun je het gewicht zien van het pakketje. Komt dit overeen met jouw ontvangen pakketje en wijkt dit af van het gewicht dat een normale Samsung - telefoon moet hebben, dan is dit een bewijs dat niet het juiste is verzonden.
Juist vanwege wet koop op afstand...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is - voor mij - zo'n dergelijk groot bedrag dat ik die alleen in de winkel zou kopen.
Met online bestellen en afhalen heb je dezelfde rechten. Het gaat om de manier waarop de overeenkomst tot stand is gekomen. Dat je afhaalt maakt dan niet uit.quote:
maar wel de beste hint dat er iets heel anders in de verpakking zat; die telefoon weegt 1/5e daarvan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:48 schreef clouwapr het volgende:
[..]
790g. Daar gingen niet direct alarmbellen rinkelen, had ik al naar gekeken. Zit ook in een gewone omdoos waar prima een telefoon ingezeten zou kunnen hebben.
Als consument mag je er toch gewoon vanuit gaan dan de winkel controleert voor je iets koopt...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
maar wel de beste hint dat er iets heel anders in de verpakking zat; die telefoon weegt 1/5e daarvan.
Kan altijd fout gaan, natuurlijk. Inpakken gaat toch vooral op de automatische piloot.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Als consument mag je er toch gewoon vanuit gaan dan de winkel controleert voor je iets koopt...
Mediamarkt gaat er in deze direct al vanuit dat de klant liegt. Weet niet of dat bij jullie ook gebeurt maar ik hou niet van zulke toko'squote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:10 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Kan altijd fout gaan, natuurlijk. Inpakken gaat toch vooral op de automatische piloot.
Daarom worden al die pakketjes ook gewogen omdat dat dan nog de enige hint is dat er iets anders in zou zitten dan op de pakbon.
Bedrijf waar ik werk verscheept telefoons en dat gewicht wordt in discussie met de klant als eerste gecheckt om te kijken wat er geleverd is.
Als de klant meldt geen telefoon gehad te hebben maar het gewicht anders doet vermoeden weten we al dat er iemand liegt natuurlijk
Gezien de gruwelijke hoeveelheid fraude met telefoons klopt dat in de meeste gevalen wel, je mag er alleen niet direct vanuit gaan. Maar vandaar dus dat het gewicht van het pakket gechecked wordt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Mediamarkt gaat er in deze direct al vanuit dat de klant liegt. Weet niet of dat bij jullie ook gebeurt maar ik hou niet van zulke toko's
Wat is dit voor onzin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:33 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Porter aanhalen in 2016.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:06 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
Dat is een oude gedachte. Lees het boek "this is service design thinking" eens. Een andere kijk op de oude modellen van porter.
[ afbeelding ]
hahahahahaaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:19 schreef quirina het volgende:
[..]
Of Facebook.
Of recensie/review schrijven op de site zelf..
( de koolmonoxide meter belt voor geen meter,slecht bereik)
Schriftelijk bewijs?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:52 schreef Boca_Raton het volgende:
Niet mailen: bellen. Mailen dat is zo vaag, je moet echt iemand spreken en die gaan overtuigen.
Omdat TS nu dikke vette pech heeft (waarschijnlijk) en z'n geld kwijt is...quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik koop duurdere dingen online hoor. waarom niet?
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.quote:
De kans dat het fout gaat is erg minimaal, vooral als je een artikel koopt met een CC.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.
Dat jij nou makkelijk nog 3 telefoons zou kunnen kopen als het net zoals in TS zijn geval - misgaat en je je geld kwijt bent, geldt dus niet voor iedereen!
Vandaar dat ik verstandig ben en een telefoon nooit online zou kopen, maar altijd in de winkel.
Wat kan er nou misgaan met een telefoon? Zo'n ding weegt een paar honderd gram en is veilig ingepakt vanuit de fabriek. Ik zou me eerder zorgen maken bij elektronica als tv's en audio die bezorgd worden door postnlquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:50 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Onzin? Een telefoon is een dure aankoop. Zeker de Galaxy s7 Edge.
Dat jij nou makkelijk nog 3 telefoons zou kunnen kopen als het net zoals in TS zijn geval - misgaat en je je geld kwijt bent, geldt dus niet voor iedereen!
Vandaar dat ik verstandig ben en een telefoon nooit online zou kopen, maar altijd in de winkel.
Niet iedereen heeft een creditcard.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:59 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
De kans dat het fout gaat is erg minimaal, vooral als je een artikel koopt met een CC.
Boeien. TS hoeft niet per se bij een kutwinkel als de mediamarket te shoppen. Bij bol.com nooit een probleem gehad.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:37 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een creditcard.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |