Heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan, echter bij BCC gaat het service en lage prijs niet op. Wat een kutwinkel qua service dat zeg
Ik kreeg daar pas ook een dun boekje van een pagina of 50 van 7 euro 50 in plaats van een hartslagmeter van 100 euro.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:55 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik denk om te beginnen dat bol.com deze achterlijke fout niet zo snel zou maken.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wij verschepen die telefoons ook. Ik kan wel even checken wat zo'n doosje weegt voor ts
-edit-
losse apparaat 157 / 159 gram afhankelijk van het weegapparaat.
totale pakket incl verpakking / envelop met sim etc afhankelijk van provider tussen de 520Gr en 810Gr.
Dus het gewicht is niet helemaal zaligmakend in deze.
Maar met een beetje goed warehousing-systeem moeten ze gewoon terug kunnen vinden wie jouw pakketje gepicked heeft en welke artikel(en) hij gescand heeft.
Helaas verkopen wij geen koolstofmonoxidemelders anders had ik het kunnen vergelijkenquote:Afmetingen: 20 x 12,5 x 6,5 cm
Gewicht: 0,52 kg
Volume: 1,63 L
Wat was het gewicht van jouw pakket TS? Dat is te zien als je de T&T code aanklikt.quote:Gewicht 0,60 kg
Zijn je examens goed gegaan?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:38 schreef Zelfscanner het volgende:
Deze ga ik ook even volgen. Het zou je maar overkomen dit.
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:31 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Dat is echt zonde. Met CC ben je verzekerd/beschermd.
Ja, wel bij het verzekeringswerk (verlies/schade), niet bij non-confirmiteit of een ander issue bij levering.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.
zo lees is ik dat niet bij ICS en ING.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:01 schreef Alan_Bastard het volgende:
[..]
Ja, wel bij het verzekeringswerk (verlies/schade), niet bij non-confirmiteit of een ander issue bij levering.
Waar lees je dat dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 14:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo lees is ik dat niet bij ICS en ING.
TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.quote:
En jij? Al weer thuis?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Zoek de pers op. Dat is het enige dat gaat helpen.
Dood gaan wij allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Link?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreisquote:
Ze hebben TS maar ingepakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
je bent flink de klos,
smerige streek van de inpakker bij de mediamarkt
Ohja!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik kreeg daar pas ook een dun boekje van een pagina of 50 van 7 euro 50 in plaats van een hartslagmeter van 100 euro.
Als het mogelijk is, waarom ook niet denken zequote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.
Die is dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsen![]()
Kan ik me nog herinneren ja
[..]
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreis
Enjoy![]()
En die puisterige weekendhulp die nu met een splinternieuwe samsung rondloopt!quote:
Niet op online aankopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |