TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.quote:
En jij? Al weer thuis?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:35 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
TS is ontvoerd door MediaMarkt zodat dit in een doofpot gaat.
Dit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Zoek de pers op. Dat is het enige dat gaat helpen.
Dood gaan wij allemaalquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Link?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Jezus weer zo'n cliffhanger, net als die knakker die doodziek werd in Thailand ofzo. RIP
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreisquote:
Ze hebben TS maar ingepakt.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 08:42 schreef michaelmoore het volgende:
je bent flink de klos,
smerige streek van de inpakker bij de mediamarkt
Ohja!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 21:21 schreef CherryLips het volgende:
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 22:58 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik kreeg daar pas ook een dun boekje van een pagina of 50 van 7 euro 50 in plaats van een hartslagmeter van 100 euro.
Als het mogelijk is, waarom ook niet denken zequote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Lijkt me dat orderpickers/inpakkers daar een beetje lopen graaien.
Die is dood.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 00:49 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Je bedoelt dat draadje met al die adviezen van onze Fok!-artsen![]()
Kan ik me nog herinneren ja
[..]
LIF / Rare verschijnselen tijdens wereldreis
Enjoy![]()
En die puisterige weekendhulp die nu met een splinternieuwe samsung rondloopt!quote:
Niet op online aankopen.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel goed de kleine letters lezen. Telefoons hebben meestal een uitzonderingspositie en dan krijg je bijvoorbeeld 'maar' 250 euro vergoed.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |