Die gaat in de voorbereiden banken en word vervolgens het hele jaar niet gebruikt om volgend jaar voor een habbekrats naar PEC te gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:19 schreef Typisch het volgende:
Woudenberg contract getekend tot 2019.
Geelgod.
Zit wat in.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat in de voorbereiden banken en word vervolgens het hele jaar niet gebruikt om volgend jaar voor een habbekrats naar PEC te gaan.
#verzuurdelul
GEELGODquote:Feyenoord en Faris Hammouti (19) zijn in gesprek over een contract. De centrale verdediger kan echter nog niet veel over de onderhandelingen zeggen. ''Er zitten zeker vorderingen in'', vertelt de jeugdinternational van Marokko in gesprek met Atlas-Lions.nl.
Het talent droomt uiteraard van een carrière in De Kuip. ''In de eerste vijf jaar wil ik me gewoon zo goed mogelijk kunnen ontwikkele'', blikt hij vooruit. ''Waar dat is maakt niet uit. Ik wil een topverdediger worden die een vaste waarde kan zijn in een team. Het liefst natuurlijk bij Feyenoord zelf.''
Hammouti speelde in het verleden ook als rechtsback, maar het centrum ligt hem ook wel. ''Ik denk dat het belangrijk is dat je gewoon elke wedstrijd als verdediger je man moet uitschakelen. Ik ben een verdediger die één op één sterk is . Ik kan goed gebruik maken van m'n snelheid en m'n lengte.''
Beetje tegenwicht en nuance, daar is toch ook niks mis mee?quote:
Klinkt plausibel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben er achter, Typisch is Raymond Salomon.
Op je 19e nog geen internationalquote:
Inmiddels wordt het wel irritant. Ik ben ook niet zo'n anti-Geel schreeuwer, maar Typisch probeert alle kritiek te weerleggen en schildert alle anti's af als domme mongolen. Dat noem ik geen nuance meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:14 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beetje tegenwicht en nuance, daar is toch ook niks mis mee?
Een keer positief nieuws met betrekking tot één van onze talenten uit de jeugdopleiding mag dan ook vermeld worden toch?
Anders wordt het zo'n klaagtopic.
Anyway, hopelijk binnenkort weer transfernieuws.
Dat is ook niet veel. Net als Koomen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op je 19e nog geen international
Kan nooit veel zijn
Negerwat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inmiddels wordt het wel irritant. Ik ben ook niet zo'n anti-Geel schreeuwer, maar Typisch probeert alle kritiek te weerleggen en schildert alle anti's af als domme mongolen. Dat noem ik geen nuance meer.
Omdat het ook 9 van de 10 keer dom geschreeuw is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien, maar je parodiëert ze wel met dat 'kkvgeel leg weer te slape"
En ik krijg soms naar mijn hoofd dat ik in de darmen van Van Geel zou zitten. Lekker boeiend.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje overdreven misschien, maar je parodiëert ze wel met dat 'kkvgeel leg weer te slape"
Om vervolgens zelf bijna nooit iets inhoudelijks te postenquote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit. Allleen het jankerige geklaag al vanwege dat op zich best sympathieke dikkerdje dat naar PEC is vertrokken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het ook 9 van de 10 keer dom geschreeuw is.
Nelom lijkt elk jaar steeds slechter te worden. Ik vind het niet gek dat ze Woudenberg terughalen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eens positief te zijn.. dat Verdonk is verhuurd is positief en dat Woudenberg terugkomt ook. Niet dat hij nou de verlosser is, maar ik schat hem hoger in dan Nelom. Benieuwd of we die ooit nog ergens kunnen slijten.
Ik heb daar praktisch niemand over zien klagen hoor. Het is alleen jammer dat het zo moest lopen. Maar het is voor hem en Feyenoord beter dat ie het nu ergens anders mag proberen, ergens waar ze hem hopelijk wat meer vertrouwen geven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit. Allleen het jankerige geklaag al vanwege dat op zich best sympathieke dikkerdje dat naar PEC is vertrokken.
Die dient denk ik zijn contract uit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Pleun2011 het volgende:
Om eens positief te zijn.. dat Verdonk is verhuurd is positief en dat Woudenberg terugkomt ook. Niet dat hij nou de verlosser is, maar ik schat hem hoger in dan Nelom. Benieuwd of we die ooit nog ergens kunnen slijten.
Nou de klacht is vooral dat wij met Kramer opgescheept zitten..quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb daar praktisch niemand over zien klagen hoor. Het is alleen jammer dat het zo moest lopen. Maar het is voor hem en Feyenoord beter dat ie het nu ergens anders mag proberen, ergens waar ze hem hopelijk wat meer vertrouwen geven.
Ik heb nog steeds de (naïeve) hoop dat er een nieuwe spits komt nu Achahbar weg is. De enige voorhoedespelers die we nu nog hebben zijn Kramer, Elia, Bilal en Kuyt. Waarbij Kuyt ook nog onzeker is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Nou de klacht is vooral dat wij met Kramer opgescheept zitten..
Moet sowieso wat bij ja. Op de flank en in de punt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de (naïeve) hoop dat er een nieuwe spits komt nu Achahbar weg is. De enige voorhoedespelers die we nu nog hebben zijn Kramer, Elia, Bilal en Kuyt. Waarbij Kuyt ook nog onzeker is.
En er komen nog jeugdspelers aan zoals Robertha en Fernandes, maar laten vooral niet verwachten dat die een grote rol gaan spelen komend seizoen.
Havenaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet sowieso wat bij ja. Op de flank en in de punt.
Ben bang dat ze aan komen kakken met een lange grote spits voor op de bank.
Welnee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het erge is; die zou Kramer er zo uitspelen.
Oh Feyenoord, prachtige club.
Zegt ie nog iets spannends?quote:
Dit stond op Fr12 over dat interviewquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zegt ie nog iets spannends?
Ik heb geen zin om 7 minuten naar clichés te kijken.
Niet erg boeiend dus.quote:Van Bronckhorst: ''Vertrek Kazim goed voor alle partijen''
Colin Kazim-Richards was dit seizoen een belangrijke speler, zowel op het veld als in de kleedkamer, zegt Feyenoord-trainer Giovanni van Bronckhorst. "Maar zijn vertrek was een heel goede oplossing voor beide partijen." De opvliegende spits vertrok eind januari nadat hij een AD-verslaggever had bedreigd en zijn positie onhoudbaar was geworden.
''Soms moet je keuzes maken waarbij je spelers moet teleurstellen of om de rust te bewaren in de kleedkamer. Je groepsproces kan beïnvloed worden door spelers of acties van die spelers. Dat proces is er elke week. De club is het allerbelangrijkste. Dat heeft de club gedaan met Kazim.''
Van Bronckhorst doet de uitspraak in een interview met Jan Dirk Stouten in het programma 7 minuten. Daarin spreekt de trainer niet alleen over het voetbal en succesvolle seizoen, maar ook over zijn gezin. "Thuis is de basis. Daar is waar je je kracht vandaan haalt en waarvoor je doet wat je elke dag doet."
Het tweede deel van het interview met Van Bronckhorst zendt TV Rijnmond uit op donderdag. Daarin praat de trainer ook over zijn initiatieven om Rotterdamse kinderen meer kansen te geven in het leven.
Nee, ik bedoel ook niet dat je tevreden zou zijn geweest, maar volgens mij is Havenaar net wat beter dan Kramer. En dan is het nog 3 keer niets natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Welnee.
Zelfde soort speler. Als hij bij ons had gezeten (waar ooit spraken van was) hadden we ook totaal niet tevreden geweest.
Nja, veel over familie. Veel over dat Kazim gebeuren. Ook over de slechte reeks.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zegt ie nog iets spannends?
Ik heb geen zin om 7 minuten naar clichés te kijken.
Nietszeggend interview.quote:
Ja zoiets ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nietszeggend interview.
Kazim was goed in de groep, het is moeilijk als coach om keuzes te maken en dat ze in de reeks nederlagen niet altijd zijn weggespeeld, wedstrijd tegen psv had ook de andere kant kunnen opvallen.
Ja, mag van mij terug komen. Maar we moeten het sowieso nog 1 jaar met Gio doen. Hopelijk gaat het komend jaar beter.quote:
Als Ten Hag volgend jaar weer top 5 eindigt mag ie van mij wel komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Morendo het volgende:
Wie zou Gio moeten opvolgen dan? Jans, Van den Brom, Ten Hag?
Haha wat een domme vraag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Morendo het volgende:
Die is dan natuurlijk nog bij Utrecht om zijn carriere af te sluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha wat een domme vraag.
Dirk Kuyt natuurlijk.
Louis van Gaal?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Morendo het volgende:
Ik las godzijdank van de week dat Weghorst waarschijnlijk naar Grun gaat. Die fout kunnen ze dan in ieder geval niet meer maken tijdens het paniekvoetbal de week voor de deadlinequote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet sowieso wat bij ja. Op de flank en in de punt.
Ben bang dat ze aan komen kakken met een lange grote spits voor op de bank.
Dat lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de (naïeve) hoop dat er een nieuwe spits komt nu Achahbar weg is.>
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er schijnt bij PEC wel een behendige spits rond te lopen. Scoort soms zelfs met een omhaal.
Stiekem? Dat mag op deze fanpage gewoon openlijk hoor. Ja man.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Anass er 3 in trapt als ie met PEC op bezoek komt.
Ik las even NEC i.p.v. PEC en moest aan Santos denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er schijnt bij PEC wel een behendige spits rond te lopen. Scoort soms zelfs met een omhaal.
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafdquote:Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax. Niet alle Amsterdamse fans zijn daar blij mee, gezien diens verleden bij Feyenoord. In Rotterdam heeft hij volgens Giovanni van Bronckhorst, de huidige trainer van Feyenoord, goed werk verricht als technisch directeur. Ook Marko Vejinovic is lovend.
"Peter heeft mij destijds teruggehaald naar Feyenoord als speler. We voerden in die periode goede gesprekken", vertelt Gio in De Telegraaf. Ook aan het begin van de carrière van Van Bronckhorst was Bosz belangrijk. "Hij was een van de eerste spelers die een grote toekomst voor mij als voetballer zag. Dat vertelde hij ook tegen me."
"Hij leerde me alle dingen van het voetbalvak. Hij was international, ik kwam net kijken. Dan zuig je alles op. Bij Feyenoord hadden we een zeer ervaren lichting, voor mij was dat ideaal", vervolgt de trainer van Feyenoord, die als cursist in de leer ging bij Heracles Almelo. "Ik heb daar veel van zijn werkwijze gezien. Die is geweldig. Peter heeft een sterke eigen visie. En die vertaalt hij goed naar het veld."
Vejinovic vindt Bosz ook een prima trainer. "Ik heb drie jaar met hem gewerkt bij Heracles en twee jaar bij Vitesse. Ik heb enorm veel van hem geleerd en ben een betere voetballer geworden onder Bosz", stelt de middenvelder. "Hij is een heel goede trainer en ik ben ervan overtuigd dat hij dat ook bij Ajax zal laten zien. Bosz is eraan toe om een topclub te trainen."
Gio ook gevaarlijk dom.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd
Waarom.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Anass er 3 in trapt als ie met PEC op bezoek komt.
Omdat ik Anass een baas vind en vind dat hij nooit echt de kans heeft gekregen bij Feyenoord.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik Anass een baas vind en vind dat hij nooit echt de kans heeft gekregen bij Feyenoord.
Nu verdwijnt ie via de achterdeur terwijl ie een afscheid verdient. Een jongen die zijn ziel en zaligheid heeft gegeven in de 14 jaar dat ie bij Feyenoord zat. Nooit een onvertogen woord over Feyenoord, gewoon als een echte baas. Daarom.
Verdient een applausje ja. Ben ook fan van hem, maar dat dramatische gedoe vind ik een beetje overdreven. Hoop voor hem dat het nog wat wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat ik Anass een baas vind en vind dat hij nooit echt de kans heeft gekregen bij Feyenoord.
Nu verdwijnt ie via de achterdeur terwijl ie een afscheid verdient. Een jongen die zijn ziel en zaligheid heeft gegeven in de 14 jaar dat ie bij Feyenoord zat. Nooit een onvertogen woord over Feyenoord, gewoon als een echte baas. Daarom.
Ik ben ook fan van Achabar, bovendien kan je ook niet zo snel slechter zijn dan Kazim en Kramer dus ik vond het vreemd dat hij zo weinig speelde.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat blijft een frappant fenomeen iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Achabar, bovendien kan je ook niet zo snel slechter zijn dan Kazim en Kramer dus ik vond het vreemd dat hij zo weinig speelde.
Echter moet je ook niet vergeten dat hij niet onder Koeman speelde, niet onder Rutten, niet onder de Duitse coach in Bieleveld en ook niet onder Gio. Dat vier trainers het niet in hem zien zitten zegt natuurlijk ook wel wat.
En toch vind ik hem een knap schot hebben. Verder is hij balvast, kan dribbelen kan op onmogelijke manieren scoren (die twee goals bij psv, laatst die omhaal tegen Heerenveen)quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Achabar, bovendien kan je ook niet zo snel slechter zijn dan Kazim en Kramer dus ik vond het vreemd dat hij zo weinig speelde.
Echter moet je ook niet vergeten dat hij niet onder Koeman speelde, niet onder Rutten, niet onder de Duitse coach in Bieleveld en ook niet onder Gio. Dat vier trainers het niet in hem zien zitten zegt natuurlijk ook wel wat.
Hoezo frappant?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja dat blijft een frappant fenomeen idd
Caland zit nu al voor de brievenbus te wachten.quote:Hij pakte eindelijk zijn eerste prijs met Feyenoord, werd clubtopscorer met negentien treffers en zag hoe zijn gezin gelukkig was in Nederland. ‘Het was een hectisch jaar voor de Kuytjes’, concludeert Dirk Kuyt in de nieuwste editie van Feyenoord Magazine, die deze week bij de leden van Het Legioen op de mat valt.
Voor het laatste nummer van dit seizoen was Feyenoord Magazine te gast bij de familie Kuyt in Noordwijk. In de achtertuin werd een exclusieve fotoreportage gemaakt van Kuyt en zijn kinderen, die het in een onderling voetbalpartijtje tegen elkaar opnamen. Daarnaast nam de 35-jarige Katwijker de tijd om terug te blikken op het voorbij voetbalseizoen, waarin hij na negen jaar in het buitenland terugkeerde in De Kuip.
Impact
‘De terugkeer heeft een enorme impact gehad’, vertelt Kuyt. ‘Nog voordat ik maar een bal had getrapt, kreeg al enorm veel waardering en respect van de supporters. (…) Dat was ontzettend gaaf om mee te maken, maar het kostte me ook veel energie. Ik moest echt even wennen. Later kwam die negatieve reeks resultaten er ook nog bovenop. Dat maakt dat het een hectisch jaar is geweest.’
‘Papa, je moet die beker winnen’
Dat was het niet alleen voor Kuyt zelf, maar ook voor zijn vrouw en kinderen. Het afgelopen jaar leefde het gezin voor het eerst samen in Nederland. ‘Hun liefde voor Feyenoord is dit seizoen alleen maar gegroeid, ze leefden intens mee’, zegt Kuyt. ‘Al vanaf zes weken voor de bekerfinale werd er over niets anders meer gesproken in huize Kuyt. Hoe vaak ik niet heb gehoord: “Papa, je moet die beker winnen…” Het is mooi dat dat gelukt is en dat ik hen in het stadion en op de Coolsingel bij het feest heb kunnen betrekken. Dat zijn herinneringen voor het leven.’
Meer lezen?
Het volledige interview met Kuyt, waarin hij onder meer dieper ingaat op de sportieve resultaten van afgelopen seizoen en een mooie anekdote vertelt over de Feyenoord-liefde van zijn kinderen, is te lezen in het juninummer van Feyenoord Magazine. Alle leden van Het Legioen krijgen deze editie deze week thuisgestuurd. Daarnaast is het magazine voor ¤3,99 te koop in de Feyenoord Fanshops. Wil jij ook elf keer per jaar Feyenoord Magazine ontvangen? Sluit je dan aan bij Het Legioen via www.hetlegioen.nl.
Wees de eerste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
Hoog tijd dat de kinderen van Kuyt een eigen topic krijgen.
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 16:06:35BREAKING: @Kuyt verlengt contract bij #Feyenoord met 1 seizoen https://t.co/OL9sWPXGRA reageer retweet
Jippie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef Brammess het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 16:06:35BREAKING: @Kuyt verlengt contract bij #Feyenoord met 1 seizoen https://t.co/OL9sWPXGRA reageer retweet
Geelgod.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef Brammess het volgende:
Is jammer ja. Maar ik zie Feyenoord geen betere speler dan een 35/36 jarige Kuyt halen op zijn positie(s). Dat is al treurig genoeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog een jaar Kuyt verplicht opstellen dus.
'Breaking'quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef Brammess het volgende:
23 kools op z'n 35e. Spectaculair aftakelen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:36 schreef Morendo het volgende:
Spelers kunnen opeens spectaculair aftakelen rond die leeftijd. Kuijt had lekker moeten pensioneren na het winnen van de beker.
Hij zegt toch kan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
23 kools op z'n 35e. Spectaculair aftakelen.
quote:Dirk Kuyt: "Het plan dat voor mij uitgestippeld is sprak mij zeer aan".
Vanmiddag werd bekend dat Dirk Kuyt nog een jaar in de Kuip te bewonderen valt. De harde werker tekent voor 1 jaar tot 2017 en is daar zeer content mee: "Iedereen weet dat we al tijden in gesprek zijn met elkaar en die gesprekken zijn altijd positief verlopen. Ik heb er geen geheim van gemaakt graag door te willen, mits ik vertrouwen zou hebben dat we volgend jaar als team weer kunnen strijden om de prijzen." Ook Europa speelde mee in de beslissing van Dirk: "Natuurlijk wil ik ook graag met deze prachtige club Europa in, waar we dit jaar hard voor geknokt hebben".
Het plan
Waar de jongere spelers nogal eens klagen over het gebrek van een plan leeft dit gevoel niet bij Kuyt: "Martin en ik hebben natuurlijk al even goed contact gehad en daarin is er uiteraard ook gesproken over het plan en dat zit gewoon goed in elkaar voor mij.".
Martin van Geel over het plan met Dirk Kuyt: "Dirk is een jongen met veel ervaring, we zijn heel erg blij dat we hem hebben kunnen overtuigen om nog een jaar bij Feyenoord te blijven. Wij als volledige staf stonden achter deze keuze. Samen met Dirk hebben we gekeken naar wat het beste zou zijn voor hem en voor Feyenoord, en zo hebben we een duidelijk plan ontwikkeld.".
Wat het plan precies inhield, wouden de betrokkenen niet direct prijsgeven.
Dat is inderdaad een goed moyenne, maar hij heeft evengoed matige wedstrijden gespeeld natuurlijk, en ik vraag me af of het een goed idee is om hem nog een jaar lang op '10' of als hangende rechtsbuiten op te stellen. Daarnaast zal hij er op zijn leeftijd vast niet meer beter op worden.quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Caland het volgende:
[..]
23 kools op z'n 35e. Spectaculair aftakelen.
Hij was vaak vrij matig inderdaad. Maar het is eigenlijk de enige speler die over ruim voldoende scorend vermogen beschikt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed moyenne, maar hij heeft evengoed matige wedstrijden gespeeld natuurlijk, en ik vraag me af of het een goed idee is om hem nog een jaar lang op '10' of als hangende rechtsbuiten op te stellen. Daarnaast zal hij er op zijn leeftijd vast niet meer beter op worden.
Je druk maken over de vraag of Kuyt nog beter wordtquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goed moyenne, maar hij heeft evengoed matige wedstrijden gespeeld natuurlijk, en ik vraag me af of het een goed idee is om hem nog een jaar lang op '10' of als hangende rechtsbuiten op te stellen. Daarnaast zal hij er op zijn leeftijd vast niet meer beter op worden.
Wel benieuwd wat er nog gebeurt gezien het feit dat Kuijt ooit gezegd heeft dat hij alleen wilde blijven als er mogelijkheden waren om de kloof tussen hen en PSV/AJA te verlichten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:44 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Je druk maken over de vraag of Kuyt nog beter wordtdonder eens op joh. Maak je eens druk om nelomaids, Kramer, veijinovic en al die andere aids ipv de vraag of Kuyt nog beter wordt. Al presteert hij komend seizoen net als dit seizoen, dan is t een absolute meerwaarde.
Kuyt scoorde meer dan een Koedetti en daar blijft men om krijsen.
Kuytgod.
Als je goed zou lezen zou je lezen dat ik me helemaal niet druk maak of Kuyt nog beter wordt, maar of hij nog wel de juiste man is op 10 of als hangende rechtsbuiten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:44 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Je druk maken over de vraag of Kuyt nog beter wordtdonder eens op joh. Maak je eens druk om nelomaids, Kramer, veijinovic en al die andere aids ipv de vraag of Kuyt nog beter wordt. Al presteert hij komend seizoen net als dit seizoen, dan is t een absolute meerwaarde.
Kuyt scoorde meer dan een Koedetti en daar blijft men om krijsen.
Kuytgod.
Van Geel haalt weer een blik spelers > hooggespannen verwachtingen > Feyenoord wordt na 4 gewonnen potjes gezien als titelkandidaat > vrij hopeloze Europese campagne > januaridip > 3e plaats > repeatquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wel benieuwd wat er nog gebeurt gezien het feit dat Kuijt ooit gezegd heeft dat hij alleen wilde blijven als er mogelijkheden waren om de kloof tussen hen en PSV/AJA te verlichten.
Das (helaas) waar ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:24 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij was vaak vrij matig inderdaad. Maar het is eigenlijk de enige speler die over ruim voldoende scorend vermogen beschikt.
Ja, ik heb ook wel vertrouwen in Staaf in dat opzicht.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Das (helaas) waar ja.
Hopelijk blijft Elia en houdt hij zijn goede vorm van de laatste weken vast.
Zelf zou ik ook graag Gustafson structureel op 10 zien. Zie in hem uiteindelijk ook wel een makkelijk scorende middenvelder.
Ik mis nog een bekerverwachtingquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel haalt weer een blik spelers > hooggespannen verwachtingen > Feyenoord wordt na 4 gewonnen potjes gezien als titelkandidaat > vrij hopeloze Europese campagne > januaridip > 3e plaats > repeat
Europees stellen we niet teleur. Zelfs met dat zaadelftal (op clasie na) onder Rutten presteerden ze goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Geel haalt weer een blik spelers > hooggespannen verwachtingen > Feyenoord wordt na 4 gewonnen potjes gezien als titelkandidaat > vrij hopeloze Europese campagne > januaridip > 3e plaats > repeat
Daar ben je Feyenoordfan voor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Des te mooier als het wel een keer lukt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Daar ben je Feyenoordfan voor.
Tot aan januari roepen dat Feyenoord nu écht kampioen wordt, écht om de prijzen meedoet. En dan aan het eind van het seizoen in de wolken zijn met een plekje in Europa om er daar het seizoen er op weer door een Oost-Europees kutploegje waarvan niemand de naam kan uitspreken uit te tiefen.
Het is bakken van verschil wat Rutten liet zien en wat Gio liet zien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Europees stellen we niet teleur. Zelfs met dat zaadelftal (op clasie na) onder Rutten presteerden ze goed.
2-0 tegen Sevilla, daar kan ik nog tot 2020 op vooruitquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Vasion het volgende:
[..]
Des te mooier als het wel een keer lukt.
True.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is bakken van verschil wat Rutten liet zien en wat Gio liet zien.
Klopt, onder Rutten was het voetbal een groot deel van het jaar echt ontzettend goed. Onder Gio misschien 2 aardige potjes gezien, van de rest heb ik oogbalkanker gekregen. De beker verzacht de pijn een beetje, maar ik heb het niet echt naar mn zin gehad op de tribune afgelopen jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je qua spel bedoelt: inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je qua spel bedoelt: inderdaad.
Maar we zijn dit jaar wel langs een hoop goede ploegen gekomen in de beker en Gio heeft nog niet de kans gekregen te laten zien wat we Europees waard zijn. Ik verwacht niet op voorhand dat we de KO fase van de EL gaan halen, maar laten we even afwachten met oordelen. Misschien, heel misschien, heeft Gio veel geleerd dit jaar en kan ie het team komend seizoen wel fatsoenlijk laten voetballen.
Willem 2 thuis was mazzel omdat die spits van Ajax een stuk of 5 100% kansen mistte.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.
Indruk of niet, het gaat om winnen. Er valt genoeg te verbeteren, maar je kan op basis van afgelopen seizoen niet zeggen dat Feyenoord gaat falen in Europa. Zo goed zijn de teams in de groepsfase nou ook weer niet. In die poules van AZ en Ajax afgelopen jaar zouden Nederlandse ploegen altijd door moeten gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.
AZ was wel een wereld van verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft. Ajax had op elke manier door moeten gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Indruk of niet, het gaat om winnen. Er valt genoeg te verbeteren, maar je kan op basis van afgelopen seizoen niet zeggen dat Feyenoord gaat falen in Europa. Zo goed zijn de teams in de groepsfase nou ook weer niet. In die poules van AZ en Ajax afgelopen jaar zouden Nederlandse ploegen altijd door moeten gaan.
AZ had ook nog eens veel pech. Vooral in de thuiswedstrijd tegen Augsburg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ was wel een wereld van verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft. Ajax had op elke manier door moeten gaan.
Die uitwedstrijden bij Partizan en Augsburgquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ had ook nog eens veel pech. Vooral in de thuiswedstrijd tegen Augsburg.
Inderdaad, maar volgens mij wil ie zelf liever geen spits spelen. Geen idee hoe dat komt. Aan de rechterkant moet ie sowieso weg, want elke bal in de diepte is voor de verdediger. Het was dit seizoen af en toe bij vlagen al pijnlijk om hem te zien sprinten. Voor de '10' mist ie wat handelingssnelheid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden bij Partizan en Augsburg.
Als ze het elftal van na de winterstop hadden, hadden ze het wel volgehouden omdat ze vanaf de tweede seizoenshelft veel meer vanuit de organisatie speelden en Van den Brom na veel omzetten en een vertrek eindelijk het fatsoenlijke basiselftal had.
Maar goed, ik vraag me af hoe Feyenoord voor de dag komt in Europa en welke rol Kuyt erin zal vervullen. Hopelijk als spits want dat is gewoon echt de enige goede positie voor hem.
Wat ik opvallend vind is dat Gio steeds het riedeltje afdraaide dat het voor de winterstop zo goed ging omdat er zoveel punten werden gehaald. Zou hij het nou echt niet zien? Hij lijkt me voor iemand uit de voetballerij best intelligent, maar ik kan hem nooit betrappen op inhoudelijk zinnige teksten. Het is allemaal gebakken luchtquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, onder Rutten was het voetbal een groot deel van het jaar echt ontzettend goed. Onder Gio misschien 2 aardige potjes gezien, van de rest heb ik oogbalkanker gekregen. De beker verzacht de pijn een beetje, maar ik heb het niet echt naar mn zin gehad op de tribune afgelopen jaar.
Een rechtsbuiten lijkt mij. Elia is in potentie een meer dan bruikbare speler voor Feyenoord en op de rechtsbuitenpositie lopen twijfelgevallen rond. Daar zou je adequaat en snel moeten handelen. Bilal als tweede man of zo en dan een goede rechtsbuiten zoeken. Toornstra als plaatsvervanger heeft op de lange termijn geen zin.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij wil ie zelf liever geen spits spelen. Geen idee hoe dat komt. Aan de rechterkant moet ie sowieso weg, want elke bal in de diepte is voor de verdediger. Het was dit seizoen af en toe bij vlagen al pijnlijk om hem te zien sprinten. Voor de '10' mist ie wat handelingssnelheid.
Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden en welke voorhoedespelers er worden gehaald, er zal er toch minimaal 1 komen.
Schaken en Havenaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden en welke voorhoedespelers er worden gehaald, er zal er toch minimaal 1 komen.
Hij wil naar een topcompetitie. Dus die komt niet naar Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:00 schreef VanKuikeren het volgende:
De broer van Daniel de Ridder heeft gesproken met Feyenoord. Een buitenkansje.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-met-feyenoord.html
Een speler uit de tweede divisie in Turkije heeft niet zoveel te willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij wil naar een topcompetitie. Dus die komt niet naar Nederland.
Ik vond hem niet heel erg slecht invallen. Maar het was nogal makkelijk om er goed uit te zien bij dat zooitje ongeregeld.quote:
Van mij mag hij komen hoor.quote:
Ik schrok maar toen las ik je laatste zin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen hoor.
Deze invalbeurt vond ik hem vrij aardig spelen. Goede voorzet in huis ook, als hij zo speelt bij Feyenoord als dat hij vanavond speelde, dan gaat Kramer een hoop bruikbare ballen op z'n hoofd krijgen (en dat was weleens anders dit seizoen).
Al hoop ik natuurlijk op een andere spits.
Dat was echt humor jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Willem 2 thuis was mazzel omdat die spits van Ajax een stuk of 5 100% kansen mistte.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_afscheid.html
Niet alleen motorisch hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:46 schreef exile79 het volgende:
Echt, dat wijf is compleet motorisch gestoord zeg. Maar wat een bak om die gozer daar te laten zingen. nou ja, zingen..
Uitblinker bij Gentquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)eyenoord-of-psv.html
Laten we maar niet doen die gozer is gek en lang niet meer zo goed als toen in Rusland.
lekker veel open deurenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ling-bevorderen.html
Zinnige tekst van ons nieuwe hoofd jeugdopleiding.
Tja, nu nog waar maken natuurlijk.quote:
Ze moeten 'totale toewijding hebben' en mentaal en fysiek sterker worden. nou dank je de koekoek, dat kan ik voor een ton per jaar minder vertellen, dat dat nodig is als je een topsporter wil zijn.quote:
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ling-bevorderen.html
Zinnige tekst van ons nieuwe hoofd jeugdopleiding.
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.quote:In Rusland en Polen werken jeugdspelers intensiever aan de ontwikkeling van hun talenten, onder invloed van coaches ook aan zaken die minder spannend zijn maar wél moeten gebeuren.
De genialiteit van deze manquote:‘Laat ik een voorbeeld noemen. Als ik in Nederland trainers vijf oefenvormen liet voorbereiden, kreeg ik er vier of zelfs vijf waar werd uitgegaan van balbezit. In het buitenland was het precies andersom: bij vier van de vijf oefeningen gingen de trainers uit van balbezit van de tegenstander. Een eyeopener.
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.quote:Maar heel vaak heb je de bal ook níet als ploeg, worden wedstrijden beslist als de tegenstander in balbezit is. Daar moet je dus vaker op trainen. Ons voetbal moet echt veel dynamischer worden.
Deze manquote:‘Het eerste elftal van de Vancouver Whitecaps reisde voor uitwedstrijden door meerdere tijdszones. De spelers zaten in het vliegtuig allemaal met zonnebrillen op, omdat lichtintensiteit voor hersenprikkels zorgt en je slaap en bioritme verstoort. Laptops en telefoons zijn daar vanaf twee uur voor het slapengaan verboden. Daar hoef je in Nederland nog niet mee aan te komen. Hier valt iedereen naast zijn telefoon in slaap. Terwijl de wetenschap aantoont dat het een negatief effect heeft.’
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.quote:Maar we zouden gek zijn als we de wetenschap niet integreren. Nederland is een kennisland, kom op! We móeten ook wel, anders gaan we het verliezen van andere landen.’
Godsamme, zanger Rinus
Nou neequote:
Rustaaghquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.
[..]
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.
[..]
De genialiteit van deze man. Ook míjn ogen staan nu wagenwijd open.
[..]
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.
[..]
Deze man. Ik zou als 1 van de eerste maatregelen tijdsverschil doorvoeren. Op Varkenoord is het dan ROT +10 en in de Kuip ROT+0. Straks met het nieuwe stadion voegen we daar ROT-5 aan toe. Ga je met de bus van de Kuip naar Varkenoord: zonnebril op, telefoons uit.
[..]
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.
Inderdaad, welkom in de wereld van leidinggevenden. Allemaal lucht en "we moeten dit" en "het is cruciaal dat".quote:
Laatste 5 seizoenen weinig wedstrijden en goals. Prima Van Geel aankoop dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka valt idd de naam van die Boussoufa..
Net als je denkt dattie ophoudtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
Als Lee een keer niet kan, kan Zanger Rinus misschien komenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie he
Romana benadrukte nog wel even dat Zanger Rinus NIET stopt met zingen
Even het bericht erbij:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Vilhena naar Inter, terwijl hij meteen wordt uitgeleend.
quote:Tony Vilhena lijkt een akkoord te hebben bereikt met Internazionale. Dat bericht komt van het Italiaanse medium Corriere dello Sport. Vilhena lijkt bij de Italianen een enorm bedrag op te strijken.
De middenvelder van Feyenoord zou volgende week een contract gaan tekenen voor vijf seizoenen. Volgens het medium gaat hij jaarlijks tussen de zeven á acht ton verdienen.
Als het tot een transfer komt dan zal Vilhena eerst verhuurt worden aan Chievo Verona, voordat het de kleuren mag gaan verdedigen van Internazionale.
Godsamme, kan jij ooit eens positief reageren?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.
[..]
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.
[..]
De genialiteit van deze man. Ook míjn ogen staan nu wagenwijd open.
[..]
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.
[..]
Deze man. Ik zou als 1 van de eerste maatregelen tijdsverschil doorvoeren. Op Varkenoord is het dan ROT +10 en in de Kuip ROT+0. Straks met het nieuwe stadion voegen we daar ROT-5 aan toe. Ga je met de bus van de Kuip naar Varkenoord: zonnebril op, telefoons uit.
[..]
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.
Pure stront.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka valt idd de naam van die Boussoufa..
quote:
5 competitiewedstrijden, 6 play-off, 2 goals, 1 assist, wel 640 minuten gevoetbald in de tweede seizoenshelft. Nou echt, wat een uitblinkerquote:
PSVCL is niet objectief over Marokkanen dus daar hoef je niet naar te luisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
5 competitiewedstrijden, 6 play-off, 2 goals, 1 assist, wel 640 minuten gevoetbald in de tweede seizoenshelft. Nou echt, wat een uitblinker
Godsamme, zanger Rinus
Ik niet. Maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:02 schreef Vasion het volgende:
Hoe denken we hier over Vilhena?
Ik vind het een ondankbaar kutjong.
Waarom vind je dat begrijpelijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat moge duidelijk zijn.
Doodzonde dat ie vertrekt dus, maar begrijpelijk. Al ben ik nog steeds benieuwd wie er nou heeft zitten jokken.
Nou, Vilhena stelt dat ze er niet uit zijn gekomen omdat hij ongeveer zoveel wil verdienen als een aangekochte basisspeler. Ik kan me dat goed voorstellen, en als je dat niet krijgt, ga je weg. Feyenoord stelt dat Vilhena teveel vroeg, en dat ze daarom het niet wouden. Ook begrijpelijk. Even los van de belachelijke manier van het persbericht etc.quote:
Hij heeft pas in de tweede seizoenshelft een basisplaats afgedwongen. En ik mag aannemen dat Feyenoord toch wel het uiterste heeft aangeboden om die Vilhena te behouden. Dat Feyenoord geen Inter salaris kan/wilt betalen is meer dan logisch. Het is niet meer dan een politiek spelletje dat die Vilhena heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, Vilhena stelt dat ze er niet uit zijn gekomen omdat hij ongeveer zoveel wil verdienen als een aangekochte basisspeler. Ik kan me dat goed voorstellen, en als je dat niet krijgt, ga je weg. Feyenoord stelt dat Vilhena teveel vroeg, en dat ze daarom het niet wouden. Ook begrijpelijk. Even los van de belachelijke manier van het persbericht etc.
7 ton is ook voor Feyenoord prima te betalen hoor, dat heeft niks met Inter-salaris te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft pas in de tweede seizoenshelft een basisplaats afgedwongen. En ik mag aannemen dat Feyenoord toch wel het uiterste heeft aangeboden om die Vilhena te behouden. Dat Feyenoord geen Inter salaris kan/wilt betalen is meer dan logisch. Het is niet meer dan een politiek spelletje dat die Vilhena heeft gespeeld.
De club aan het lijntje houden en afwachten welke grote clubs interesse tonen.
Godsamme, zanger Rinus
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?quote:
natuurlijk, want eigen jeugdquote:Op zondag 29 mei 2016 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?
Daar is het netto.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:10 schreef H.FR het volgende:
Trabzonspor heeft interesse in Bilal. Ik zeg doen.
Zou mooi zijn ja. Had er niet veel van verwacht, maar wel meer dan dit. Hij komt vaak ook niet eens zijn man voorbij. Als je quitte speelt moet je blij zijn denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.
Geboden ja (naar verluid), je quote gaat om wat hij verdiende. En dat was nog een jeugdcontract.quote:
Lijkt om verhuur te gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.
Daarom, dus lekker houden. Is Bilal jaartje weg, krijgen we Berghuis. Heb je na volgend seizoen Berghuis en Bilal, daar schiet je wat mee op..quote:
Van dit bericht ontgaat mij de logica...quote:Op zondag 29 mei 2016 12:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarom, dus lekker houden. Is Bilal jaartje weg, krijgen we Berghuis. Heb je na volgend seizoen Berghuis en Bilal, daar schiet je wat mee op..
Ja dat wat hij verdiende erg weinig is, is logisch. Meneer wilde geen hoger contract tekenenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geboden ja (naar verluid), je quote gaat om wat hij verdiende. En dat was nog een jeugdcontract.
Als ie het goed doet daar, waarom zou je hem dan nog willen verkopen?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Als er geen andere optie is dan moet Bilal maar verhuurd worden. Als hij het dan goed doet daar, wil iemand hem volgend seizoen misschien wel kopen.
Omdat hij net als Immers niet goed genoeg isquote:Op zondag 29 mei 2016 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie het goed doet daar, waarom zou je hem dan nog willen verkopen?
Lekkere vergelijking.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat hij net als Immers niet goed genoeg is
Wat is er moeilijk aan 'niet goed genoeg'? Dat Bilal nog jong is en zich kan ontwikkelen.. tsja, het kan. Ik zie het niet, technisch slecht, onrustig, geen passeeractie..quote:
Jij hebt echt de logica van een goudvisquote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan 'niet goed genoeg'? Dat Bilal nog jong is en zich kan ontwikkelen.. tsja, het kan. Ik zie het niet, technisch slecht, onrustig, geen passeeractie..
Niets moeilijks aan, maar als ie niet goed genoeg is en niet goed genoeg word, moet je 'm verkopen in de zomer. Dat je een speler in de winter verhuurd kan ik nog wel begrijpen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan 'niet goed genoeg'? Dat Bilal nog jong is en zich kan ontwikkelen.. tsja, het kan. Ik zie het niet, technisch slecht, onrustig, geen passeeractie..
Hij zou het op een lager niveau misschien wel aankunnen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als ie het goed doet daar, waarom zou je hem dan nog willen verkopen?
Ja dat vind ik ook, maar ik had ook in die post geschreven dat ik verhuur oke vind, als er geen andere opties zijn. Maar verkopen is natuurlijk het bestequote:Op zondag 29 mei 2016 14:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niets moeilijks aan, maar als ie niet goed genoeg is en niet goed genoeg word, moet je 'm verkopen in de zomer. Dat je een speler in de winter verhuurd kan ik nog wel begrijpen.
Trabzonspor wil Bassie huren. Als hij het daar net zo goed doet als hier, wordt hij niet verkocht. Berghuis zijn geruchten over, die is echt niks beter dan Bassie. Snap je het nu wel?quote:Op zondag 29 mei 2016 13:24 schreef VanKuikeren het volgende:
[..]
Van dit bericht ontgaat mij de logica...
Denk je werkelijk dat Bilal en Berghuis even slecht zijn...? Ik, en met mij iedereen met een beetke verstand denk ik, schst Berghuis toch net even iets hoger in hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 14:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Trabzonspor wil Bassie huren. Als hij het daar net zo goed doet als hier, wordt hij niet verkocht. Berghuis zijn geruchten over, die is echt niks beter dan Bassie. Snap je het nu wel?
Wel waar we naartoe willen, maar tov wat je er momenteel voor terug kunt halen heeft hij mijn inziens toch wel kwaliteiten, waarbij je je af kunt vragen of een andere eventuele aankoop dat wel zomaar beter gaat doen.quote:Op zondag 29 mei 2016 14:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Hij zou het op een lager niveau misschien wel aankunnen.
Ik denk ook dat zijn max, lager ligt dan waar je met feyenoord heen wil.
Godsamme, zanger Rinus
Ik vind het beide net-niet voetballers die je echt niet naar een hoger niveau gaan helpen. Zie ik liever Robertha een kans krijgen dan dat je weer een matige speler haalt.quote:Op zondag 29 mei 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Bilal en Berghuis even slecht zijn...? Ik, en met mij iedereen met een beetke verstand denk ik, schst Berghuis toch net even iets hoger in hoor
Niet echt inderdaad, Immers was 3 jaar vaste basisspeler.quote:
Aliexpressquote:Op zondag 29 mei 2016 17:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Zag een aantal users hier pasgeleden die het uitshirt in China besteld hadden. Op welke site kan dit?
waarschijnlijk weer niet gescoordquote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het toernooitje gister trouwens? onlogisch?
Ik zag hem eerst graag komen maar toen las ik dat hij al 31 was.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Boussoufa![]()
Mag toch hopen dat dit een onzin gerucht is.
Op basis waarvan zag je hem graag komen? Wordt weggestuurd bij Gent; is dus niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst graag komen maar toen las ik dat hij al 31 was.
Ik dacht eigenlijk dat hij nog redelijk jong was. In die periode dat hij een transfer maakte naar het buitenland was het wel een topspeler. Volgens mij daarna letterlijk stil gestaan. Niet doen inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op basis waarvan zag je hem graag komen? Wordt weggestuurd bij Gent; is dus niet goed genoeg voor Feyenoord.
Maar we moeten niet teveel van zulke gasten hebben.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef satecl het volgende:
Boussafa is een type Elia. Al dik over zijn top heen, maar evengoed 'redelijk' bruikbaar voor dit Feyenoord. Dit zeg ik overigens puur op gevoel, ik heb hem al 3 jaar niet zien spelen.
Die heb ik ook al een tijdje in m'n achterhoofd zitten. Eigenlijk alleen omdat er ooit geruchten waren dat we interesse in hem hadden toen ie nog in de Ligue 2 speelde.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef Oldground het volgende:
Ik zou Boussoufa ook niet aantrekken.
Hem wel:
Klopt ja is daarna naar Engeland gegaan (Wigan) maar zonder veel succes. Afgelopen seizoen 13 goals in de Ligue 1.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje in m'n achterhoofd zitten. Eigenlijk alleen omdat er ooit geruchten waren dat we interesse in hem hadden toen ie nog in de Ligue 2 speelde.
Deed het dit jaar wel aardig toch?
En nu een speler die wel haalbaar is voor julliequote:Op zondag 29 mei 2016 21:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt ja is daarna naar Engeland gegaan (Wigan) maar zonder veel succes. Afgelopen seizoen 13 goals in de Ligue 1.
Zou ook een prima spits zijn, alleen je zal er wel een paar miljoen voor moeten uittrekken.
Er speelt een Guidetti achtige spits bij Torino, die vooral pinchitter is. Dacht dat die wel haalbaar was, maar die blijkt ook gewoon al meer dan 7.5M te hebben gekost..quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu een speler die wel haalbaar is voor jullie
Je moet als Feyenoord zijnde niet naar dat soort spelers kijken joh risico is veel te hoog.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er speelt een Guidetti achtige spits bij Torino, die vooral pinchitter is. Dacht dat die wel haalbaar was, maar die blijkt ook gewoon al meer dan 7.5M te hebben gekost..
Pijnlijk maar waar: op het moment dat wij een speler kennen van buiten de eredivisie, is ie al te duur.
Docu heb ik gezien een tijdje terug, was zeker interessant.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ufa-in-Moskou-162718
Toffe docu. Gozer zou iig wel goed komen te liggen in de groep, maar gaat voor de prestaties wss geen drol uitmaken.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ufa-in-Moskou-162718
quote:De winst in de finale om de KNVB-beker heeft bij Feyenoord nog steeds niet voor bestuurlijke rust gezorgd. Achter de schermen woedt nog altijd de machtsstrijd in de top van de club. Vrijdag komt de Raad van Commissarissen (RvC) voor het eerst sinds de gewonnen bekerfinale tegen FC Utrecht weer bij elkaar....
Feyenoord zal meer risico moeten willen lopen als ze ooit weer kampioen willen worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet als Feyenoord zijnde niet naar dat soort spelers kijken joh risico is veel te hoog.
Ja dat pakte de vorige keer ook goed uit inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Feyenoord zal meer risico moeten willen lopen als ze ooit weer kampioen willen worden.
Dus? Dan altijd maar lekker veilig blijven gaan voor plaats 3-4 ?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja dat pakte de vorige keer ook goed uit inderdaad.
Als dat risico niet goed uitpakt gaat de club kapot, wat heb je liever? Misschien een kampioenschapje of een financieel gezonde club?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus? Dan altijd maar lekker veilig blijven gaan voor plaats 3-4 ?
Mij maakt het niet uit, ik ben namelijk een boer, maar ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord weer een keer voor het kampioenschap mee doet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als dat risico niet goed uitpakt gaat de club kapot, wat heb je liever? Misschien een kampioenschapje of een financieel gezonde club?
Tja, dan heb jij dus de afgelopen tien jaar niet meegemaakt, waar we niet ver verwijderd waren van een soort Twente scenario. Dat wil ik nooit meer dan maar topper van subtoppers.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik ben namelijk een boer, maar ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord weer een keer voor het kampioenschap mee doet.
Wat is de begroting van Feyenoord eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja, dan heb jij dus de afgelopen tien jaar niet meegemaakt, waar we niet ver verwijderd waren van een soort Twente scenario. Dat wil ik nooit meer dan maar topper van subtoppers.
Ik dacht rond de 50 miljoen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is de begroting van Feyenoord eigenlijk?
Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)quote:
Het is niet voor niks dat de meeste users, en de vvf, in dit topic van Geel zat zijn. Op het moment dat er wat te besteden is haalt hij alleen maar middelmaat.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)
van Geel moet eens geen genoegen nemen met afdankertjes en écht zijn best gaan doen voor exotische talentjes
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het toernooitje gister trouwens? onlogisch?
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef Happel het volgende:
Ik ben de VvF zat. Van Geel, Gudde en de rest van de kliekje ook trouwens. #allesweg.
[..]
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.
Zoals altijd was het bier belangrijker.
Die vergaderingen zullen al wel ruim van tevoren gepland zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Overigens zegt het genoeg dat ontevreden mensen pas aanstaande vrijdag gaan vergaderen: Alles weg.
Fucking amateurs.
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.quote:
Misschienquote:Op maandag 30 mei 2016 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was het, kan ik je registreren voor volgend jaar?
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Van Beek in beeld bij Lazio. Vraag toch af welke wedstrijd zij dit seizoen dan hebben gezien van hem. Het was (helaas) niet veel...
2018 net als Kongolo overigens.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?
Je vergeet:quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
Voldoet dus aan het volledige eisenpakket van Van GeelGeweldig.
En zonder doorverkoopwaarde, 1 vd belangrijkste eisen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
- Heeft al minimaal 3 jaar niks meer gepresteerd
- Zonder doorverkoopwaarde
- Viesdik
Hij ging van neuzenclub naar neuzenclub, ik ben niet verbaasd. Hij en Sjaak Swart zijn altijd mijn grootste helden geweest.quote:
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Als die Bousaffa komt moet je Kazim ook terug halen, genot zou dat zijn.
Elke week een andere journalist in het ziekenhuis.
Het is een Marokkaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Oja. Ik was even vergeten dat Scrummie in een oord woont waar ze nog de politie bellen als er een neger over straat loopt.quote:
quote:Feyenoord heeft Bert Koomen gecontracteerd. De negentienjarige verdediger zette zijn krabbel onder een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen.
Voor Koomen, die sinds de E-jeugd voor Feyenoord speelt, is zijn eerste profcontract bijzonder. Hij is pas sinds februari terug van zwaar blessureleed. 'Toen ik te horen kreeg dat ik zo lang niet zou kunnen spelen, zat ik er helemaal doorheen, maar uiteindelijk ben ik sterker uit deze blessure gekomen', vertelt de verdediger, die het best uit de voeten kan als rechtsback, op de clubwebsite. 'Dit nieuwe contract voelt als een ultieme beloning daarvoor, daar ben ik heel blij mee.'
Technisch directeur Martin van Geel is al even blij. 'Die mentaliteit is een belangrijke kwaliteit van Bert. Dit contract is ook een beloning voor de manier waarop hij weer terug is gekomen op niveau. Nu gaan we in overleg bekijken welke vervolgstap het beste is voor zijn ontwikkeling.'
100x lieverquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramerquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Eens dat je eigenlijk geen middenvelder moet willen kopen. Zeker geen nr10.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt is geen middenvelder.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt is geen middenvelder.
En als we al het geld in een spits pompen EN Bilal slijten hebben we nog maar 1 vleugelspeler
Dan liever op de bank.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Robertha, Fernandes, Elia en waarschijnlijk komt Berghuis. Als alternatief kan je Toornstra of Kuyt er nog neerzetten bij blessures.
Wel jammer dat hij dan weer een seizoen lang de ontwikkeling van Gustafson in de weg staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan liever op de bank.
Berghuis kost geld en is geen spits, dat is dus niet mogelijk volgens jouw idee. Verder leg je al veel gewicht op jeugdspelers waarvan één zelfs z'n officiële debuut nog niet heeft gemaakt. Prima als 4e of 5e speler voor de vleugels, maar niet als eerste back up zonder dat we hun kwaliteiten kennen. Bovendien is Robertha meer een spits volgens mij.
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.
Alle jeugdspelers als 4e of 5e man zetten werkt niet. Kijk maar naar Schuurman dit jaar. Al heb je vertrouwen in je jeugd, moeten ze gewoon op plek 1 of 2 komen. Dat begrijpen ze in Amsterdam jammer genoeg beter dan bij ons. Het wordt weer tijd dat Feyenoord weer 40 miljoen in de min staat.
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.
Als je Berghuis haalt zou ik Elia en Bilal ook houden en dan Robertha en Fernandes achter die drie plaatsen. Misschien één van de twee verhuren. Dan komen ze echt wel aan genoeg speeltijd.
Iets zegt mij dat je niet helemaal objectief bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Het kan best dat ze dat geld wel hebben, maar dat zal dan een spits van max 3 miljoen zijn. Dus dat lijkt me niet wenselijk, maar wel zeer realistisch.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.
Nee, gooi maar lekker een talent voor de leeuwen (op de 2e plek). We zijn overigens een opleidingsland.
Karsdorp en Woudenberg die er overheen vliegen en voorgeven tikki takka allezzzzzquote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Caland het volgende:
Elia op links, Berghuis op rechts, Kramer in het midden. Trechtervoetbal deluxe
Dat schijnt wel zo te zijn toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Heb je dat van horen zeggen?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
quote:Feyenoord weet ook jeugdspeler El Hankouri te binden
maandag 30 mei 2016 16:47
Feyenoord-jeugdspeler Bert Koomen tekende maandagmiddag een tweejarig contract bij Feyenoord. Naast Koomen zal ook jeugdspeler Mo el Hankouri binnenkort zijn handtekening onder een verbintenis bij Feyenoord zetten. Dit weet FR12.nl te melden. Beide spelers zullen volgend seizoen verhuurd worden om zo ervaring in een eerste elftal op te doen.
De aanvallende middenvelder, die afgelopen seizoen uitkwam in de A1 van Feyenoord, leek eind 2015 al een contract te gaan ondertekenen. Een zware blessure aan zijn meniscus gooide echter roet in het eten, waardoor de contractondertekening werd uitgesteld. El Hankouri speelt sinds 2008 in de jeugdopleiding van Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor BZC, Overmaas en Spartaan ’20.
Dan zit ik helemaal mis wat zijn gedrag betreft en ga ik mijn posting rectificeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Huh is er iemand die PSVCL de mocro lover serieus neemt dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
Met Bousouffa op 10 en een goeie spits worden ze alleen maar sterker + hij kan ook op de vleugels uit de voeten.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met Bousouffa op 10 en een goeie spits worden ze alleen maar sterker + hij kan ook op de vleugels uit de voeten.
Beter kan Feyenoord nie krijgen en hij is gratis op te halen ook nog.
Werd niet eens ingeschreven voor de CLquote:Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.
Gent is ook wel niveautje hoger dan Genk , kan je vergelijken met een ajax.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.
Had ie spijt van : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269971quote:Op maandag 30 mei 2016 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Werd niet eens ingeschreven voor de CL
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gent is ook wel niveautje hoger dan Genk , kan je vergelijken met een ajax.
Hij begon wel sterk bij Gent daarna werd het minder.
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.
Boussoufa is dan ook te goed voor de Belgische competitie die bolle had em onderschat, ...als je als Feyenoord zijnde zo een speler gratis kan ophalen moet je dat altijd doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boussoufa is dan ook te goed voor de Belgische competitie die bolle had em onderschat, ...als je als Feyenoord zijnde zo een speler gratis kan ophalen moet je dat altijd doen.
Een perfecte speler voor Feyenoord dus .quote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.
En nog maar een psv-er waar ik niet meer op zal reageren.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een perfecte speler voor Feyenoord dus .
Dat had je nog niet door?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nog maar een psv-er waar ik niet meer op zal reageren.
Benieuwd wanneer wij als supporters een keer bijgepraat worden.twitter:dennislacasa twitterde op maandag 30-05-2016 om 18:19:52Grote opkomst bij het @Feyenoord Business Club event over OMA, partner in het project v/h nieuwe stadion @DeKuip https://t.co/AFdKAwmtV5 reageer retweet
quote:Feyenoord heeft Mbark Boussoufa gepolst voor een overgang naar Rotterdam. De club gaat daarnaast deze week in gesprek met Eljero Elia, wiens contract na volgend seizoen afloopt.
Boussoufa is transfervrij na een kortstondig verblijf bij AA Gent tijdens de tweede helft van dit seizoen. De 31-jarige technicus, die als aanvallende middenvelder en vleugelspits uit de voeten kan, werd geboren in Amsterdam maar is international van Marokko.
Boussoufa speelde de vijfenhalf jaar daarvoor in Rusland voor Anzhi Makhachkala en Lokomotiv Moskou. Zijn beste jaren kende hij tussen 2004 en 2011 bij Gent en Anderlecht, waar hij drie keer werd verkozen tot Speler van het Jaar in de Belgische competitie. Zijn opleiding genoot Boussoufa bij Ajax en Chelsea.
Elia
Feyenoord gaat de komende week ook in gesprek met Elia. De vleugelspits heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2017. De 29-jarige Elia kende een prima debuutjaar in de havenstad, door in 31 competitieduels acht keer te scoren en in de van FC Utrecht gewonnen bekerfinale de winnende goal te maken.
Ja, zijn vrienden op forums.marokko.nl.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh is er iemand die PSVCL de mocro lover serieus neemt dan?
Lid van de businessclub. Hebben vandaag een presentatie gehad.quote:
Je kan je ook afvragen of een speler die al vroeg geld ging scheppen in Verweggistan op 32-jarige leeftijd nog de drive heeft om voor een veel minder salaris voor een club als Feyenoord te spelen. Dan heb ik het nog niet eens over zijn huidige fysiek en kwaliteiten, want daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.
Er is nog helemaal niets bekend.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef Oldground het volgende:
Die stadionplannen van nu zijn zó veel beter dan alle crap die hiervoor de revue passeerde.
De plannen m.b.t. tot De Kuip vind ik nog een beetje onduidelijk, maar voor de rest:.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |