Pure stront.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka valt idd de naam van die Boussoufa..
quote:
5 competitiewedstrijden, 6 play-off, 2 goals, 1 assist, wel 640 minuten gevoetbald in de tweede seizoenshelft. Nou echt, wat een uitblinkerquote:
PSVCL is niet objectief over Marokkanen dus daar hoef je niet naar te luisterenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:33 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[..]
5 competitiewedstrijden, 6 play-off, 2 goals, 1 assist, wel 640 minuten gevoetbald in de tweede seizoenshelft. Nou echt, wat een uitblinker
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_afscheid.html
Ik niet. Maar dat moge duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:02 schreef Vasion het volgende:
Hoe denken we hier over Vilhena?
Ik vind het een ondankbaar kutjong.
Waarom vind je dat begrijpelijk?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat moge duidelijk zijn.
Doodzonde dat ie vertrekt dus, maar begrijpelijk. Al ben ik nog steeds benieuwd wie er nou heeft zitten jokken.
Nou, Vilhena stelt dat ze er niet uit zijn gekomen omdat hij ongeveer zoveel wil verdienen als een aangekochte basisspeler. Ik kan me dat goed voorstellen, en als je dat niet krijgt, ga je weg. Feyenoord stelt dat Vilhena teveel vroeg, en dat ze daarom het niet wouden. Ook begrijpelijk. Even los van de belachelijke manier van het persbericht etc.quote:
Hij heeft pas in de tweede seizoenshelft een basisplaats afgedwongen. En ik mag aannemen dat Feyenoord toch wel het uiterste heeft aangeboden om die Vilhena te behouden. Dat Feyenoord geen Inter salaris kan/wilt betalen is meer dan logisch. Het is niet meer dan een politiek spelletje dat die Vilhena heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, Vilhena stelt dat ze er niet uit zijn gekomen omdat hij ongeveer zoveel wil verdienen als een aangekochte basisspeler. Ik kan me dat goed voorstellen, en als je dat niet krijgt, ga je weg. Feyenoord stelt dat Vilhena teveel vroeg, en dat ze daarom het niet wouden. Ook begrijpelijk. Even los van de belachelijke manier van het persbericht etc.
7 ton is ook voor Feyenoord prima te betalen hoor, dat heeft niks met Inter-salaris te maken.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:15 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij heeft pas in de tweede seizoenshelft een basisplaats afgedwongen. En ik mag aannemen dat Feyenoord toch wel het uiterste heeft aangeboden om die Vilhena te behouden. Dat Feyenoord geen Inter salaris kan/wilt betalen is meer dan logisch. Het is niet meer dan een politiek spelletje dat die Vilhena heeft gespeeld.
De club aan het lijntje houden en afwachten welke grote clubs interesse tonen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_afscheid.html
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?quote:
natuurlijk, want eigen jeugdquote:Op zondag 29 mei 2016 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?
Daar is het netto.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enorm bedrag en vervolgens lees ik tussen de 7 en 8 ton. Verdiende hij bij Feyenoord werkelijk veel minder dan dat?
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:10 schreef H.FR het volgende:
Trabzonspor heeft interesse in Bilal. Ik zeg doen.
Zou mooi zijn ja. Had er niet veel van verwacht, maar wel meer dan dit. Hij komt vaak ook niet eens zijn man voorbij. Als je quitte speelt moet je blij zijn denk ik.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.
Geboden ja (naar verluid), je quote gaat om wat hij verdiende. En dat was nog een jeugdcontract.quote:
Lijkt om verhuur te gaanquote:Op zondag 29 mei 2016 11:12 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hopen dat we die 2,5 miljoen nog terug verdienen op hem. Man wat is die gast tegengevallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |