quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
http://www.dumpert.nl/med(...)telijk_afscheid.html
Niet alleen motorisch hoor.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:46 schreef exile79 het volgende:
Echt, dat wijf is compleet motorisch gestoord zeg. Maar wat een bak om die gozer daar te laten zingen. nou ja, zingen..
Uitblinker bij Gentquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)eyenoord-of-psv.html
Laten we maar niet doen die gozer is gek en lang niet meer zo goed als toen in Rusland.
lekker veel open deurenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ling-bevorderen.html
Zinnige tekst van ons nieuwe hoofd jeugdopleiding.
Tja, nu nog waar maken natuurlijk.quote:
Ze moeten 'totale toewijding hebben' en mentaal en fysiek sterker worden. nou dank je de koekoek, dat kan ik voor een ton per jaar minder vertellen, dat dat nodig is als je een topsporter wil zijn.quote:
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:40 schreef H.FR het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)ling-bevorderen.html
Zinnige tekst van ons nieuwe hoofd jeugdopleiding.
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.quote:In Rusland en Polen werken jeugdspelers intensiever aan de ontwikkeling van hun talenten, onder invloed van coaches ook aan zaken die minder spannend zijn maar wél moeten gebeuren.
De genialiteit van deze manquote:‘Laat ik een voorbeeld noemen. Als ik in Nederland trainers vijf oefenvormen liet voorbereiden, kreeg ik er vier of zelfs vijf waar werd uitgegaan van balbezit. In het buitenland was het precies andersom: bij vier van de vijf oefeningen gingen de trainers uit van balbezit van de tegenstander. Een eyeopener.
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.quote:Maar heel vaak heb je de bal ook níet als ploeg, worden wedstrijden beslist als de tegenstander in balbezit is. Daar moet je dus vaker op trainen. Ons voetbal moet echt veel dynamischer worden.
Deze manquote:‘Het eerste elftal van de Vancouver Whitecaps reisde voor uitwedstrijden door meerdere tijdszones. De spelers zaten in het vliegtuig allemaal met zonnebrillen op, omdat lichtintensiteit voor hersenprikkels zorgt en je slaap en bioritme verstoort. Laptops en telefoons zijn daar vanaf twee uur voor het slapengaan verboden. Daar hoef je in Nederland nog niet mee aan te komen. Hier valt iedereen naast zijn telefoon in slaap. Terwijl de wetenschap aantoont dat het een negatief effect heeft.’
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.quote:Maar we zouden gek zijn als we de wetenschap niet integreren. Nederland is een kennisland, kom op! We móeten ook wel, anders gaan we het verliezen van andere landen.’
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
Nou neequote:
Rustaaghquote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.
[..]
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.
[..]
De genialiteit van deze man. Ook míjn ogen staan nu wagenwijd open.
[..]
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.
[..]
Deze man. Ik zou als 1 van de eerste maatregelen tijdsverschil doorvoeren. Op Varkenoord is het dan ROT +10 en in de Kuip ROT+0. Straks met het nieuwe stadion voegen we daar ROT-5 aan toe. Ga je met de bus van de Kuip naar Varkenoord: zonnebril op, telefoons uit.
[..]
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.
Inderdaad, welkom in de wereld van leidinggevenden. Allemaal lucht en "we moeten dit" en "het is cruciaal dat".quote:
Laatste 5 seizoenen weinig wedstrijden en goals. Prima Van Geel aankoop dus.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:09 schreef Scrummie het volgende:
Volgens Gouka valt idd de naam van die Boussoufa..
Net als je denkt dattie ophoudtquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:24 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, zanger Rinus
Als Lee een keer niet kan, kan Zanger Rinus misschien komenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mooie he
Romana benadrukte nog wel even dat Zanger Rinus NIET stopt met zingen
Even het bericht erbij:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:06 schreef hafcfan het volgende:
Vilhena naar Inter, terwijl hij meteen wordt uitgeleend.
quote:Tony Vilhena lijkt een akkoord te hebben bereikt met Internazionale. Dat bericht komt van het Italiaanse medium Corriere dello Sport. Vilhena lijkt bij de Italianen een enorm bedrag op te strijken.
De middenvelder van Feyenoord zou volgende week een contract gaan tekenen voor vijf seizoenen. Volgens het medium gaat hij jaarlijks tussen de zeven á acht ton verdienen.
Als het tot een transfer komt dan zal Vilhena eerst verhuurt worden aan Chievo Verona, voordat het de kleuren mag gaan verdedigen van Internazionale.
Godsamme, kan jij ooit eens positief reageren?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik sla compleet achterover van deze ongelofelijke geniale uitspraken van onze nieuwe hoofd jeugd.
[..]
Uitstekend. Polen en Rusland zijn de top qua talent ontwikkeling, dat zien we terug aan hun nationale elftallen.
[..]
De genialiteit van deze man. Ook míjn ogen staan nu wagenwijd open.
[..]
Wederom: geniaal. Bijna net zo geniaal als die man van de KNVB die de legendarisch geniale uitspraak "We moeten weer gaan winnen." deed.
[..]
Deze man. Ik zou als 1 van de eerste maatregelen tijdsverschil doorvoeren. Op Varkenoord is het dan ROT +10 en in de Kuip ROT+0. Straks met het nieuwe stadion voegen we daar ROT-5 aan toe. Ga je met de bus van de Kuip naar Varkenoord: zonnebril op, telefoons uit.
[..]
Ik ga weer verder met van m'n stoel vallen. Wauw. Gewoon wauw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |