100x lieverquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramerquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Eens dat je eigenlijk geen middenvelder moet willen kopen. Zeker geen nr10.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt is geen middenvelder.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt is geen middenvelder.
En als we al het geld in een spits pompen EN Bilal slijten hebben we nog maar 1 vleugelspeler
Dan liever op de bank.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Robertha, Fernandes, Elia en waarschijnlijk komt Berghuis. Als alternatief kan je Toornstra of Kuyt er nog neerzetten bij blessures.
Wel jammer dat hij dan weer een seizoen lang de ontwikkeling van Gustafson in de weg staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan liever op de bank.
Berghuis kost geld en is geen spits, dat is dus niet mogelijk volgens jouw idee. Verder leg je al veel gewicht op jeugdspelers waarvan één zelfs z'n officiële debuut nog niet heeft gemaakt. Prima als 4e of 5e speler voor de vleugels, maar niet als eerste back up zonder dat we hun kwaliteiten kennen. Bovendien is Robertha meer een spits volgens mij.
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.
Alle jeugdspelers als 4e of 5e man zetten werkt niet. Kijk maar naar Schuurman dit jaar. Al heb je vertrouwen in je jeugd, moeten ze gewoon op plek 1 of 2 komen. Dat begrijpen ze in Amsterdam jammer genoeg beter dan bij ons. Het wordt weer tijd dat Feyenoord weer 40 miljoen in de min staat.
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.
Als je Berghuis haalt zou ik Elia en Bilal ook houden en dan Robertha en Fernandes achter die drie plaatsen. Misschien één van de twee verhuren. Dan komen ze echt wel aan genoeg speeltijd.
Iets zegt mij dat je niet helemaal objectief bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Het kan best dat ze dat geld wel hebben, maar dat zal dan een spits van max 3 miljoen zijn. Dus dat lijkt me niet wenselijk, maar wel zeer realistisch.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.
Nee, gooi maar lekker een talent voor de leeuwen (op de 2e plek). We zijn overigens een opleidingsland.
Karsdorp en Woudenberg die er overheen vliegen en voorgeven tikki takka allezzzzzquote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Caland het volgende:
Elia op links, Berghuis op rechts, Kramer in het midden. Trechtervoetbal deluxe
Dat schijnt wel zo te zijn toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Heb je dat van horen zeggen?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
quote:Feyenoord weet ook jeugdspeler El Hankouri te binden
maandag 30 mei 2016 16:47
Feyenoord-jeugdspeler Bert Koomen tekende maandagmiddag een tweejarig contract bij Feyenoord. Naast Koomen zal ook jeugdspeler Mo el Hankouri binnenkort zijn handtekening onder een verbintenis bij Feyenoord zetten. Dit weet FR12.nl te melden. Beide spelers zullen volgend seizoen verhuurd worden om zo ervaring in een eerste elftal op te doen.
De aanvallende middenvelder, die afgelopen seizoen uitkwam in de A1 van Feyenoord, leek eind 2015 al een contract te gaan ondertekenen. Een zware blessure aan zijn meniscus gooide echter roet in het eten, waardoor de contractondertekening werd uitgesteld. El Hankouri speelt sinds 2008 in de jeugdopleiding van Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor BZC, Overmaas en Spartaan ’20.
Dan zit ik helemaal mis wat zijn gedrag betreft en ga ik mijn posting rectificeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Huh is er iemand die PSVCL de mocro lover serieus neemt dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
Met Bousouffa op 10 en een goeie spits worden ze alleen maar sterker + hij kan ook op de vleugels uit de voeten.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |