Ik zag hem eerst graag komen maar toen las ik dat hij al 31 was.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef PIETR het volgende:
Feyenoord schijnt interesse te hebben in Boussoufa![]()
Mag toch hopen dat dit een onzin gerucht is.
Op basis waarvan zag je hem graag komen? Wordt weggestuurd bij Gent; is dus niet goed genoeg voor Feyenoord.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag hem eerst graag komen maar toen las ik dat hij al 31 was.
Ik dacht eigenlijk dat hij nog redelijk jong was. In die periode dat hij een transfer maakte naar het buitenland was het wel een topspeler. Volgens mij daarna letterlijk stil gestaan. Niet doen inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Op basis waarvan zag je hem graag komen? Wordt weggestuurd bij Gent; is dus niet goed genoeg voor Feyenoord.
Maar we moeten niet teveel van zulke gasten hebben.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:37 schreef satecl het volgende:
Boussafa is een type Elia. Al dik over zijn top heen, maar evengoed 'redelijk' bruikbaar voor dit Feyenoord. Dit zeg ik overigens puur op gevoel, ik heb hem al 3 jaar niet zien spelen.
Die heb ik ook al een tijdje in m'n achterhoofd zitten. Eigenlijk alleen omdat er ooit geruchten waren dat we interesse in hem hadden toen ie nog in de Ligue 2 speelde.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:49 schreef Oldground het volgende:
Ik zou Boussoufa ook niet aantrekken.
Hem wel:
Klopt ja is daarna naar Engeland gegaan (Wigan) maar zonder veel succes. Afgelopen seizoen 13 goals in de Ligue 1.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die heb ik ook al een tijdje in m'n achterhoofd zitten. Eigenlijk alleen omdat er ooit geruchten waren dat we interesse in hem hadden toen ie nog in de Ligue 2 speelde.
Deed het dit jaar wel aardig toch?
En nu een speler die wel haalbaar is voor julliequote:Op zondag 29 mei 2016 21:32 schreef Oldground het volgende:
[..]
Klopt ja is daarna naar Engeland gegaan (Wigan) maar zonder veel succes. Afgelopen seizoen 13 goals in de Ligue 1.
Zou ook een prima spits zijn, alleen je zal er wel een paar miljoen voor moeten uittrekken.
Er speelt een Guidetti achtige spits bij Torino, die vooral pinchitter is. Dacht dat die wel haalbaar was, maar die blijkt ook gewoon al meer dan 7.5M te hebben gekost..quote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu een speler die wel haalbaar is voor jullie
Je moet als Feyenoord zijnde niet naar dat soort spelers kijken joh risico is veel te hoog.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er speelt een Guidetti achtige spits bij Torino, die vooral pinchitter is. Dacht dat die wel haalbaar was, maar die blijkt ook gewoon al meer dan 7.5M te hebben gekost..
Pijnlijk maar waar: op het moment dat wij een speler kennen van buiten de eredivisie, is ie al te duur.
Docu heb ik gezien een tijdje terug, was zeker interessant.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ufa-in-Moskou-162718
Toffe docu. Gozer zou iig wel goed komen te liggen in de groep, maar gaat voor de prestaties wss geen drol uitmaken.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
http://www.quotenet.nl/Ni(...)ufa-in-Moskou-162718
quote:De winst in de finale om de KNVB-beker heeft bij Feyenoord nog steeds niet voor bestuurlijke rust gezorgd. Achter de schermen woedt nog altijd de machtsstrijd in de top van de club. Vrijdag komt de Raad van Commissarissen (RvC) voor het eerst sinds de gewonnen bekerfinale tegen FC Utrecht weer bij elkaar....
Feyenoord zal meer risico moeten willen lopen als ze ooit weer kampioen willen worden.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet als Feyenoord zijnde niet naar dat soort spelers kijken joh risico is veel te hoog.
Ja dat pakte de vorige keer ook goed uit inderdaad.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:28 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Feyenoord zal meer risico moeten willen lopen als ze ooit weer kampioen willen worden.
Dus? Dan altijd maar lekker veilig blijven gaan voor plaats 3-4 ?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:29 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja dat pakte de vorige keer ook goed uit inderdaad.
Als dat risico niet goed uitpakt gaat de club kapot, wat heb je liever? Misschien een kampioenschapje of een financieel gezonde club?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:29 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus? Dan altijd maar lekker veilig blijven gaan voor plaats 3-4 ?
Mij maakt het niet uit, ik ben namelijk een boer, maar ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord weer een keer voor het kampioenschap mee doet.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:31 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Als dat risico niet goed uitpakt gaat de club kapot, wat heb je liever? Misschien een kampioenschapje of een financieel gezonde club?
Tja, dan heb jij dus de afgelopen tien jaar niet meegemaakt, waar we niet ver verwijderd waren van een soort Twente scenario. Dat wil ik nooit meer dan maar topper van subtoppers.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:34 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik ben namelijk een boer, maar ik zou het fantastisch vinden als Feyenoord weer een keer voor het kampioenschap mee doet.
Wat is de begroting van Feyenoord eigenlijk?quote:Op maandag 30 mei 2016 08:35 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Tja, dan heb jij dus de afgelopen tien jaar niet meegemaakt, waar we niet ver verwijderd waren van een soort Twente scenario. Dat wil ik nooit meer dan maar topper van subtoppers.
Ik dacht rond de 50 miljoen.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wat is de begroting van Feyenoord eigenlijk?
Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)quote:
Het is niet voor niks dat de meeste users, en de vvf, in dit topic van Geel zat zijn. Op het moment dat er wat te besteden is haalt hij alleen maar middelmaat.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)
van Geel moet eens geen genoegen nemen met afdankertjes en écht zijn best gaan doen voor exotische talentjes
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het toernooitje gister trouwens? onlogisch?
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef Happel het volgende:
Ik ben de VvF zat. Van Geel, Gudde en de rest van de kliekje ook trouwens. #allesweg.
[..]
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.
Zoals altijd was het bier belangrijker.
Die vergaderingen zullen al wel ruim van tevoren gepland zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Overigens zegt het genoeg dat ontevreden mensen pas aanstaande vrijdag gaan vergaderen: Alles weg.
Fucking amateurs.
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.quote:
Misschienquote:Op maandag 30 mei 2016 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was het, kan ik je registreren voor volgend jaar?
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Van Beek in beeld bij Lazio. Vraag toch af welke wedstrijd zij dit seizoen dan hebben gezien van hem. Het was (helaas) niet veel...
2018 net als Kongolo overigens.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?
Je vergeet:quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
Voldoet dus aan het volledige eisenpakket van Van GeelGeweldig.
En zonder doorverkoopwaarde, 1 vd belangrijkste eisen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
- Heeft al minimaal 3 jaar niks meer gepresteerd
- Zonder doorverkoopwaarde
- Viesdik
Hij ging van neuzenclub naar neuzenclub, ik ben niet verbaasd. Hij en Sjaak Swart zijn altijd mijn grootste helden geweest.quote:
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Als die Bousaffa komt moet je Kazim ook terug halen, genot zou dat zijn.
Elke week een andere journalist in het ziekenhuis.
Het is een Marokkaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Oja. Ik was even vergeten dat Scrummie in een oord woont waar ze nog de politie bellen als er een neger over straat loopt.quote:
quote:Feyenoord heeft Bert Koomen gecontracteerd. De negentienjarige verdediger zette zijn krabbel onder een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen.
Voor Koomen, die sinds de E-jeugd voor Feyenoord speelt, is zijn eerste profcontract bijzonder. Hij is pas sinds februari terug van zwaar blessureleed. 'Toen ik te horen kreeg dat ik zo lang niet zou kunnen spelen, zat ik er helemaal doorheen, maar uiteindelijk ben ik sterker uit deze blessure gekomen', vertelt de verdediger, die het best uit de voeten kan als rechtsback, op de clubwebsite. 'Dit nieuwe contract voelt als een ultieme beloning daarvoor, daar ben ik heel blij mee.'
Technisch directeur Martin van Geel is al even blij. 'Die mentaliteit is een belangrijke kwaliteit van Bert. Dit contract is ook een beloning voor de manier waarop hij weer terug is gekomen op niveau. Nu gaan we in overleg bekijken welke vervolgstap het beste is voor zijn ontwikkeling.'
100x lieverquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramerquote:Op maandag 30 mei 2016 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Boussoufa, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ik denk dat ik dan nog liever die Turkse middenvelder zie komen waar mogelijk interesse in was.
Eens dat je eigenlijk geen middenvelder moet willen kopen. Zeker geen nr10.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt is geen middenvelder.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Of gewoon geen middenvelder. De Staaf, Schuurman, Toornstra, De Taap, Vejinogod, Karim, Nieuwkoop, Kuyt en Hamer zijn er al genoeg. We hebben afgelopen tijd Kazim en Achahbar verloren. Pomp al het geld maar in een spits(kramer).
En slijt Bilal zo snel mogelijk.
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kuyt is geen middenvelder.
En als we al het geld in een spits pompen EN Bilal slijten hebben we nog maar 1 vleugelspeler
Dan liever op de bank.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Robertha, Fernandes, Elia en waarschijnlijk komt Berghuis. Als alternatief kan je Toornstra of Kuyt er nog neerzetten bij blessures.
Wel jammer dat hij dan weer een seizoen lang de ontwikkeling van Gustafson in de weg staan.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Kuyt gaat volgend jaar natuurlijk gewoon op '10' spelen.
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan liever op de bank.
Berghuis kost geld en is geen spits, dat is dus niet mogelijk volgens jouw idee. Verder leg je al veel gewicht op jeugdspelers waarvan één zelfs z'n officiële debuut nog niet heeft gemaakt. Prima als 4e of 5e speler voor de vleugels, maar niet als eerste back up zonder dat we hun kwaliteiten kennen. Bovendien is Robertha meer een spits volgens mij.
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:56 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik was misschien niet helemaal duidelijk. Al het huidige geld niet in Boussaffa pompen, maar in een spits. En Bilal slijten, waarmee je dus iemand als Berghuis kunt halen. Dan heb je Elia en Berghuis op de flanken. Fernandes is een groot talent. Die kan je gewoon achter Berghuis op de bank zetten. Zo niet? Dan kan je beter de jeugdopleiding opdoeken.
Alle jeugdspelers als 4e of 5e man zetten werkt niet. Kijk maar naar Schuurman dit jaar. Al heb je vertrouwen in je jeugd, moeten ze gewoon op plek 1 of 2 komen. Dat begrijpen ze in Amsterdam jammer genoeg beter dan bij ons. Het wordt weer tijd dat Feyenoord weer 40 miljoen in de min staat.
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n Cerny begint het seizoen ook niet als 3e man voor de vleugelsposities. Hij is gedurende het seizoen spelers als Schöne en Fischer gepasseerd in de rangorde. Als Fernandes (en Robertha) zo goed zijn kunnen zij dat ook doen. Zonder dat je weet hoe goed ze zich houden in de eredivisie al bouwen op net gepromoveerde jeugdspelers is juist niet wat je als topclub in Nederland moet doen, want het risico is te groot.
Als je Berghuis haalt zou ik Elia en Bilal ook houden en dan Robertha en Fernandes achter die drie plaatsen. Misschien één van de twee verhuren. Dan komen ze echt wel aan genoeg speeltijd.
Iets zegt mij dat je niet helemaal objectief bent.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Het kan best dat ze dat geld wel hebben, maar dat zal dan een spits van max 3 miljoen zijn. Dus dat lijkt me niet wenselijk, maar wel zeer realistisch.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:12 schreef satecl het volgende:
[..]
Het lijkt me sterk dat Feyenoord het geld heeft om Bilal te behouden, Berghuis te huren en ook nog eens een spits te halen.
Nee, gooi maar lekker een talent voor de leeuwen (op de 2e plek). We zijn overigens een opleidingsland.
Karsdorp en Woudenberg die er overheen vliegen en voorgeven tikki takka allezzzzzquote:Op maandag 30 mei 2016 16:23 schreef Caland het volgende:
Elia op links, Berghuis op rechts, Kramer in het midden. Trechtervoetbal deluxe
Dat schijnt wel zo te zijn toch?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Heb je dat van horen zeggen?quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..quote:Op maandag 30 mei 2016 16:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schijnt wel zo te zijn toch?
Het heeft niets te maken met het gat waar ik woon, ook al ga ik op de trekker naar huis.
quote:Feyenoord weet ook jeugdspeler El Hankouri te binden
maandag 30 mei 2016 16:47
Feyenoord-jeugdspeler Bert Koomen tekende maandagmiddag een tweejarig contract bij Feyenoord. Naast Koomen zal ook jeugdspeler Mo el Hankouri binnenkort zijn handtekening onder een verbintenis bij Feyenoord zetten. Dit weet FR12.nl te melden. Beide spelers zullen volgend seizoen verhuurd worden om zo ervaring in een eerste elftal op te doen.
De aanvallende middenvelder, die afgelopen seizoen uitkwam in de A1 van Feyenoord, leek eind 2015 al een contract te gaan ondertekenen. Een zware blessure aan zijn meniscus gooide echter roet in het eten, waardoor de contractondertekening werd uitgesteld. El Hankouri speelt sinds 2008 in de jeugdopleiding van Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor BZC, Overmaas en Spartaan ’20.
Dan zit ik helemaal mis wat zijn gedrag betreft en ga ik mijn posting rectificeren.quote:Op maandag 30 mei 2016 17:08 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Wat ik her en der lees, stelt hij zich juist altijd heel goed op, nooit problemen, of ie nou wel of niet speelt. Ik heb wel mijn twijfels of we hem moeten halen, maar niet op basis van potentiële gedragsproblemen..
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:13 schreef PSVCL het volgende:
Boussoufa is nog steeds beter dan alles wat er nu rond loopt bij Feyenoord.
Zou een slimme "aankoop" zijn.
Huh is er iemand die PSVCL de mocro lover serieus neemt dan?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
Met Bousouffa op 10 en een goeie spits worden ze alleen maar sterker + hij kan ook op de vleugels uit de voeten.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van wat er nu bij Feyenoord rondloopt, maar dit is echt onzin.
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Met Bousouffa op 10 en een goeie spits worden ze alleen maar sterker + hij kan ook op de vleugels uit de voeten.
Beter kan Feyenoord nie krijgen en hij is gratis op te halen ook nog.
Werd niet eens ingeschreven voor de CLquote:Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.
Gent is ook wel niveautje hoger dan Genk , kan je vergelijken met een ajax.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die bolle van Gent wil hem niet eens hebben.
Had ie spijt van : http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=269971quote:Op maandag 30 mei 2016 19:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Werd niet eens ingeschreven voor de CL
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:42 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gent is ook wel niveautje hoger dan Genk , kan je vergelijken met een ajax.
Hij begon wel sterk bij Gent daarna werd het minder.
quote:Op maandag 30 mei 2016 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.
Boussoufa is dan ook te goed voor de Belgische competitie die bolle had em onderschat, ...als je als Feyenoord zijnde zo een speler gratis kan ophalen moet je dat altijd doen.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:44 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, ik woon in België. Die hele competitie is ruk. Als ze daar een speler niet willen hebben, dan is hij ook precies dat: ruk.
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:47 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Boussoufa is dan ook te goed voor de Belgische competitie die bolle had em onderschat, ...als je als Feyenoord zijnde zo een speler gratis kan ophalen moet je dat altijd doen.
Een perfecte speler voor Feyenoord dus .quote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.
En nog maar een psv-er waar ik niet meer op zal reageren.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een perfecte speler voor Feyenoord dus .
Dat had je nog niet door?quote:Op maandag 30 mei 2016 19:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En nog maar een psv-er waar ik niet meer op zal reageren.
Benieuwd wanneer wij als supporters een keer bijgepraat worden.twitter:dennislacasa twitterde op maandag 30-05-2016 om 18:19:52Grote opkomst bij het @Feyenoord Business Club event over OMA, partner in het project v/h nieuwe stadion @DeKuip https://t.co/AFdKAwmtV5 reageer retweet
quote:Feyenoord heeft Mbark Boussoufa gepolst voor een overgang naar Rotterdam. De club gaat daarnaast deze week in gesprek met Eljero Elia, wiens contract na volgend seizoen afloopt.
Boussoufa is transfervrij na een kortstondig verblijf bij AA Gent tijdens de tweede helft van dit seizoen. De 31-jarige technicus, die als aanvallende middenvelder en vleugelspits uit de voeten kan, werd geboren in Amsterdam maar is international van Marokko.
Boussoufa speelde de vijfenhalf jaar daarvoor in Rusland voor Anzhi Makhachkala en Lokomotiv Moskou. Zijn beste jaren kende hij tussen 2004 en 2011 bij Gent en Anderlecht, waar hij drie keer werd verkozen tot Speler van het Jaar in de Belgische competitie. Zijn opleiding genoot Boussoufa bij Ajax en Chelsea.
Elia
Feyenoord gaat de komende week ook in gesprek met Elia. De vleugelspits heeft in Rotterdam nog een contract tot medio 2017. De 29-jarige Elia kende een prima debuutjaar in de havenstad, door in 31 competitieduels acht keer te scoren en in de van FC Utrecht gewonnen bekerfinale de winnende goal te maken.
Ja, zijn vrienden op forums.marokko.nl.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Huh is er iemand die PSVCL de mocro lover serieus neemt dan?
Lid van de businessclub. Hebben vandaag een presentatie gehad.quote:
Je kan je ook afvragen of een speler die al vroeg geld ging scheppen in Verweggistan op 32-jarige leeftijd nog de drive heeft om voor een veel minder salaris voor een club als Feyenoord te spelen. Dan heb ik het nog niet eens over zijn huidige fysiek en kwaliteiten, want daar ben ik niet van op de hoogte.quote:Op maandag 30 mei 2016 19:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je vergist je. Hij is over z'n top, te traag en na 3/4 jaar niks doen ook gewoon niet gemotiveerd genoeg. Als hij écht het verschil had gemaakt, had die bolle hem koste wat kost gehouden.
Er is nog helemaal niets bekend.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:00 schreef Oldground het volgende:
Die stadionplannen van nu zijn zó veel beter dan alle crap die hiervoor de revue passeerde.
De plannen m.b.t. tot De Kuip vind ik nog een beetje onduidelijk, maar voor de rest:.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |