Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)quote:
Het is niet voor niks dat de meeste users, en de vvf, in dit topic van Geel zat zijn. Op het moment dat er wat te besteden is haalt hij alleen maar middelmaat.quote:Op maandag 30 mei 2016 08:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat is niet zo bizar veel minder dan PSV had in 2014/2015 (dat was toen rond de 60 geloof ik)
van Geel moet eens geen genoegen nemen met afdankertjes en écht zijn best gaan doen voor exotische talentjes
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:52 schreef Scrummie het volgende:
Hoe was het toernooitje gister trouwens? onlogisch?
quote:Op maandag 30 mei 2016 09:57 schreef Happel het volgende:
Ik ben de VvF zat. Van Geel, Gudde en de rest van de kliekje ook trouwens. #allesweg.
[..]
Onlogisch schitterde door afwezigheid. Maar het team deed het uitstekend. 0 uit 5. 0-4, 0-1, 0-1, 0-1 en 0-2 verloren. Welgeteld een mogelijkheid tot scoren gehad, maar er werd vergeten af te spelen op de vrijstaande man.
Zoals altijd was het bier belangrijker.
Die vergaderingen zullen al wel ruim van tevoren gepland zijn.quote:Op maandag 30 mei 2016 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Overigens zegt het genoeg dat ontevreden mensen pas aanstaande vrijdag gaan vergaderen: Alles weg.
Fucking amateurs.
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.quote:
Misschienquote:Op maandag 30 mei 2016 10:53 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat was het, kan ik je registreren voor volgend jaar?
quote:Op maandag 30 mei 2016 11:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die eerste wedstrijd was trouwens heerlijk chaos. Tegenstander speelde in nagenoeg dezelfde tenues als wij.
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?quote:Op maandag 30 mei 2016 12:05 schreef DonRaja het volgende:
Van Beek in beeld bij Lazio. Vraag toch af welke wedstrijd zij dit seizoen dan hebben gezien van hem. Het was (helaas) niet veel...
2018 net als Kongolo overigens.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan het eind van het seizoen benaderde hij toch wel weer het niveau van vorig jaar. Maar die moeten we zeker nog niet verkopen, tot wanneer loopt z'n contract?
Je vergeet:quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
Voldoet dus aan het volledige eisenpakket van Van GeelGeweldig.
En zonder doorverkoopwaarde, 1 vd belangrijkste eisen.quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
quote:Op maandag 30 mei 2016 12:42 schreef Kerftminister het volgende:
Boussoufa
- Nederlander
- Ajax-jeugd
- Middenvelder
- Middelmaat
- Heeft al minimaal 3 jaar niks meer gepresteerd
- Zonder doorverkoopwaarde
- Viesdik
Hij ging van neuzenclub naar neuzenclub, ik ben niet verbaasd. Hij en Sjaak Swart zijn altijd mijn grootste helden geweest.quote:
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2016 14:11 schreef Scrummie het volgende:
Als die Bousaffa komt moet je Kazim ook terug halen, genot zou dat zijn.
Elke week een andere journalist in het ziekenhuis.
Het is een Marokkaan.quote:Op maandag 30 mei 2016 14:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Want Boussoufa staat bekend als een agressieveling ofzo?
Oja. Ik was even vergeten dat Scrummie in een oord woont waar ze nog de politie bellen als er een neger over straat loopt.quote:
quote:Feyenoord heeft Bert Koomen gecontracteerd. De negentienjarige verdediger zette zijn krabbel onder een verbintenis voor twee jaar met een optie voor nog een seizoen.
Voor Koomen, die sinds de E-jeugd voor Feyenoord speelt, is zijn eerste profcontract bijzonder. Hij is pas sinds februari terug van zwaar blessureleed. 'Toen ik te horen kreeg dat ik zo lang niet zou kunnen spelen, zat ik er helemaal doorheen, maar uiteindelijk ben ik sterker uit deze blessure gekomen', vertelt de verdediger, die het best uit de voeten kan als rechtsback, op de clubwebsite. 'Dit nieuwe contract voelt als een ultieme beloning daarvoor, daar ben ik heel blij mee.'
Technisch directeur Martin van Geel is al even blij. 'Die mentaliteit is een belangrijke kwaliteit van Bert. Dit contract is ook een beloning voor de manier waarop hij weer terug is gekomen op niveau. Nu gaan we in overleg bekijken welke vervolgstap het beste is voor zijn ontwikkeling.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |