abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 10:31:25 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162510043
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Anass er 3 in trapt als ie met PEC op bezoek komt.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 10:50:47 #52
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162510414
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Eigenlijk hoop ik stiekem dat Anass er 3 in trapt als ie met PEC op bezoek komt.
Stiekem? Dat mag op deze fanpage gewoon openlijk hoor. Ja man. :P
En hoe mooi zou het zijn als Verdonk dan meteen Kramer even doormidden schopt. >:)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 26 mei 2016 @ 10:57:22 #53
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162510555
quote:
10s.gif Op donderdag 26 mei 2016 09:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Er schijnt bij PEC wel een behendige spits rond te lopen. Scoort soms zelfs met een omhaal.
Ik las even NEC i.p.v. PEC en moest aan Santos denken ;(
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162510725
quote:
Peter Bosz is de nieuwe trainer van Ajax. Niet alle Amsterdamse fans zijn daar blij mee, gezien diens verleden bij Feyenoord. In Rotterdam heeft hij volgens Giovanni van Bronckhorst, de huidige trainer van Feyenoord, goed werk verricht als technisch directeur. Ook Marko Vejinovic is lovend.

"Peter heeft mij destijds teruggehaald naar Feyenoord als speler. We voerden in die periode goede gesprekken", vertelt Gio in De Telegraaf. Ook aan het begin van de carrière van Van Bronckhorst was Bosz belangrijk. "Hij was een van de eerste spelers die een grote toekomst voor mij als voetballer zag. Dat vertelde hij ook tegen me."

"Hij leerde me alle dingen van het voetbalvak. Hij was international, ik kwam net kijken. Dan zuig je alles op. Bij Feyenoord hadden we een zeer ervaren lichting, voor mij was dat ideaal", vervolgt de trainer van Feyenoord, die als cursist in de leer ging bij Heracles Almelo. "Ik heb daar veel van zijn werkwijze gezien. Die is geweldig. Peter heeft een sterke eigen visie. En die vertaalt hij goed naar het veld."

Vejinovic vindt Bosz ook een prima trainer. "Ik heb drie jaar met hem gewerkt bij Heracles en twee jaar bij Vitesse. Ik heb enorm veel van hem geleerd en ben een betere voetballer geworden onder Bosz", stelt de middenvelder. "Hij is een heel goede trainer en ik ben ervan overtuigd dat hij dat ook bij Ajax zal laten zien. Bosz is eraan toe om een topclub te trainen."
Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd |:(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 11:08:34 #55
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162510839
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja, met zo'n instelling blijf je natuurlijk zwakbegaafd |:(
Gio ook gevaarlijk dom.

:{
4045
onlogisch
pi_162511160
quote:
15s.gif Op donderdag 26 mei 2016 10:31 schreef onlogisch het volgende:
Waarom.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 11:22:28 #57
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162511213
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:

[..]

Waarom.
Omdat ik Anass een baas vind en vind dat hij nooit echt de kans heeft gekregen bij Feyenoord.
Nu verdwijnt ie via de achterdeur terwijl ie een afscheid verdient. Een jongen die zijn ziel en zaligheid heeft gegeven in de 14 jaar dat ie bij Feyenoord zat. Nooit een onvertogen woord over Feyenoord, gewoon als een echte baas. Daarom.
4045
onlogisch
  donderdag 26 mei 2016 @ 11:24:05 #58
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162511249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 11:22 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Omdat ik Anass een baas vind en vind dat hij nooit echt de kans heeft gekregen bij Feyenoord.
Nu verdwijnt ie via de achterdeur terwijl ie een afscheid verdient. Een jongen die zijn ziel en zaligheid heeft gegeven in de 14 jaar dat ie bij Feyenoord zat. Nooit een onvertogen woord over Feyenoord, gewoon als een echte baas. Daarom.
Mee eens.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_162511285
quote:

[..]

Verdient een applausje ja. Ben ook fan van hem, maar dat dramatische gedoe vind ik een beetje overdreven. Hoop voor hem dat het nog wat wordt, maar ik heb er een hard hoofd in.
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:12:13 #60
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_162512515
quote:

[..]

Ik ben ook fan van Achabar, bovendien kan je ook niet zo snel slechter zijn dan Kazim en Kramer dus ik vond het vreemd dat hij zo weinig speelde.

Echter moet je ook niet vergeten dat hij niet onder Koeman speelde, niet onder Rutten, niet onder de Duitse coach in Bieleveld en ook niet onder Gio. Dat vier trainers het niet in hem zien zitten zegt natuurlijk ook wel wat.
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 12:13:15 #61
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_162512545
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Ik ben ook fan van Achabar, bovendien kan je ook niet zo snel slechter zijn dan Kazim en Kramer dus ik vond het vreemd dat hij zo weinig speelde.

Echter moet je ook niet vergeten dat hij niet onder Koeman speelde, niet onder Rutten, niet onder de Duitse coach in Bieleveld en ook niet onder Gio. Dat vier trainers het niet in hem zien zitten zegt natuurlijk ook wel wat.
Ja dat blijft een frappant fenomeen idd :{
4045
onlogisch
  donderdag 26 mei 2016 @ 12:16:55 #62
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_162512663
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:12 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

En toch vind ik hem een knap schot hebben. Verder is hij balvast, kan dribbelen kan op onmogelijke manieren scoren (die twee goals bij psv, laatst die omhaal tegen Heerenveen)

Hij heeft gewoon zijn lichaam tegen. Is niet snel en ook niet lang, en ik denk dat trainers daar meer naar kijken dan de dingetjes die hij wel heeft. Ik had hem iig opgesteld, gewoonweg omdat je dan ook echt met 11 man in het veld staat. Kramer verroerde zich negen van de tien keer niet. Voetballend voegde Achahbar wel degelijk iets toe.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:12:32 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_162513870
Achabar is eigenlijk te klein voor een spits. Ik denk dat hij het ondanks ze lengte prima kan maar ik denk dat coaches het daarom niet in hem zien zitten. Prima aankoop van Pec die gaat volgend seizoen laten zien dat Gio en co het mis hadden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 26 mei 2016 @ 13:14:20 #64
444325 IkBenNietFries
Friese Feyenoorder
pi_162513910
Hij mag er van mij overigens gerust drie in knallen als Pec op bezoek komt, als wij er dan maar vier maken.
pi_162513922
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2016 12:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja dat blijft een frappant fenomeen idd :{
Hoezo frappant?
pi_162514104
quote:
Hij pakte eindelijk zijn eerste prijs met Feyenoord, werd clubtopscorer met negentien treffers en zag hoe zijn gezin gelukkig was in Nederland. ‘Het was een hectisch jaar voor de Kuytjes’, concludeert Dirk Kuyt in de nieuwste editie van Feyenoord Magazine, die deze week bij de leden van Het Legioen op de mat valt.

Voor het laatste nummer van dit seizoen was Feyenoord Magazine te gast bij de familie Kuyt in Noordwijk. In de achtertuin werd een exclusieve fotoreportage gemaakt van Kuyt en zijn kinderen, die het in een onderling voetbalpartijtje tegen elkaar opnamen. Daarnaast nam de 35-jarige Katwijker de tijd om terug te blikken op het voorbij voetbalseizoen, waarin hij na negen jaar in het buitenland terugkeerde in De Kuip.

Impact
‘De terugkeer heeft een enorme impact gehad’, vertelt Kuyt. ‘Nog voordat ik maar een bal had getrapt, kreeg al enorm veel waardering en respect van de supporters. (…) Dat was ontzettend gaaf om mee te maken, maar het kostte me ook veel energie. Ik moest echt even wennen. Later kwam die negatieve reeks resultaten er ook nog bovenop. Dat maakt dat het een hectisch jaar is geweest.’

‘Papa, je moet die beker winnen’
Dat was het niet alleen voor Kuyt zelf, maar ook voor zijn vrouw en kinderen. Het afgelopen jaar leefde het gezin voor het eerst samen in Nederland. ‘Hun liefde voor Feyenoord is dit seizoen alleen maar gegroeid, ze leefden intens mee’, zegt Kuyt. ‘Al vanaf zes weken voor de bekerfinale werd er over niets anders meer gesproken in huize Kuyt. Hoe vaak ik niet heb gehoord: “Papa, je moet die beker winnen…” Het is mooi dat dat gelukt is en dat ik hen in het stadion en op de Coolsingel bij het feest heb kunnen betrekken. Dat zijn herinneringen voor het leven.’

Meer lezen?
Het volledige interview met Kuyt, waarin hij onder meer dieper ingaat op de sportieve resultaten van afgelopen seizoen en een mooie anekdote vertelt over de Feyenoord-liefde van zijn kinderen, is te lezen in het juninummer van Feyenoord Magazine. Alle leden van Het Legioen krijgen deze editie deze week thuisgestuurd. Daarnaast is het magazine voor ¤3,99 te koop in de Feyenoord Fanshops. Wil jij ook elf keer per jaar Feyenoord Magazine ontvangen? Sluit je dan aan bij Het Legioen via www.hetlegioen.nl.
Caland zit nu al voor de brievenbus te wachten.
  donderdag 26 mei 2016 @ 14:03:34 #67
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162515170
_O_

Hoog tijd dat de kinderen van Kuyt een eigen topic krijgen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162515318
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 14:03 schreef Caland het volgende:
_O_

Hoog tijd dat de kinderen van Kuyt een eigen topic krijgen.
Wees de eerste.
pi_162518229
MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 16:06:35 BREAKING: @Kuyt verlengt contract bij #Feyenoord met 1 seizoen https://t.co/OL9sWPXGRA reageer retweet
pi_162518319
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:07 schreef Brammess het volgende:
MikeVerweij twitterde op donderdag 26-05-2016 om 16:06:35 BREAKING: @Kuyt verlengt contract bij #Feyenoord met 1 seizoen https://t.co/OL9sWPXGRA reageer retweet
Jippie.
pi_162518740
Kuyt blijft dus nog een jaar, staat nu ook op de site, maar ben te lui om het te kopiëren.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:25:52 #72
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162518808
Nu kan Pleun weer gaan zeiken over dat hij waarschijnlijk meer geld krijgt, ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162518840
quote:
Geelgod.
pi_162518918
Nog een jaar Kuyt verplicht opstellen dus.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162518946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:29 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog een jaar Kuyt verplicht opstellen dus.
Is jammer ja. Maar ik zie Feyenoord geen betere speler dan een 35/36 jarige Kuyt halen op zijn positie(s). Dat is al treurig genoeg. ;(
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:36:06 #76
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_162519128
Is Kalou ook al binnen?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_162519144
quote:
'Breaking' :') !
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:36:32 #78
198365 Morendo
The Real Deal
pi_162519147
Spelers kunnen opeens spectaculair aftakelen rond die leeftijd. Kuijt had lekker moeten pensioneren na het winnen van de beker.
Die Lebenslust bringt dich um.
  Moderator donderdag 26 mei 2016 @ 16:37:59 #79
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_162519194
Zo dan, geen gras over laten groeien.

En wanneer het 'verplicht opstellen' zou worden, slechte zaak. Maar afgelopen seizoen hoorde hij nog vrijwel elke wedstrijd tot de beste spelers. Dus prima dat-ie nog een jaartje bijtekent. ^O^
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:40:21 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162519263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:36 schreef Morendo het volgende:
Spelers kunnen opeens spectaculair aftakelen rond die leeftijd. Kuijt had lekker moeten pensioneren na het winnen van de beker.
23 kools op z'n 35e. Spectaculair aftakelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162519515
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Hij zegt toch kan.
pi_162519554
Goalsingel _O_
pi_162519581
quote:
Dirk Kuyt: "Het plan dat voor mij uitgestippeld is sprak mij zeer aan".

Vanmiddag werd bekend dat Dirk Kuyt nog een jaar in de Kuip te bewonderen valt. De harde werker tekent voor 1 jaar tot 2017 en is daar zeer content mee: "Iedereen weet dat we al tijden in gesprek zijn met elkaar en die gesprekken zijn altijd positief verlopen. Ik heb er geen geheim van gemaakt graag door te willen, mits ik vertrouwen zou hebben dat we volgend jaar als team weer kunnen strijden om de prijzen." Ook Europa speelde mee in de beslissing van Dirk: "Natuurlijk wil ik ook graag met deze prachtige club Europa in, waar we dit jaar hard voor geknokt hebben".

Het plan
Waar de jongere spelers nogal eens klagen over het gebrek van een plan leeft dit gevoel niet bij Kuyt: "Martin en ik hebben natuurlijk al even goed contact gehad en daarin is er uiteraard ook gesproken over het plan en dat zit gewoon goed in elkaar voor mij.".
Martin van Geel over het plan met Dirk Kuyt: "Dirk is een jongen met veel ervaring, we zijn heel erg blij dat we hem hebben kunnen overtuigen om nog een jaar bij Feyenoord te blijven. Wij als volledige staf stonden achter deze keuze. Samen met Dirk hebben we gekeken naar wat het beste zou zijn voor hem en voor Feyenoord, en zo hebben we een duidelijk plan ontwikkeld.".
Wat het plan precies inhield, wouden de betrokkenen niet direct prijsgeven.
  donderdag 26 mei 2016 @ 16:49:41 #84
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162519643
ZIE JE NOU WEL ER WORDEN WEL PLANNEN GEMAAKT.

Kuyt kan zo Salomon vervangen.

Waar heb je het bericht trouwens vandaan? Wouden :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162520611
Er zullen wel toezeggingen gedaan zijn dat er een paar versterkingen bij komen aan Kuyt.

De vraag is natuurlijk hoeveel die toezeggingen waard zijn als je de aankopen van afgelopen seizoen bekijkt, maar dat moet Kuyt zelf ook kunnen bedenken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_162520722
Dirk Kuyt: "Het plan dat voor mij uitgestippeld is sprak mij zeer aan".

Haha jahoor :')
pi_162520825
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 16:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed moyenne, maar hij heeft evengoed matige wedstrijden gespeeld natuurlijk, en ik vraag me af of het een goed idee is om hem nog een jaar lang op '10' of als hangende rechtsbuiten op te stellen. Daarnaast zal hij er op zijn leeftijd vast niet meer beter op worden.
pi_162521594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat is inderdaad een goed moyenne, maar hij heeft evengoed matige wedstrijden gespeeld natuurlijk, en ik vraag me af of het een goed idee is om hem nog een jaar lang op '10' of als hangende rechtsbuiten op te stellen. Daarnaast zal hij er op zijn leeftijd vast niet meer beter op worden.
Hij was vaak vrij matig inderdaad. Maar het is eigenlijk de enige speler die over ruim voldoende scorend vermogen beschikt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162522105
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 17:42 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Je druk maken over de vraag of Kuyt nog beter wordt :') donder eens op joh. Maak je eens druk om nelomaids, Kramer, veijinovic en al die andere aids ipv de vraag of Kuyt nog beter wordt. Al presteert hij komend seizoen net als dit seizoen, dan is t een absolute meerwaarde.

Kuyt scoorde meer dan een Koedetti en daar blijft men om krijsen.

Kuytgod.
pi_162522156
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:44 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Je druk maken over de vraag of Kuyt nog beter wordt :') donder eens op joh. Maak je eens druk om nelomaids, Kramer, veijinovic en al die andere aids ipv de vraag of Kuyt nog beter wordt. Al presteert hij komend seizoen net als dit seizoen, dan is t een absolute meerwaarde.

Kuytgod.
Wel benieuwd wat er nog gebeurt gezien het feit dat Kuijt ooit gezegd heeft dat hij alleen wilde blijven als er mogelijkheden waren om de kloof tussen hen en PSV/AJA te verlichten.
pi_162522256
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:44 schreef TVKijkert het volgende:

[..]

Kuytgod.
Als je goed zou lezen zou je lezen dat ik me helemaal niet druk maak of Kuyt nog beter wordt, maar of hij nog wel de juiste man is op 10 of als hangende rechtsbuiten.

Leer eerst eens begrijpend lezen voordat je een grote bek opzet. :')
  donderdag 26 mei 2016 @ 18:55:10 #92
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_162522364
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wel benieuwd wat er nog gebeurt gezien het feit dat Kuijt ooit gezegd heeft dat hij alleen wilde blijven als er mogelijkheden waren om de kloof tussen hen en PSV/AJA te verlichten.
Van Geel haalt weer een blik spelers > hooggespannen verwachtingen > Feyenoord wordt na 4 gewonnen potjes gezien als titelkandidaat > vrij hopeloze Europese campagne > januaridip > 3e plaats > repeat
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_162522382
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:24 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij was vaak vrij matig inderdaad. Maar het is eigenlijk de enige speler die over ruim voldoende scorend vermogen beschikt.
Das (helaas) waar ja. :(

Hopelijk blijft Elia en houdt hij zijn goede vorm van de laatste weken vast.

Zelf zou ik ook graag Gustafson structureel op 10 zien. Zie in hem uiteindelijk ook wel een makkelijk scorende middenvelder.
pi_162522467
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:56 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Das (helaas) waar ja. :(

Hopelijk blijft Elia en houdt hij zijn goede vorm van de laatste weken vast.

Zelf zou ik ook graag Gustafson structureel op 10 zien. Zie in hem uiteindelijk ook wel een makkelijk scorende middenvelder.
Ja, ik heb ook wel vertrouwen in Staaf in dat opzicht.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_162522517
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2016 18:55 schreef Caland het volgende:

[..]

Van Geel haalt weer een blik spelers > hooggespannen verwachtingen > Feyenoord wordt na 4 gewonnen potjes gezien als titelkandidaat > vrij hopeloze Europese campagne > januaridip > 3e plaats > repeat
Ik mis nog een bekerverwachting :{.
pi_162522725
quote:

[..]

Europees stellen we niet teleur. Zelfs met dat zaadelftal (op clasie na) onder Rutten presteerden ze goed.
pi_162522781
quote:

[..]

Daar ben je Feyenoordfan voor.

Tot aan januari roepen dat Feyenoord nu écht kampioen wordt, écht om de prijzen meedoet. En dan aan het eind van het seizoen in de wolken zijn met een plekje in Europa om er daar het seizoen er op weer door een Oost-Europees kutploegje waarvan niemand de naam kan uitspreken uit te tiefen _O_.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2016 19:17:08 ]
pi_162522807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:16 schreef Pokkelmans het volgende:

[..]

Daar ben je Feyenoordfan voor.

Tot aan januari roepen dat Feyenoord nu écht kampioen wordt, écht om de prijzen meedoet. En dan aan het eind van het seizoen in de wolken zijn met een plekje in Europa om er daar het seizoen er op weer door een Oost-Europees kutploegje waarvan niemand de naam kan uitspreken uit te tiefen _O_.
Des te mooier als het wel een keer lukt. _O_
pi_162522818
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:14 schreef Vasion het volgende:

[..]

Europees stellen we niet teleur. Zelfs met dat zaadelftal (op clasie na) onder Rutten presteerden ze goed.
Het is bakken van verschil wat Rutten liet zien en wat Gio liet zien.
pi_162522821
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Vasion het volgende:

[..]

Des te mooier als het wel een keer lukt. _O_
2-0 tegen Sevilla, daar kan ik nog tot 2020 op vooruit _O_.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')