True.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is bakken van verschil wat Rutten liet zien en wat Gio liet zien.
Klopt, onder Rutten was het voetbal een groot deel van het jaar echt ontzettend goed. Onder Gio misschien 2 aardige potjes gezien, van de rest heb ik oogbalkanker gekregen. De beker verzacht de pijn een beetje, maar ik heb het niet echt naar mn zin gehad op de tribune afgelopen jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je qua spel bedoelt: inderdaad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als je qua spel bedoelt: inderdaad.
Maar we zijn dit jaar wel langs een hoop goede ploegen gekomen in de beker en Gio heeft nog niet de kans gekregen te laten zien wat we Europees waard zijn. Ik verwacht niet op voorhand dat we de KO fase van de EL gaan halen, maar laten we even afwachten met oordelen. Misschien, heel misschien, heeft Gio veel geleerd dit jaar en kan ie het team komend seizoen wel fatsoenlijk laten voetballen.
Willem 2 thuis was mazzel omdat die spits van Ajax een stuk of 5 100% kansen mistte.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.
Indruk of niet, het gaat om winnen. Er valt genoeg te verbeteren, maar je kan op basis van afgelopen seizoen niet zeggen dat Feyenoord gaat falen in Europa. Zo goed zijn de teams in de groepsfase nou ook weer niet. In die poules van AZ en Ajax afgelopen jaar zouden Nederlandse ploegen altijd door moeten gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb ook niet echt het idee gehad dat ze veel indruk achterlieten in de beker. Tuurlijk is bekervoetbal van een compleet andere dimensie dan in pakweg Spanje.
AZ was wel een wereld van verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft. Ajax had op elke manier door moeten gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Indruk of niet, het gaat om winnen. Er valt genoeg te verbeteren, maar je kan op basis van afgelopen seizoen niet zeggen dat Feyenoord gaat falen in Europa. Zo goed zijn de teams in de groepsfase nou ook weer niet. In die poules van AZ en Ajax afgelopen jaar zouden Nederlandse ploegen altijd door moeten gaan.
AZ had ook nog eens veel pech. Vooral in de thuiswedstrijd tegen Augsburg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
AZ was wel een wereld van verschil tussen de eerste en tweede seizoenshelft. Ajax had op elke manier door moeten gaan.
Die uitwedstrijden bij Partizan en Augsburgquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
AZ had ook nog eens veel pech. Vooral in de thuiswedstrijd tegen Augsburg.
Inderdaad, maar volgens mij wil ie zelf liever geen spits spelen. Geen idee hoe dat komt. Aan de rechterkant moet ie sowieso weg, want elke bal in de diepte is voor de verdediger. Het was dit seizoen af en toe bij vlagen al pijnlijk om hem te zien sprinten. Voor de '10' mist ie wat handelingssnelheid.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die uitwedstrijden bij Partizan en Augsburg.
Als ze het elftal van na de winterstop hadden, hadden ze het wel volgehouden omdat ze vanaf de tweede seizoenshelft veel meer vanuit de organisatie speelden en Van den Brom na veel omzetten en een vertrek eindelijk het fatsoenlijke basiselftal had.
Maar goed, ik vraag me af hoe Feyenoord voor de dag komt in Europa en welke rol Kuyt erin zal vervullen. Hopelijk als spits want dat is gewoon echt de enige goede positie voor hem.
Wat ik opvallend vind is dat Gio steeds het riedeltje afdraaide dat het voor de winterstop zo goed ging omdat er zoveel punten werden gehaald. Zou hij het nou echt niet zien? Hij lijkt me voor iemand uit de voetballerij best intelligent, maar ik kan hem nooit betrappen op inhoudelijk zinnige teksten. Het is allemaal gebakken luchtquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:38 schreef H.FR het volgende:
[..]
Klopt, onder Rutten was het voetbal een groot deel van het jaar echt ontzettend goed. Onder Gio misschien 2 aardige potjes gezien, van de rest heb ik oogbalkanker gekregen. De beker verzacht de pijn een beetje, maar ik heb het niet echt naar mn zin gehad op de tribune afgelopen jaar.
Een rechtsbuiten lijkt mij. Elia is in potentie een meer dan bruikbare speler voor Feyenoord en op de rechtsbuitenpositie lopen twijfelgevallen rond. Daar zou je adequaat en snel moeten handelen. Bilal als tweede man of zo en dan een goede rechtsbuiten zoeken. Toornstra als plaatsvervanger heeft op de lange termijn geen zin.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar volgens mij wil ie zelf liever geen spits spelen. Geen idee hoe dat komt. Aan de rechterkant moet ie sowieso weg, want elke bal in de diepte is voor de verdediger. Het was dit seizoen af en toe bij vlagen al pijnlijk om hem te zien sprinten. Voor de '10' mist ie wat handelingssnelheid.
Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden en welke voorhoedespelers er worden gehaald, er zal er toch minimaal 1 komen.
Schaken en Havenaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:47 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dat opgelost gaat worden en welke voorhoedespelers er worden gehaald, er zal er toch minimaal 1 komen.
Hij wil naar een topcompetitie. Dus die komt niet naar Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:00 schreef VanKuikeren het volgende:
De broer van Daniel de Ridder heeft gesproken met Feyenoord. Een buitenkansje.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)n-met-feyenoord.html
Een speler uit de tweede divisie in Turkije heeft niet zoveel te willen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hij wil naar een topcompetitie. Dus die komt niet naar Nederland.
Ik vond hem niet heel erg slecht invallen. Maar het was nogal makkelijk om er goed uit te zien bij dat zooitje ongeregeld.quote:
Van mij mag hij komen hoor.quote:
Ik schrok maar toen las ik je laatste zin.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Van mij mag hij komen hoor.
Deze invalbeurt vond ik hem vrij aardig spelen. Goede voorzet in huis ook, als hij zo speelt bij Feyenoord als dat hij vanavond speelde, dan gaat Kramer een hoop bruikbare ballen op z'n hoofd krijgen (en dat was weleens anders dit seizoen).
Al hoop ik natuurlijk op een andere spits.
Dat was echt humor jaquote:Op donderdag 26 mei 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Willem 2 thuis was mazzel omdat die spits van Ajax een stuk of 5 100% kansen mistte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |