Ja jammer welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft nu ook een moeilijke stofwisseling.
Ik schakel nu inquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk naar Thijs van den Brink die blijkbaar een kut heeft opgevreten.
Nee ik kijk lekker James Bond die bijna wordt opgevreten door een grote slang.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
je kan ook gewoon zeggen wat er is ..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
Help jij Paxcon wel eens met tandenpoetsen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kijk lekker James Bond die bijna wordt opgevreten door een grote slang.
Sinds kort niet meer. Mortaxx vertelde me dat ik moest oppassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Help jij Paxcon wel eens met tandenpoetsen?
Wat was er bij Nieuwsuur?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?
Yoki...ik ben al 3 dgn bezig met VBA...het gaat nu echt mis hoor, kan ik hier nog van genezen?quote:
Discussie van Sylvana Simons met mensen uit Amsterdam Nieuw-west en Zuidoost. De zwarte persoon uit zuidoost vertelde dat het allemaal racisme is. De Turkse persoon uit Nieuw-west vertelde min of meer dat alle allochtonen worden aangepakt en niet omdat ze zwart zijn. Raymann was er ook bij en die zei dat Nederland niet racistisch is, maar alleen slechts een klein deel dat eigenlijk is.quote:
Hé bah zeg corrie. Ik heb genoeg gehoord jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]nee het was een echte slang. Een wurgslang.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hé bah zeg corrie. Ik heb genoeg gehoord ja
Nope, you're doomed. Maar hoezo dat dan, daar hebben je toch wel techies voor?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yoki...ik ben al 3 dgn bezig met VBA...het gaat nu echt mis hoor, kan ik hier nog van genezen?
Heet hij echt zo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]er waren wel mooie dames bij en die ene kerel Jaws.
Nee dit is gewoon simpele zooi, om ons logboek te automatiseren en met wat navigatiebuttons.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, you're doomed. Maar hoezo dat dan, daar hebben je toch wel techies voor?
Awsome!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon simpele zooi, om ons logboek te automatiseren en met wat navigatiebuttons.
Maar ik vind het wel grappig.
Ja, maar was speciale gelegenheid...op deze dag lang lang geleden kwam DHL een baby brengen bij mijn ouders.quote:
Ohhh dat was nu? Leuk! Heb je die stewardess ook weer gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar was speciale gelegenheid...op deze dag lang lang geleden kwam DHL een baby brengen bij mijn ouders.
Nee, we hebben wel geappt vanochtend, zij woont gewoon daar nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohhh dat was nu? Leuk! Heb je die stewardess ook weer gezien?
Ik heb nog wel iets om te lachen...ik belde van de week de garage omdat mijn motorolielampje bleef branden...ondanks dat ik er olie bij had gegooid. Bleek dat het het onderhoudslampje was...quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets om te lachen...ik belde van de week de garage omdat mijn motorolielampje bleef branden...ondanks dat ik er olie bij had gegooid. Bleek dat het het onderhoudslampje was...
En toen stuurde mensen mij deze...
[ afbeelding ]
Kut, zit ik net stoer te doen met mijn VBA skills...moet ik dit niet gaan vertellenquote:
Jawel, het is leuk. En ik moest lachen om het plaatje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kut, zit ik net stoer te doen met mijn VBA skills...moet ik dit niet gaan vertellen
Ook gewoon bij dezelfde garage waar ik ooit zei dat 1 van mijn remlichten stuk wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Jawel, het is leuk. En ik moest lachen om het plaatje.
Moet je van de week even langsgaan en zeggen dat je nieuwe bougievonkjes nodig hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ook gewoon bij dezelfde garage waar ik ooit zei dat 1 van mijn remlichten stuk was(ik heb er maar 1 blijkbaar) en langs ben gegaan omdat het schermpje van mijn navi niet meer volledig wilde inklappen (...iets met een tilt-knop).
Ik ga morgen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Moet je van de week even langsgaan en zeggen dat je nieuwe bougievonkjes nodig hebt.
Ohja goeiequote:
Trusten Ucciepucciequote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:58 schreef Uccie het volgende:
Maarre ik ga mijn bedje zoeken...
Slaap lekker
Cool!quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:31 schreef YokiKater het volgende:
Laptop besteldIk ben een gelukkige jongen.
Geen crapbook iig.quote:
Klinkt indrukwekkendquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen crapbook iig.
HP Elitebook 8560P
i5 2520m
240GB SSD
16GB DDR3
AMD HD6470 1GB videokaart
15,6" scherm
Nou en?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:43 schreef d4v1d het volgende:
Heb hier gewoon meer dan 36 uur niet gepost jongens
Ik zal er voortaan op letten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vond het even een momentje om er goed bij stil te staan. Jullie hebben me geeneejs gemist
Probeer het de volgende keer voor 72 uur, kijken of dat werkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vond het even een momentje om er goed bij stil te staan. Jullie hebben me geeneejs gemist
We hoopten dat je dood wasquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Volgende keer kan ik wel helpen zodat je de 48 ook haalt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:43 schreef d4v1d het volgende:
Heb hier gewoon meer dan 36 uur niet gepost jongens
quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen zit Yoki weer lekker mijn doelgroep te versieren
Die heeft weer lekker aan het moederboardje lopen friemelen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:27 schreef timmmmm het volgende:
Ondertussen zit Yoki weer lekker mijn doelgroep te versieren
Even lekker roeren in de groentesoep van oma.quote:Op woensdag 25 mei 2016 18:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heeft weer lekker aan het moederboardje lopen friemelen.
Wanneer geef je jezelf een ban?quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer kan ik wel helpen zodat je de 48 ook haalt.
Is alles weer gefixed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:15 schreef Uccie het volgende:
Wat een tyfusdag zeg.
ben blij dat alles weer normaal is
Nee, dat gaat nog wel even duren.quote:
Wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
Mag ik ook nog eens BTW gaan betalen over mijn chinese webshop aankoop
Een mini-statief.quote:
Jup, mijn dure flitsset kwam er wel doorheen.quote:
Ik wil wel naar Auschwitz. Lekker aan het gas, nergens last meer vanquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Specularium het volgende:
Top-tv op 3.
-'Ze moeten naar Auschwitz!'
-'Weet jij wat er in Auschwitz is gebeurd?'
-'Weet jij wat er in Keulen is gebeurd?'
Ik moet dat morgen even kijken, ik heb het nu gemist.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef Specularium het volgende:
Top-tv op 3.
-'Ze moeten naar Auschwitz!'
-'Weet jij wat er in Auschwitz is gebeurd?'
-'Weet jij wat er in Keulen is gebeurd?'
Die grens ligt uit mijn hoofd bij 22 euro. MiniInTheBox heeft wel een Europees filiaal (In Nederland zelfs) dan zou het wat betreft invoer niet mogen. Heb me grijs gekocht een paar jaar terug. Maar na de eerste naheffing ben ik ook een stuk voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
Mag ik ook nog eens BTW gaan betalen over mijn chinese webshop aankoop
Dat werkt allemaal niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Auschwitz. Lekker aan het gas, nergens last meer van
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Drugshond het volgende:
Auschwitz: The Nazis and the 'Final Solution'
Heel goeie serie. Die ik ook compleet heb. Die gaat er echt langzaam stapje voor stapje uitleggen hoe Auschwitz is opgebouwd.
Asbakken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze dat hebben in Auschwitz, koelkastmagneten?
Of onderzetters en sjaaltjes dat soort dingen.
http://auschwitz.org/en/bookstore/quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze dat hebben in Auschwitz, koelkastmagneten?
Of onderzetters en sjaaltjes dat soort dingen.
Argentaanse biefstuk met alweer macaroni. Apart van elkaar klaargemaakt, De maceroni was kant en klaar maaltijd.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Ja idd ¤22.- maar dit zat al aan de ¤60.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die grens ligt uit mijn hoofd bij 22 euro. MiniInTheBox heeft wel een Europees filiaal (In Nederland zelfs) dan zou het wat betreft invoer niet mogen. Heb me grijs gekocht een paar jaar terug. Maar na de eerste naheffing ben ik ook een stuk voorzichtiger geworden.
Wat moet je met 8 tassen ? (in 1 maand)quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja idd ¤22.- maar dit zat al aan de ¤60.
Dus het was een risico.
Ach ik heb afgelopen maand 8 tassen gekochtja 8 ja...allemaal zo door.
oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
maar wel eentje die nog melk geeftquote:
quote:
het was ook meer informatief bedoeld om je onzinnige opmerking te pareren.quote:
Volgende keer noem ik je wel een sloot, kijken wat we dan te weten komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was ook meer informatief bedoeld om je onzinnige opmerking te pareren.
Dat ik m'n a en b diploma heb, en dus niet kan verzuipen (in normale omstandigheden).quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer noem ik je wel een sloot, kijken wat we dan te weten komen.
Heej drugshondquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat moet je met 8 tassen ? (in 1 maand)
Dat ben ik niet, ik zou eerst vragen of je drugs hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Vandaag een kort fragment van mijn eerste ontmoeting met Specularium:
Neej, ik doe alsof. Afgelopen week een POL meetje gedaan. Best veel mensen stonden me (zeer) verbaasd aan te kijken. Van ben jij echt die gare poster.?!? En je spreekt nu wel volle zinnen.quote:
Misschien wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat ben ik niet, ik zou eerst vragen of je drugs hebt.
Joh! Dat was bij wijze van spreken hequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Neej, ik doe alsof. Afgelopen week een POL meetje gedaan. Best veel mensen stonden me (zeer) verbaasd aan te kijken. Van ben jij echt die gare poster.?!? En je spreekt nu wel volle zinnen.
Voor vrijdag ja? Damn wat vooruit denken. Denk dat ik maar ga bbknoeien nu jij over hamburgers begint.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef Drugshond het volgende:
Mjah, jam, halmblokjes en champions. Ben in de keuken bezig (voor morgen) met veuls te weinig licht. Is voor de hamburgers van morgen.
Dit geloof ik niet. Hij zal het wel stiekem verwoorden met Poeder.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:05 schreef Karina het volgende:
Overigens vroeg Specularium helemaal niet om drugs.
Lokquote:
Zuurstofgebrek.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Vandaag een kort fragment van mijn eerste ontmoeting met Specularium:
Dat hoef ik niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wij hebben een turk die turkse pizza gevuld met patat verkoopt.
Ik volg al een tijd een kerel die fantastische foto's maakt van militaire luchtvaart, kwam ik er van de week achter dat die kerel gewoon uit dat gehucht van jou komt.quote:
Ga je schamen!quote:
quote:Wat moet ik doen als ik ben mijn factuur? Maak je geen zorgen als je verliest uw factuur kunt u nog steeds uw item.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
Die slecht vertaalde chinese oplichtwebsites zijn soms wel poëtisch
[..]
Uiteindelijk niks.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teleurstelling weer, wakker geworden
HAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef d4v1d het volgende:
Nou fijn. Mn dag kan niet meer stuk.. Om 5 uur opgestaan voor een examen.
Kom je op de examenlocatie is de ruimte al volgeboekt en wordt je examen uitgesteld..
Ach, be positive .. je hebt tenminste nog iets aan je dag .. kijk om je heen, de lucht is blauw, de zon schijnt .. en ik hou niet van jouquote:
dit maakt mijn dag we; weer wat leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef d4v1d het volgende:
Nou fijn. Mn dag kan niet meer stuk.. Om 5 uur opgestaan voor een examen.
Kom je op de examenlocatie is de ruimte al volgeboekt en wordt je examen uitgesteld..
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, be positive .. je hebt tenminste nog iets aan je dag .. kijk om je heen, de lucht is blauw, de zon schijnt .. en ik hou niet van jou
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog steeds niks aan mn dag want het is maar anderhalfuur tot twee uur uitgesteld
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huisquote:
waar zit je dan? als je in Alkmaar zit mag je koffie komen drinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huis![]()
Godverdomme zelfs Timmmmmm heeft nog een gelukkiger leven op dit moment
Gewoon even een paar rondjes gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huis![]()
Godverdomme zelfs Timmmmmm heeft nog een gelukkiger leven op dit moment
Ik zit in Rotjeknorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar zit je dan? als je in Alkmaar zit mag je koffie komen drinken.
Ben al naar de jumbo geweest enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even een paar rondjes gaan lopen.
waar in r'dam? noem es een straat?quote:
als je toch niets te doen hebt, zou je dan voor mij even naar het lijnbaanplein kunnen gaan, en de schoenmaker die daar zit de groeten van mij gaan doen? -edit- naast waar vroeger donner zatquote:
Nee want ik heb nog 20 min.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
als je toch niets te doen hebt, zou je dan voor mij even naar het lijnbaanplein kunnen gaan, en de schoenmaker die daar zit de groeten van mij gaan doen? -edit- naast waar vroeger donner zat![]()
Merciquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:01 schreef YokiKater het volgende:
Gefeliciteerd LTKDV!
[ afbeelding ]
Jeuuujj!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:30 schreef anonymoussie het volgende:
Gefeliciteerd LTVDK!!
[ afbeelding ]
En nog vele mooie jaren, bro!!
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:33 schreef Specularium het volgende:
LTKDV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankquote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:32 schreef Fokker89 het volgende:
Gefeliciteerd LDTVK, ik hoop dat je eindelijk een beetje volwassen aan het worden bent.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom zou je mijn prachtige tt aanpassen
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Waarom zou je mijn prachtige tt aanpassen
dank u.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2729751427072030/
Vroem, vroem door je straat, bitch.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
https://www.facebook.com/LADbible/videos/2729751427072030/
Hoevaak kom je op de FP?quote:
TMIquote:
hij gaf geen info, hij vroeg me iets. leer lezen.quote:
Heb je weblog items soms uitstaan?quote:
Dan heb je daar je antwoord waarom ik haar bedanktequote:
en dit op zijn verjaardag...... bruutquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij gaf geen info, hij vroeg me iets. leer lezen.
gratis cadeautjequote:
Maar je hebt er dus geen een besteld?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan heb je daar je antwoord waarom ik haar bedankte
too much infoquote:
wat mot ik ermee?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Maar je hebt er dus geen een besteld?
Ik dekte me gewoon alvast in voor het mogelijke antwoord.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij gaf geen info, hij vroeg me iets. leer lezen.
Leuk!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/737440/1/1/500/dildo-board.html
staat er al een half uur
Ja, nu verwacht ik wel een filmpje van jou op je hoverboard, terwijl je met je ene hand een selfie stick vasthoudt en met je andere hand die drone bedient natuurlijkquote:
Uh.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:57 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, nu verwacht ik wel een filmpje van jou op je hoverboard, terwijl je met je ene hand een selfie stick vasthoudt en met je andere hand die drone bedient natuurlijk
oke oke .. het bedienen van de drone mag je aan LTVDK overlatenquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
oke oke .. het bedienen van de drone mag je aan LTVDK overlaten
Ik zie het niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Van Harry Mens SC naar een TT over LTVDK
Harry Mensquote:
Speciaal voor hem .. een naamdichtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat het.
Had wel een VerjaardagsTT voor LTVDK verwacht.
Ja je kunt wel merken dat Specu geen mod meer is hier, verloedering van NWSquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat het.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Speciaal voor hem .. een naamdicht
Langzaam
Teder
Vriendelijk
Direct
Keihard
nog maar een kleine 70 reactiesquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is dat het.
Lymequote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:19 schreef DJMO het volgende:
[..]
Speciaal voor hem .. een naamdicht
Langzaam
Teder
Vriendelijk
Direct
Keihard
zal ik solliciteren of doe je het zelf?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je kunt wel merken dat Specu geen mod meer is hier, verloedering van NWS
Heb je daar allemaal last van ja?quote:
Ik hoop het. LTVDKquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon weer een Sylvana TT
Ik vond die van Mo beter eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:25 schreef timmmmm het volgende:
Over de V moest ik even nadenken, eerlijk is eerlijk. Eigenlijk had ik tyfus al bij de T staan
DJMO ja ...quote:
Ja die ook.quote:
in je bilnaadquote:
quote:
ik ben geen kerstboom jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je probeert te versieren
Heb je ooit wel eens een kerstboom iemand zien versieren? Dat lijkt me heel gek. Derhalve impliceerde ik hiermee niet dat je een kerstboom bentquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat Fylax het de laatste tijd eigenlijk meer verdiend dan LTVDK.
Als verjaardagscadeautje is het vanaf nu Fylaxipv LTVDK
*verdientquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:39 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind dat Fylax het de laatste tijd eigenlijk meer verdiend dan LTVDK.
Als verjaardagscadeautje is het vanaf nu Fylaxipv LTVDK
Zou ik dan aan haar vergietje mogen zitten?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ze je probeert te versieren
als zij maar in je bilnaad mag, zo te lezenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik dan aan haar vergietje mogen zitten?
vanuit de douche: NEE! M'n vergiet is heilig!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou ik dan aan haar vergietje mogen zitten?
Een vrouw is meestal een haar en geen hem.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is net als een kerstboom, eerst moet je hem versieren, daarna mag je hem aftuigen.
Helaas zijn er ook verschillen. Je kan ze, als hun houdbaarheid verstreken is, niet zomaar langs de kant van de weg zetten om opgehaald en op de brandstapel gegooid te wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is net als een kerstboom, eerst moet je hem versieren, daarna mag je hem aftuigen.
Niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook verschillen. Je kan ze, als hun houdbaarheid verstreken is, niet zomaar langs de kant van de weg zetten om opgehaald en op de brandstapel gegooid te worden
Geen idee, zit al 18 uur met mijn bakkes voor een scherm.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, de zon scheen toch weer veelt e veel
Yep, alle zes de afleveringen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je Onder de radar al gezien? Best een leuke docu!
die handicap heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam er vanavond pas achter, natuurlijk ook meteen alle 6 gezien.
Staat die op youtube?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En heb je mij al Onder je moeder gezien? Spannend filmpje
Daar heb ik de moeder van Fylax leren kennen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. op www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl
Wie niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik de moeder van Fylax leren kennen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. op www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl
quote:Deze site is niet bereikbaar
Het DNS-adres van de server van www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl kan niet worden gevonden.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |