quote:Wat moet ik doen als ik ben mijn factuur? Maak je geen zorgen als je verliest uw factuur kunt u nog steeds uw item.
Wat heb je besteld?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:45 schreef LTVDK het volgende:
Die slecht vertaalde chinese oplichtwebsites zijn soms wel poëtisch
[..]
Uiteindelijk niks.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:30 schreef timmmmm het volgende:
Wat een teleurstelling weer, wakker geworden
HAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef d4v1d het volgende:
Nou fijn. Mn dag kan niet meer stuk.. Om 5 uur opgestaan voor een examen.
Kom je op de examenlocatie is de ruimte al volgeboekt en wordt je examen uitgesteld..
Ach, be positive .. je hebt tenminste nog iets aan je dag .. kijk om je heen, de lucht is blauw, de zon schijnt .. en ik hou niet van jouquote:
dit maakt mijn dag we; weer wat leukerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:46 schreef d4v1d het volgende:
Nou fijn. Mn dag kan niet meer stuk.. Om 5 uur opgestaan voor een examen.
Kom je op de examenlocatie is de ruimte al volgeboekt en wordt je examen uitgesteld..
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, be positive .. je hebt tenminste nog iets aan je dag .. kijk om je heen, de lucht is blauw, de zon schijnt .. en ik hou niet van jou
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:24 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb nog steeds niks aan mn dag want het is maar anderhalfuur tot twee uur uitgesteld
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huisquote:
waar zit je dan? als je in Alkmaar zit mag je koffie komen drinken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huis![]()
Godverdomme zelfs Timmmmmm heeft nog een gelukkiger leven op dit moment
Gewoon even een paar rondjes gaan lopen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zit ik hier zo niet in de buurt van mn huis![]()
Godverdomme zelfs Timmmmmm heeft nog een gelukkiger leven op dit moment
Ik zit in Rotjeknorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
waar zit je dan? als je in Alkmaar zit mag je koffie komen drinken.
Ben al naar de jumbo geweest enzoquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:29 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon even een paar rondjes gaan lopen.
waar in r'dam? noem es een straat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |