Die grens ligt uit mijn hoofd bij 22 euro. MiniInTheBox heeft wel een Europees filiaal (In Nederland zelfs) dan zou het wat betreft invoer niet mogen. Heb me grijs gekocht een paar jaar terug. Maar na de eerste naheffing ben ik ook een stuk voorzichtiger geworden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef Uccie het volgende:
Mag ik ook nog eens BTW gaan betalen over mijn chinese webshop aankoop
Dat werkt allemaal niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil wel naar Auschwitz. Lekker aan het gas, nergens last meer van
Wat heb jij vandaag gegeten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:34 schreef Drugshond het volgende:
Auschwitz: The Nazis and the 'Final Solution'
Heel goeie serie. Die ik ook compleet heb. Die gaat er echt langzaam stapje voor stapje uitleggen hoe Auschwitz is opgebouwd.
Asbakken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze dat hebben in Auschwitz, koelkastmagneten?
Of onderzetters en sjaaltjes dat soort dingen.
http://auschwitz.org/en/bookstore/quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:41 schreef Specularium het volgende:
Zouden ze dat hebben in Auschwitz, koelkastmagneten?
Of onderzetters en sjaaltjes dat soort dingen.
Argentaanse biefstuk met alweer macaroni. Apart van elkaar klaargemaakt, De maceroni was kant en klaar maaltijd.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
Ja idd ¤22.- maar dit zat al aan de ¤60.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:29 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Die grens ligt uit mijn hoofd bij 22 euro. MiniInTheBox heeft wel een Europees filiaal (In Nederland zelfs) dan zou het wat betreft invoer niet mogen. Heb me grijs gekocht een paar jaar terug. Maar na de eerste naheffing ben ik ook een stuk voorzichtiger geworden.
Wat moet je met 8 tassen ? (in 1 maand)quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja idd ¤22.- maar dit zat al aan de ¤60.
Dus het was een risico.
Ach ik heb afgelopen maand 8 tassen gekochtja 8 ja...allemaal zo door.
oude koeien uit de sloot halenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Specularium het volgende:
KLB / Er groeien plantjes uit mijn wc wasbak.
maar wel eentje die nog melk geeftquote:
quote:
het was ook meer informatief bedoeld om je onzinnige opmerking te pareren.quote:
Volgende keer noem ik je wel een sloot, kijken wat we dan te weten komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
het was ook meer informatief bedoeld om je onzinnige opmerking te pareren.
Dat ik m'n a en b diploma heb, en dus niet kan verzuipen (in normale omstandigheden).quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgende keer noem ik je wel een sloot, kijken wat we dan te weten komen.
Heej drugshondquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Wat moet je met 8 tassen ? (in 1 maand)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |