Ja jammer welquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft nu ook een moeilijke stofwisseling.
Ik schakel nu inquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Ik kijk naar Thijs van den Brink die blijkbaar een kut heeft opgevreten.
Nee ik kijk lekker James Bond die bijna wordt opgevreten door een grote slang.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
je kan ook gewoon zeggen wat er is ..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
Help jij Paxcon wel eens met tandenpoetsen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:13 schreef KingRoland het volgende:
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
CHECK NIEUWSUUR
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik kijk lekker James Bond die bijna wordt opgevreten door een grote slang.
Sinds kort niet meer. Mortaxx vertelde me dat ik moest oppassen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Help jij Paxcon wel eens met tandenpoetsen?
Wat was er bij Nieuwsuur?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met slang bedoel je hopelijk niets ordinairs toch?
Yoki...ik ben al 3 dgn bezig met VBA...het gaat nu echt mis hoor, kan ik hier nog van genezen?quote:
Discussie van Sylvana Simons met mensen uit Amsterdam Nieuw-west en Zuidoost. De zwarte persoon uit zuidoost vertelde dat het allemaal racisme is. De Turkse persoon uit Nieuw-west vertelde min of meer dat alle allochtonen worden aangepakt en niet omdat ze zwart zijn. Raymann was er ook bij en die zei dat Nederland niet racistisch is, maar alleen slechts een klein deel dat eigenlijk is.quote:
Hé bah zeg corrie. Ik heb genoeg gehoord jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]nee het was een echte slang. Een wurgslang.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hé bah zeg corrie. Ik heb genoeg gehoord ja
Nope, you're doomed. Maar hoezo dat dan, daar hebben je toch wel techies voor?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Yoki...ik ben al 3 dgn bezig met VBA...het gaat nu echt mis hoor, kan ik hier nog van genezen?
Heet hij echt zo?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]er waren wel mooie dames bij en die ene kerel Jaws.
Nee dit is gewoon simpele zooi, om ons logboek te automatiseren en met wat navigatiebuttons.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, you're doomed. Maar hoezo dat dan, daar hebben je toch wel techies voor?
Awsome!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee dit is gewoon simpele zooi, om ons logboek te automatiseren en met wat navigatiebuttons.
Maar ik vind het wel grappig.
Ja, maar was speciale gelegenheid...op deze dag lang lang geleden kwam DHL een baby brengen bij mijn ouders.quote:
Ohhh dat was nu? Leuk! Heb je die stewardess ook weer gezien?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar was speciale gelegenheid...op deze dag lang lang geleden kwam DHL een baby brengen bij mijn ouders.
Nee, we hebben wel geappt vanochtend, zij woont gewoon daar nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ohhh dat was nu? Leuk! Heb je die stewardess ook weer gezien?
Ik heb nog wel iets om te lachen...ik belde van de week de garage omdat mijn motorolielampje bleef branden...ondanks dat ik er olie bij had gegooid. Bleek dat het het onderhoudslampje was...quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel iets om te lachen...ik belde van de week de garage omdat mijn motorolielampje bleef branden...ondanks dat ik er olie bij had gegooid. Bleek dat het het onderhoudslampje was...
En toen stuurde mensen mij deze...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |