Helaas zijn er ook verschillen. Je kan ze, als hun houdbaarheid verstreken is, niet zomaar langs de kant van de weg zetten om opgehaald en op de brandstapel gegooid te wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:00 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is net als een kerstboom, eerst moet je hem versieren, daarna mag je hem aftuigen.
Niet?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Helaas zijn er ook verschillen. Je kan ze, als hun houdbaarheid verstreken is, niet zomaar langs de kant van de weg zetten om opgehaald en op de brandstapel gegooid te worden
Geen idee, zit al 18 uur met mijn bakkes voor een scherm.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 23:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee joh, de zon scheen toch weer veelt e veel
Yep, alle zes de afleveringen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb je Onder de radar al gezien? Best een leuke docu!
die handicap heb ik ook altijdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kwam er vanavond pas achter, natuurlijk ook meteen alle 6 gezien.
Staat die op youtube?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:08 schreef timmmmm het volgende:
En heb je mij al Onder je moeder gezien? Spannend filmpje
Daar heb ik de moeder van Fylax leren kennen.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. op www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl
Wie niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Daar heb ik de moeder van Fylax leren kennen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 00:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. op www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl
quote:Deze site is niet bereikbaar
Het DNS-adres van de server van www.blubberblubberblubberdikkertjesinrubber.nl kan niet worden gevonden.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |