Prima, en goed onderbouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. die handgebaartjes heb ik even opgezocht. Dat is juist inleven in de muziek en tekst. Dirigenten maken ook handgebaren om de toonhoogte en emotie op te leggen aan een orkest. Niks mis met handgebaartjes of je moet Joe Cocker ook vreselijk vinden.
Wel een mits. Goed gecomponeerd nummer. Zend een choreograaf mee en Pannekoek
Gelukkig dat je Sylvana Simons wel sociaal verantwoord vindt om te sturen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Aan wie absoluut niet moet gaan doe ik niet mee. Dat is zo ontzettend kinderachtig. De kinderachtige haat jegens O'G3ne druipt er van af als je die serieus verkiest om niet te gaan boven Ruud Lubbers, mijn moeder of Vader Abraham. Man man man
Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder WIL niet eens naar het ESF WhiteBeard, dus geen zorgen.
(En dat was natuurlijk alles behalve serieus bedoeld, dat leek me overduidelijk...)
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Jsquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x.![]()
(ook niet geheel serieus natuurlijk... hoop ik... denk ik... toch?)
Lijkt me een strak plan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
Hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas Simone Simons in de Poll, heeft LL een inzending ingestuurd?
Wel leuk zoveel variatie in het rijtje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie
Epica is natuurlijk al vaker genoemd, maar volgens mij kwam ijs_beer met Simone Simons voor de poll.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie
Samen met Hilbrand Nawijn! Ik ben voor!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wel jammer dat in dit ogenschijnlijk neutrale topic dan toch #TeamWaylon staat
Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilsequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...
Ik heb het nu verwijderd omdat er door TS/Greys in FB is gevraagd of het verwijderd kan worden, maar het had net zog goed kunnen blijven staan.
Om verder maar niet op "neutraal topic" in te gaan...
Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:43 schreef Cee het volgende:
iTunes hitlijsten stellen niet zo veel voor, volgens mij gaat het meer om honderdtallen in downloads dan om airplay gecombineerd met streaming en fysieke verkopen. Plus, het is een cover.
Overigens ben ik nog steeds niet anti-Osjien en denk ik dat ze met een goed nummer dat ze goed over kunnen brengen zonder een overload aan Mariahmaniertjes best wel wat kunnen presteren.
In de poll op Kovac en Ruud Lubbers gestemd.
Oeh, daar zeg je me wat. Ik vind de langzamere, broeierige nummers beter want daar komt haar stem het best tot haar recht. Diggin' vind ik minder, Wolf in cheap/sheep clothes beter. Ik heb haar album niet op repeat staan dus moet even de track listing nagaan om echt een uitspraak te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?
Als we hier alleen nog over Waylon zouden 'mogen' praten, waarom zou er dan überhaupt een poll zijn met O'g3ne er ook gewoon in en waar ook 'voor' wordt gestemd? Dat ene topic moest niet snel dicht want er was al een deel van geweest, maar het ging nogal door elkaar lopen met deze. En samen in één topic is doorgaans leuker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:44 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilse
Epica is wel vaker genoemd door dezen en genen, dus leek me een goede toevoeging voor de poll.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Epica is natuurlijk al vaker genoemd, maar volgens mij kwam ijs_beer met Simone Simons voor de poll.
Is het ook zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Epica is wel vaker genoemd door dezen en genen, dus leek me een goede toevoeging voor de poll.
Klinkt goehoed ditquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
Heb jij even geluk. Jan Smit is in ieder geval uitgeschakeld voor het ESF in Kiev. Heeft dan een te druk tour-programma in maart, april en mei 2017 met zijn band in Duitsland. Zie onderstaand:
Jan Smit wil in 2017 met band meer succes boeken in Duitsland
Jan Smit wil in 2017 met zijn band Klubb3 meer successen boeken in Duitsland. De lancering van het eerste album en de optredens in het buurland waren volgens de zanger voor herhaling vatbaar.
"Als het succes daar is moet je het ijzer smeden als het heet is", vertelt Smit in gesprek met Lex Gaarthuis van 100% NL.
De 30-jarige zanger zegt dat de groep snel moet schakelen. "Daarom ga ik vanaf volgend jaar maart en dan zeker ook in april en mei in Duitsland touren. Ook komt er weer een nieuw Klubb3-album. Daar ben ik dan ook wel even zoet mee. Dit succes is wel een beetje onverwachts."
Smit wil echter zijn televisiewerk in Nederland niet opzij zetten voor Duitsland. "We gaan de Winter- en de Zomer Voorbij doen. Er komt een nieuw seizoen van De Beste Zangers en er komen wat nieuwe programma's aan waar ik onwijs veel zin in heb."
Bron: http://www.nu.nl/muziek/4(...)en-in-duitsland.html
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestivalquote:EVA SIMONS STAAT OPEN VOOR HET SONGFESTIVAL
Eva Simons staat open voor het Songfestival
Dinsdag 24 mei 2016 - 12:32 uur
Eva Simons, bekend van Bloodfire, Policeman en haar enorme hanenkammen, staat open om aan het Songfestival mee te doen. Dat vertelde ze vanochtend in Start tijdens Nando's ballenbak.
"Ik sta er zeker wel voor open. Maar dan moet het wel een harde track zijn die ik zelf mag maken met een DJ naar keuze. Die hebben vet veel fans overal ter wereld dus dan gaan we sowieso winnen."
DRIE KEER GENOMINEERD
Eva kwam bij FunX langs omdat zij genomineerd is voor de FunX Music Awards die morgen uitgereikt worden. Zij strijdt voor een award in de categorieën Best Single, Best Video en Best Singer.
"Ik zou het heel tof vinden om Best Singer te winnen. Dan ben je gewoon de beste van heel Nederland!"
LIEVER CHILLEN MET DE POLITIE
Met de track Policeman is ze twee keer genomineerd voor de FMA's. Aan Fernando vertelde ze dat ze eigenlijk een nummer met een grove tekst op wilde nemen. "Maar toen dacht ik: 'nee, ik moet ook nog een beetje met de politie kunnen chillen."
Policeman werd een dansbare reggaeton en dancehall hit en Eva strikte zelfs Konshens voor de track. Dat heeft ze te danken aan een Amerikaanse vriend. Ze had nog een rapper nodig en eerst dacht ze aan Sean Paul.
Die doorgesnoven trol overleeft 2016 niet eens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestival
tja..
Die DJ naar keuze zal toevallig wel haar man Sidney Samson zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestival
tja..
Sowieso winnenquote:"Ik sta er zeker wel voor open. Maar dan moet het wel een harde track zijn die ik zelf mag maken met een DJ naar keuze. Die hebben vet veel fans overal ter wereld dus dan gaan we sowieso winnen."
Wat een treurigheid toch altijd in dit landquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die DJ naar keuze zal toevallig wel haar man Sidney Samson zijn
Na twee uur naar haar hysterische gekrijs geluisterd te hebben bij Idols staat ze nog onder Og3ne op mijn voorkeurslijst, en da's een prestatie van formaatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een treurigheid toch altijd in dit land
quote:Nederland stuurt Eva Simons naar Songfestival in Kiev
Eva Simons vertegenwoordigt Nederland volgend jaar bij het Eurovisiesongfestival dat zal worden gehouden in Oekraïne. Dat maakte AVROTROS-directeur Eric van Stade vanavond laat bekend.
"Het hoge woord is eruit! We zijn ontzettend blij dat Eva deze stap met ons wil zetten en we denken met haar zeker een kans te maken om weer de finale te halen," aldus Van Stade.
Met welk lied Simons zal meedoen wordt pas begin volgend jaar bekendgemaakt. AVROTROS kan nog niet bevestigen of Simons zelf een lied kiest of dat er een Nationaal Songfestival zal worden georganiseerd: "Beide opties staan nog open."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ghegheghe. Dacht het al.quote:
Mijn hart sloeg vanochtend echt even over toen ik dit net na het wakker worden om 06:00 lasquote:
Oh wat erg dit. Hoe durft zequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Als vakjuryvoorzitsterJe wist niet eens wat je kwam doen, achterlijk rund
quote:
De poll kan nu niet meer aangepast, sorry.quote:
Dat dusquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Als vakjuryvoorzitsterJe wist niet eens wat je kwam doen, achterlijk rund
Zou ook best leuk zijn ja!quote:
En dan nog gevraagd willen worden ook. Op basis van de hit: ??????quote:
Echt hequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dan nog gevraagd willen worden ook. Op basis van de hit: ??????
OH NEE ondanks twee albums en een deelname aan the voice is haar solocarrière nog een beetje niet van start gegaanLekker op de achtergrond blijven, liefst achter een scherm in Azerbeidzjan
3 topics geleden riep ik al de kraaienquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:41 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
De poll kan nu niet meer aangepast, sorry.
Heb in het vorige topic ruim op tijd gevraagd wie er allemaal in moesten van jullie.Iedereen mocht aandragen wie hij wilde. Anders moeten we weer opnieuw beginnen
Anouk heeft speciaal een nieuw nummer genomen om Jennie te ontwijken, dus daar hoeven we niet voor te vrezen. Eerlijk is eerlijk, Jammerende Jennie is een veel minder grote moeke dan Trijntje. Het is alleen een typische achtergrondzangeres en die moet niet op de voorgrond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he
Oh god dan wil ze ook met een door Anouk geschreven nummer natuurlijk...
Leuk, weer zo'n moeke. Dat was met Trijn ook al zo'n succes.
Oh echt, Anouk en zij zijn geen vriendinnen meer?quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Anouk heeft speciaal een nieuw nummer genomen om Jennie te ontwijken, dus daar hoeven we niet voor te vrezen. Eerlijk is eerlijk, Jammerende Jennie is een veel minder grote moeke dan Trijntje. Het is alleen een typische achtergrondzangeres en die moet niet op de voorgrond.
't Was een nieuw nummer om de drukte na The Voice te ontwijken, niet speciaal voor Jen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, Anouk en zij zijn geen vriendinnen meer?Dat heb ik niet meegekregen. Ik hing nog in de fase van hun gezamenlijke 'hit'. Let's run away, ofzo.
Nou, gezamenlijk... Jennie mocht voor the voice even meedoen, maar hij staat toch echt solo op haar single. Bij de finale zei ze iets als: ik heb een nieuw nummer en je krijgt het niet, want ik app vaker met jou dan met mijn kinderen. Ze zei het met een grapje, maar ik geloof er niks vanquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh echt, Anouk en zij zijn geen vriendinnen meer?Dat heb ik niet meegekregen. Ik hing nog in de fase van hun gezamenlijke 'hit'. Let's run away, ofzo.
Eens. Typisch Hollands weer dat gezeik over te fake dit dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:01 schreef Nexum het volgende:
Ik heb voor OG3NE gekozen.
Kijk, ik snap best dat mensen vinden dat het allemaal te gemaakt etc is. Maar ik ben van mening dat OG3NE juist goed zal scoren op het festival, de samenzang van die 3 is gewoon ongelofelijk goed en als ze een lied zoals Magic of Cold neer kunnen zetten is dat zeker top 3 materiaal.
+ Ik weet zeker dat die 3 ontzettend goed met de camera om kunnen gaan en daar kunnen we zeker ook stemmen voor binnenkrijgen.
OG3NE is gewoon de juiste keuze maar ik zou Waylon ook natuurlijk geweldig vinden![]()
Gelul. Kwestie van smaak. Niks Hollands aan. Mag toch hopen dat iedereen ter wereld een eigen mening en smaak heeft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:58 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Eens. Typisch Hollands weer dat gezeik over te fake dit dat.
Hm. Klinkt stiekem een beetje als 'we kunnen elkaar niet meer uitstaan maar we brengen het netjes'quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het Anouk-Jennie verhaal:
http://www.metronieuws.nl(...)ena-echt-niet-helpen
Ik ook, toevallig zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:03 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
IK hoorde gister de band Leaf nog op de radio. Jammer dat zij niet meer bestaan
Dat kunnen jullie vast beter beoordelen, 't stikt hier van de valse wijvenquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Hm. Klinkt stiekem een beetje als 'we kunnen elkaar niet meer uitstaan maar we brengen het netjes'
Eens, plus in een ander topic al eens uitgelegd dat de hele showbizz nep is. Dat louter toedichten aan O'G3ne is een drogreden/gelegenheidsargumentquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:58 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Eens. Typisch Hollands weer dat gezeik over te fake dit dat.
Och, er is ook al meerdere keren uitgelegd dat het er niet om gaat of showbizz nep is, maar om hoe deze drie meiden overkomen. Dat is prima aan O'G3ne toe te dichten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:22 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Eens, plus in een ander topic al eens uitgelegd dat de hele showbizz nep is. Dat louter toedichten aan O'G3ne is een drogreden/gelegenheidsargument
Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep. Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, er is ook al meerdere keren uitgelegd dat het er niet om gaat of showbizz nep is, maar om hoe deze drie meiden overkomen. Dat is prima aan O'G3ne toe te dichten.
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat niet iedereen gecharmeerd is van O'G3NE.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep. Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.
Plezierig en correct overkomen in interviews? Dat heb ik veel liever dan een Douwe Bob die tijdens de persconferentie na de halve finale ESF af ging als een gieter. Je hoorde dat ook aan de stemming in de zaal. Hij was naar het songfestival gekomen om te winnen sprak hij en hij had een ijzersterk lied. Dat kun je puur vinden, ik vind het misplaatste arrogantie. Je kon gewoon aan de stemming in de zaal horen toen hij die woorden uitsprak dat hij goodwill verloor en misschien daarom de top 5 niet meer haalde. Hij bleek ook het Engels niet helemaal machtig. Toen de dame uit Armenie die naast hem zat begon te zeggen dat wanneer ze oud zou zijn.....viel Douwe haar in de rede en wist te melden dat zij niet oud zou worden (you won't become old - met andere woorden zij sterft jong). De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne. Misschien moet jij professionaliteit niet verwarren met nep, zoals jij nu lijkt te doen
Dat kan, maar kom dan met argumenten die hout snijden en niet met drogredenen en/of gelegenheidsargumentenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het te begrijpen dat niet iedereen gecharmeerd is van O'G3NE.
Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:40 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Wat er tijdens de persconferenties gebeurd moet der keuze niet beinvloeden
Tsk, wat een drogreden dat van die misplaatste arrogantie. Dat was gewoon zelfverzekerdheid en ambitie!quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.
Geen probleem toch. Dan stem je toch op iemand die politiek correcte antwoorden geeft.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:53 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Natuurlijk beinvloedt dat. Als ik tijdens een persconferentie iemand zie met misplaatste arrogantie dan ga ik daar zeker niet op stemmen. Normaal stem ik vanuit Belgie altijd op Nederland tijdens het ESF. Dit keer niet.
quote:Dolly Parton, Willie Nelson en Merle Haggard, het zijn een paar van de grote namen uit de countrymuziek. De white man’s blues staat vandaag centraal voor Waylon, die bij RTL Late Night bouwt aan zijn eigen muzikale stamboom van de popmuziek.
De Amerikaanse stad Nashville speelt een centrale rol in het ontstaan en het succes van country. Waylon was onlangs in ‘Music city’ en neemt ons mee door de stad om zo het verhaal van zijn grote liefde te vertellen. En natuurlijk laat hij zelf ook een paar pareltjes horen!
Dit👍.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:03 schreef Greys het volgende:
Gelul. Kwestie van smaak. Niks Hollands aan. Mag toch hopen dat iedereen ter wereld een eigen mening en smaak heeft.
Hoe weet jij dan nu al zeker dat die meiden zo'n ESF persconferentie wél vlekkeloos doen? Heb je het ze al zien doen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:
De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne.
Handgebaartjes zijn niet per definitie nep, het is de manier waarop ze (O'G3ne) overkomen. Die handgebaartjes zijn daar slechts een onderdeel van, het is niet zo dat ik ze ineens geweldig zou vinden als ze alleen maar die handgebaartjes achterwege lieten.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Handgebaartjes en correct en plezierig overkomen in interviews is tegenwoordig nep.
Klopt, er zijn er een heleboel die handgebaren gebruiken, dat wil echter niet zeggen dat het daarmee dus goed/slecht is. Het is het totaalplaatje en hoe een gebaar daarin verwerkt zit.quote:Grote aantallen artiesten maken handgebaren tijdens het zingen. Meestal om de toonhoogte of emotie. O'G3ne doet dat ook. Die handgebaren van hun gaan mooi synchroon met toonhoogte of emotie. Daarin zijn ze gewoon niet anders dan vele andere artiesten.
Dit hele stuk is totaal irrelevant voor het punt wat ik maakte en waar die laatste opmerking vandaan komt zie ik ook niet.quote:Plezierig en correct overkomen in interviews? Dat heb ik veel liever dan een Douwe Bob die tijdens de persconferentie na de halve finale ESF af ging als een gieter. Je hoorde dat ook aan de stemming in de zaal. In de trant van wat zegt hij daar allemaal? Hij was naar het songfestival gekomen om te winnen sprak hij en hij had een ijzersterk lied. Dat kun je puur vinden, ik vind het misplaatste arrogantie. Je kon gewoon aan de stemming in de zaal horen toen hij die woorden uitsprak dat hij goodwill verloor en misschien daarom de top 5 niet meer haalde. Hij bleek ook het Engels niet helemaal machtig. Toen de dame uit Armenie die naast hem zat begon te zeggen dat wanneer ze oud zou zijn.....viel Douwe haar in de rede en wist te melden dat zij niet oud zou worden (you won't become old - met andere woorden zij sterft jong). De persconferentie van Ilse en Waylon na de halve finale was trouwens ook een draak. Doe mij dan maar de meisjes van O'G3ne. Misschien moet jij professionaliteit niet verwarren met nep, zoals jij nu lijkt te doen
Dit soort dingen zijn inderdaad niet handig. Alles wordt er tegenwoordig bijgehaald. Mans Zelmerlow zou een aantal jaren geleden ook wat onhandige opmerkingen hebben gemaakt over homo's en dit werd ook weer opgerakeld bij zijn deelname. Ook al zijn het geruchten, het werkt nooit in iemands voordeel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Simone Simons in de poll? Het lijkt me niet slim om zo'n controversieel persoon naar Kiev te sturen, dan nog liever dat enge O'g3ne.
Over Simone Simons gaat het hardnekkige gerucht dat ze racistisch is. Hoewel ze dat zelf altijd ontkent, zal dat toch meespelen. Als je erop googlet kom je best wat verhalen tegen en als dit in het nieuws komt (waarschijnlijk wel, kijk maar naar Sergey Lazarev), dan zal dit invloed hebben op het aantal stemmen.
Ik zie er weinig van als ik haar naam google?quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:52 schreef BillDauterive het volgende:
Simone Simons in de poll? Het lijkt me niet slim om zo'n controversieel persoon naar Kiev te sturen, dan nog liever dat enge O'g3ne.
Over Simone Simons gaat het hardnekkige gerucht dat ze racistisch is. Hoewel ze dat zelf altijd ontkent, zal dat toch meespelen. Als je erop googlet kom je best wat verhalen tegen en als dit in het nieuws komt (waarschijnlijk wel, kijk maar naar Sergey Lazarev), dan zal dit invloed hebben op het aantal stemmen.
Onzin. Hij had zelf ook door dat ie de mist inging. Na de pijnlijke bijna stilte na zijn boude bewering probeerde hij de situatie nog te redden door de te zeggen dat andere kandidaten ook sterke liedjes hadden en naar daar waren gekomen om te winnen. Je kon de anderen bijna horen denken: "zeg spreek voor jezelf wijsneus". En dan die inmiddels infame blunder met die Armeense. Tenenkrommendquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Tsk, wat een drogreden dat van die misplaatste arrogantie. Dat was gewoon zelfverzekerdheid en ambitie!
Beide voorbeelden scoorden anders uitstekend bij het publiek. En de vakjury weet niet eens wat ze komen doen, dus die zullen er ook niet veel om geven. Rest mij een vraag: Simone wie?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:01 schreef libranl het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn inderdaad niet handig. Alles wordt er tegenwoordig bijgehaald. Mans Zelmerlow zou een aantal jaren geleden ook wat onhandige opmerkingen hebben gemaakt over homo's en dit werd ook weer opgerakeld bij zijn deelname. Ook al zijn het geruchten, het werkt nooit in iemands voordeel.
Tja. Het is allemaal hoe we het interpreteren, daar zitten nou eenmaal verschillen in. Ik zie hier zelfs parallellen met de wel/niet o'g3ne discussie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:26 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Onzin. Hij had zelf ook door dat ie de mist inging. Na de pijnlijke bijna stilte na zijn boude bewering probeerde hij de situatie nog te redden door de te zeggen dat andere kandidaten ook sterke liedjes hadden en naar daar waren gekomen om te winnen. Je kon de anderen bijna horen denken: "zeg spreek voor jezelf wijsneus". En dan die inmiddels infame blunder met die Armeense. Tenenkrommend
Eens. Het wil niet zeggen dat je niet kunt winnen. Maar negatief nieuws omtrent een deelnemer in aanloop naar het festival is natuurlijk nooit fijne "promotie". Kun je beter positief nieuws hebben zoals een bar openen en alle andere deelnemers uitnodigen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Beide voorbeelden scoorden anders uitstekend bij het publiek. En de vakjury weet niet eens wat ze komen doen, dus die zullen er ook niet veel om geven. Rest mij een vraag: Simone wie?
Je hebt Eva, Sylvana en Simone. Als we ze alle 3 tegelijk sturen als "The Simons" met een protestlied tegen racisme, dan wordt het gerucht dat Simone een racist is ook gelijk weer ontkracht.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef Wup2 het volgende:
ik snap er niks meer van. Hoeveel Simons dames zijn er inmddels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |