Push up bericht is wel een toepasselijke typo.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:45 schreef Fred_B het volgende:
Push up bericht van de Telegraaf dat je wist dat ging komen.
Als ik het zo lees waren ze 4de keus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:37 schreef Em31 het volgende:
AD:
[..]
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)ngfestival~a8a64b37/
![]()
Dat had ik ook. Daar wordt je nou ook niet meteen blij van..quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als ik het zo lees waren ze 4de keus.
Goddank!quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:37 schreef Em31 het volgende:
De organiserende omroep AVROTROS sprak voor de editie van 2017 ook met Roel van Velzen en Waylon over deelname, maar dat overleg leidde niet tot overeenstemming.
Onderweg naar Cornald en Jan om ze een Nederlandse vlag (incl mast) in hun reet te duwen, omdat ze blijkbaar met Waylon hebben gesproken en daar toch niet voor gegaan zijn?quote:
Ik denk vooral dat Waylon niet voor Avrotros ging.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onderweg naar Cornald en Jan om ze een Nederlandse vlag (incl mast) in hun reet te duwen, omdat ze blijkbaar met Waylon hebben gesproken en daar toch niet voor gegaan zijn?
Ja. Sia of zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:55 schreef Fascination het volgende:
Nou ja, laten we maar hopen dat er een goede songwriter voor wordt ingeschakeld.
Zal best meevallen. Hij is natuurlijk al eerder gegaan (was toen dacht ik ook al Avrotros) en heeft al eens aangegeven best nog eens te willen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 15:54 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat Waylon niet voor Avrotros ging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |