http://nos.nl/artikel/214(...)ngfestival-2017.htmlquote:O'G3NE naar Eurovisie Songfestival 2017
O'G3NE gaat volgend jaar voor Nederland naar het Eurovisie Songfestival in Oekraïne. Dat heeft de AVROTROS bekendgemaakt in het programma Muziekcafé op NPO Radio 2.
Het is nog niet duidelijk welk nummer O'G3NE gaat zingen. Dat wordt op een later moment bekendgemaakt.
Het Eurovisie Songfestival wordt volgend jaar gehouden in de week van 13 mei in Kiev.
Slow Down
Vorig jaar ging Douwe Bob namens Nederland naar het Songfestival. De zanger eindigde in de finale als elfde met het nummer Slow Down.
De Oekraïense zangeres Jamala won de liedjeswedstrijd. Haar 1944, over de deportatie van de Krim-Tataren door de Sovjetunie, kreeg de meeste punten.
Waarbij ze het publiek zo aan het kneden zijn dat bijna iedereen het straks ge-wel-dig vindt als ze naar het Songfestival gaan. Zou me niks verbazen als het stiekem toch al beslist is.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:58 schreef Greys het volgende:
Ik baal er stiekem een beetje van dat ze een eigen topic hebben puur gebaseerd op wat geruchten en het feit dat ze nu weer op tv zijn![]()
Tja, het liep nog goed, en ik had per ongeluk de laatste post (merkte het te laat op). Toch maar een vervolgtopic, dan.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:59 schreef loveli het volgende:
Is er geen regel die een vervolgtopic verbiedt? Of een mod die deze gewoon sluit omdat bagger?
Inderdaadquote:Op maandag 23 mei 2016 12:56 schreef BasEnAad het volgende:
o'g3ne??
Is dat een soort intiemspray ofzo?
Ik ook, zeker met zo'n definitief klinkende TT.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:58 schreef Greys het volgende:
Ik baal er stiekem een beetje van dat ze een eigen topic hebben puur gebaseerd op wat geruchten en het feit dat ze nu weer op tv zijn![]()
Het gaat deels om het liedje, deels om de act. Alleen al om het gedrag van enkele bullies hier hoop ik dat ze volgend jaar gaan. Die meiden allerlei eigenschappen toedichten, zoals dik, lelijk, nep etc. Dat is niks anders dan internet bullying. Stoer en veilig achter een PC mensen tot op het bot cq aan de grond afbreken.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bij ESF gaat het toch om de show niet om het liedje, dus wat dat betreft kunnen deze meiden prima erheen
quote:Op maandag 23 mei 2016 13:31 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Het gaat deels om het liedje, deels om de act. Alleen al om het gedrag van enkele bullies hier hoop ik dat ze volgend jaar gaan. Die meiden allerlei eigenschappen toedichten, zoals dik, lelijk, nep etc. Dat is niks anders dan internet bullying. Stoer en veilig achter een PC mensen tot op het bot cq aan de grond afbreken.
Blijkbaar ja. Ik vind het lieve leuke meidenquote:Op maandag 23 mei 2016 13:37 schreef WhiteBeard het volgende:
Van vaklui, Marco Borsato, Ilse de Lange, Ali B. en Trijntje Oosterhuis, de toenmalige Voice coaches kregen ze lovende kritieken en wonnen ze terecht die editie van The Voice. Moet toch zeer hebben gedaan bij sommigen hier
Vooral die blonde.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef DropDiffuser het volgende:
[..]
Blijkbaar ja. Ik vind het lieve leuke meiden
Yep, toen twee jaar geleden meneer Worst uit Oostenrijk won moesten we hem allemaal echt accepteren. Nu er echter drie echte vrouwen staan is dat allemaal niet meer van toepassing. Nee hoor, dik , vet, vadsig, lelijk, nep. Dat mogen we gerust van echte vrouwen vinden. Die oproepen tot tolerantie van toen steek ik nu in mijn aars. Bende hypocrietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~The present is all there is~
twitter:QmusicNL twitterde op maandag 23-05-2016 om 13:39:42Wat vind jij na dit optreden? Moet @OG3NE naar het Eurovisie Songfestival 2017? » https://t.co/fNOUG27ESg https://t.co/JVX8OimpTC reageer retweet
twitter:Rene_Romkes twitterde op maandag 23-05-2016 om 18:30:47@QmusicNL @OG3NE Absoluut! Dan maken we eindelijk ècht een kans!! reageer retweet
Die coaches gingen helemaal uit hun dak toen Trijn whaiaiaiaiai kwam zingen, dus hun mening lijkt me voor het ESF niet zo relevant.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:37 schreef WhiteBeard het volgende:
Van vaklui, Marco Borsato, Ilse de Lange, Ali B. en Trijntje Oosterhuis, de toenmalige Voice coaches kregen ze lovende kritieken en wonnen ze terecht die editie van The Voice. Moet toch zeer hebben gedaan bij sommigen hier
Dat er een groep of een band moet worden gestuurd is ook vooral een Nederlandse gedachte. Zangeressen, zangers en duo's scoren in die volgorde het beste, waarbij Nederland vooral met duo's opvallend succesvol is geweest.quote:Op maandag 23 mei 2016 13:47 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk best opvallend; de laatste keer dat een formatie van meer dan twee personen heeft gewonnen was Lordi in 2006. En in de tussentijd waren het op 2011 na allemaal eenlingen.
Dat riep Anouk ook geloof ik tot een week voor vertrek.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:00 schreef grazz het volgende:
![]()
Ze hebben de AvroTros nog niet gesproken.
De rest kan dus (voorlopig) rustig ademhalen
Die coaches hebben ogene en Maan laten winnen samen met het Nederlands publiek. Wat mij betreft genoeg bewijs van wansmaak om zich nooit met het ESF te mogen bemoeien. Zowel die coaches als het Nederlands publiek.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die coaches gingen helemaal uit hun dak toen Trijn whaiaiaiaiai kwam zingen, dus hun mening lijkt me voor het ESF niet zo relevant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |