abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162484268
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Kijk, met jou kan ik praten. die handgebaartjes heb ik even opgezocht. Dat is juist inleven in de muziek en tekst. Dirigenten maken ook handgebaren om de toonhoogte en emotie op te leggen aan een orkest. Niks mis met handgebaartjes of je moet Joe Cocker ook vreselijk vinden.

Wel een mits. Goed gecomponeerd nummer. Zend een choreograaf mee en Pannekoek

Prima, en goed onderbouwd. :) Nu kom ik zelf uit een iets later tijdperk, ben dus niet zo bekend met al zijn muziek. Wat ik van hem ken is nooit echt mijn muzieksmaak geweest. Ik weet nu alleen wel waarom. Bedankt.

quote:

[..]

Aan wie absoluut niet moet gaan doe ik niet mee. Dat is zo ontzettend kinderachtig. De kinderachtige haat jegens O'G3ne druipt er van af als je die serieus verkiest om niet te gaan boven Ruud Lubbers, mijn moeder of Vader Abraham. Man man man
Gelukkig dat je Sylvana Simons wel sociaal verantwoord vindt om te sturen. ^O^ Natuurlijk is het niet zo zwart-wit dat men liever Sylvana of Lubbers stuurt dan O`G3ne. Naar aanleiding van alle geruchten rondom O`G3ne is het meer een signaal dat het blijkbaar niet de voorkeur heeft van de meeste users hier. Niet zozeer haat. Kom op zeg, niet zo serieus. Het siert je dat je het zo voor deze meiden opneemt, maar je hoeft je er ook weer niet zo druk over te maken. Ik zou haast denken dat je geld in hen hebt geïnvesteerd.

[ Bericht 1% gewijzigd door libranl op 25-05-2016 11:11:54 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 11:17:05 #102
163650 Greys
pi_162484634
Mijn moeder WIL niet eens naar het ESF WhiteBeard, dus geen zorgen.
(En dat was natuurlijk alles behalve serieus bedoeld, dat leek me overduidelijk...)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:25:47 #103
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_162484804
quote:
10s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder WIL niet eens naar het ESF WhiteBeard, dus geen zorgen.
(En dat was natuurlijk alles behalve serieus bedoeld, dat leek me overduidelijk...)
Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x. *O*
(ook niet geheel serieus natuurlijk... hoop ik... denk ik... toch? :@ )
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 11:30:08 #104
163650 Greys
pi_162484913
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x. *O*
(ook niet geheel serieus natuurlijk... hoop ik... denk ik... toch? :@ )
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js :D ) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:35:53 #105
345170 Roger_Epiales
pi_162485043
quote:
12s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js :D ) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
Lijkt me een strak plan.

Nijpels is VVD toch? Dan voor het jaar erna, voor een beetje tegenwicht, ken ik nog wel een SP kamerlid die ik kan proberen over te halen. Kunnen ze in mei de partijnaam tijdelijk omzetten tot Songfestival Partij, voor wat meer publiciteit enzo. :P

Edit: Werkt zelfs in het Engels, voor de interviews. "Yes, i am from the Songcontest Party. We have that in the Netherlands." 8-)
Feel free to insult me.
pi_162485119
Ik zie nu pas Simone Simons in de Poll, heeft LL een inzending ingestuurd? :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 11:39:46 #107
163650 Greys
pi_162485157
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas Simone Simons in de Poll, heeft LL een inzending ingestuurd? :D
Hahaha :D
Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_162485266
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie :@
Wel leuk zoveel variatie in het rijtje.
Ik vraag me dan ook af of er mensen voorbij komen en niks naar wens zien staan... :)
  woensdag 25 mei 2016 @ 11:43:31 #109
345170 Roger_Epiales
pi_162485270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Epica is natuurlijk al vaker genoemd, maar volgens mij kwam ijs_beer met Simone Simons voor de poll.
Feel free to insult me.
pi_162485832
quote:
12s.gif Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Samen met Hilbrand Nawijn! Ik ben voor! *O*

En met Lubbers erbij, die trouwens ook erg goed met zijn handbewegingen is, een toptrio! En dat mag, handbewegingen zijn een vorm van inleving.
pi_162486660
quote:

[..]

Wel jammer dat in dit ogenschijnlijk neutrale topic dan toch #TeamWaylon staat
Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...

Ik heb het nu verwijderd omdat er door TS/Greys in FB is gevraagd of het verwijderd kan worden, maar het had net zog goed kunnen blijven staan.

Om verder maar niet op "neutraal topic" in te gaan...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 12:42:07 #112
163650 Greys
pi_162486779
Dank je Benny voor het verwijderen.
Dat het nu maar gewoon gezellig mag blijven dan. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † woensdag 25 mei 2016 @ 13:12:43 #113
368283 ato
pi_162487529
Eva Simons wil ook. Wordt een gewild rijtje zo he..
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter woensdag 25 mei 2016 @ 13:20:19 #114
87554 Cee
Welluk?
pi_162487685
Osjien is nu te gast bij radio 2 en ze draaien nu Slow Down dus het zal ongetwijfeld zo over het ESF gaan.
  ESF Reporter woensdag 25 mei 2016 @ 13:23:20 #115
87554 Cee
Welluk?
pi_162487739
'Jullie gaan volgend jaar he?'
Dat weet nog niemand zeggen ze, ze waren zelf ook verbaasd toen ze er over lazen, ze zijn niet gevraagd en zijn nog nergens mee bezig.

Maar het is wel een bucketlist dingetje.
pi_162487902
Hun optreden in De Beste Zangers is in ieder geval beloond. Het argument dat ze nog nooit een hit hebben gehad is dus inmiddels van tafel

http://www.telegraaf.nl/f(...)utm_campaign=twitter
Conservatieven zijn het meest tolerant. Ze moeten namelijk het meest tolereren
pi_162488157
Wie wel: Kensington.
Waarom: Gewoon, leuke hits, eindelijk een keer een band en up-tempo. Live oké.

Wie niet: Pierre Kartner.
Waarom: Hij koos Sieneke in plaats van Loeks.
  ESF Reporter woensdag 25 mei 2016 @ 13:43:36 #118
87554 Cee
Welluk?
pi_162488232
iTunes hitlijsten stellen niet zo veel voor, volgens mij gaat het meer om honderdtallen in downloads dan om airplay gecombineerd met streaming en fysieke verkopen. Plus, het is een cover.
Overigens ben ik nog steeds niet anti-Osjien en denk ik dat ze met een goed nummer dat ze goed over kunnen brengen zonder een overload aan Mariahmaniertjes best wel wat kunnen presteren.

In de poll op Kovac en Ruud Lubbers gestemd. :P
pi_162488265
quote:
14s.gif Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef iBenny het volgende:

[..]

Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...

Ik heb het nu verwijderd omdat er door TS/Greys in FB is gevraagd of het verwijderd kan worden, maar het had net zog goed kunnen blijven staan.

Om verder maar niet op "neutraal topic" in te gaan...
Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilse

[ Bericht 3% gewijzigd door WhiteBeard op 25-05-2016 14:18:20 ]
pi_162488331
quote:
1s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:43 schreef Cee het volgende:
iTunes hitlijsten stellen niet zo veel voor, volgens mij gaat het meer om honderdtallen in downloads dan om airplay gecombineerd met streaming en fysieke verkopen. Plus, het is een cover.
Overigens ben ik nog steeds niet anti-Osjien en denk ik dat ze met een goed nummer dat ze goed over kunnen brengen zonder een overload aan Mariahmaniertjes best wel wat kunnen presteren.

In de poll op Kovac en Ruud Lubbers gestemd. :P
Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?
  ESF Reporter woensdag 25 mei 2016 @ 13:59:11 #121
87554 Cee
Welluk?
pi_162488605
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:48 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?
Oeh, daar zeg je me wat. Ik vind de langzamere, broeierige nummers beter want daar komt haar stem het best tot haar recht. Diggin' vind ik minder, Wolf in cheap/sheep clothes beter. Ik heb haar album niet op repeat staan dus moet even de track listing nagaan om echt een uitspraak te doen.
pi_162488772

Weinig verschil met de videoclip

Geen idee of ze nu met een ballad of uptempo moeten gaan. Het ESF 2017 zal waarschijnlijk bomvol met ballads zitten. Dus toch liever een uptempo. Een mooie volle compositie ala Tesoro waarbij de individuele zang en harmonie in symbiose gaat
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 14:47:30 #123
163650 Greys
pi_162489730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 mei 2016 13:44 schreef WhiteBeard het volgende:

[..]

Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilse
Als we hier alleen nog over Waylon zouden 'mogen' praten, waarom zou er dan überhaupt een poll zijn met O'g3ne er ook gewoon in en waar ook 'voor' wordt gestemd? Dat ene topic moest niet snel dicht want er was al een deel van geweest, maar het ging nogal door elkaar lopen met deze. En samen in één topic is doorgaans leuker.
Zoals je hier zelf hebt kunnen lezen worden degenen die pro-og3ne zijn alles behalve belachelijk gemaakt. Die durven hier dus (terecht) ook gewoon voor hun mening uit te komen. Zoals het zou moeten gaan. Ook van jouw kant uit als iemand niet bepaald weg is van ze. Of zelfs heel erg anti. Moet hier allemaal kunnen. Gaat al jaren zo in ESF. We zijn geen kliekje waar je alleen maar voor de een mag zijn of tegen de ander. Dat lijkt soms misschien omdat de een wat enthousiaster en vaker post over iemand en de ander wat minder. Geeft allemaal niks, zolang iedereen elkaar maar een beetje normaal behandelt. Sterker nog, ESF staat erom bekend heel tof te zijn ondanks tegenstrijdige soms felle meningen. Dat respecteren we gewoon van elkaar. Tis net een echt Eurovisie. :D

(En tof dat je je ook uitsprak destijds over Waylon :) )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 25 mei 2016 @ 14:51:14 #124
163650 Greys
pi_162489832
Straks even de youtubes luisteren, nu mobiel.
En van Kovacs heb ik geloof ik weinig gehoord dus ook eens luisteren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 25 mei 2016 @ 14:53:57 #125
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_162489914
Gestemd voor Dotan naar ESF gestemd niet naar ESF OG3NE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')