Prima, en goed onderbouwd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Kijk, met jou kan ik praten. die handgebaartjes heb ik even opgezocht. Dat is juist inleven in de muziek en tekst. Dirigenten maken ook handgebaren om de toonhoogte en emotie op te leggen aan een orkest. Niks mis met handgebaartjes of je moet Joe Cocker ook vreselijk vinden.
Wel een mits. Goed gecomponeerd nummer. Zend een choreograaf mee en Pannekoek
Gelukkig dat je Sylvana Simons wel sociaal verantwoord vindt om te sturen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Aan wie absoluut niet moet gaan doe ik niet mee. Dat is zo ontzettend kinderachtig. De kinderachtige haat jegens O'G3ne druipt er van af als je die serieus verkiest om niet te gaan boven Ruud Lubbers, mijn moeder of Vader Abraham. Man man man
Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:17 schreef Greys het volgende:
Mijn moeder WIL niet eens naar het ESF WhiteBeard, dus geen zorgen.
(En dat was natuurlijk alles behalve serieus bedoeld, dat leek me overduidelijk...)
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Jsquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geeft niks, dan kan Ruud Lubbers gewoon 2x.![]()
(ook niet geheel serieus natuurlijk... hoop ik... denk ik... toch?)
Lijkt me een strak plan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
Hahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zie nu pas Simone Simons in de Poll, heeft LL een inzending ingestuurd?
Wel leuk zoveel variatie in het rijtje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie
Epica is natuurlijk al vaker genoemd, maar volgens mij kwam ijs_beer met Simone Simons voor de poll.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha
Nee, dat was iemand van hier in het vorige topic, weet even niet meer zo gauw wie
Samen met Hilbrand Nawijn! Ik ben voor!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen ik naar het Eurovisie in Düsseldorf ging (in het jaar van de 3Js) kreeg ik daar op het plein voor de entree een boa van Ed Nijpels. (Echt). Misschien kunnen we hem ook eens peilen of hij zou willen!
Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Wel jammer dat in dit ogenschijnlijk neutrale topic dan toch #TeamWaylon staat
Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilsequote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit moet gewoon kunnen en is wat mij betreft eigenlijk gewoon om zulke toevoegingen te doen aan een TT. Zo staat er dit topic #TeamWaylon in de TT, maar zal er mogelijk in een ander topic #TeamOg3ne in de TT staan...
Ik heb het nu verwijderd omdat er door TS/Greys in FB is gevraagd of het verwijderd kan worden, maar het had net zog goed kunnen blijven staan.
Om verder maar niet op "neutraal topic" in te gaan...
Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:43 schreef Cee het volgende:
iTunes hitlijsten stellen niet zo veel voor, volgens mij gaat het meer om honderdtallen in downloads dan om airplay gecombineerd met streaming en fysieke verkopen. Plus, het is een cover.
Overigens ben ik nog steeds niet anti-Osjien en denk ik dat ze met een goed nummer dat ze goed over kunnen brengen zonder een overload aan Mariahmaniertjes best wel wat kunnen presteren.
In de poll op Kovac en Ruud Lubbers gestemd.
Oeh, daar zeg je me wat. Ik vind de langzamere, broeierige nummers beter want daar komt haar stem het best tot haar recht. Diggin' vind ik minder, Wolf in cheap/sheep clothes beter. Ik heb haar album niet op repeat staan dus moet even de track listing nagaan om echt een uitspraak te doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Cee, heb je een favoriet van Kovac, zo ja welke?
Als we hier alleen nog over Waylon zouden 'mogen' praten, waarom zou er dan überhaupt een poll zijn met O'g3ne er ook gewoon in en waar ook 'voor' wordt gestemd? Dat ene topic moest niet snel dicht want er was al een deel van geweest, maar het ging nogal door elkaar lopen met deze. En samen in één topic is doorgaans leuker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:44 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Dank voor het aanpassen. Ik kreeg eerlijk gezegd de indruk dat OG3ne onder de mat moest worden geveegd. Het artikel waarin de suggestie werd gewekt dat O'G3ne naar het ESF ging moest snel dicht (ik lees ook Feedback) en dan kon er verder gepraat worden in Wie Moet Nederland Vertegenwoordigen. Daar las ik dan #TeamWaylon. Daarmee werd in ieder geval bij mij de suggestie gewekt van "Weg met O'G3ne, we spreken alleen nog over Waylon". Voor alle duidelijkheid heb ik niks tegen Waylon. Toffe prestatie 2 jaar geleden. Ik heb ook nu en dan schande gesproken over hoe hij werd behandeld door Ilse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |