Epica is wel vaker genoemd door dezen en genen, dus leek me een goede toevoeging voor de poll.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Epica is natuurlijk al vaker genoemd, maar volgens mij kwam ijs_beer met Simone Simons voor de poll.
Is het ook zeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Epica is wel vaker genoemd door dezen en genen, dus leek me een goede toevoeging voor de poll.
Klinkt goehoed ditquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:42 schreef libranl het volgende:
[..]
[..]
Heb jij even geluk. Jan Smit is in ieder geval uitgeschakeld voor het ESF in Kiev. Heeft dan een te druk tour-programma in maart, april en mei 2017 met zijn band in Duitsland. Zie onderstaand:
Jan Smit wil in 2017 met band meer succes boeken in Duitsland
Jan Smit wil in 2017 met zijn band Klubb3 meer successen boeken in Duitsland. De lancering van het eerste album en de optredens in het buurland waren volgens de zanger voor herhaling vatbaar.
"Als het succes daar is moet je het ijzer smeden als het heet is", vertelt Smit in gesprek met Lex Gaarthuis van 100% NL.
De 30-jarige zanger zegt dat de groep snel moet schakelen. "Daarom ga ik vanaf volgend jaar maart en dan zeker ook in april en mei in Duitsland touren. Ook komt er weer een nieuw Klubb3-album. Daar ben ik dan ook wel even zoet mee. Dit succes is wel een beetje onverwachts."
Smit wil echter zijn televisiewerk in Nederland niet opzij zetten voor Duitsland. "We gaan de Winter- en de Zomer Voorbij doen. Er komt een nieuw seizoen van De Beste Zangers en er komen wat nieuwe programma's aan waar ik onwijs veel zin in heb."
Bron: http://www.nu.nl/muziek/4(...)en-in-duitsland.html
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestivalquote:EVA SIMONS STAAT OPEN VOOR HET SONGFESTIVAL
Eva Simons staat open voor het Songfestival
Dinsdag 24 mei 2016 - 12:32 uur
Eva Simons, bekend van Bloodfire, Policeman en haar enorme hanenkammen, staat open om aan het Songfestival mee te doen. Dat vertelde ze vanochtend in Start tijdens Nando's ballenbak.
"Ik sta er zeker wel voor open. Maar dan moet het wel een harde track zijn die ik zelf mag maken met een DJ naar keuze. Die hebben vet veel fans overal ter wereld dus dan gaan we sowieso winnen."
DRIE KEER GENOMINEERD
Eva kwam bij FunX langs omdat zij genomineerd is voor de FunX Music Awards die morgen uitgereikt worden. Zij strijdt voor een award in de categorieën Best Single, Best Video en Best Singer.
"Ik zou het heel tof vinden om Best Singer te winnen. Dan ben je gewoon de beste van heel Nederland!"
LIEVER CHILLEN MET DE POLITIE
Met de track Policeman is ze twee keer genomineerd voor de FMA's. Aan Fernando vertelde ze dat ze eigenlijk een nummer met een grove tekst op wilde nemen. "Maar toen dacht ik: 'nee, ik moet ook nog een beetje met de politie kunnen chillen."
Policeman werd een dansbare reggaeton en dancehall hit en Eva strikte zelfs Konshens voor de track. Dat heeft ze te danken aan een Amerikaanse vriend. Ze had nog een rapper nodig en eerst dacht ze aan Sean Paul.
Die doorgesnoven trol overleeft 2016 niet eens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestival
tja..
Die DJ naar keuze zal toevallig wel haar man Sidney Samson zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.funx.nl/news/m(...)oor-het-songfestival
tja..
Sowieso winnenquote:"Ik sta er zeker wel voor open. Maar dan moet het wel een harde track zijn die ik zelf mag maken met een DJ naar keuze. Die hebben vet veel fans overal ter wereld dus dan gaan we sowieso winnen."
Wat een treurigheid toch altijd in dit landquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die DJ naar keuze zal toevallig wel haar man Sidney Samson zijn
Na twee uur naar haar hysterische gekrijs geluisterd te hebben bij Idols staat ze nog onder Og3ne op mijn voorkeurslijst, en da's een prestatie van formaatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat een treurigheid toch altijd in dit land
quote:Nederland stuurt Eva Simons naar Songfestival in Kiev
Eva Simons vertegenwoordigt Nederland volgend jaar bij het Eurovisiesongfestival dat zal worden gehouden in Oekraïne. Dat maakte AVROTROS-directeur Eric van Stade vanavond laat bekend.
"Het hoge woord is eruit! We zijn ontzettend blij dat Eva deze stap met ons wil zetten en we denken met haar zeker een kans te maken om weer de finale te halen," aldus Van Stade.
Met welk lied Simons zal meedoen wordt pas begin volgend jaar bekendgemaakt. AVROTROS kan nog niet bevestigen of Simons zelf een lied kiest of dat er een Nationaal Songfestival zal worden georganiseerd: "Beide opties staan nog open."
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ghegheghe. Dacht het al.quote:
Mijn hart sloeg vanochtend echt even over toen ik dit net na het wakker worden om 06:00 lasquote:
Oh wat erg dit. Hoe durft zequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Als vakjuryvoorzitsterJe wist niet eens wat je kwam doen, achterlijk rund
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |