Hoe laat kom je langs Amersfoort?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is er nog een ETA voor de niet-afhakers? Bagger verbinding in Overijssel doet er anderhalf uur over
Kom alsnog, GS. Is gezellig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:23 schreef GSbrder het volgende:
Zou zo een POL-meet kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ik kan niet, unfortunately peanutbutter.quote:
Half vijf ben ik er.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:24 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Is er nog een ETA voor de niet-afhakers? Bagger verbinding in Overijssel doet er anderhalf uur over
Ah, helaasch, pindakaasch.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik kan niet, unfortunately peanutbutter.
Verliefd?quote:
Nu kunnen we natuurlijk wel fijn roddelen over degenen die er niet zijnquote:
De volgende verbinding die ik kan nemen is 16:10 in Amersfoort. Half 5 dan op Utrecht centraal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:25 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoe laat kom je langs Amersfoort?Dan stap ik bij je in de trein.
Yup sorry, dingen lopen vandaag behoorlijk anders dan ik had gedacht.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 13:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
Die Tem is ook een behoorlijke partypooper.
Je kan deze keer geen sigaretten meer bij mij bietsen, sorry.quote:
16.15u-16.30u zoiets, schat ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je kan deze keer geen sigaretten meer bij mij bietsen, sorry.
Hoe laat ben je er?
Dan hebben Friek_ en ik er al twee op.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:36 schreef PolitiekGeaard het volgende:
16:40 geeft 9292 aan voor de directe locatie.
Thnx! Zie je daar..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:29 schreef Friek_ het volgende:
Oh, nog over die sigaretten: ik koop wel een pakje waar de hele POLmeet van mag paffen. Buiten dit soort gelegenheden om rook ik eigenlijk nooit.
Je kan zo aanschuiven op het observantenbankje.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 14:47 schreef vincenzo78 het volgende:
Ik kom alleen ff kijken hoe jullie eruit zien en dan ga ik achter in een hoekje zitten en observeren. Ik heb toch niks beters te doen. Maak wel een aantal notities in mijn dagboek
Hebben jullie ook nametags? En zo ja, je eigen naam of je foknaam?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Al die afhaakhomo's op het allerlaatste moment, kan je ook niet van op aan he. Maar goed, als het bier maar koud is wanneer moi arriveert.
Op de meeste meets draag ik een FOK!-logo met daaronder mijn username vermeld. Wel zo fijn, dat soort duidelijkheid.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nametags? En zo ja, je eigen naam of je foknaam?
Ik verwacht gewoon aangesproken te worden op mijn volle username natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:14 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hebben jullie ook nametags? En zo ja, je eigen naam of je foknaam?
Fijn! 🤗 Dan neem ik mijn verrekijker mee!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:16 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Op de meeste meets draag ik een FOK!-logo met daaronder mijn username vermeld. Wel zo fijn, dat soort duidelijkheid.
In mijn dagboek kort ik jou af tot PG.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik verwacht gewoon aangesproken te worden op mijn volle username natuurlijk.
Worden de notulen nog gepubliceerd achteraf?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In mijn dagboek kort ik jou af tot PG.
Ik draag zo een groot, blauw shirt van Iron Maiden en heb lang haar. Paar goede kisten eronder natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:18 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Fijn! 🤗 Dan neem ik mijn verrekijker mee!
Wat heb je verder aan?
Achter slot en grendel voor 40 jaar!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:22 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Worden de notulen nog gepubliceerd achteraf?
In mijn dagboek noem ik jou Metalheadrockinbootsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:23 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik draag zo een groot, blauw shirt van Iron Maiden en heb lang haar. Paar goede kisten eronder natuurlijk.
Cool.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:28 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
In mijn dagboek noem ik jou Metalheadrockinboots
Schop onder je holquote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:35 schreef vincenzo78 het volgende:
Tijdens de meet is er toch wel een tijdelijk verbod op gebruik van tablet/smartphone/laptop anders valt er weinig te observeren.
Ik heb mijn richtmicrofoon bij me dus ik verwacht wel wat inhoudelijke gesprekken
Gelukkig zit ik nu samen met mijn soort mensen.quote:
Toppie Kaas.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:02 schreef Kaas- het volgende:
Al die afhaakhomo's op het allerlaatste moment, kan je ook niet van op aan he. Maar goed, als het bier maar koud is wanneer moi arriveert.
Rode broek, wit t-shirt, blauw haar?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik heb overigens mijn rode broek maar eens uit de kast getrokken, jammer dat Tem nu niet komt.
Ik ken mensen van wie nooit meer iets vernomen is na dergelijk optimisme.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 15:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Nog geen sein en wisselstoringen op het traject dus deze trein kan wel eens aan gaan komen
Correct. En een oranje riem.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:01 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Rode broek, wit t-shirt, blauw haar?
Die staan nu nog vast op station Soestduinen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:02 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ken mensen van wie nooit meer iets vernomen is na dergelijk optimisme.
Zelfs ik ben net m'n kreupele lijf komen lopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Momenteel op zoek naar bus 41, denk dat ik maar voor een andere ga
Ik draag een groot blauw shirt met Iron Maiden en heb lang haar en natuurlijk kisten eronder.quote:
Die zit hier nietquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik draag een groot blauw shirt met Iron Maiden en heb lang haar en natuurlijk kisten eronder.
Wat draag jij?
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zelfs ik ben net m'n kreupele lijf komen lopen.
Dat kan bijna niet meer, de helft is afgeslotenquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.
Beetje opschieten PG!quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:37 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ben bang dat ik in Hoog Catharijne verdwaal.
Nou, nou, nou....quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:42 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nou PG!
Leandra zit al aan haar 2e
Ik zit nu in bus 2, die vertrekt zo van halte 5B.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:33 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Momenteel op zoek naar bus 41, denk dat ik maar voor een andere ga
Ik zit in de openslaande deuren rechts van de deur aan een tafeltje en PG schuift net aan.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Waar kan ik de Fokkers aan herkennen?
Nametagsquote:Op zaterdag 21 mei 2016 16:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Waar kan ik de Fokkers aan herkennen?
Veel te grote glazen uilenzeik. Laf en slap. En door haar verschijningsvorm en de aarzelende gebruiker vanzelf lauw.quote:
Paulander is best lekker al heb ik liever een Erdinger.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Veel te grote glazen uilenzeik. Laf en slap. En door haar verschijningsvorm en de aarzelende gebruiker vanzelf lauw.
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Paulander is best lekker al heb ik liever een Erdinger.
Ik heb hem al eens eerder gemeet. Prima kerel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.
Als er beelden van de Tiger beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen. Valt hij mee irl?
Van jou neem ik alles aan maestro. Was jij nou op locatie of toch niet?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens eerder gemeet. Prima kerel.
Nope, alles liep in het honderd op het thuisfront dus kon helaas niet komen.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:36 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Van jou neem ik alles aan maestro. Was jij nou op locatie of toch niet?
Ik wil het niet weten.quote:
Paper_Tiger is een keurige vent.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als er beelden van de Tiger beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen. Valt hij mee irl?
Dat hoorde ik van Tem ook al. Dat is mooi en geruststellend.quote:
Yepquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gaaf. Ik zal het in het achterhoofd houden als ik hem weer eens schoffeer.quote:
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:48 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat hoorde ik van Tem ook al. Dat is mooi en geruststellend.
Netjes gedaan. Dan drink je 33 Paulanertjes en een bittergarnituurtje daarbij en dan zit je opeens met een rekening van 500 euro inclusief fooi.quote:
Daar heb ik hem meerdere malen van beschuldigd inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.
Maar ben je serieus momenteel maestro?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 21:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die Paper_Tiger is een gewetensloze werkgever.
Zeker. Die vent is echt totaal de weg kwijt. Je probeert een redelijk te zijn, maar geen centje redelijkheid van die kerel.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:01 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Maar ben je serieus momenteel maestro?
Zo zie je maar dat "your mileage may vary". De waarheid ligt in deze niet in het midden w.s.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker. Die vent is echt totaal de weg kwijt. Je probeert een redelijk te zijn, maar geen centje redelijkheid van die kerel.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat "your mileage may vary". De waarheid ligt in deze niet in het midden w.s.
Maar goed. Er waren hopelijk geen vaste plaatsen. Verder nog wel leuk gehad?quote:
Hele chille kerelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje om mijn imago?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hele chille kerel
Ik ben net vertrokken omdat het met de trein mijn laatste optie was. Hele leuke meet
Check. Dit gaat over de parlementsverkiezingen van 2017.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:02 schreef Friek_ het volgende:
Net met Gutmensch afgesproken: als PvdA boven de 15 zetels scoort, dan krijgt Gutmensch een krat Grolsch van mij. Als PvdA 15 of minder zetels scoort deze scoort deze deze verkiezingen, dan krijg ik een krat Grolsch.
Dit klinkt ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:
PT zijn libertarisme is in ieder geval niet gespeeld.
En Drugshond kan gewoon normale zinnen vormen
Reisje Utrecht - Rotterdam is 40 min.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je btw wel snel gedaan want ik ging eerder weg dan jij. Ben 00:20 thuis als het meezit
Zeker, ook de enige mod die is op komen dagen. De POL mods hebben het redelijk af laten weten, nu weet ik nog steeds niet wie mij note.quote:
Das die mod over wie we aldoor roddelden en die het op het laatste moment af liet weten met zo'n stink 'reden'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zeker, ook de enige mod die is op komen dagen. De POL mods hebben het redelijk af laten weten, nu weet ik nog steeds niet wie mij note.
Genoeg crewbashing om de sc meerdere malen te sluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das die mod over wie we aldoor roddelden en die het op het laatste moment af liet weten met zo'n stink 'reden'
Ik zit nu in de trein terug van een leuke POLmeet.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:41 schreef Pokkelmans het volgende:
Iedereen te vol om een goed verslagje te kunnen tikken?
Whehequote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:32 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Genoeg crewbashing om de sc meerdere malen te sluiten inderdaad.
Lolquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zit nu in de trein terug van een leuke POLmeet.
Toen ik aankwam om iets voor vijven waren de meesten er al. En op P_T na die met de brommer was waren ze allemaal al behoorlijk ingedronken.
Kaas- had het hoogste woord, terwijl ie nog niet eens ontnuchterd was van zijn zuipfestijn van de vorige avond. Bobje hoopte hier van te profiteren door overal aan hem te zitten. Leandra kon ook niet genegeerd worden, want die had ook de nodige anekdotes, maar daar leken alleen Drugshond en ik in geïnteresseerd.
Friek_ lulde gewoon met iedereen mee en ik schijn een weddenschap met hem te hebben afgesloten die ik makkelijk ga winnen.
Om een uur of tien ging Drugshond er vandoor en daarna ook Kaas- met Bobje. Toen ben ik ook maar gegaan.
Leandra, Friek_ en Kowloon zijn doorgegaan.
Ouwe baasquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:41 schreef Drugshond het volgende:
heen kritiek, terugreis op het randje. Heb nog aansluiting met de laatste bus.
En zitten daar nog w.s. Tot de zon opkomt.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:34 schreef Gutmensch het volgende:
Leandra, Friek_ en Kowloon zijn doorgegaan.
Wie ben jij nou weer?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:57 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En zitten daar nog w.s. Tot de zon opkomt.
Ik zie jou dat vaker doen. My name is nobody.quote:
Beetje filosoferend over het menselijk lichaam tegen medepassagiers die daar niet op zitten te wachten.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:05 schreef Friek_ het volgende:
Ik zit weer in de trein naar Eindhoven. 1ste klas, jaja.
Beetje m'n bierbuik tonen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje filosoferend over het menselijk lichaam tegen medepassagiers die daar niet op zitten te wachten.
GODNONDEJUHquote:Op zondag 22 mei 2016 00:26 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die grafkop van jou - duidelijk geen 1ste klasse.
Ho ho ho.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:28 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Die legt het echt af tegen die van mij.
Remlof ook voor een PvdA'ertquote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:35 schreef Gutmensch het volgende:
Oh ja PolitiekGeaarsd is ook gewoon een toffe gozer.
Baal er ook nog een beetje van.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Euribob het volgende:
Toch jammer dat ik w00fer niet gesproken heb.
Los gaan op de Vengaboys en DJ Jurgen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die nu met Kowloon in 033 in de kroeg zit
Ik was om 06:45 al wakker. Heb vervolgens naar die kutdocu van Halina liggen kijken...was ook 3x kutquote:
Nou en, flikker toch op.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:56 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ik was om 06:45 al wakker. Heb vervolgens naar die kutdocu van Halina liggen kijken...was ook 3x kut
Waar blijft dat verslag?quote:Op zondag 22 mei 2016 07:29 schreef Friek_ het volgende:
Ugh, alweer wakker. Ik typ zo wel een verslag van de hele meet.
Je moet wat minder opzichtig vissen.... ik mag dan gisteren wel flink gezopen hebben, maar zo blond ben ik nou ook weer nietquote:Op zondag 22 mei 2016 14:06 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet aardig van die gemene woorden alleen. Ik doe ook maar mijn best.
Waar heb je je eigenlijk schuldig aan gemaakt? Ik lees dat hier niet zo terug.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Veel plezier in het zwart!
MED / Leandra bedankt!
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Veel plezier in het zwart!
MED / Leandra bedankt!
Telefoon deed het niet meer, en op mijn tablet had ik pas internet bij HC (op de terugweg) toen ik de moed eigenlijk allang had opgegeven. Heb zowat heel Utrecht gezien. Mijn laatste updates (welke updates) van dropbox stonden namelijk niet in mijn tablet.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:34 schreef Modus het volgende:
Anno 2016 op zaterdagmiddag in Utrecht Centrum DRIE uur rondzwerven omdat je een adres niet kunt vinden??
Met gemak, qua lopen heb ik wel enige conditie.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je nou drie uur in Utrecht rondlopen?
Waar ik moet zijn lag zowat 2+ km uit het lood waar ik zat te zoeken. Ben 3x voorbij de stairway gelopen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:03 schreef Modus het volgende:
En op zaterdagmiddag in Utrecht Centrum kom je natuurlijk ook GEEN mensen tegen, mja ik snap het wel.
Twee hijsjes. Om voor me zelf te weten dat ik het niet misquote:Op zondag 22 mei 2016 16:17 schreef Drugshond het volgende:
Ook besloten Gutmensch en Leandra na een lange periode van onthouding weer één sigaretje op te steke
------------------------------------------------
Junks spotted. Ik had gewoon het verkeerde tafeltje.
Volgende keer wel een opheladen telefoon meenemen Druggie. Met die Whatsapp location van mij had je ons zo gevonden.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef Drugshond het volgende:
Alles is niet belangrijk, het was fun. Ik doe het gelijk over inclusief looptocht.
"Meneer/mevrouw, weet u cafe de Poort aan de Oudegracht?"quote:Op zondag 22 mei 2016 16:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Waar ik moet zijn lag zowat 2+ km uit het lood waar ik zat te zoeken. Ben 3x voorbij de stairway gelopen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef Drugshond het volgende:
Alles is niet belangrijk, het was fun. Ik doe het gelijk over inclusief looptocht.
Zo denk ik:quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef eriksd het volgende:
Hoe kan je nou drie uur in Utrecht rondlopen?
Oja, dat compenseerde het weer helemaal.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:00 schreef Kaas- het volgende:
Ik deed je economenhart daarentegen smelten met mijn speltheoretische frituursnackmodel.
Maar je hebt nog gedanst met Leandra? Ik ben helemaal jelly.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
[..]
Haha. Hardop zitten lachen om jullie verhalen. Tof.
Ja, ik was buitengewoon op dreef.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar je hebt nog gedanst met Leandra? Ik ben helemaal jelly.
Whehe geweldig.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:08 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ja, ik was buitengewoon op dreef.En toen Leandra weg was ook nog de hele tijd. Op de fiets naar huis was mijn shirt nat van het zweet.
Wat dat betreft was die vergelijking met die gast in het Dumpert-filmpje wel terecht inderdaad.quote:
Zo hoort het.quote:Op maandag 23 mei 2016 00:16 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wat dat betreft was die vergelijking met die gast in het Dumpert-filmpje wel terecht inderdaad.
Ja, dat klopt inderdaad. Kowloon kwam ook pas later dan ik, terwijl ik dacht dat hij er al was. Het geheugen laat ons nu al in de steek. Gelukkig dat het bonnetje wel gefotografeerd was (die schijnen ook wel eens vergeten te worden door bepaalde politiciquote:Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat iedereen schrijft dat PG en ik na Gutmensch aangeschoven zijn, terwijl dat toch echt niet zo was.
Gutmensch was er nog niet bij toen we van het personeel op ons lazer kregen omdat we buiten de bloembak stonden
Jij passeerde mij iets eerder dan Kowloon, maar hij liep harderquote:Op maandag 23 mei 2016 08:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja, dat klopt inderdaad. Kowloon kwam ook pas later dan ik, terwijl ik dacht dat hij er al was. Het geheugen laat ons nu al in de steek. Gelukkig dat het bonnetje wel gefotografeerd was (die schijnen ook wel eens vergeten te worden door bepaalde politici).
Kowloon had zijn haar blauw moeten laten.quote:Op maandag 23 mei 2016 10:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jij passeerde mij iets eerder dan Kowloon, maar hij liep harder
Maar als Gutmensch er al was geweest dan zou ik hem wel herkend hebben, zeker in combinatie met het feit dat zowel jij als Kowloon mij onderweg naar het café opgevallen waren als zijnde mensen waarvan ik dacht dat ze bij het groepje hoorden.
Scheelde mij weer een chocoladekoek.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik bedenkt mij nu dat pompom niet op de meet was.
Verrek jaquote:Op maandag 23 mei 2016 17:00 schreef Kowloon het volgende:
Ik bedenkt mij nu dat pompom niet op de meet was.
Ja, anders had ik er niet in gepost hè?quote:Op maandag 23 mei 2016 17:21 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wist je dat er een heel topic aan je gewijd is in klb?
Mochten we nooit breder zijn gaan zitten dan had ik mijn Paulaner echt wel tussen de plantjes ingegraven. Dus wat dat betreft was het nog wel logisch.quote:Op maandag 23 mei 2016 07:36 schreef Leandra het volgende:
Grappig dat iedereen schrijft dat PG en ik na Gutmensch aangeschoven zijn, terwijl dat toch echt niet zo was.
Gutmensch was er nog niet bij toen we van het personeel op ons lazer kregen omdat we buiten de bloembak stonden
Thanks!quote:Op zaterdag 28 mei 2016 04:05 schreef Drugshond het volgende:
Uche,
Ik had niet veel foto´s gemaakt. Maar een aantal heb ik lichtjes bewerkt in PS en verzonden via DM.
----
Ik kan met een tablet best leuke dingen als het gaat om fotografie en nabewerking.
Ach, wat scheelt het: 15 jaar?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik liet mijn man gokken wie op de foto naast me zat.... hij had het niet goed![]()
![]()
Hij dacht dat je Remlof was![]()
Gelukkig heeft mijn postgedrag niet zoveel raadsels.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar hij weet dan weer niet dat Remlof al zo oud is, en aan z'n postgedrag kun je het ook niet merken
Volgens mij is het een beetje een no go om duidelijke foto's te maken op POL meets.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:14 schreef Drugshond het volgende:
Heeft er serieus niemand anders (persoonlijke) foto's gemaakt ?! Dat valt me tegen. Dit is mijn 3e-4e meet of zo... ik ken wel wat basisregels. Als je er niet was.... you're out.
Mwah, kwestie van vertrouwen. Ik win er niks mee, behalve een bedankje (via DM die er wel bij waren), en ik wil graag in zwart verder.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:18 schreef Tem het volgende:
[..]
Volgens mij is het een beetje een no go om duidelijke foto's te maken op POL meets.
Oh, ik vertrouw jou ook wel hoor. Maar ik heb het bij meets nog niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, kwestie van vertrouwen. Ik win er niks mee, behalve een bedankje (via DM die er wel bij waren), en ik wil graag in zwart verder.
Nope, de enige foto die ik gemaakt had had ik live in het topic gepost en stond niemand herkenbaar op.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:14 schreef Drugshond het volgende:
Heeft er serieus niemand anders (persoonlijke) foto's gemaakt ?! Dat valt me tegen. Dit is mijn 3e-4e meet of zo... ik ken wel wat basisregels. Als je er niet was.... you're out.
Mjah, ach het is een klein stukje bewijs dat je er bent geweest. Zoveel foto's heb ik niet gemaakt 5 stuks. Volgende keer neem ik mijn statief mee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:25 schreef Tem het volgende:
Oh, ik vertrouw jou ook wel hoor. Maar ik heb het bij meets nog niet meegemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |