Zo zie je maar dat "your mileage may vary". De waarheid ligt in deze niet in het midden w.s.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zeker. Die vent is echt totaal de weg kwijt. Je probeert een redelijk te zijn, maar geen centje redelijkheid van die kerel.
Helemaal eens.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat "your mileage may vary". De waarheid ligt in deze niet in het midden w.s.
Maar goed. Er waren hopelijk geen vaste plaatsen. Verder nog wel leuk gehad?quote:
Hele chille kerelquote:Op zaterdag 21 mei 2016 20:28 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik chargeerde weer eens. Geniet ervan mensen.
Als er beelden van de Tiger beschikbaar zijn dan hou ik mij aanbevolen. Valt hij mee irl?
Denk je wel een beetje om mijn imago?quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hele chille kerel
Ik ben net vertrokken omdat het met de trein mijn laatste optie was. Hele leuke meet
Check. Dit gaat over de parlementsverkiezingen van 2017.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:02 schreef Friek_ het volgende:
Net met Gutmensch afgesproken: als PvdA boven de 15 zetels scoort, dan krijgt Gutmensch een krat Grolsch van mij. Als PvdA 15 of minder zetels scoort deze scoort deze deze verkiezingen, dan krijg ik een krat Grolsch.
Dit klinkt ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:57 schreef PolitiekGeaard het volgende:
PT zijn libertarisme is in ieder geval niet gespeeld.
En Drugshond kan gewoon normale zinnen vormen
Reisje Utrecht - Rotterdam is 40 min.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 22:49 schreef Kaas- het volgende:
Dat heb je btw wel snel gedaan want ik ging eerder weg dan jij. Ben 00:20 thuis als het meezit
Zeker, ook de enige mod die is op komen dagen. De POL mods hebben het redelijk af laten weten, nu weet ik nog steeds niet wie mij note.quote:
Das die mod over wie we aldoor roddelden en die het op het laatste moment af liet weten met zo'n stink 'reden'quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Zeker, ook de enige mod die is op komen dagen. De POL mods hebben het redelijk af laten weten, nu weet ik nog steeds niet wie mij note.
Genoeg crewbashing om de sc meerdere malen te sluiten inderdaad.quote:Op zaterdag 21 mei 2016 23:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Das die mod over wie we aldoor roddelden en die het op het laatste moment af liet weten met zo'n stink 'reden'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |